ΜΟΤΟ - περιοδικών ανάγνωσμα.

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Μήπως εννοείς ΘΜ; αν και ο ΘΜ από ό,τι είδα ειχε ευρωπαικα. Αλλά στην Ελλάδα είμαστε τι περιμένετε. Στο εξωτερικό σε παίρνουν οι αντιπρόσωποι ίσως όχι όλοι αλλά σίγουρα καποιοι τηλέφωνο για να πας να κανεις test ride κι εδώ...εγω βεβαια δεν ειχα ιδιαίτερες δυσκολίες αλλά από την άλλη δεν είμαι και αντιπροσωπευτικό δείγμα αγοραστή...
ναι σωστα ΘΜ εννοω.Κεκτημενη ταχυτητα στο πληκτρολογιο.
Τι εννοεις δεν ειχες δυσκολιες; Δημοσιογραφος ,παρουσιαστης εισαι η αγοραστης;
Πραγαμτι δεν γνωριζω.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
lospsi Δεν είχε διαθέσιμη μοτοσυκλέτα η Aprilia γιατί την είχαν κλέψει το προηγούμενο διάστημα.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
lospsi Δεν είχε διαθέσιμη μοτοσυκλέτα η Aprilia γιατί την είχαν κλέψει το προηγούμενο διάστημα.
Πάλι ή αυτή του Αρμακόλα?
Κρίμα πάντως γιατί θα είχε ενδιαφέρον.

Περί ΘΜ, το τελευταίο "τεστ" του της V4, ήταν για κλάματα. Έχει πέσει λίγο κράξιμο στο νετ.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Περί ΘΜ, το τελευταίο "τεστ" του της V4, ήταν για κλάματα. Έχει πέσει λίγο κράξιμο στο νετ.
Για το προχτεσινό επεισόδιο μιλάς; Νομίζω ότι τα τεστ είναι ανάλογα του κοινού στο οποίο στοχεύουν. Οταν στοχεύουν στο μέσο αναβάτη ή στη μεγάλη πλειοψηφία και στα κλικ και like θα φτιάχνουν και τα αντίστοιχου επιπέδου βίντεο...δε νομίζω ότι στοχευουν στο πολύ εξειδικευμένο κοινό γιατί αυτό το κοινό έχει δει τα αντίστοιχα βιντεο από motovloggers και περιοδικά του εξωτερικού οπότε... Νομίζω το moto in action ειναι ας πούμε πιο εκλαϊκευμένη εκδοχή το ίδιο και άλλα αντίστοιχα.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Η αντιπροσωπεία της ΚΤΜ , γιατι δεν δίνει μοτοσυκλέτες για test ride στον ΘΜ; Τι Ζόρι τραβάει ο CEO , της ΚΤΜ hellas ?
Ειναι καλος κ εμπειρος παρουσιαστής o θΜ

Για περιοδικά που λέτε πχ Μότο , εχω τεύχη απο τοτε που ξεκίνησε να εκδίδεται ..
Μονο χατζαρας στις μοτοσυκλέτες κ Καβαθάς στα αυτοκίνητα
Οι υπόλοιποι κατι Φελουκες (σημ : ισως απο το φελός ) σαν διαφημιστες-πωλητές ειναι με κάποιες εξαιρέσεις οπως Καραχάλιος ..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Φελουκα ξερω οτι λενε τις μικρες βάρκες στην Αιγυπτο.

Καμια φωτο απο το μπρελοκι/αυτοκολλητα του παροντος τευχους εχουμε?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν την είδες, πρώτο ποστ
Μιση ειναι ρε μαστορα και δε φαινεται και το μπρελοκι.

(πρεπει να εχω αγορασει καμια 10αρια τευχη ολα κι ολα τοσα χρονια , και τα περισσοτερα ήταν λογω αυτοκολλητων/μπλουζακιων μαμουνι κιλερ κτλ, αντε να πηρα και καναδυο απο το αεροδρομιο να εχω να διαβαζω στις πτησεις για Περσικο... Αν αυτο λεει κατι για την αποψη μου)
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Στις τελευταίες σελίδες λέει για το 390adv στο πρώτο σερβίς στην αντιπροσωπεία με αλλαγή λαδιών και φίλτρου όπως και κάποιους ελέγχους βάση καταλόγου πάει στα 140€
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αναγνωσμάτων συνέχεια...αφιερωμένο στον gsmaniac παρμένο από το ειδικό αφιερωμα του περιοδικού MOTO για τη Desmosedici RR που μπορεί να το βρει κανείς στο τεύχος 400 & 401 ή στο

Σχεδόν όλοι παραδέχονται ότι το σύστημα desmo δίνει πλεονέκτημα στους κινητήρες τής Ducati. Παρόλα αυτά, μόνο εσείς το χρησιμοποιείτε. Τι είναι αυτό που κάνει τους υπόλοιπους κατασκευαστές να το αποφεύγουν;” ρώτησα τον υπεύθυνο για την εξέλιξη του κινητήρα, κ. Sairu.
Το μεγάλο πλεονέκτημα του desmo, οφείλεται στη σταθερή του απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών. Θέλω να πω δηλαδή, ότι όσοι χρησιμοποιούν ελατήρια για την επαναφορά των βαλβίδων, είναι αναγκασμένοι να διαλέξουν σε πoιο φάσμα στροφών θα έχουν τη μέγιστη απόδοση και σε πoιο θα έχουν απώλειες. Εμείς με το desmo, δεν χρειάζεται να μπούμε σε τέτοια διλήμματα”. -“Ναι, αλλά η πολυπλοκότητα του συστήματος και τα πολύ περισσότερα κινούμενα μέρη του, δεν σας εμποδίζουν στην επίτευξη υψηλών ρυθμών περιστροφής;” ξαναρωτάω, με αφορμή το άρθρο τού Διονύση Χοϊδά για τους κινητήρες των MotoGP.
Αυτός είναι βασικά ο λόγος που δεν επιτρέπει στα υπόλοιπα εργοστάσια να χρησιμοποιήσουν το desmo, και όχι η ταύτιση του συστήματος με την Ducati. Με τη σύγχρονη τεχνολογία των ελατηρίων, σαφώς και οι κινητήρες μπορούν να ανεβάσουν πολλές στροφές με ασφάλεια. Όμως μετά από τόσα χρόνια εμπειρίας που έχουμε στις δεσμοδρομικές βαλβίδες, καταφέραμε να αναπτύξουμε σχεδιαστικά προγράμματα τα οποία υπολογίζουν με μεγάλη ακρίβεια τους συντονισμούς του συστήματος -και αν κρίνουμε από το αποτέλεσμα, έχουμε τους πιο εύστροφους κινητήρες στα MotoGP, ενώ και η Desmosedici RR μπορεί να φτάσει χωρίς κανένα πρόβλημα μέχρι τις 14.200 στροφές. Σίγουρα οι πνευματικές βαλβίδες είναι θεωρητικά καλύτερες, όμως στην πράξη δεν το έχουν αποδείξει ακόμα στις μοτοσυκλέτες -στην Formula 1 είναι εντελώς διαφορετικά τα πράγματα, για να κάνουμε συγκρίσεις.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Πάλι ή αυτή του Αρμακόλα?
Κρίμα πάντως γιατί θα είχε ενδιαφέρον.
Αυτή του Αρμακολα...δεν έχει βγάλει άλλη η Aprilia. Άντε να βρεις ιδιώτη να στο δώσει να πας Σέρρες
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Διαβάζω και εγώ το Μοτο από την .... λίθινη εποχή και είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσουν πολλοί ότι πολλά τέστ της εποχής
Χατζάρα - Χούντρα - Καραχάλιου - Θεοδωράκη ήταν εξαιρετικά. Το είχαν τερματίσει σε λεπτομέρεια και ανάλυση.
Και επειδή δεν διαβάζουμε απρόσωπα ένα περιοδικό αλλά τους συντάκτες , ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του.
Στο σημερινό Μοτο θα συμφωνήσω για το δυσνόητο του Φελούκα , θά έλεγα ότι πιο απολαυστικά στα μέγα τεστ γράφει ο Σουργουτζίδης και
Μεντης - Πατεράκης είναι Ο.Κ.
ΑΛΛΑ ο Καραχάλιος είναι μεγάλη απώλεια για το περιοδικό (αλήθεια ξέρει κανείς γιατί έφυγε ?) . Τα τέστ του Βασίλη με τρόπο γραφής πέρα από το προφανές
εμένα μου λείπουν. Διαβάστε τα τελευταία τέστ του π.χ. το Enfield Himalayan - το Honda super cub - και το BMW 850 adventure όπου πολύ εύστοχα
συγκρίνει το παλιό 800 με το καινούργιο 850 και όποιος διαβάζει πίσω από τις γραμμές καταλαβαίνει πιο είναι καλύτερο...

Ονειρεύομαι ένα ... reunion Καραχάλιου - Χατζάρα - με guest star Δ. Παπανδρέου .....!!
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Διαβάζω και εγώ το Μοτο από την .... λίθινη εποχή και είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσουν πολλοί ότι πολλά τέστ της εποχής
Χατζάρα - Χούντρα - Καραχάλιου - Θεοδωράκη ήταν εξαιρετικά. Το είχαν τερματίσει σε λεπτομέρεια και ανάλυση.
Και επειδή δεν διαβάζουμε απρόσωπα ένα περιοδικό αλλά τους συντάκτες , ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του.
Στο σημερινό Μοτο θα συμφωνήσω για το δυσνόητο του Φελούκα , θά έλεγα ότι πιο απολαυστικά στα μέγα τεστ γράφει ο Σουργουτζίδης και
Μεντης - Πατεράκης είναι Ο.Κ.
ΑΛΛΑ ο Καραχάλιος είναι μεγάλη απώλεια για το περιοδικό (αλήθεια ξέρει κανείς γιατί έφυγε ?) . Τα τέστ του Βασίλη με τρόπο γραφής πέρα από το προφανές
εμένα μου λείπουν. Διαβάστε τα τελευταία τέστ του π.χ. το Enfield Himalayan - το Honda super cub - και το BMW 850 adventure όπου πολύ εύστοχα
συγκρίνει το παλιό 800 με το καινούργιο 850 και όποιος διαβάζει πίσω από τις γραμμές καταλαβαίνει πιο είναι καλύτερο...

Ονειρεύομαι ένα ... reunion Καραχάλιου - Χατζάρα - με guest star Δ. Παπανδρέου .....!!
Συμφωνω σε ολα....να προσθεσω οτι τα πρωτα χρονια τα τεστ ηταν πληρεστατα γιατι υπηρχε σκληρος ανταγωνισμος με το καθιερωμενο Motosport του Παπανδρεου που ειχε εξισου λεπτομερη τεστ...καλη μηχανολογικη αναλυση κ αξιοπιστια..
Οταν εκλεισε ομως το ΜΟΤΟ...εγινε πιο μαζικο...ευκολο για το ευρυ κοινο...παροτι ειχε εναν Χοιδα...εξαιρετο στα μηχανολογικα..!!!
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Μιας κ λεμε εδω για τα περιοδικα κ τον ειδικο τυπο...ας γραψουμε για συνεργατες περα απο τους μονιμους "δοκιμαστες"...που εγραφαν η γραφουν ακομα για ευρυτερα θεματα...για τη μοτοσυκλετα ως σταση ζωης..για ταξιδια...οτιδηποτε..

Κανω την αρχη με τους δικους μου.."αγαπημενους"....!!!

Αρης Κωστακης στο Motosport...εξαιρετικος στα ιστορικα θεματα..ταξιδιωτικα...κ στη φωτογραφια..

Ντανης Φωτος....απο τα καλυτερα κειμενα που εχω διαβασει σε περιοδικα....
Νικος Πολιτης..ωραιο χιουμορ γραφη...κ παθιασμενος εκτος των δυο τροχων με τη πισω κινηση στα αυτοκινητα κ τα Αλφα Ρομεο...
Ιακωβος Σουγουρτζιδης..πιο προσφατος...με χιουμορ που τα σπαει...αμφοτεροι στο ΜΟΤΟ...

Δημητρης Μπαζινας στο power Bikes....με εφεση στη αρχαια Ελλαδα...πιστευω χωρις να ειμαι σιγουρος οτι ειναι γιος του Μπαζινα αρθρογραφου στον παλιο Φιλαθλο...για εμενα ενας φιλοσοφος της ζωης κ ο λογος (μαζι με τον αποδυτηριακια)...που καθε πρωι η σταση στο περιπτερο ηταν επιβεβλημενη...

Τελος αν κ σε περιδικο αυτοκινητου..4ΤΡΟΧΟΙ...ο Νικος Δημου..πιστευω ολοι τον γνωριζετε...δεν χρειαζεται να προσθεσω κατι..

Αυτοι απο εμενα..σιγουρα θα εχω ξεχασει καποιους αφου επιασα απο δεκαετια 80 κ υστερα...για γραψτε ...!!!
 
Top Bottom