Μήπως τελικά τα μεγάλα ON-OFF είναι πιο ιδανικά για τις χωμάτινες βόλτες μας?

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ρώτα τον μανιακό και τους άλλους με τα σούπερ ντουπερ μικρά ποσά δώσανε σινολο
Βαρέλι χωρίς πάτο.
Μιλάμε για μηχανάκια 20ετιας, με πολλά χλμ συνήθως και κακή συντήρηση
Αν δεν έχεις τεχνικές γνώσεις και χώρο να το σκαλίζεις δεν συμφέρει.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εννοώ ότι ένα dominator με επιμέρους οικονομικές βελτιώσεις σε αναρτήσεις- φρένα- ηλεκτρικά θα πάει όπου ακριβώς θα πάει και το domi του Κώστα με τα επιπλέον πράγματα που έχει βάλει πολλαπλάσιας αξίας βεβαίως ίσως με λιγότερη άνεση αλλά θα πάει.
Τόσο απλά προσθέτεις - βελτιώνεις έως εκεί που μπορείς.
Αν βάλεις ένα συνεργείο να σου φτιάξει ένα ιαπωνικό συνήθως μηχανακι, ικανό για να πας καλά στο χώμα ....χρειάζεσαι πολύ χρήμα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αν βάλεις ένα συνεργείο να σου φτιάξει ένα ιαπωνικό συνήθως μηχανακι, ικανό για να πας καλά στο χώμα ....χρειάζεσαι πολύ χρήμα.
Δεν χρειάζεται να το κάνει ντακαρισιο...
Αυτό λέω ότι υπάρχουν και οικονομικές λύσεις.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν χρειάζεται να το κάνει ντακαρισιο...
Αυτό λέω ότι υπάρχουν και οικονομικές λύσεις.
Δεν μίλησα για ντακαρισιο.
Δεν υπάρχει οικονομία όταν πας σε συνεργείο, χρειαστείς ανταλλακτικα και πολλές εργατωρες
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Αυτό σημαίνει ότι όλα είναι χρεπια...?
Και το δικό μου κοντεύει 18 άλλα λειτουργικά είναι άψογο...
Δεν λέω οτι θα είναι ρημάδι σώνει και ντε και θα χρειαστεί ολική ανακατασκευή. Αλλά σε ένα μηχανάκι 20ετίας άγνωστης ιστορίας και χρησης κάποια πράγματα θα χρειαστούν για κάποιον που θέλει ένα ον οφφ για χώμα. Παράδειγμα ρουλεμάν τροχών, μοχλικού, λαιμών. Μετά ένα service αναρτήσεις. Όσο νάναι το κόστος δεν είναι αμελητέο ειδικά όταν το κόστος κτήσεις για ένα μεταχειρα μηχανάκι πάει στα 2-3k
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Εννοώ ότι ένα dominator με επιμέρους οικονομικές βελτιώσεις σε αναρτήσεις- φρένα- ηλεκτρικά θα πάει όπου ακριβώς θα πάει και το domi του Κώστα με τα επιπλέον πράγματα που έχει βάλει πολλαπλάσιας αξίας βεβαίως ίσως με λιγότερη άνεση αλλά θα πάει.
Τόσο απλά προσθέτεις - βελτιώνεις έως εκεί που μπορείς.
1500 ευρώ είχα πάρει το Domi με 52.000χλμ.
Με 200 ευρώ είχα βάλει στο Domi το 43mm WP,250 ένα μεταχειρισμένο Bitubo και άλλα 250 ντεπόζιτο της Acerbis.
Αν εξαιρέσεις τα 200 ευρώ του μπροστινού που ήταν ευκαιρία (έτοιμο να μπει πάνω) ,με κάνα 2.500 συνολικά η δουλειά γίνεται άνετα και ωραία .
Εγώ ότι χρήμα έριξα πάνω του το πήρα σχεδόν όλο πίσω γιατί αφαίρεσα τα έξτρα και τα πούλησα ξεχωριστά .
Αλλά και να μην έπαιρνα τα χρήματα πίσω δεν με ένοιαζε καθόλου,στα 10 περίπου χρόνια έζησα τόσα πράγματα μαζί του που αποζημιώθηκα και με το παραπάνω .

Η χωμάτινη χρήση όλες τις μηχανές τις φθείρει οπότε καλό είναι να βάζουμε και το δικό μας χέρι για την αποκατάσταση των ζημιών.Σε ένα μονοκύλινδρο αυτό είναι πολύ πιο εύκολο,ουσιαστικά είναι σαν μεγάλα...παπιά.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
1500 ευρώ είχα πάρει το Domi με 52.000χλμ.
Με 200 ευρώ είχα βάλει στο Domi το 43mm WP,250 ένα μεταχειρισμένο Bitubo και άλλα 250 ντεπόζιτο της Acerbis.
Αν εξαιρέσεις τα 200 ευρώ του μπροστινού που ήταν ευκαιρία (έτοιμο να μπει πάνω) ,με κάνα 2.500 συνολικά η δουλειά γίνεται άνετα και ωραία .
Εγώ ότι χρήμα έριξα πάνω του το πήρα σχεδόν όλο πίσω γιατί αφαίρεσα τα έξτρα και τα πούλησα ξεχωριστά .
Αλλά και να μην έπαιρνα τα χρήματα πίσω δεν με ένοιαζε καθόλου,στα 10 περίπου χρόνια έζησα τόσα πράγματα μαζί του που αποζημιώθηκα και με το παραπάνω .

Η χωμάτινη χρήση όλες τις μηχανές τις φθείρει οπότε καλό είναι να βάζουμε και το δικό μας χέρι για την αποκατάσταση των ζημιών.Σε ένα μονοκύλινδρο αυτό είναι πολύ πιο εύκολο,ουσιαστικά είναι σαν μεγάλα...παπιά.
Σε συνεργείο ή το εφτιαχνες μόνος?
Μιλάς και για 10 χρόνια πίσω...μην ξεχνάς.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Σε συνεργείο ή το εφτιαχνες μόνος?
Μιλάς και για 10 χρόνια πίσω...μην ξεχνάς.
Μόνος ή με φίλους (για την παρέα).Μου αρέσει να ασχολούμαι προσωπικά και συγχρόνως γλιτώνω και εργατικά από μαστόρους .
Η αλήθεια είναι ότι σε σχέση με 10 χρόνια πριν οι τιμές των μεταχειρισμένων έχουν ανέβει αρκετά και τα ίδια τα μεταχειρισμένα έχουν φορτωθεί στην πλάτη τους ... άλλα 10 χρόνια.
Αλλά οποιανού πιάνουν τα χέρια του δεν είναι ακατόρθωτο να βρει ένα παλιό με 1000-1500 ευρώ και να το φέρει στα μέτρα του με σχετικά μικρό κόστος.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μαζί σου....αλλά απάντησα στον Στέφανο που μίλησε βασικά για φοβίες
Μίλησα για φοβίες που κάθε αρχάριος έχει, το διευκρίνησα αυτό. Και σαφώς ένα μικρό μηχανάκι είναι πολύ καλύτερο σε αυτό, στην αντιμετώπιση αυτών των φόβων. Στάθηκα στη λέξη σχολείο. Όποιος θέλει να ξεκινήσει τα μαθήματα με μπετονιέρα ας το κάνει, είναι πάντως ο δύσκολος δρόμος. Φυσικά δεν είναι αδύνατο αλλά είναι αντίθετο με τη λογική των σχολείων.

Από εκεί και πέρα είναι είναι εντελώς διαφορετική συζήτηση το ποιο είναι το καλύτερο. Δεν υπάρχει καλύτερο για όλους, υπάρχει ΜΟΝΟ το πιο είναι το καλύτερο για τον κάθε έναν από εμάς. Κανένα δεν υποτιμούμε και σε κανένα δε δίνουμε υπεραξία. Το θέμα είναι να περνάς καλά με αυτό που έχεις.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μίλησα για φοβίες που κάθε αρχάριος έχει, το διευκρίνησα αυτό. Και σαφώς ένα μικρό μηχανάκι είναι πολύ καλύτερο σε αυτό, στην αντιμετώπιση αυτών των φόβων. Στάθηκα στη λέξη σχολείο. Όποιος θέλει να ξεκινήσει τα μαθήματα με μπετονιέρα ας το κάνει, είναι πάντως ο δύσκολος δρόμος. Φυσικά δεν είναι αδύνατο αλλά είναι αντίθετο με τη λογική των σχολείων.

Από εκεί και πέρα είναι είναι εντελώς διαφορετική συζήτηση το ποιο είναι το καλύτερο. Δεν υπάρχει καλύτερο για όλους, υπάρχει ΜΟΝΟ το πιο είναι το καλύτερο για τον κάθε έναν από εμάς. Κανένα δεν υποτιμούμε και σε κανένα δε δίνουμε υπεραξία. Το θέμα είναι να περνάς καλά με αυτό που έχεις.
Θα αντικαθιστούσα τις λέξεις καλύτερο με τις λέξεις κατάλληλο...
Κατά τα άλλα συμφωνούμε.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Θα αντικαθιστούσα τις λέξεις καλύτερο με τις λέξεις κατάλληλο...
Κατά τα άλλα συμφωνούμε.
OK...., ίσως το έγραψα γιατί το κατάλληλο συνήθως είναι και το καλύτερο για τους προσωπικούς λόγους του καθενός. Εκτός αν τα εμπόδια είναι π.χ. οικονομικά.
Αλλά δε θα τα χαλάσουμε εκεί. Και το κατάλληλο μου κάνει γιατί ουσιαστικά είναι ποιο to the point για τη συζήτηση που κάνουμε.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μόνος ή με φίλους (για την παρέα).Μου αρέσει να ασχολούμαι προσωπικά και συγχρόνως γλιτώνω και εργατικά από μαστόρους .
Η αλήθεια είναι ότι σε σχέση με 10 χρόνια πριν οι τιμές των μεταχειρισμένων έχουν ανέβει αρκετά και τα ίδια τα μεταχειρισμένα έχουν φορτωθεί στην πλάτη τους ... άλλα 10 χρόνια.
Αλλά οποιανού πιάνουν τα χέρια του δεν είναι ακατόρθωτο να βρει ένα παλιό με 1000-1500 ευρώ και να το φέρει στα μέτρα του με σχετικά μικρό κόστος.
Επειδή εγώ έμπλεξα με δαυτα τα τελευταία χρόνια, αν δεις τιμές για παράδειγμα wp μπροστινό, ζάντα δαγκάνα κλπ που χρειάζεσαι....ξεφεύγει πολύ σε σχέση με αυτά που είχες δώσει

Αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι ο περισσότερος κόσμος δεν μπορεί να κάνει επισκευές μόνος του και για αυτό είναι ασύμφορο να μπλέξεις
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μίλησα για φοβίες που κάθε αρχάριος έχει, το διευκρίνησα αυτό. Και σαφώς ένα μικρό μηχανάκι είναι πολύ καλύτερο σε αυτό, στην αντιμετώπιση αυτών των φόβων. Στάθηκα στη λέξη σχολείο. Όποιος θέλει να ξεκινήσει τα μαθήματα με μπετονιέρα ας το κάνει, είναι πάντως ο δύσκολος δρόμος. Φυσικά δεν είναι αδύνατο αλλά είναι αντίθετο με τη λογική των σχολείων.

Από εκεί και πέρα είναι είναι εντελώς διαφορετική συζήτηση το ποιο είναι το καλύτερο. Δεν υπάρχει καλύτερο για όλους, υπάρχει ΜΟΝΟ το πιο είναι το καλύτερο για τον κάθε έναν από εμάς. Κανένα δεν υποτιμούμε και σε κανένα δε δίνουμε υπεραξία. Το θέμα είναι να περνάς καλά με αυτό που έχεις.
Είναι το πρόβλημα των συζητήσεων από το πληκτρολόγιο.

Βασικά κάνουμε μια κουβέντα που αδικεί όσους δεν έχουν "ζήσει" με μπετονιερες στα χώματα....επειδή μιλάνε θεωρητικά για κάτι που δεν έχουν δοκιμάσει καν.

Αλλά πάνω κατω όλοι συμφωνούμε ότι με όλα πρέπει να βολταρουμε και να μην κολλάμε σε θεωρίες
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Είναι το πρόβλημα των συζητήσεων από το πληκτρολόγιο.

Βασικά κάνουμε μια κουβέντα που αδικεί όσους δεν έχουν "ζήσει" με μπετονιερες στα χώματα....επειδή μιλάνε θεωρητικά για κάτι που δεν έχουν δοκιμάσει καν.

Αλλά πάνω κατω όλοι συμφωνούμε ότι με όλα πρέπει να βολταρουμε και να μην κολλάμε σε θεωρίες
Κώστα μου, καμία συζήτηση δεν αδικεί κανέναν. Υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος. Πως μπορεί να έχει άποψη κάποιος που δεν έχει "ζήσει" με μικρά;.... και δεν εννοώ να πηγαίνει για βόλτες στη Πάρνηθα (ή τέλος πάντων σε όποια τοπικά χώματα έχει δίπλα του), εννοώ να κάνει 1200 χλμ σε 2 ημέρες άσφαλτο και χώμα.
Και αυτό όταν το ζήσει κάποιος είναι βέβαιο ή καλύτερα να γράψω "πιθανό" να ζήσει πρωτόγνωρα αισθήματα. Για πολλά πράγματα μας αποτρέπει το μυαλό μας είτε έτσι είτε αλλιώς. Εγώ είχα μεσαίο που ναι μεν ήταν μονοκύλινδρο αλλά ήταν 205 κιλά -και ιδιαιτέρως ψηλόβαρο- και ως αρχάριος τότε ήταν μια μοτοσυκλέτα που παρήγαγε στρες παρά απόλαυση στα δύσκολα χώματα.
Εγώ περισσότερες θεωρίες διαβάζω από κατόχους μεσαίων μεγάλων παρά από κατόχους μικρών. Δεν το λέω ως μομφή αλλά και οι κάτοχοι μεσαίων.μεγάλων είναι περισσότεροι και ως εκ τούτου είναι λογικό και οι θεωρίες για το διαφορετικό να είναι περισσότερες. Just saying.
 
Τελευταία επεξεργασία:

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Θα μιλήσω για μένα προσωπικά που όταν ξεκίνησα σαν αρχάριος στο χώμα με ένα Africa 750 δυσανασχετουσα σε κάθε δυσκολία που έπρεπε να περάσω και εδώ κολλάει αυτό που έγραψε ο Στέφανος πως το Africa μου παρήγαγε στρες και όχι ευχαρίστηση!
Ήρθε η στιγμή που το έδωσα και πήρα ένα crf250rally..εε μόλις μπήκα στο χώμα είπα στον εαυτό μου ότι έπρεπε να έκανα αυτήν την αλλαγή νωρίτερα!
Με το Africa αντί να απολαμβάνω την ομορφιά του δάσους κοιτούσα τον δρόμο για το που πρέπει να πατήσω πράγμα που με το μονοκυλινδρο συμβαίνει το αντίθετο!
Πέρυσι έδωσα το crf250rally και εννοείται πως ξανα αγόρασα μονοκυλινδρο, πήρα το crf300l!
Εμένα πάντως αν μου χαριζανε ένα δικυλυνδρο θα το πουλαγα για να πάρω μονοκυλινδρο!
Δικυλινδρο θα αγόραζα μόνο ασφαλτινο μηχανάκι!

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το αρχικό ερώτημα το διάβασε κανείς; Γιατί ας πούμε ο γείτονας μου έχει οργώσει το γύρω γύρω με το 250 το καθαρό και δεν πάει Μέγαρα για εντούρο γιατί μια φορά το έκανε και τσούζει η σούτρα (το τ με Φ) ακόμα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Είχα στο παρελθόν klx 250,xr250 για κάποια χρόνια. Έχω κάνει μακρυνα ταξίδια με χώμα με αυτά. Οκ δεν είναι η φάση μου να φάω 10 ώρες στην Αθηνών Λαμίας πλέον με 100-110 ούτε να ανεβαίνω δομοκο και να μην μπορώ να κουμπώσει Τετάρτη. Δευτέρα δουλεύουμε και επίσης το γκάζι και η ροπή είναι η μισή διασκέδαση Αν είναι να έχει μονοκύλινδρο τουλάχιστον αν γίνεται κάτι με ροπή και 450+ κυβικά.

Εκεί πάνε να χτυπήσουν τώρα φλέβα οι Κινέζοι με το 450 rally. Μπόλικη ροπή και μπόλικα αλογάκια και συντήρηση πολιτικού μοτέρ. Τελικιαζει 170 ταξιδεύει άνετα 130. Με 158 κιλά γεμάτο ρεζερβουάρ και αυτονομία 300χλμ και δυνατότητες enduro στο χώμα.

Είχαν την ευκαιρία να το βγάλουν εδώ και δεκαετίες αυτό το μηχανάκι Γιαπωνέζοι και Ευρωπαίοι δεν το έβγαλαν. Ας πρόσεχαν. Τώρα το χαρτί θα το μαζέψει η Kove.

Ήδη τερμάτισαν όλα της τα μηχανάκια το Dakar αλώβητα και οι προκαταβολές και οι παραγγελίες σε Αμερική,Αγγλία και σε άλλες χώρες πεφτουν βροχή. Δεν θα προλαβαίνουν να φτιάχνουν.

Η ktm αποφάσισε να μας.δωσει Ινδικο 390 adventure στημένο πιο ασφάλτινα στα 7.5 χιλιαρικα. Ας το κρατήσουν. Τώρα τρέχουν να βγάλουν κανονικό χωμάτινο adventure να δούμε πότε και αν. Μέχρι τότε οποίος φτιάχνει πραγματικά αυτό που θέλει ο κόσμος πουλάει παίρνει χρήμα. Όποιος ακροβατεί σε άκρα κατηγοριών για να σε κάνει να έχεις 3 μηχανάκια ας πάρει το μακρύτερο και ας στείλει τους λογιστές σπίτι.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το αρχικό ερώτημα το διάβασε κανείς; Γιατί ας πούμε ο γείτονας μου έχει οργώσει το γύρω γύρω με το 250 το καθαρό και δεν πάει Μέγαρα για εντούρο γιατί μια φορά το έκανε και τσούζει η σούτρα (το τ με Φ) ακόμα
Το ερώτημα - πρόβλημα του καπταιν στο πρώτο ποστ δεν υφίσταται πλέον μιας και τα έχει πουλήσει και τα δύο... :p
Ως εκ τούτου θα πάμε την κουβέντα εκεί που θέλουμε...:roflmao:
 
Top Bottom