Μίζα Tiger 800, μια πονεμένη ιστορία...

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Είναι γνώστο σε ,κατόχους και μη, Tiger 800 ότι οι Άγγλοι έκαναν σχεδιαστική πατάτα με τη θέση της μίζας.
Αύτο φάνηκε μετά απο περίπου 1 χρόνο αφότου κυκλοφόρησε το μοντέλο το 2011 και αρχίσανε να εμφανίζονται μηχανές με προβλήματα στη μίζα.
Συγκεκριμένα, όταν η μηχανή είναι ζεστή , η μίζα αδυνατεί να γυρίσει το μοτέρ και κολλάει. Πρέπει να περιμένεις να κρυώσει ωστε να ξαναπάρει.
Απο οσο γνωριζω αυτο συμβαινει στα πρωτα μοντελα πριν το facelift που εκανε και τη μετονομασια σε Tiger XR , XRt κλπ αλλα υπαρχουνε και περιπτωσεις σε νεοτερα 800αρια.

Αν ήταν κάποιο Ιαπωνικό μηχάνημα, η λύση συνηθως θα ήτανε επισκευή της μίζας με νεο κιτ καρβουνάκια απο την εταιρία την ίδια ή σιγουρα θα είχε κυκλοφορήσει καποια αφτερμαρκετ μίζα που θα έλυνε το πρόβλημα.

Στην περίπτωση της Triumph όμως, η εταιρία δεν βγάζει κιτ επισκευης και απλά σου αντικαθιστά τη μίζα με άλλη ΑΝ είσαι εντος εγγυησης.
Βέβαια πάντα σου λένε ότι δε θα εχεις πλεον προβλημα με τη νεα μιζα, μεχρι που καποια στιγμη αργοτερα συνειδητοποιεις ότι αυτο απλα δεν ισχυει.
Εχω αλλάξει 3 μίζες και καθε φορα η απάντηση ήτανε οτι αυτη η μιζα ειναι νέο, βελτιώμενο μοντελο...
Και ενώ στο 95% των μηχανών η μίζα βγαίνει σχετικά γρήγορα, στην περιπτωση του Τiger πρέπει στην κυριολεξία να λύσεις το μισό μηχανάκι!

Anyway , επειδή η μηχανή ειναι παρα πολυ αξιόπιστη σε όλα τα υπόλοιπα, ειναι κρίμα να ξενερώνει καποιος ιδιοκτητης λόγω της μίζας. Γιαυτο και ψαχτηκα οσο μπορουσα να δω πως θα γινει να την επισκευασω.

Πλέον βεβαια η Triumph βγάζει ενα "κιτ" για τα πρωτα μοντελα οπως το δικο μου, που εκτος της μιζας περιεχει και ενα γραναζι με διαφορετικο αριθμο δοντιων ωστε να κανει η μιζα τη δουλεια της πιο ευκολα και να μην τρωει τα καρβουνακια για πρωινο. Κοστιζει....400+ ευρω...
Υπαρχει και η λυση απο Αμερικη , η μιζα Rick's motorsport (300 ευρω) η οποια ειναι πιο δυνατη αλλα προσφατα διαβασα οτι παρουσιασε τα ιδια συμπτωματα απλα κρατησε αρκετα περισσοτερο!

Και μιλωντας για καρβουνακια, εχοντας ανοιξει 3 μιζες ως τωρα, οντως τρωει τα καρβουνακια παρα πολυ συντομα! Η "μπομπινα" δε δειχνει να εχει καποια φθορα η βραχυκυκλωμα.
Διαφοροι παγκοσμιως που διαβαζω σε φορουμ που εχουνε γνωσεις για τετοια ηλεκτρικα μοτερακια , λενε οτι απλα η Triumph εκανε σχεδιαστικη πατατα και εβαλε αδυναμη μιζα για αυτο το μοτερ.
Το μοτερ ειναι το ιδιο με ολα τα 675 απλα υπερκυβισμενο και με πιο ομαλους εκκεντροφορους.
Και ειναι τοσο περιορισμενος ο χωρος που βρισκεται η μιζα ωστε δεν μπορεις να βαλεις μεγαλυτερη.

Ψαχνοντας στα φορουμ, βρηκα ενα καταστημα απο Γερμανια που δινει καρβουνακια για τη συγκεκριμενη μιζα Denso! Παρηγγειλα πριν 4 χρονια 2 σετ στην τιμη των 60 ευρω αν θυμαμαι καλα.
Εως τωρα δεν ειχα θεμα με την 3η μιζα αλλα τις προαλλες αρχισε να ζοριζεται και ενα βραδυ εμεινα στη Βαρκιζα να καπνιζω για κανα 20λεπτο μεχρι να παρει μπροστα και να γυρισω πισω.
Τα πηρα στο κρανιο και λεω τωρα που εχω κατι γνωσεις παραπανω και πιανουν τα χερια μου, ωρα να κανω επισκευη/αντικατασταση μονος!

Η διαδικασια ειναι λιγο μανικι αλλα γινεται αν εχεις καποιες βασικες γνωσεις.


Να και μια κοντινη σε ολο το συστημα, πεταλουδες, ραγα βενζινης, injectors κλπ



Αφου βγηκε και αυτο το κομματι , πλεον ειχα μια "στενη" προσβαση στη μιζα.


Και υστερα απο λιγη ωρα, βγηκε!


Την παιρνω λοιπον στο χερι, με ενα 7μμ καρυδακι ξεβιδωνω τις 2 μακριες βιδες και....voila!



Aπειρο καρβουνο , ολα λερωμενα, και καρβουνακια φαγωμενα κατω απο τη μεση μολις σε 20.000χλμ!
Αριστερα το παλιο και δεξια το καινουριο καρβουνακι.


Υστερα απο σχολαστικο καθαρισμα και αντικατασταση στα φθαρμενα μερη, ωρα για συναρμολογηση. Εκανα και ενα στατικο τεστ με μπαταρια στο σπιτι, γυρνουσε οκ!



Το πιο ζορικο κομματι αν το κανεις πρωτη φορα. Πρεπει να μπουνε μεσα τα καρβουνακια αρκετα αλλα υπαρχει ενα ελατηριο απο πισω και δεν γινεται ευκολα.
Με λιγες οδοντογλυφιδες και πειραματισμο το πετυχαινεις.

ΑΛΛΑ!

Πρεπει να εχεις το νου σου γιατι το ελατηριο κολλαει κατι φορες.....εγω δεν το προσεξα οσο θα επρεπε...θα δειτε παρακατω.

Ασχετη φωτο, η "Μιζοσυλλογη" μου! :p



Εκλεισα λοιπον τη μιζα και την εβαλα παλι στη θεση της στη μηχανη.



Εβαλα παλι πεταλουδες και ψεκασμο, κουμπωσα φισες, εβαλα τεποζιτο και φισα τρομπας και ημουνα ετοιμος για το τεστ!
Ενα αγχος το ειχα ειναι η αληθεια..



Συνδεω μπαταρια, ανοιγω διακοπτη, κανει τσεκ , τρομπα οκ, παταω μιζα καιιιιι........


:(:(:(

Δεν μπορουσα να καταλαβω τι ειχε παει στραβα...
Ο ηχος αυτος ειναι σα να εχει πεσει η μπαταρια, εγω ομως ηξερα οτι κατι τρεχει με τη μιζα.
Οποτε ξανα ξηλωμα και τοποθετηση εταιρης επισκευασμενης απο τη συλλογη μου.

Πηρε κανονικα και αριστα!!!

Απο εδω και περα δεν εχω αλλες φωτο η βιντεο αλλα τελικα το προβλημα ητανε το κολλημενο καρβουνακι , την ανοιξα ξανα αργοτερα και πραγματι 1 συγκεκριμενο ητανε ακομα μεσα στο ελατηριο και δεν κουνιοτανε.
Τουλαχιστον εμαθα για την επομενη φορα τωρα.

Τεσταρα τη μιζα πηγαινοντας για βενζινη, ολα οκ, πηρε κανονικα ακομα και σε φουλ θερμοκρασια με βεντιλατερ.
Οσο αντεξει και αυτη, εχω αλλες 2 δεν αγχωνομαι :ha

Υ.Γ Σορυ αν κουρασα αλλα δε το χω και πολυ με το online γραψιμο..(γιαυτο κανω βιντεο συνηθως :p)
 

nikos_pc

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
TIGER 800 XC
Το δικό μου Tiger (Φτου σκόρδα) έχει 82000χλμ. το πήρα με 48000χλμ. και απο ότι μου είπε ο προηγούμενος μίζα δεν πείραξε εγω τόσα χλμ. σε κυκλοφορία όλες τις εποχές και πάλι (Φτου σκόρδα) δεν είχα το παραμικρό. Πρίν το πάρω διάβαζα για αυτήν την πληγή αλλά έλεγα εντάξει. Τι διαφέρει και μερικά το βγάζουν και μερικά όχι τι να πώ. Με το καλό να ξεμπερδέψεις και μόνο λάδια να αλλάζεις. Η μηχανή αξίζει πολλά.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Το δικό μου Tiger (Φτου σκόρδα) έχει 82000χλμ. το πήρα με 48000χλμ. και απο ότι μου είπε ο προηγούμενος μίζα δεν πείραξε εγω τόσα χλμ. σε κυκλοφορία όλες τις εποχές και πάλι (Φτου σκόρδα) δεν είχα το παραμικρό. Πρίν το πάρω διάβαζα για αυτήν την πληγή αλλά έλεγα εντάξει. Τι διαφέρει και μερικά το βγάζουν και μερικά όχι τι να πώ. Με το καλό να ξεμπερδέψεις και μόνο λάδια να αλλάζεις. Η μηχανή αξίζει πολλά.
Εισαι πολυ τυχερος και ευχομαι ποτε να μη σου τυχει κατι τετοιο! Εγω σκεψου μετραγα τις μιζιες και παλι τα κακαρωσε.
 

kks

Μέλος
Όνομα
Kostas
Μοτό
950 adv
Το ίδιο πρόβλημα έχουν και τα tiger 1050. Η μαλάκια που έχουν κάνει η Εγγλέζοι δεν είναι μόνο στην μίζα αλλά και στην διατομή του καλωδίου προς την μίζα. Επισκεφτείτε έναν ηλεκτρολόγο μοτο και αλλάξτε το καλώδιο με μεγαλύτερης διατομής. Οι περισσότεροι θα το έχουν ξανακάνει. Το πρόβλημα θα εξαφανιστεί.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Σε κάποια αγγελία,είχα διαβάσει πως είχε αλλάξει με μια από gsxr αν δεν κάνω λάθος.
Ίσως κάποια να ταιριάζει από άλλο μηχανακι και να λύνει το θέμα.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Υ.Γ Σορυ αν κουρασα αλλα δε το χω και πολυ με το online γραψιμο..(γιαυτο κανω βιντεο συνηθως :p)
Εμ, τι να γραψεις ρε φιλε.....
Rχ/μιζα?
:ha
Χαρα στο κουραγιο σου.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Σε κάποια αγγελία,είχα διαβάσει πως είχε αλλάξει με μια από gsxr αν δεν κάνω λάθος.
Ίσως κάποια να ταιριάζει από άλλο μηχανακι και να λύνει το θέμα.
Στανταρ καποια αλλη θα ταιριαζει απλα δεν εχει ασχοληθει και κανενας απο οσο βλεπω. Απο gsxr το χω ξανακουσει αλλα δεν ξερω απο ποιο μοντελο , θα δοκιμαζα μια μεταχειρισμενη να δω παντως.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Στανταρ καποια αλλη θα ταιριαζει απλα δεν εχει ασχοληθει και κανενας απο οσο βλεπω. Απο gsxr το χω ξανακουσει αλλα δεν ξερω απο ποιο μοντελο , θα δοκιμαζα μια μεταχειρισμενη να δω παντως.
Ίσως με την μίζα στο χέρι για δείγμα και βόλτα από μεταχειρισμένα ανταλλακτικά να βγάλεις άκρη.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Ίσως με την μίζα στο χέρι για δείγμα και βόλτα από μεταχειρισμένα ανταλλακτικά να βγάλεις άκρη.
Kατι τετοιο θα κανω οταν τα κακαρωσει ξανα, εχω 2 ετοιμες καβατζα αλλα δε θα με χαλαγε να βρω μια απο GSXR να τελειωνω μια για παντα.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Αφού τα καταφέρνεις και κάνεις μόνος σου τέτοιες δουλειές μπράβο!!!
Η μίζα ήταν ο λόγος που προσπάθησα να πάρω όσο πιο νέο μοντέλο γινόταν στα χρήματα που διέθετα. Υπήρχαν φοβερές ευκαιρίες με τα πάντα όλα από εξοπλισμό σε τιμές σούπερ, αλλά ήθελα να είμαι σίγουρος ότι δεν θα μπλέξω.
Απαράδεκτη η Triumph να χαλάει ένα εξαιρετικό μηχανάκι για ένα τέτοιο πρόβλημα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ελει μέσα που είναι, ανάμεσα και «σκεπασμένη» από τα πάντα όλα, πρέπει να πυρώνει από τη ζέστη του κινητήρα!!!!!!
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Αφού τα καταφέρνεις και κάνεις μόνος σου τέτοιες δουλειές μπράβο!!!
Η μίζα ήταν ο λόγος που προσπάθησα να πάρω όσο πιο νέο μοντέλο γινόταν στα χρήματα που διέθετα. Υπήρχαν φοβερές ευκαιρίες με τα πάντα όλα από εξοπλισμό σε τιμές σούπερ, αλλά ήθελα να είμαι σίγουρος ότι δεν θα μπλέξω.
Απαράδεκτη η Triumph να χαλάει ένα εξαιρετικό μηχανάκι για ένα τέτοιο πρόβλημα.
Και καλα εκανες Αντωνη! Υπαρχουνε παλιοτερα μοντελα που δεν εχουνε βγαλει μιζα αλλα δεν ειναι να το ρισκαρεις.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Ελει μέσα που είναι, ανάμεσα και «σκεπασμένη» από τα πάντα όλα, πρέπει να πυρώνει από τη ζέστη του κινητήρα!!!!!!
Δε φανταζεσαι, ζεματαει φουλ οταν πιασει θερμοκρασια το μοτερ. Αμα βαλω ενα μπρικι πανω θα βρασω νερο στανταρ.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Ελει μέσα που είναι, ανάμεσα και «σκεπασμένη» από τα πάντα όλα, πρέπει να πυρώνει από τη ζέστη του κινητήρα!!!!!!
Και το 990,κατω στο V των κυλινδρων την εχει,αλλα θεμα δεν εχει
Θα μου πεις εχει άλλα χάλια, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα :p
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δε φανταζεσαι, ζεματαει φουλ οταν πιασει θερμοκρασια το μοτερ. Αμα βαλω ενα μπρικι πανω θα βρασω νερο στανταρ.
Ωραία! Εσείς με μπρίκια για τα καφεδάκια, εμείς με τα μπόξερ για μπριζόλες στους κυλίνδρους, κάτι αλλά μηχανάκια με τα σπασμένα αυγά στις βαλιτσες:p για ομελετες......... έτοιμοι για σκηνακια είμαστε!!!!! :fun:fun:fun
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Δε φανταζεσαι, ζεματαει φουλ οταν πιασει θερμοκρασια το μοτερ. Αμα βαλω ενα μπρικι πανω θα βρασω νερο στανταρ.
Σκέψου τι γινόταν στο 955 που ήταν μέσα στο μοτέρ και είχε και καπάκι από πάνω. Σταμάταγα για βενζίνη καμμένα βούρλα και έλεγα πως είχα πιαστεί και ήθελα καφέ.
Μετά το μισάωρο μίζαρε και έπαιρνε μπροστά το tiger.... :mad:
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Σκέψου τι γινόταν στο 955 που ήταν μέσα στο μοτέρ και είχε και καπάκι από πάνω. Σταμάταγα για βενζίνη καμμένα βούρλα και έλεγα πως είχα πιαστεί και ήθελα καφέ.
Μετά το μισάωρο μίζαρε και έπαιρνε μπροστά το tiger.... :mad:
Kραταει χρονια δηλαδη αυτη η ιστορια με τις μιζες της Triumph..:mad:
 

nikos_pc

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
TIGER 800 XC
Μου έκανε το γνωστό πρόβλημα για 4-5 φορά, αρχίζω και σκέφτομαι να πάω για επισκευή μην έχω κανένα θέμα στο εξωτερικό και δεν έχω όρεξη να περιμένω με θέμα την μηχανή.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Μου έκανε το γνωστό πρόβλημα για 4-5 φορά, αρχίζω και σκέφτομαι να πάω για επισκευή μην έχω κανένα θέμα στο εξωτερικό και δεν έχω όρεξη να περιμένω με θέμα την μηχανή.
Στο triumphforum διάβασα ότι ταιριάζει το ανταλλακτικό από Suzuki part No.31175-14F00 και το googlara και φαίνεται ίδιο.. Αλλά το παλικάρι που έκανε την επισκευή του κράτησε 5-6000χλμ,καθώς μπορεί να έχει θέμα κ ο συλλέκτης της μίζας κ όχι μόνο τα καρβουνακια.. Επειδή έγινα κ εγώ κάτοχος πρόσφατα ψάχνω τις ιδιαιτερότητες..Εγώ κάποια στιγμή θα αντικαταστήσω τα καλώδια προληπτικά μιας κ το κόστος είναι αμελητέο..
 
Top Bottom