al800
Μέλος
Θα προτιμούσα αντί για κωδικό 2 συνδρομή αλλά μάλλον τους κοστίζει πιο ακριβά να στο στέλνουν στο σπίτι...ακόμα αναμένω απάντηση...
ναι σωστα ΘΜ εννοω.Κεκτημενη ταχυτητα στο πληκτρολογιο.Μήπως εννοείς ΘΜ; αν και ο ΘΜ από ό,τι είδα ειχε ευρωπαικα. Αλλά στην Ελλάδα είμαστε τι περιμένετε. Στο εξωτερικό σε παίρνουν οι αντιπρόσωποι ίσως όχι όλοι αλλά σίγουρα καποιοι τηλέφωνο για να πας να κανεις test ride κι εδώ...εγω βεβαια δεν ειχα ιδιαίτερες δυσκολίες αλλά από την άλλη δεν είμαι και αντιπροσωπευτικό δείγμα αγοραστή...
Πάλι ή αυτή του Αρμακόλα?lospsi Δεν είχε διαθέσιμη μοτοσυκλέτα η Aprilia γιατί την είχαν κλέψει το προηγούμενο διάστημα.
Για το προχτεσινό επεισόδιο μιλάς; Νομίζω ότι τα τεστ είναι ανάλογα του κοινού στο οποίο στοχεύουν. Οταν στοχεύουν στο μέσο αναβάτη ή στη μεγάλη πλειοψηφία και στα κλικ και like θα φτιάχνουν και τα αντίστοιχου επιπέδου βίντεο...δε νομίζω ότι στοχευουν στο πολύ εξειδικευμένο κοινό γιατί αυτό το κοινό έχει δει τα αντίστοιχα βιντεο από motovloggers και περιοδικά του εξωτερικού οπότε... Νομίζω το moto in action ειναι ας πούμε πιο εκλαϊκευμένη εκδοχή το ίδιο και άλλα αντίστοιχα.Περί ΘΜ, το τελευταίο "τεστ" του της V4, ήταν για κλάματα. Έχει πέσει λίγο κράξιμο στο νετ.
Μιση ειναι ρε μαστορα και δε φαινεται και το μπρελοκι.Δεν την είδες, πρώτο ποστ
“Σχεδόν όλοι παραδέχονται ότι το σύστημα desmo δίνει πλεονέκτημα στους κινητήρες τής Ducati. Παρόλα αυτά, μόνο εσείς το χρησιμοποιείτε. Τι είναι αυτό που κάνει τους υπόλοιπους κατασκευαστές να το αποφεύγουν;” ρώτησα τον υπεύθυνο για την εξέλιξη του κινητήρα, κ. Sairu.
“Το μεγάλο πλεονέκτημα του desmo, οφείλεται στη σταθερή του απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών. Θέλω να πω δηλαδή, ότι όσοι χρησιμοποιούν ελατήρια για την επαναφορά των βαλβίδων, είναι αναγκασμένοι να διαλέξουν σε πoιο φάσμα στροφών θα έχουν τη μέγιστη απόδοση και σε πoιο θα έχουν απώλειες. Εμείς με το desmo, δεν χρειάζεται να μπούμε σε τέτοια διλήμματα”. -“Ναι, αλλά η πολυπλοκότητα του συστήματος και τα πολύ περισσότερα κινούμενα μέρη του, δεν σας εμποδίζουν στην επίτευξη υψηλών ρυθμών περιστροφής;” ξαναρωτάω, με αφορμή το άρθρο τού Διονύση Χοϊδά για τους κινητήρες των MotoGP.
“Αυτός είναι βασικά ο λόγος που δεν επιτρέπει στα υπόλοιπα εργοστάσια να χρησιμοποιήσουν το desmo, και όχι η ταύτιση του συστήματος με την Ducati. Με τη σύγχρονη τεχνολογία των ελατηρίων, σαφώς και οι κινητήρες μπορούν να ανεβάσουν πολλές στροφές με ασφάλεια. Όμως μετά από τόσα χρόνια εμπειρίας που έχουμε στις δεσμοδρομικές βαλβίδες, καταφέραμε να αναπτύξουμε σχεδιαστικά προγράμματα τα οποία υπολογίζουν με μεγάλη ακρίβεια τους συντονισμούς του συστήματος -και αν κρίνουμε από το αποτέλεσμα, έχουμε τους πιο εύστροφους κινητήρες στα MotoGP, ενώ και η Desmosedici RR μπορεί να φτάσει χωρίς κανένα πρόβλημα μέχρι τις 14.200 στροφές. Σίγουρα οι πνευματικές βαλβίδες είναι θεωρητικά καλύτερες, όμως στην πράξη δεν το έχουν αποδείξει ακόμα στις μοτοσυκλέτες -στην Formula 1 είναι εντελώς διαφορετικά τα πράγματα, για να κάνουμε συγκρίσεις.”
Αυτή του Αρμακολα...δεν έχει βγάλει άλλη η Aprilia. Άντε να βρεις ιδιώτη να στο δώσει να πας ΣέρρεςΠάλι ή αυτή του Αρμακόλα?
Κρίμα πάντως γιατί θα είχε ενδιαφέρον.
Συμφωνω σε ολα....να προσθεσω οτι τα πρωτα χρονια τα τεστ ηταν πληρεστατα γιατι υπηρχε σκληρος ανταγωνισμος με το καθιερωμενο Motosport του Παπανδρεου που ειχε εξισου λεπτομερη τεστ...καλη μηχανολογικη αναλυση κ αξιοπιστια..Διαβάζω και εγώ το Μοτο από την .... λίθινη εποχή και είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσουν πολλοί ότι πολλά τέστ της εποχής
Χατζάρα - Χούντρα - Καραχάλιου - Θεοδωράκη ήταν εξαιρετικά. Το είχαν τερματίσει σε λεπτομέρεια και ανάλυση.
Και επειδή δεν διαβάζουμε απρόσωπα ένα περιοδικό αλλά τους συντάκτες , ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του.
Στο σημερινό Μοτο θα συμφωνήσω για το δυσνόητο του Φελούκα , θά έλεγα ότι πιο απολαυστικά στα μέγα τεστ γράφει ο Σουργουτζίδης και
Μεντης - Πατεράκης είναι Ο.Κ.
ΑΛΛΑ ο Καραχάλιος είναι μεγάλη απώλεια για το περιοδικό (αλήθεια ξέρει κανείς γιατί έφυγε ?) . Τα τέστ του Βασίλη με τρόπο γραφής πέρα από το προφανές
εμένα μου λείπουν. Διαβάστε τα τελευταία τέστ του π.χ. το Enfield Himalayan - το Honda super cub - και το BMW 850 adventure όπου πολύ εύστοχα
συγκρίνει το παλιό 800 με το καινούργιο 850 και όποιος διαβάζει πίσω από τις γραμμές καταλαβαίνει πιο είναι καλύτερο...
Ονειρεύομαι ένα ... reunion Καραχάλιου - Χατζάρα - με guest star Δ. Παπανδρέου .....!!