διορθωνω ... ενα 1290 adventure ή και ενα tracer 900 gt για ασφαλτινα ταξιδια!Να, πολύ καλά τα έλεγες όλα , μέχρι που στο τέλος ανέφερες το gs!!!!
Τι το ήθελες το τελευταίο; Τα χάλασες όλα!!!
διορθωνω ... ενα 1290 adventure ή και ενα tracer 900 gt για ασφαλτινα ταξιδια!Να, πολύ καλά τα έλεγες όλα , μέχρι που στο τέλος ανέφερες το gs!!!!
Τι το ήθελες το τελευταίο; Τα χάλασες όλα!!!
Εν τέλει πάντως μια ματιά στα αρχεία του advride από τις εκατοντάδες βόλτες που έχουν γίνει και από τα πολλά troffy δείχνει πως πολύς κόσμος κάνει χώμα με μεγάλα και εμείς είμαστε και μια τρίχα στο παγκόσμιο στερέωμα και είμαστε και φτωχοί να τα πετάμε κάτω. Σε άλλες χώρες που δεν τους πολυνοιαζει κιόλας πάνε και με κούτα μηχανάκια πολλών χιλιάδων.
Συνεπώς δεν ξέρω αν τα μεγάλα onoff είναι ιδανικά για τις βόλτες μας αλλά ένα μεσαιο on off τύπου tenere tuareg με ένα καλό χωμάτινο λάστιχο είναι παραπάνω από ιδανικό. Τώρα αν έχεις τρέιλερ η δε σε χαλάει να ταλαιοωρηθεις λίγο στην άσφαλτο ένα μικρότερο μονοκύλινδρο ειναι πιο εύκολο σίγουρα στο χώμα.
Ως κάτοχος μικρού να πω πως παρατηρώ πως τα τελευταία 2-3 χρόνια ο πληθυσμός των μικρών αυξάνεται.Πες τα βρε βαγγ Λη....το πρώτο advtroffy είχε 55 γελαδια.
Το πιο ελαφρύ ήταν ένα βστρομ ενός παλαβιαρη ....θυμάμαι.
Με καντήλι ....στεγνό αλλά καντηλι
Εμένα ένα μηχανάκι μονοκύλινδρο, μεταξύ 300 και 450 κυβικά, θα με κάλυπτε άνετα!!!!Το ερώτημα είναι 1. Αν ήταν να έχουμε 1 ποιο θα ήταν? Ένα 300αρι? Ένα 1κ 600αρι? Ένα 2κ 800αρι? Ένα 1000+ ?
Προτείνω στον νηματοθετη να το κάνει σε μορφή poll και σε μια μέρα θα έχει βγει το αποτέλεσμα
Sent from my M2101K6G using Tapatalk
Οι ανάγκες όμως του καθενός είναι ίδιες? Αν δηλαδή κάποιος κάνει commuting 50km την ημέρα είναι ίδιο με κάποιον που παίρνει μετρο?Οι πολλοί στράφηκαν στα μικρά μετά τα μεγάλα, γιατί ανέβηκαν τα skills τους και προφανώς τα μεγάλα δεν τους καλύπτουν. Υπάρχουν και αυτοί που απλά μεγαλωσαν ηλικιακά και είναι σωματικά πιο δυσκολο.
Το ερώτημα δεν αφορά αυτούς που έχουν 2 ή 3 στο γκαράζ. Το ερώτημα είναι 1. Αν ήταν να έχουμε 1 ποιο θα ήταν? Ένα 300αρι? Ένα 1κ 600αρι? Ένα 2κ 800αρι? Ένα 1000+ ?
Προτείνω στον νηματοθετη να το κάνει σε μορφή poll και σε μια μέρα θα έχει βγει το αποτέλεσμα
Sent from my M2101K6G using Tapatalk
Συμφωνώ σε όλα. Αν ήξερα την απάντηση,θα ήξερα τι να κάνω και εγώ. Να ρίξω λεφτά στο χρεπι να το κάνω χωμάτινο? Να το αφήσω έτσι όπως είναι και να πάρω ΚΑΙ ένα δρόμου? Να το δώσω και να πάρω ένα 2κ onoff? Να μην κάνω τπτ και να τα φάω σε βενζίνες ?Οι ανάγκες όμως του καθενός είναι ίδιες? Αν δηλαδή κάποιος κάνει commuting 50km την ημέρα είναι ίδιο με κάποιον που παίρνει μετρο?
Αν κάποιος κάνει δικαβαλα φορτωμένος είναι ίδιο με κάποιον που δε βγαίνει από τη πόλη του?
Αν κάποιον δεν τον ενδιαφέρει καθόλου η άσφαλτος είναι ίδιο με κάποιον που έχει μοιρασμένη αγάπη σε άσφαλτο και χώμα?
Δεν υπάρχει απάντηση. Μέση λύση υπάρχει για κάποιον που τα θέλει όλα μοιρασμένα. Και είναι μηχανές όπως tenere tuareg και ευτυχώς αναστήθηκαν και έχουμε επιλογές.
Από εκεί και έπειτα παίζεις από ψεύδοεντουρο 250cc ως μεγάλο on off ανάλογα τις ανάγκες και τα γούστα.
Συνεπώς απάντηση δεν υπάρχει σωστή για τον καθένα. Το μόνο σίγουρο είναι πως μπορείς να κάνεις χωμάτινο ταξίδι με μεγάλο εύρος μοτοσυκλετών και όσοι λένε πως δεν κάνουν χώμα τα βαριά, τα ίδια λένε από 20 χρόνια πίσω.
Όταν λέω "σχολείο"...φυσικά δεν μιλάω για την ουσιαστική έννοια της λέξης όπως το εννοείς .Ως κάτοχος μικρού να πω πως παρατηρώ πως τα τελευταία 2-3 χρόνια ο πληθυσμός των μικρών αυξάνεται.
Και είναι λογική εξέλιξη γιατί αυτό που τελικά συμβαίνει είναι το εξής:
Γιατί δε παίρνεις ένα μικρό ακόμη και για τις μακρινές χωμάτινες ρε φίλε;
Γιατί δεν αντέχω με τίποτα να κάνω 400 χλμ άσφαλτο με μικρό για να φτάσω χώμα.
Ναι οκ, αλλά έχεις 790/890/950/990/1190/1290 και τελικά το φορτώνεις για να πας χωμάτινες;
Ε ναι μωρέ, γιατί αν κάνω αυτά τα 400 χλμ με αυτό θα την ακούσουν τα λάστιχα, δε θα μείνει τακούνι για τακούνι πάνω τους.
Τότε πάρε ένα μικρό ρε, να είσαι και άνετος στο χώμα.
Ναι αλλά πως θα πηγαίνω μακρινές από άσφαλτο;
Φόρτωσε το στο τρέιλερ όπως κάνεις τώρα στο μεγάλο.
Ναι αλλά αν θέλω να πάω μακρινές οδηγώντας;
Αφού τη τελευταία φορά που ήμασταν παρέα έφτασα πρώτος με το 250άρι, γιατί δεν πήγαινες με πάνω από 120/ώρα.
Ε δεν τα 'παμε; Θα την ακούσουν τα λάστιχα.
Μα δεν καταλαβαίνω... γιατί τότε να μη πάρεις ένα μικρό;
Γιατί θέλω να πηγαίνω μακρινές χωμάτινες λέμε...
Αυτά για να γελάσουμε λίγο.
Από εκεί και πέρα σαφώς ο καθένας κάνει ότι του ταιριάζει γιατί: είτε γουστάρει, είτε επειδή "το έχει", είτε επειδή δε μπορεί να έχει περισσότερες από μια μοτοσυκλέτες, είτε επειδή απλά αυτό του αρέσει να κάνει.
Σε ένα πράγμα διαφωνώ με τον Κώστα XR Maniac και έχω δει να το ξαναγράφει, προφανώς γιατί αυτό λέει η δική του εμπειρία? Ίσως δε ξέρω.
Πάντως διαφωνώ γιατί αυτό που πιστεύω εγώ ισχύει για πολλούς και διάφορους τομείς της ζωής. ΣΧΟΛΕΙΟ με την ουσιαστική ερμηνεία της λέξης είναι τα μικρά και όχι τα μεγάλα. Όπως αυτό ισχύει στο σχολείο (που όλοι γνωρίζουμε), έτσι ισχύει και για τη σκοποβολή, τον αθλητισμό, και πολλούς άλλους τομείς. Το ίδιο ισχύει και στα kart (μέχρι να φτάσεις στη Formula 1) το ίδιο ισχύει και για το motoGP και τελικά... ομοίως ισχύει και για τις χωμάτινες εξορμήσεις με μικρές μοτοσυκλέτες.... αυτές είναι τα σχολεία.
Ένα μικρό μηχανάκι σε απαλλάσσει από πολλές φοβίες, σου δίνει πολύ περισσότερη αυτοπεποίθηση. Ακόμη και η τούμπα συγκριτικά είναι διασκεδαστική. Όλα αυτά στη λογική ότι κάποιος ξεκινάει τις χωμάτινες επισκέψεις. Τα πράγματα που θα μάθεις με μια μικρή μοτοσυκλέτα θα τα μάθεις πιο γρήγορα από ότι με μια μεγάλη και μετά με χτισμένη εμπειρία θα περάσεις πολύ πιο εύκολα σε μια μεσαία ή σε μια μεγάλη On/Off για χωμάτινη χρήση. Με άλλα λόγια αυτό που θέλω να πω είναι πως η εξέλιξη των δεξιοτήτων είναι πολύ πιο σύντομη χρονικά με μια μικρή μοτοσυκλέτα παρά με μια μεγάλη. Κατά τα άλλα όλα γίνονται αλλά με την ευρύτερη έννοια μια μεγάλη μοτοσυκλέτα δε μπορεί να είναι "σχολείο" στο χώμα.
Δύσκολο δεν το βλέπουμε ,λιγότερο διασκεδαστικά από τα μονοκύλινδρα όμως το βλέπουμε.Όπως είπα παραπάνω....καταλαβαίνω όσους δεν έχετε ζήσει στο χώμα με μαστοδοντα, να το βλέπετε δύσκολο.
Μαζί σου....αλλά απάντησα στον Στέφανο που μίλησε βασικά για φοβίεςΔύσκολο δεν το βλέπουμε ,λιγότερο διασκεδαστικά από τα μονοκύλινδρα όμως το βλέπουμε.
Έχω οδηγήσει κάποια μαστόδοντα στο χώμα,ναι είναι εντυπωσιακό το τι μπορούν να κάνουν στο χώμα παρόλο τον όγκο και το βάρος τους αλλά μονοκύλινδρα δεν θα γίνουν ποτέ.Έκαστο στο είδος του.
Ξέρω πολύ καλά την αίσθηση (της προσωπικής ικανοποίησης) ότι έβγαλα ένα δύσκολο κομμάτι πάνω σε ένα βαρύ μηχάνημα αλλά αυτό το έχω ξεπεράσει εδώ και χρόνια και εστιάζω σε άλλα πράγματα στην χωμάτινη οδήγηση.
Και αυτά τα πράγματα (με τις όποιες δικές μου οδηγικές ικανότητες) τα μεγάλα δεν μπορούν να μου το προσφέρουν όσο καλά και ικανά να είναι.
Μιλάμε για μηχανάκια που παίζουν στα 2-3 χιλιάρικα...?Με 5-6 χιλιάρικα το λιγότερο που θα δώσεις να φτιάξεις ένα μικρό παίρνεις μια μεγάλη και κανεις τα πάντα !
Το ταξίδι μου το κάνω και χωρίς πύργο...Ρώτα τον μανιακό και τους άλλους με τα σούπερ ντουπερ μικρά ποσά δώσανε σινολο
Τι εννοείς Θενο?Το ταξίδι μου το κάνω και χωρίς πύργο...
Εννοώ ότι ένα dominator με επιμέρους οικονομικές βελτιώσεις σε αναρτήσεις- φρένα- ηλεκτρικά θα πάει όπου ακριβώς θα πάει και το domi του Κώστα με τα επιπλέον πράγματα που έχει βάλει πολλαπλάσιας αξίας βεβαίως ίσως με λιγότερη άνεση αλλά θα πάει.Τι εννοείς Θενο?
Αυτό σημαίνει ότι όλα είναι χρεπια...?Απλά οι τιμές στα μεταχειρισμένα μονοκύλινδρα έχουν πάει αλλού και εφόσον μιλάμε για μηχανάκια πλέον 20αετίας το κόστος για να έρθει το μηχανάκι σε καλή κατάσταση εί αι ανεβασμένο σε σχέση με παλιότερα.