Μήπως τελικά τα μεγάλα ON-OFF είναι πιο ιδανικά για τις χωμάτινες βόλτες μας?

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Παίδες για μην τρελενομαστε το κάθε ένα έχει την χρήση του ..τα υπέρ και τα κατά του όπως ξαναγράψα αλλιώς θα τρέχαμνε στα gp με ξερά και στα βουνά με πιστιαρικα..

Εδώ μια ωραία βόλτα που είχαμε κάνει πριν κάποια χρόνια με μεγάλα και έχει και πέρασμα κι από Νιαλα..
Αγαπώ και τα μικρά και τα μεσαία ..η άτιμη κοινωνία με έριξε στα μεγάλα.. :)

 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν αναφέρεσαι σε εμενα δεν καταλαβαίνω που με πιάνεις αδιάβατο.
εχεις πρωινό πάγο, περιμένω τον ήλιο να ανοίξει ο δρόμος.


Οντως το πάει τρένο γιατί ξερει,αλλά έχει σκάσει σε κάτι βράχια, έχει πέσει 5-6 φορές και το έχει κάνει πάλι και νουργιο η εταιρεία.Κανει τρεις μέρες γυρίσματα με στάσεις ανά πέντε λεπτά,για να κρατήσουν τελικά μερικά στιγμιότυπα 15-20 λεπτών.
Πιο μακριά από την πραγματικότητα δεν έχει.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Να βάλουμε λίγο τον πήχυ; Εγώ είμαι άσχετος με το χώμα και δεν έχω και χρόνο (αστερίσκοι πολλοί) να χωρέσω ακόμα μιά δραστηριότητα που θεωρητικά μου αρέσει, τον ψάχνω και ελπίζω να τον βρω. ΕΓΩ δεν πάω το XR Νιάλα, άσφαλτο πάμε όπου θες όσο θες. Ο Λεωνίδας δεν είναι ο τυχαίος τύπος που πέρασε έξω από τον ντίλερ και είδε μιά μπετονιέρα και είπε "ω καλό, φέρε", είναι μάλλον "χεράτος" οπότε τι συζητάμε.

Το ότι έρχεται ο μανιακός και ο κεντίδιας και λένε ότι τα "μεγάλα πάνε Νιάλα" έτσι απλά από τον οποιονδήποτε... Το ακούω με ενδιαφέρον.
Εγώ δεν είπα ποτέ από οποιονδήποτε...
Και το μόνο σίγουρο είναι ότι ο μανιακός Μαρμαράς δεν είναι "χερας"...ούτε ο Λεωνίδας κλπ αδερφες δυνάμεις
Άνθρωποι καθημερινοί είμαστε που προσπαθούμε να κάνουμε πράγματα με τα μηχανάκια μας.
Και ο σκοπός μιας βόλτας μας δεν είναι να δείξουμε ότι είμαστε Χεραδες, αλλά ότι μπορούν όλοι όσοι θέλουν να κάνουν χωμάτινες βόλτες με ότι έχουν ανάμεσα στα κοχωνια τους.

Αφού το κάνουμε εμείς, μπορούν όλοι....σε εισαγωγικά.
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Να βάλουμε λίγο τον πήχυ; Εγώ είμαι άσχετος με το χώμα και δεν έχω και χρόνο (αστερίσκοι πολλοί) να χωρέσω ακόμα μιά δραστηριότητα που θεωρητικά μου αρέσει, τον ψάχνω και ελπίζω να τον βρω. ΕΓΩ δεν πάω το XR Νιάλα, άσφαλτο πάμε όπου θες όσο θες. Ο Λεωνίδας δεν είναι ο τυχαίος τύπος που πέρασε έξω από τον ντίλερ και είδε μιά μπετονιέρα και είπε "ω καλό, φέρε", είναι μάλλον "χεράτος" οπότε τι συζητάμε.

Το ότι έρχεται ο μανιακός και ο κεντίδιας και λένε ότι τα "μεγάλα πάνε Νιάλα" έτσι απλά από τον οποιονδήποτε... Το ακούω με ενδιαφέρον.
Ολοι, υπο συγκεκριμενο πρισμα, δικιο εχουν.Το 2007, μολις ειχα πρωτοπαρει το 990 και εχοντας αγνοια κινδυνου και κ@@λα για το συγκεκριμενο μηχανακι αλλα και για ολα τα ''περιπετειωδη'' που διαβαζα-ακουγα, ξεκινησα μονος μου με τα μαμα λαστιχα και πηγα Αγραφα-Νιαλα-λιμνη Πλαστηρα...
Ειχα βεβαια μια μικρη εμπειρια με εντουρακια, (ttr 250 και 640), που θεωρω οτι ειναι απαραιτητη πριν μπεις χωμα με ''μεγαλα'' ,αλλα το μονος και το εκει για πρωτη φορα, ηταν προφανως υπερβολη...Το ευχαριστηθηκα οσο δεν πηγαινε βεβαια, αλλα ποτε, μεχρι και τωρα, δεν πηγαινα με γκαζια, πλαγιολισθαινοντας κι ολα αυτα τα ωραια..προφανως επειδη δεν μπορω...Αρα με τα ορια και τους περιορισμους του καθενος, αλλα και το μηχανακι που τελικα εχεις, πας εκει που σε ευχαριστει και δεν ξεπερναει ο φοβος και η (με την κακη εννοια) ταλαιπωρια, την ευχαριστηση.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
εχεις πρωινό πάγο, περιμένω τον ήλιο να ανοίξει ο δρόμος.



Πιο μακριά από την πραγματικότητα δεν έχει.
Δηλαδή στα γυρίσματα άμα σπάσει το μηχανάκι του
θα πληρώσει την ζημιά από την τσέπη του;Αν πέσει και τραυματιστεί θα τον πάνε σε όποιο νοσοκομείο ευημερευει;

Δίπλα του έχει ομάδα μηχανικών,γιατρούς,
ασθενοφόρο για να κάνει ότι κάνει χωρίς να έχει στο μυαλό του πράγματα που λειτουργούν ανασταλτικα στον τρόπο που θα οδηγήσει.

Επισης στα γυρίσματα πιστεύεις ότι δεν θα έχει πτώσεις μέχρι να μπει σε κάποια σημεία όπως θελει οταν στις πίστες σε αδιαφορους γύρους άλλοι παγκόσμιοι τρων τα μούτρα τους;
Δεν το αποκλείω να κάνω λάθος,αλλά κάτι μου λέει ότι είναι ελάχιστες οι πιθανότητες.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ολοι, υπο συγκεκριμενο πρισμα, δικιο εχουν.Το 2007, μολις ειχα πρωτοπαρει το 990 και εχοντας αγνοια κινδυνου και κ@@λα για το συγκεκριμενο μηχανακι αλλα και για ολα τα ''περιπετειωδη'' που διαβαζα-ακουγα, ξεκινησα μονος μου με τα μαμα λαστιχα και πηγα Αγραφα-Νιαλα-λιμνη Πλαστηρα...
Ειχα βεβαια μια μικρη εμπειρια με εντουρακια, (ttr 250 και 640), που θεωρω οτι ειναι απαραιτητη πριν μπεις χωμα με ''μεγαλα'' ,αλλα το μονος και το εκει για πρωτη φορα, ηταν προφανως υπερβολη...Το ευχαριστηθηκα οσο δεν πηγαινε βεβαια, αλλα ποτε, μεχρι και τωρα, δεν πηγαινα με γκαζια, πλαγιολισθαινοντας κι ολα αυτα τα ωραια..προφανως επειδη δεν μπορω...Αρα με τα ορια και τους περιορισμους του καθενος, αλλα και το μηχανακι που τελικα εχεις, πας εκει που σε ευχαριστει και δεν ξεπερναει ο φοβος και η (με την κακη εννοια) ταλαιπωρια, την ευχαριστηση.
Θα μου επιτρέψεις μιά παρατήρηση, το ότι το έκανες και πήγαν όλα σούπερ δεν το κάνει "παγκόσμια σταθερά". Αντίστοιχη ιστορία είχε το τιμ "Sibirsky extreme" με Νορβηγό διασώστη πιλότο ελικοπτέρου (ελπίζω ότι τα θυμάμαι σωστά) ο οποίος πήρε άδεια, πήρε F800GS φορτωμένο με οτιδήποτε παπαρόλι "πρέπει" να έχει πάνω και ενώ δεν ήξερε τίποτα από χώμα έφυγε για Ρωσία, συναντήθηκαν τυχαία και έκανε μαζί τους μεγάλο κομμάτι του Road of Bones. Η ιστορία πρέπει να είναι ακόμα στο Advrider, είναι απλά υπέροχες οι αφηγήσεις όλων τους. Πολύ πιο light μαλακία είχα κάνει με τον πήγασο σε ένα κομμάτι χωμάτινο που αν μου πεις πήγαινε πάλι θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά ακόμα και με το "σωστό" μηχανάκι. Και αυτό που δεν θυμόμουν τότε και το κατάλαβα όταν γύρισα Αθήνα ήταν ότι έφυγα για τριήμερο χωρίς προστασίες στο μπουφάν γιατί τις ξέχασα πάνω στο πλυντήριο που το έβαλα πριν να φύγω... Τόσο "εκεί" ήταν το μυαλό μου :p

Τέλος πάντων, το δικό μου λιθαράκι στην κουβέντα είναι ότι το αξιωματικό "όχι στα μεγάλα" είναι εξίσου λάθος με το "ναι στα μεγάλα" και πως όλα ξεκινάνε και τελειώνουν στο "τινοσισισι" και ως 100% άσχετος βρίσκω πιο "μανιτζέβελο" μηχανάκι 160 κιλά παρά 230 κιλά (έχω και τα δύο) και παρά την ασχετοσύνη μου όντως βρίσκω σημεία που πλεονεκτεί το μεγάλο αλλά δεν θα το ρίσκαρα σε ζόρια μέχρι το ποσοστό να φύγει πολύ μακριά από το 100% άσχετος.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δηλαδή στα γυρίσματα άμα σπάσει το μηχανάκι του
θα πληρώσει την ζημιά από την τσέπη του;Αν πέσει και τραυματιστεί θα τον πάνε σε όποιο νοσοκομείο ευημερευει;

Δίπλα του έχει ομάδα μηχανικών,γιατρούς,
ασθενοφόρο για να κάνει ότι κάνει χωρίς να έχει στο μυαλό του πράγματα που λειτουργούν ανασταλτικα στον τρόπο που θα οδηγήσει.

Επισης στα γυρίσματα πιστεύεις ότι δεν θα έχει πτώσεις μέχρι να μπει σε κάποια σημεία όπως θελει οταν στις πίστες σε αδιαφορους γύρους άλλοι παγκόσμιοι τρων τα μούτρα τους;
Δεν το αποκλείω να κάνω λάθος,αλλά κάτι μου λέει ότι είναι ελάχιστες οι πιθανότητες.
Φίλε Πάναγιώτη... Εχεις μπερδέψει τον Κρις με τον Τόμπι.

Που και του Τόμπι η ζωή, όπως προϊδέασε ο Αντώνης, δεν ήταν χαβαλές αλλά είναι σε αυτό το επίπεδο. Ο Κρις και ο Άνταμ όχι.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Νομίζω ο Παναγιώτης λέει για τους οδηγούς που προμοταρουν το εκάστοτε μηχανάκι, οτι αυτό το 3λεπτο βίντεο που βλέπουμε είναι προϊόν μοντάζ μετά από πολύ δουλειά και με ένα μεγάλο επιτελείο από πίσω για να βγει αυτό το αποτέλεσμα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Παίδες για μην τρελενομαστε το κάθε ένα έχει την χρήση του ..τα υπέρ και τα κατά του όπως ξαναγράψα αλλιώς θα τρέχαμνε στα gp με ξερά και στα βουνά με πιστιαρικα..

Εδώ μια ωραία βόλτα που είχαμε κάνει πριν κάποια χρόνια με μεγάλα και έχει και πέρασμα κι από Νιαλα..
Αγαπώ και τα μικρά και τα μεσαία ..η ζωή με έριξε στα μεγάλα

Αυτά τα βιδεο να βλέπετε....τα γήινα.
Κοιτάξτε τι θα χάναμε αν συζητούσαμε τότε αν μπορούσαν οι χοντρές να βγάλουν την λασπωμένη Νιαλα.
Δεν την έχω ξαναπεράσει τόσο λασπωμένη και την έχω περάσει πολλές φορές
Εκείνη τη μέρα έπαθα τενοντίτιδα από τα σηκωματα και τα αμπραγιαρισματα.
Και θα μου μείνει αξέχαστο ένα παντιλικι του κεντίδια με τα ακατάλληλα χαιντεναου....ξυστά με καμμία 500ρια μέτρα γκρεμό.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νομίζω ο Παναγιώτης λέει για τους οδηγούς που προμοταρουν το εκάστοτε μηχανάκι, οτι αυτό το 3λεπτο βίντεο που βλέπουμε είναι προϊόν μοντάζ μετά από πολύ δουλειά και με ένα μεγάλο επιτελείο από πίσω για να βγει αυτό το αποτέλεσμα.
Το προμο του 890R που ήταν δουλειά της ΚΤΜ ναι. Που και πάλι, ο άνθρωπος είπε έπρεπε να μην το σπάσω γιατί είναι ένα.

Το βίντεο του Ριμαν που έβγαλε προχτές μόνος του με το Τ7 είχε και δέκα φορτηγά κόσμο μαζί; Λίγο wtf.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Βρίσκω πιο κουραστικό και δύσκολο και ''άστο μωρέ θα πάω με το κουτί'' να κάνω αποστάσεις των 500χλμ άσφαλτο με μονοκύλινδρο παρά χώμα με μεγάλο. Δεν είμαι απόλυτος βέβαια, γιατί απλά έχω δοκιμάσει χώμα με μεγάλο και δεν το έχω ζήσει , αλλά σαν εντύπωση ,αυτό έχω αποκομίσει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ένα ενδιαφέρον στην όλη κουβέντα είναι ότι πολύς κόσμος που γράφει σχετικά με τα μεγάλα ον οφφ έχει και δεύτερο μηχανάκι (συνήθως ον οφφ μικρότερο ή εντελώς οφφ). Νομίζω αυτό λέει κάποια πράγματα από μόνο του.
Ενα θέμα επίσης που δεν έχει τεθεί είναι το θέμα της παρέας. Πολύς κόσμος θα μπει στην διαδικασία να δοκιμάσει πράγματα που δεν θα έκανε αλλιώς (πχ ένα μηχανάκι 250 κιλά στη λάσπη) άν έχει την κατάλληλη παρέα με τον ανάλογο βαθμό εμπιστοσύνης.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ένα ενδιαφέρον στην όλη κουβέντα είναι ότι πολύς κόσμος που γράφει σχετικά με τα μεγάλα ον οφφ έχει και δεύτερο μηχανάκι (συνήθως ον οφφ μικρότερο ή εντελώς οφφ). Νομίζω αυτό λέει κάποια πράγματα από μόνο του.
Ενα θέμα επίσης που δεν έχει τεθεί είναι το θέμα της παρέας. Πολύς κόσμος θα μπει στην διαδικασία να δοκιμάσει πράγματα που δεν θα έκανε αλλιώς (πχ ένα μηχανάκι 250 κιλά στη λάσπη) άν έχει την κατάλληλη παρέα με τον ανάλογο βαθμό εμπιστοσύνης.
Εγώ είμαι ένας από αυτούς.
Ήθελα να ξεκουρασω την χοντρή από το χώμα και το γέρικο κορμί μου....

Παρέα πάντα στο χώμα, άσχετα αν είναι μεγάλο ή μικρό το μηχανάκι
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Ρε παιδιά δεν καταλαβαίνω , το ερώτημα είναι αν πάνε τα μεγάλα στο χώμα ; Δεν είναι αυτονόητο ;
Ο καθένας αναλόγως γούστου και εμπειρίας πάει όπου θέλει με ότι θέλει.

ὄττω τις ἔραται....

:friendship:
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Νομίζω ο Παναγιώτης λέει για τους οδηγούς που προμοταρουν το εκάστοτε μηχανάκι, οτι αυτό το 3λεπτο βίντεο που βλέπουμε είναι προϊόν μοντάζ μετά από πολύ δουλειά και με ένα μεγάλο επιτελείο από πίσω για να βγει αυτό το αποτέλεσμα.
Αυτό ακριβώς λέω και είμαι σίγουρος ότι πολλοί από εδώ μέσα αν είχαν την ανάλογη υποστήριξη θα πήγαιναν σαν τον διάολο...χωρίς φυσικά να υποτιμώ τις οδηγικές ικανότητες των συγκεκριμένων οδηγών.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Τα μεγάλα πάνε κάτω από προυποθεσεις,αλλά είναι μεγάλος ο πόνος στην τσέπη όταν γίνεται η στραβή.

Θα είχε ενδιαφέρον να ακούσουμε την άποψη κάποιου που το έχει με τα μεγάλα όπως ο Λεωνίδας που αναφέρθηκε πιο πάνω,τι θα προτιμούσε να καβαλάει στο χώμα αν είχε την επιλογή.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Παναγιώτη Pan-dvs σε ευχαριστώ για την πάσα!!!
:friendship::friendship::friendship:

και στην άσφαλτο τα μεγάλα που συνήθως είναι πιο ακριβά αν γίνει η στραβή θα πονέσει ανάλογα η τσέπη ...
οπότε να έχουμε μόνο μικρά ;;;

Οπότε πάντα το θέμα καταλήγει στο αν μπορούμε να υποστηρίξουμε το μηχανάκι που έχουμε, οπότε αν δεν μπορούμε γιατί το πήραμε ;
μόνο για να το γυαλίζουμε ; Το οποίο μπορεί και να είναι λογικό αν έχουμε κάνει θυσίες για να το αγοράσουμε και ίσως να μην έχουμε την δυνατότητα να το αντικαταστήσουμε, επισκευάσουμε κτλ ...

Άρα το θέμα δεν είναι αν πάνε τα μεγάλα αλλά όπως έχει αναφερθεί πολλές φορές παραπάνω αν εμείς πάμε, είτε από θέμα οδηγικών ικανοτήτων είτε από θέμα οικονομικής ευχέρειας ...
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Πήρα ένα 600σαρακι και πήγα 200χιλιόμετρα μικτά χώμα άσφαλτο εδώ Χαλκιδική όταν κατέβηκα , από την λεκάνη και κάτω δεν ένιωθα τίποτε από τους κραδασμούς .. μπορεί στο χώμα να ένιωθα πιο 'αλαφρυς' με το μικρό αλλά με την χοντρή το κάνω όλο ποιο ξεκούραστα και με άλλο ρυθμό...είναι και πως θα μάθεις και προπάντων τι ψάχνεις??
2-3 ώρες ξεγκαβλωμα τσίτα σε κατσικοδρομους η να πας και λίγο παραεξω τουλάχιστον να δεις και κάνα βουνο στα διπλανά Βαλκάνια ..
Επιλογές προτεραιότητες και γούστα είναι αυτά,,,
Εκτός από προτεραιότητες και γούστα έχει να κάνει με τι έχει συνηθίσει/βολευτεί κάποιος.
Εσύ εχεις βολευτεί με τις χοντρές (και δεν είναι κακό αυτό) εγώ με μεγάλα μονοκύλινδρα τα τελευταία 15 χρόνια.
Τα τελευταία έξι με ένα τραχύ σε λειτουργία κατσίκι (τουλάχιστον αυτά λένε όσοι το έχουν καβαλήσει) 650cc και μπορώ να επιβεβαιώσω ότι δεν είναι μόνο για ξεγκάβλωμα 2-3 ωρών σε κατσικόδρομους.
Δεν έχει τύχει ακόμα να πάω Βαλκάνια αλλά είναι στους επόμενους στόχους .
Τα 200χλμ προσωπικά μου φαίνονται αστεία για κούραση από κραδασμούς κλπ.

Εδώ και κάτι μήνες έχω και ένα αδύναμο αερόψυκτο μονοκύλινδρο 4Τ 200άρι,η πιο μεγάλη (μικτή) βόλτα που έχω κάνει μέχρι τώρα ήταν γύρω στα 150 χλμ χωρίς να με καταπονήσει καθόλου σωματικά.Πρέπει κάποια στιγμή να ασχοληθώ και με την αυτονομία στο καύσιμο του για να μεγαλώσω την ακτίνα δράσης του.Και αυτό μπορεί για παραπάνω και εγώ μπορώ μαζί του οπότε γιατί όχι;

Ατέρμονη συζήτηση, οι μηχανές μπορούν να κάνουν πολύ περισσότερα πράγματα από όσα φανταζόμαστε (και βλέπουμε στα βίντεο με τοπ αναβάτες).
Το θέμα είναι να ξέρουμε ποιές μας ταιριάζουν για να συμπορευτούμε μαζί τους.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εκτός από προτεραιότητες και γούστα έχει να κάνει με τι έχει συνηθίσει/βολευτεί κάποιος.
Εσύ εχεις βολευτεί με τις χοντρές (και δεν είναι κακό αυτό) εγώ με μεγάλα μονοκύλινδρα τα τελευταία 15 χρόνια.
Τα τελευταία έξι με ένα τραχύ σε λειτουργία κατσίκι (τουλάχιστον αυτά λένε όσοι το έχουν καβαλήσει) 650cc και μπορώ να επιβεβαιώσω ότι δεν είναι μόνο για ξεγκάβλωμα 2-3 ωρών σε κατσικόδρομους.
Δεν έχει τύχει ακόμα να πάω Βαλκάνια αλλά είναι στους επόμενους στόχους .
Τα 200χλμ προσωπικά μου φαίνονται αστεία για κούραση από κραδασμούς κλπ.

Εδώ και κάτι μήνες έχω και ένα αδύναμο αερόψυκτο μονοκύλινδρο 4Τ 200άρι,η πιο μεγάλη (μικτή) βόλτα που έχω κάνει μέχρι τώρα ήταν γύρω στα 150 χλμ χωρίς να με καταπονήσει καθόλου σωματικά.Πρέπει κάποια στιγμή να ασχοληθώ και με την αυτονομία στο καύσιμο του για να μεγαλώσω την ακτίνα δράσης του.Και αυτό μπορεί για παραπάνω και εγώ μπορώ μαζί του οπότε γιατί όχι;

Ατέρμονη συζήτηση, οι μηχανές μπορούν να κάνουν πολύ περισσότερα πράγματα από όσα φανταζόμαστε (και βλέπουμε στα βίντεο με τοπ αναβάτες).
Το θέμα είναι να ξέρουμε ποιές μας ταιριάζουν για να συμπορευτούμε μαζί τους.
Δεν έχεις την σύγκριση με το μεγάλο Γιώργη....νομίζω αυτή είναι η διαφορά που λέει ο κεντιδιας
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Εκτός από προτεραιότητες και γούστα έχει να κάνει με τι έχει συνηθίσει/βολευτεί κάποιος.
Εσύ εχεις βολευτεί με τις χοντρές (και δεν είναι κακό αυτό) εγώ με μεγάλα μονοκύλινδρα τα τελευταία 15 χρόνια.
Τα τελευταία έξι με ένα τραχύ σε λειτουργία κατσίκι (τουλάχιστον αυτά λένε όσοι το έχουν καβαλήσει) 650cc και μπορώ να επιβεβαιώσω ότι δεν είναι μόνο για ξεγκάβλωμα 2-3 ωρών σε κατσικόδρομους.
Δεν έχει τύχει ακόμα να πάω Βαλκάνια αλλά είναι στους επόμενους στόχους .
Τα 200χλμ προσωπικά μου φαίνονται αστεία για κούραση από κραδασμούς κλπ.

Εδώ και κάτι μήνες έχω και ένα αδύναμο αερόψυκτο μονοκύλινδρο 4Τ 200άρι,η πιο μεγάλη (μικτή) βόλτα που έχω κάνει μέχρι τώρα ήταν γύρω στα 150 χλμ χωρίς να με καταπονήσει καθόλου σωματικά.Πρέπει κάποια στιγμή να ασχοληθώ και με την αυτονομία στο καύσιμο του για να μεγαλώσω την ακτίνα δράσης του.Και αυτό μπορεί για παραπάνω και εγώ μπορώ μαζί του οπότε γιατί όχι;

Ατέρμονη συζήτηση, οι μηχανές μπορούν να κάνουν πολύ περισσότερα πράγματα από όσα φανταζόμαστε (και βλέπουμε στα βίντεο με τοπ αναβάτες).
Το θέμα είναι να ξέρουμε ποιές μας ταιριάζουν για να συμπορευτούμε μαζί τους.
τα ιδια λέμε απο διαφορετική οπτική γωνια ..όταν αρχιζεις και βλέπεις βουνά και περα απο τα συνορα θα σκεφτεις και αλλα πραματα!
 
Top Bottom