Μήπως τελικά τα μεγάλα ON-OFF είναι πιο ιδανικά για τις χωμάτινες βόλτες μας?

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Επειδή φύγαμε από την "αρχή" κάτσε να πατήσω reset.


Άλλος προτιμά μικρά με φανατισμό, άλλος μεγάλα με φανατισμό. Τώρα μπήκε και το αυτοκίνητο, με παραμέτρους σοβαρές.
Άλλος λέει πάρτε μεγάλα οι αρχάριοι και στηριχτείτε στην παρέα, άλλος ότι δεν χρειάζεται καν η παρέα, άλλος ότι αν έχεις χρήμα κάνεις παπάδες παντού με τα πάντα.

Να το σώσουμε στο ότι δεν υπάρχει σωστή απάντηση, όλοι έχουν δίκιο για τις ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ανάγκες και απαιτήσεις και ορθώς και καλώς προσθέτουν σημεία προβληματισμού και ενημέρωσης υπέρ κάποιας λύσης έναντι άλλης και δεν κατεβάζει κανείς τις πλάκες του Θεού από το βουνό;

Όχι στον φανατισμό
Ελεύθερο σεχ για όλους
Αγαπάτε αλλήλους!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τώρα που είδα την φωτό σε μεγάλο μέγεθος, οι ανάγκες αυτών των δύο κάτω αριστερά σε λίπανση ποιές λέτε να είναι, για να μην αρπάξει το μονοκύλινδρο, βλέπω αγριεμενο μερακλή αναβάτη και περιβάλλον με σκόνη και απλά έχω διπλώσει στο γέλιο.
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Επειδή φύγαμε από την "αρχή" κάτσε να πατήσω reset.


Άλλος προτιμά μικρά με φανατισμό, άλλος μεγάλα με φανατισμό. Τώρα μπήκε και το αυτοκίνητο, με παραμέτρους σοβαρές.
Άλλος λέει πάρτε μεγάλα οι αρχάριοι και στηριχτείτε στην παρέα, άλλος ότι δεν χρειάζεται καν η παρέα, άλλος ότι αν έχεις χρήμα κάνεις παπάδες παντού με τα πάντα.

Να το σώσουμε στο ότι δεν υπάρχει σωστή απάντηση, όλοι έχουν δίκιο για τις ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ανάγκες και απαιτήσεις και ορθώς και καλώς προσθέτουν σημεία προβληματισμού και ενημέρωσης υπέρ κάποιας λύσης έναντι άλλης και δεν κατεβάζει κανείς τις πλάκες του Θεού από το βουνό;




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Για να φτάσω σήμερα έως τον Κίσσαβο με πήγε μια χαρά το μεγάλο.
Όμως εντός του βουνού με αυτό το λασπωμένο τεραίν θα προτιμούσα κάτι ποιο ελαφρύ για περισσότερη ευχαρίστηση.
Όλα θέμα συμβιβασμού είναι...
Και αφού συμβιβαστείς τότε συνηθίζεις και προσαρμόζεις ανάλογα την οδήγηση.
 

Adventurous

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
GSXR Κ8 1000
Καβαλάτε ότι έχετε χώμα,δρόμο η ότι άλλο και απλά απολαύστε το!

Βίντεο σπόιλερ



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
Εδώ και κάτι μήνες έχω και ένα αδύναμο αερόψυκτο μονοκύλινδρο 4Τ 200άρι,η πιο μεγάλη (μικτή) βόλτα που έχω κάνει μέχρι τώρα ήταν γύρω στα 150 χλμ χωρίς να με καταπονήσει καθόλου σωματικά.Πρέπει κάποια στιγμή να ασχοληθώ και με την αυτονομία στο καύσιμο του για να μεγαλώσω την ακτίνα δράσης του.Και αυτό μπορεί για παραπάνω και εγώ μπορώ μαζί του οπότε γιατί όχι;...........
Ελα έτοιμο σ' έχω................

 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Καβαλάτε ότι έχετε χώμα,δρόμο η ότι άλλο και απλά απολαύστε το!

Βίντεο σπόιλερ



Sent from my iPhone using Tapatalk
Fuckin R6 multistrada!!! Hehe!
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
τα μεσαια τα κανουν ολα τελεια και ειναι τοσο καλα που ακομα και ασχετος να εισαι οπως εγω σε βοηθανε ,Τ7 ,890 κλπ πραγματικα κανουν παπαδες ,και οταν μιλαμε για travel adventure και εθνικη πας ταξδι ανετα,εγω με μικρο χωρις τρειλερ δεν θα πηγαινα περα απο υμηττο ,παρνηθα με το 790 μπορω να παω παντου εκτος απο πολυ στενα μονοπατια και αυτο γιατι ειμαι ασχετος οχι οτι δεν παει , γιατι ξερω αλλους με τενερε που πανε λες και ειναι εντουρο 250. Αν μπορεις να εχεις ενα εντουρακι ενα 890 R και ενα GS1290 ειναι τελειο αλλα ....
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
τα μεσαια τα κανουν ολα τελεια και ειναι τοσο καλα που ακομα και ασχετος να εισαι οπως εγω σε βοηθανε ,Τ7 ,890 κλπ πραγματικα κανουν παπαδες ,και οταν μιλαμε για travel adventure και εθνικη πας ταξδι ανετα,εγω με μικρο χωρις τρειλερ δεν θα πηγαινα περα απο υμηττο ,παρνηθα με το 790 μπορω να παω παντου εκτος απο πολυ στενα μονοπατια και αυτο γιατι ειμαι ασχετος οχι οτι δεν παει , γιατι ξερω αλλους με τενερε που πανε λες και ειναι εντουρο 250. Αν μπορεις να εχεις ενα εντουρακι ενα 890 R και ενα GS1290 ειναι τελειο αλλα ....
Να, πολύ καλά τα έλεγες όλα :ok:, μέχρι που στο τέλος ανέφερες το gs!!!!
Τι το ήθελες το τελευταίο; Τα χάλασες όλα!!! :p
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
τα μεσαια τα κανουν ολα τελεια και ειναι τοσο καλα που ακομα και ασχετος να εισαι οπως εγω σε βοηθανε ,Τ7 ,890 κλπ πραγματικα κανουν παπαδες ,και οταν μιλαμε για travel adventure και εθνικη πας ταξδι ανετα,εγω με μικρο χωρις τρειλερ δεν θα πηγαινα περα απο υμηττο ,παρνηθα με το 790 μπορω να παω παντου εκτος απο πολυ στενα μονοπατια και αυτο γιατι ειμαι ασχετος οχι οτι δεν παει , γιατι ξερω αλλους με τενερε που πανε λες και ειναι εντουρο 250. Αν μπορεις να εχεις ενα εντουρακι ενα 890 R και ενα GS1290 ειναι τελειο αλλα ....
Εννοείται πας παντού με δαυτα. Πιο πολύ περιοριστικό βρίσκω τα λάστιχα παρά όλα τα υπόλοιπα. Αν έχω πάνω στο tenere η στο 800 η στο tuareg φορεμένα σωστά χωμάτινα δεν κάνω άνετα άσφαλτο στα καθημερινά η στο ταξίδι μου. Αυτό είναι μεγαλύτερο πρόβλημα για μένα από το βάρος.

Ποιο λάστιχο θα σε ταξιδέψει άνετα με 130-140 χωρίς να κομματιάσει και ταυτόχρονα θα σε βγάλει αρχηγό σε λάσπες? Συμβιβασμούς θα κάνεις πάλι.

Συνεπώς κάπως έτσι πάντα είχα 2 μηχανές. Μια καθαρά χωμάτινη με enduro η κάποιο λάστιχο σαν mt21 και ένα άλλο από street ως on off με πιο ασφάλτινο λάστιχο.

Αν έπρεπε να είχα ένα on off αναγκαστικά θα έπαιζα με λάστιχα. Και ίσως κάνα σετ ζάντες η έστω μια μπροστινή έξτρα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εν τέλει πάντως μια ματιά στα αρχεία του advride από τις εκατοντάδες βόλτες που έχουν γίνει και από τα πολλά troffy δείχνει πως πολύς κόσμος κάνει χώμα με μεγάλα και εμείς είμαστε και μια τρίχα στο παγκόσμιο στερέωμα και είμαστε και φτωχοί να τα πετάμε κάτω. Σε άλλες χώρες που δεν τους πολυνοιαζει κιόλας πάνε και με κούτα μηχανάκια πολλών χιλιάδων.

Συνεπώς δεν ξέρω αν τα μεγάλα onoff είναι ιδανικά για τις βόλτες μας αλλά ένα μεσαιο on off τύπου tenere tuareg με ένα καλό χωμάτινο λάστιχο είναι παραπάνω από ιδανικό. Τώρα αν έχεις τρέιλερ η δε σε χαλάει να ταλαιοωρηθεις λίγο στην άσφαλτο ένα μικρότερο μονοκύλινδρο ειναι πιο εύκολο σίγουρα στο χώμα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εν τέλει πάντως μια ματιά στα αρχεία του advride από τις εκατοντάδες βόλτες που έχουν γίνει και από τα πολλά troffy δείχνει πως πολύς κόσμος κάνει χώμα με μεγάλα και εμείς είμαστε και μια τρίχα στο παγκόσμιο στερέωμα και είμαστε και φτωχοί να τα πετάμε κάτω. Σε άλλες χώρες που δεν τους πολυνοιαζει κιόλας πάνε και με κούτα μηχανάκια πολλών χιλιάδων.

Συνεπώς δεν ξέρω αν τα μεγάλα onoff είναι ιδανικά για τις βόλτες μας αλλά ένα μεσαιο on off τύπου tenere tuareg με ένα καλό χωμάτινο λάστιχο είναι παραπάνω από ιδανικό. Τώρα αν έχεις τρέιλερ η δε σε χαλάει να ταλαιοωρηθεις λίγο στην άσφαλτο ένα μικρότερο μονοκύλινδρο ειναι πιο εύκολο σίγουρα στο χώμα.
Πες τα βρε βαγγ Λη....το πρώτο advtroffy είχε 55 γελαδια.
Το πιο ελαφρύ ήταν ένα βστρομ ενός παλαβιαρη ....θυμάμαι.
Με καντήλι ....στεγνό αλλά καντηλι
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Οδήγησα πρόσφατα ένα καλοστημένο Τρανσαλπ 650 για λίγο στο χώμα αλλά κατάλαβα πόσο πιο εύκολο είναι σε σχέση με τα πιο βαριά της μεγάλης κατηγορίας. Κάποιος που έχει μια σχετική εμπειρία μπορεί να γυρίσει όλη την Ελλάδα από χώμα και άσφαλτο με μικρό budget. .
Για Τ7 και tuareg και τα υπόλοιπα τούμπανατης κατηγορίας δεν χρειάζεται να πω κάτι αφού είναι ο ορισμός του travel enduro στα μεσαία δικύλινδρα που στα κατάλληλα χέρια μπορούν να κάνουν παπάδες.

Αναπολώ επίσης την εποχή που έκανα μακρινές χωματαδες-ταξιδια με το xrv 750 αλλά παράλληλα χαίρομαι και το CCM στο χώμα με πιο πολύ παιχνίδι και μεγαλύτερες ταχύτητες. Και με το 1150 έκανα ωραίες βόλτες όπως το adventure borders και κάμποσες μονοήμερες, το οποίο πάει ωραιότατα με εξαίρεση το κοπανημα του telelever στην πέτρα.

Οπότε ολες οι κατηγορίες είναι ωραίες στο travel enduro, όλες έχουν κάτι να σου δώσουν και να σε διασκεδάσουν. Μακάρι να μπορούσαμε να έχουμε 3 και 4 διαφορετικές μοτό για χώμα.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Εννοείται πας παντού με δαυτα. Πιο πολύ περιοριστικό βρίσκω τα λάστιχα παρά όλα τα υπόλοιπα. Αν έχω πάνω στο tenere η στο 800 η στο tuareg φορεμένα σωστά χωμάτινα δεν κάνω άνετα άσφαλτο στα καθημερινά η στο ταξίδι μου. Αυτό είναι μεγαλύτερο πρόβλημα για μένα από το βάρος.

Ποιο λάστιχο θα σε ταξιδέψει άνετα με 130-140 χωρίς να κομματιάσει και ταυτόχρονα θα σε βγάλει αρχηγό σε λάσπες? Συμβιβασμούς θα κάνεις πάλι.

Συνεπώς κάπως έτσι πάντα είχα 2 μηχανές. Μια καθαρά χωμάτινη με enduro η κάποιο λάστιχο σαν mt21 και ένα άλλο από street ως on off με πιο ασφάλτινο λάστιχο.

Αν έπρεπε να είχα ένα on off αναγκαστικά θα έπαιζα με λάστιχα. Και ίσως κάνα σετ ζάντες η έστω μια μπροστινή έξτρα.
και για αυτο υπαρχει λυση απο το να εχεις 2 μοτο μπορεις να εχεις 2 ζευγαρια τροχους.
 
Top Bottom