Μήπως τελικά τα μεγάλα ON-OFF είναι πιο ιδανικά για τις χωμάτινες βόλτες μας?

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μην ξαναγράφω το ερώτημα του καπετάνιου....

Έχουμε καταφέρει εδώ μέσα οι βόλτες μας να έχουν μια αρκετά μεγάλη ποικιλία.
Μπαίνουμε σχεδόν όλο τον χρόνο χώμα και αυτό κάνει την "επιλογή" αρκετά δύσκολη.
Στο φετινό χιονισμένο Καντήλι, για παράδειγμα, τα μεγάλα δεν περνούσαν εύκολα... Μέχρι δεν περνούσαν καθόλου.
Στις 2μερες είναι κάπως πιο εύκολα τα τερρεν και βολεύονται όλοι, αν μένουν κοντά και δεν έχουν καμμια 500ρια εθνική.
Στο advtrOFFy κοιτάξαμε να είναι κυκλική για να βολευτούν όλοι.
Στον Γράμμο... Τον Οκτώβρη τα μικρά, θα ζοριστουν να ανεβουν, οπότε θα είναι η χαρά του μεγάλου ή του τρέιλερ.
Άντε βγάλτε άκρη... Λοιπόν.

Εγω που προσπαθώ να μην χάνω βόλτα, θα έρχομαι και ας το φορτώνω και σε τρένο.
Εδώ ανέβηκα στο troffy με γκαμπριο και το πουλι δίπλα μου.
 

LARRY

ADVENTURA ADRENALINA
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Dimitris
Μοτό
T 7 - KMX200
Travel Enduro..

..θέλεις μηχανή μεγάλη για να διανύσεις αποστάσεις μέχρι να μπεις στο χώμα και μικρή από εκεί και πέρα
..θέλεις λάστιχα να αντέχουν στην άσφαλτο αλλά να είναι και καλά στο χώμα
..θέλεις οχι τους κραδασμούς του μονοκύλινδρου στην άσφαλτο αλλά τη δύναμη του χαμηλά στο χώμα
..θέλεις σταθερότητα στην άσφαλτο αλλά ευελιξία στο χώμα
..θέλεις να το φορτώσεις για 3ήμερο αλλά να μη σε δυσκολέψει κιόλας στην οδήγηση
..θέλεις, θέλεις,θέλεις...

άμα το βρείς αυτό το μηχανάκι πές το μου κι εμένα..

προσωπικά όλα αυτά στο 70-80% μου τα προσφέρει το ΧΤ660Ζ με Anakee Wild και καλές αναρτήσεις γιαυτό ξαναπήρα το ίδιο - το επόμενο ίσως Τ7 ή HUSKY 701LR
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μην ξαναγράφω το ερώτημα του καπετάνιου....

Έχουμε καταφέρει εδώ μέσα οι βόλτες μας να έχουν μια αρκετά μεγάλη ποικιλία.
Μπαίνουμε σχεδόν όλο τον χρόνο χώμα και αυτό κάνει την "επιλογή" αρκετά δύσκολη.
Στο φετινό χιονισμένο Καντήλι, για παράδειγμα, τα μεγάλα δεν περνούσαν εύκολα... Μέχρι δεν περνούσαν καθόλου.
Στις 2μερες είναι κάπως πιο εύκολα τα τερρεν και βολεύονται όλοι, αν μένουν κοντά και δεν έχουν καμμια 500ρια εθνική.
Στο advtrOFFy κοιτάξαμε να είναι κυκλική για να βολευτούν όλοι.
Στον Γράμμο... Τον Οκτώβρη τα μικρά, θα ζοριστουν να ανεβουν, οπότε θα είναι η χαρά του μεγάλου ή του τρέιλερ.
Άντε βγάλτε άκρη... Λοιπόν.

Εγω που προσπαθώ να μην χάνω βόλτα, θα έρχομαι και ας το φορτώνω και σε τρένο.
Εδώ ανέβηκα στο troffy με γκαμπριο και το πουλι δίπλα μου.
Ναι έχεις δίκιο, ο Αλμπερομπέλο βάζει αρκετές παραμέτρους, οπότε εύκολη άκρη δε βγαίνει. Προσωπικά στάθηκα κυρίως, στο τίτλο του θέματος και στις λέξεις "εκδρομικό εντούρο". Δεν είναι τυχαίο πάντως που οι υπάρχουσες επιλογές των περισσοτέρων από εμάς παραμένουν σταθερές.

Για να απαντηθεί το ερώτημα του φίλου μας από την Απουλία μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το γνωστό "Παν μέτρον άριστον" με μια διαφορετική εκδοχή ερμηνείας που θα ταίριαζε. Αυτή λέει: με ότι μέτρο και να υπολογίσεις τα πράγματα, είναι το ίδιο καλό, δηλαδή κάθε μέτρο είναι άριστο...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
790R μονο για αρχοντους
ήρθε, έφυγε για τα μάτια μιάς χοντρής μιλφ με πεζμένα βγζιά. Που έφυγε για GILF πρώην αθλήτρια.

Διαβάζω με προσοχή και τελικά η απάντηση όλων είναι στο πνεύμα "τι κάνω εγώ με το μηχανάκι μου", σαν να ρώτησε ο Γιάννης "γιατί αγόρασες αυτό που αγόρασες".

Με μικρό η ημερήσια που έκανε τις προάλλες δεν βγαίνει ._
Με μικρό το "να φτάσω/να γυρίσω" από το βουνό είναι ταλαιπώρια, δεκτόν ότι μερικοί ζούν για αυτό/με αυτό/επιθυμούν αυτό για να νιώσουν accomplished bikers στην τοποθεσία το σπίτι τους.

Προσωπικά αν ήταν για ΕΝΑ μοναδικό για όλα, Τ700/790R ή αυγουλάκια καναπές και υπομονή για 890R/Norden σε λίγους μήνες. Πιο μικρό δεν κάνει για ΟΛΑ, πιο μεγάλο δυσκολεύει στο βουνό. Θεωρώ το μεσαίο ονοφ ιδανικό, όχι το μεγάλο ονοφ.

Ψυχίατροι ψάχνουν ακόμα γιατί κοιτάζω μηχανάκι ενδιάμεσο στο Χ και στο XR ενώ μου είναι 100% άχρηστο.
 

LARRY

ADVENTURA ADRENALINA
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Dimitris
Μοτό
T 7 - KMX200
ήρθε, έφυγε για τα μάτια μιάς χοντρής μιλφ με πεζμένα βγζιά. Που έφυγε για GILF πρώην αθλήτρια.

Διαβάζω με προσοχή και τελικά η απάντηση όλων είναι στο πνεύμα "τι κάνω εγώ με το μηχανάκι μου", σαν να ρώτησε ο Γιάννης "γιατί αγόρασες αυτό που αγόρασες".

Με μικρό η ημερήσια που έκανε τις προάλλες δεν βγαίνει ._
Με μικρό το "να φτάσω/να γυρίσω" από το βουνό είναι ταλαιπώρια, δεκτόν ότι μερικοί ζούν για αυτό/με αυτό/επιθυμούν αυτό για να νιώσουν accomplished bikers στην τοποθεσία το σπίτι τους.

Προσωπικά αν ήταν για ΕΝΑ μοναδικό για όλα, Τ700/790R ή αυγουλάκια καναπές και υπομονή για 890R/Norden σε λίγους μήνες. Πιο μικρό δεν κάνει για ΟΛΑ, πιο μεγάλο δυσκολεύει στο βουνό. Θεωρώ το μεσαίο ονοφ ιδανικό, όχι το μεγάλο ονοφ.

Ψυχίατροι ψάχνουν ακόμα γιατί κοιτάζω μηχανάκι ενδιάμεσο στο Χ και στο XR ενώ μου είναι 100% άχρηστο.
σε πάω..
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ψυχίατροι ψάχνουν ακόμα γιατί κοιτάζω μηχανάκι ενδιάμεσο στο Χ και στο XR ενώ μου είναι 100% άχρηστο.
Γιατί και αυτοί κάπως πρέπει να ζήσουν... κλέφτες να γίνουν; Και πώς αλλιώς ως ιατροί να αγοράσουν GS;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το ερώτημα είναι άλλο...τα μεγάλα είναι ιδανικά...εσύ μπορείς να τα κουμαντάρεις στο βουνό; Αν μπορείς τότε παίρνεις ένα μεγάλο και καθάρισες...αν όχι ξεκινάει ο ψυχίατρος...
Αυτό είναι θέμα διαστάσεων οδηγού και εξάσκησης. Με έχεις δει καβάλα σε xr250; Γέλιο.

Φαντάζομαι την προχθεσινή εκδρομή με ένα cbr250 ας πούμε. Ε, όχι. Γίνεται, δεν θέλω καν να το σκέφτομαι να το κάνω εγώ.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
προσωπικά όλα αυτά στο 70-80% μου τα προσφέρει το ΧΤ660Ζ με Anakee Wild και καλές αναρτήσεις γιαυτό ξαναπήρα το ίδιο - το επόμενο ίσως Τ7 ή HUSKY 701LR
Μου αρέσει το σκεπτικό σου! Ειδικά το "ή HUSKY 701LR"
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Πάντως εγώ το Σάββατο έκανα 100 ΚΜ σε 2.5 ώρες και τα κατα ευχαριστήθηκα!
Της έδειξα τα αγαπημένα μου μέρη, χωματόδρομους και λίμνες.
Κραδασμοί δεν περνάνε στα χέρια ή στα πόδια. Στο F800GS πέρναγαν... Θέλω να πω ότι το 701 είναι μονοκύλινδρο αλλά δεν του φαίνεται.
Με το 1190R ταξίδευα εθνική με 130 - 140 άνετα, στο 701 έχει πέσει στο 110 - 120 άνετα.
Το γεγονός ότι το 701 είναι ελαφρύ και φανταστικό στο χώμα κ επαρχιακό δεν με συγκινεί πλέον το 1190R που είχα.

Δεν τα γράφω για να δικαιολογήσω την αγορά μου, απλά καταλήγει το όλο θέμα "ιδανικό on - off" στο τι επιθυμεί και ζητά ο καθένας.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντως εγώ το Σάββατο έκανα 100 ΚΜ σε 2.5 ώρες και τα κατα ευχαριστήθηκα!
Της έδειξα τα αγαπημένα μου μέρη, χωματόδρομους και λίμνες.
Κραδασμοί δεν περνάνε στα χέρια ή στα πόδια. Στο F800GS πέρναγαν... Θέλω να πω ότι το 701 είναι μονοκύλινδρο αλλά δεν του φαίνεται.
Με το 1190R ταξίδευα εθνική με 130 - 140 άνετα, στο 701 έχει πέσει στο 110 - 120 άνετα.
Το γεγονός ότι το 701 είναι ελαφρύ και φανταστικό στο χώμα κ επαρχιακό δεν με συγκινεί πλέον το 1190R που είχα.

Δεν τα γράφω για να δικαιολογήσω την αγορά μου, απλά καταλήγει το όλο θέμα "ιδανικό on - off" στο τι επιθυμεί και ζητά ο καθένας.
Γιώργο ποια είναι η συχνότητα ύπαρξης σε πρατήρια καυσίμων στη Σουηδία; Η επιλογή του LR είχε να κάνει με αυτό ή απλά σε έφτιαχνε οπτικά;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πάντως εγώ το Σάββατο έκανα 100 ΚΜ σε 2.5 ώρες και τα κατα ευχαριστήθηκα!
Της έδειξα τα αγαπημένα μου μέρη, χωματόδρομους και λίμνες.
Κραδασμοί δεν περνάνε στα χέρια ή στα πόδια. Στο F800GS πέρναγαν... Θέλω να πω ότι το 701 είναι μονοκύλινδρο αλλά δεν του φαίνεται.
Με το 1190R ταξίδευα εθνική με 130 - 140 άνετα, στο 701 έχει πέσει στο 110 - 120 άνετα.
Το γεγονός ότι το 701 είναι ελαφρύ και φανταστικό στο χώμα κ επαρχιακό δεν με συγκινεί πλέον το 1190R που είχα.

Δεν τα γράφω για να δικαιολογήσω την αγορά μου, απλά καταλήγει το όλο θέμα "ιδανικό on - off" στο τι επιθυμεί και ζητά ο καθένας.
Γιωργο ο ενδοιασμος μου εχει να κανει πιο πολυ με τις αποστασεις ανω των 100 χλμ.
Πολλες βολτες, οχι μονο απο το advride, ξεκινάνε σε ακτινα 300-400 χλμ από τη βάση μου, γι αυτό το εύρος μιλάω.
Σιγουρα ένα σύγχρονο μονοκύλινδρο να είναι πιο υποφερτο σε σχέση με τους κραδασμούς.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιωργο ο ενδοιασμος μου εχει να κανει πιο πολυ με τις αποστασεις ανω των 100 χλμ.
Πολλες βολτες, οχι μονο απο το advride, ξεκινάνε σε ακτινα 300-400 χλμ από τη βάση μου, γι αυτό το εύρος μιλάω.
Σιγουρα ένα σύγχρονο μονοκύλινδρο να είναι πιο υποφερτο σε σχέση με τους κραδασμούς.
Πολύ πιο υποφερτό Γιάννη, το 701 με τον έξτρα αντικραδασμικό άξονα σε ταχύτητες μέχρι 120-130 είναι πολύ καλό, είναι πολύ πιο κοντά στο 990 από ότι στο 640 (από άποψη κραδασμών εννοώ).
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Παίδες άμα γουσταρεις χώμα δεν κολλάς σε τέτοιες μικρολεπτομέρειες.

Με το CCM ανέβηκα Δασικό χωριό άσφαλτο και χώμα την Παρασκευή φορτωμένος, έκανα την γύρα του Σαββάτου και την Κυριακή έκανα όλη την χωμάτινη γύρα ως το Γαρδίκι με φορτωμένο το CCMάκι με εξοπλισμό κάμπινγκ (τα Πουγκάκια τα πέρασα Παρασκευή) και έφυγα 7.30 το απόγευμα από Γαρδίκι για να γυρίσω Αθήνα που έφτασα 10.30 μια χαρά με ταχύτητες 100-110 από παλιά.

Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο (και άνετη σέλα).
 

rantanplan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Μαλκότσι
Στο ερώτημα του καπετάνιου, νομίζω ότι καθοριστικό ρόλο παίζει η ικανότητα του οδηγού, κακά τα ψέματα την σημερινή εποχή σχεδόν όλα τα μηχανάκια άλλο λιγότερο άλλο περισσότερο έχουν δυνατότητες, αλλά για να αξιοποιηθούν χρειάζονται ''χέρια'', οι μαρκετίστικες παρουσιάσεις, και τα βιδεάκια στον σωλήνα χεράδων να πηγαίνουν αέρα, προμοτάρουν και δελεάζουν τους απανταχού wanna be τύπους, αλλά στην πραγματικότητα άλλο είναι να ''σε πάει'', και άλλο είναι να ''το πάς''.
Η κατηγορία των ΄΄χεράδων''(καλός οδηγός), έχει και την υποκατηγορία αυτών που δέν είναι τόσο καλοί, αλλά έχουν θέληση - διάθεση - αλλά και την ''τρέλα'' να πηγαίνουν να δοκιμάζουν, και να επεκτείνουν τις δυνατότητές τους, σε αυτές τις κατηγορίες νομίζω ότι θα βόλευαν τα μεγάλα ή μεγαλομεσαία on - off.
Πρίν λοιπόν απαντήσουμε στον εαυτό μας το κατα πόσο μας βολεύει το εκάστοτε βαρύ μηχανάκι, καλό είναι ν' απαντήσουμε (μέσα μας ειλικρινά) κατα πόσο μπορούμε ή θέλουμε πραγματικά να ''το πάμε''.
Ως γνωστόν είναι πιό ωραίο, και μας γεμίζει περισσότερο, να έχουμε ''ένα'' μηχανάκι που ''το δένουμε κόμπο'', παρά ένα μηχανάκι που ''μας δένει κόμπο''.
Οι αναφορές αφορούν το χωμάτινο κομμάτι.

Βάζοντας στο ερώτημα το ασφάλτινο κομμάτι και αντιστρέφοντας την οπτική στα μικρά, εκεί ρόλο παίζουν οι αντοχές και πάλι η όρεξη αλλά και η αγάπη, να βγάλεις την διαδικαστική άσφαλτο για να φτάσεις στο χώμα.

Όπως φαίνεται η οπτική μου επικεντρώνεται στον οδηγό, στο κομμάτι μηχανάκι, θα έλεγα ότι ΝΑΙ υπο προυποθέσεις για εκδρομικά ''χώματα''(light εκδρομικό enduro), τα μεγάλα ή μεγαλομεσαία μπορούν, και όσα μειονεκτήματα έχουν αντισταθμίζονται με τα προτερήματα τους.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Θα σου δωσω ενα ζευγάρι "χερια" , θα παρεις ενα μεγαλο και θα τους ριξεις ενα "μανίκι".

Μη σου πω θα σου δωσω τα ιδια χερια που χρησιμοποίησα στην Κόνιτσα .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Γιώργο ποια είναι η συχνότητα ύπαρξης σε πρατήρια καυσίμων στη Σουηδία; Η επιλογή του LR είχε να κάνει με αυτό ή απλά σε έφτιαχνε οπτικά;
Στέφανε, ίσα ίσα το αντίθετο σχετικά με το οπτικά. Το απλό 701 που είναι και λεπτό μπροστά είναι πιο όμορφο.

Τα βενζινάδικα εδώ τα βρίσκεις όπως και στην Ελλάδα θα έλεγα.
Αλλά είναι ωραία να μην έχεις έγνοια το καύσιμο. Να σταματάς όποτε θες εσύ και οχι να ψάχνεις για βενζινάδικο.
Είχα καλοσυνηθίσει με το 1200 GS adv και 1290 SA που είχαν μεγάλα ντεπόζιτα (πάνω από 450 χλμ αυτονομία), ακόμη και με το 1190R είχα 350 χλμ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Στέφανε, ίσα ίσα το αντίθετο σχετικά με το οπτικά. Το απλό 701 που είναι και λεπτό μπροστά είναι πιο όμορφο.

Τα βενζινάδικα εδώ τα βρίσκεις όπως και στην Ελλάδα θα έλεγα.
Αλλά είναι ωραία να μην έχεις έγνοια το καύσιμο. Να σταματάς όποτε θες εσύ και οχι να ψάχνεις για βενζινάδικο.
Είχα καλοσυνηθίσει με το 1200 GS adv και 1290 SA που είχαν μεγάλα ντεπόζιτα (πάνω από 450 χλμ αυτονομία), ακόμη και με το 1190R είχα 350 χλμ.
Οποιος έχει ζήσει με μεγάλη αυτονομία, μπορεί να το καταλάβει αυτό.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
τι ειναι το πακετο raid?
Γίνεται το CB 500X πιο χωμάτινο, άλλες αναρτήσεις, άλλες ζάντες αλλά τα 2500 είναι πολλά για μένα + τα 7500 που κάνει το 500.
 
Top Bottom