Μας πήρε ο κατήφορος...

amyroukai

Room Sacraliser
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν ξέρω αν είναι σε φάση εκπαίδευσης έχει πολλους βλαμμένους, μου πετάει διαφορά βίντεο που λες τι κάνουν .....και φαίνεται σαν να είναι παρέες χωρίς να ξέρω βέβαια μπορεί αυτό να είναι τέτοια φάση, σε άλλα που κατλβαινεις και τι λένε είναι σίγουρα παρεες....
Και παρέα να είναι.

Ξεφεύγω λίγο αλλά δεν πειράζει πολύ. Εγώ έχω θέμα με τις κατηφόρες. Βασική φοβία είναι ότι θα κάνω το "βαρέλι που κυλάει για πάντα" στην πλαγιά και θα σπάσω σε πολλά κομμάτια, δευτερεύουσα ότι θα φύγω endo και θα κάνω ασκήσεις γυμναστικής επί εδάφους χωρίς να είμαι η Κομανετσι και θα γίνω κομμάτια, πολύ πιθανό με το μηχανάκι ενσωματωμένο γιατί θα κάνει και αυτό κωλοτουμπες κάπου γύρω μου.

Όλοι μα όλοι λένε "άσε το" να κατέβει μόνο του. Όλοι.

Βλέπω μετά βίντεο του irc tyre guy, του brake magazine, του Brett Tcaks και του Ντάστι Γουιζελ, τώρα τελευταία ένα ακόμα του Christian Mirabet αν δεν σκοτώνω το όνομα και τα λένε εντελώς διαφορετικά, περίπου όπως προσπαθώ να κάνω και χάρηκα που είδα την άλλη πλευρά (την ώρα που συμβαίνει ο φόβος δεν έχω έλεγχο στις αντιδράσεις μου, το δουλεύω όμως, με σχετική επιτυχία όπως φάνηκε στην Καλιακούδα). Κανείς δεν λέει "use the force" , της βαρύτητας εν προκειμένω.

Στην ανηφόρα όλοι λένε "καρύδι το γκάζι, φόρα και θα ανέβει". Ας πούμε ότι αυτό θέλει μόνο. Που θέλει να έχεις γνώση στο πώς θα πιαστείς στο μηχανάκι πριν καρυδώσεις, που θα είναι το σώμα σε όλες τις φάσεις, η συγκεκριμένη ανηφόρα μάλλον δεν θέλει αλλαγή ταχύτητας οπότε μια παράμετρος λιγότερη.

Είτε παρέα είτε εκπαίδευση, κάποιος έπρεπε να ξέρει ότι έχουν έναν άσχετο μαζί. Και εκείνη την ώρα, αν είσαι άσχετος, θα πας καρφί δέντρο γιατί έχεις χάσει τον έλεγχο πριν καν πιάσει ταχύτητα το μηχανάκι... Το οποίο είναι αστείο γενικά αλλά ως άσχετος το βλέπω και ως τραγικό fail των έμπειρων.
 
Ένα σύντομο βίντεο περί κατηφόρας που τα εξηγεί λίγο απλά ,μπορει να το εχεις δει....
 
Όλοι μα όλοι λένε "άσε το" να κατέβει μόνο του.
Δεν αρκεί μόνο αυτό θέλει πίσω το σώμα και κοντρόλ με τα φρένα .....θέλει εξάσκηση όπως και να έχει ,την είχα και εγώ την φοβία πριν 15-20 χρόνια μου έφυγε όταν κάποιοι πιο εμπειροι με πήγαν σε τέρμα κατηφορικα και monkey see monkey do....Η φάση του να πέσεις πάντως παίζει και είναι μέρος της φάσης ακόμα και τώρα παίζουν φάσεις που έχω πέσει είτε από κούραση είτε από λάθος χειρισμό....
 
Τελευταία επεξεργασία:
Και παρέα να είναι.

Ξεφεύγω λίγο αλλά δεν πειράζει πολύ. Εγώ έχω θέμα με τις κατηφόρες. Βασική φοβία είναι ότι θα κάνω το "βαρέλι που κυλάει για πάντα" στην πλαγιά και θα σπάσω σε πολλά κομμάτια, δευτερεύουσα ότι θα φύγω endo και θα κάνω ασκήσεις γυμναστικής επί εδάφους χωρίς να είμαι η Κομανετσι και θα γίνω κομμάτια, πολύ πιθανό με το μηχανάκι ενσωματωμένο γιατί θα κάνει και αυτό κωλοτουμπες κάπου γύρω μου.
Συμπάσχω...:rolleyes:
 
Και παρέα να είναι.

Ξεφεύγω λίγο αλλά δεν πειράζει πολύ. Εγώ έχω θέμα με τις κατηφόρες. Βασική φοβία είναι ότι θα κάνω το "βαρέλι που κυλάει για πάντα" στην πλαγιά και θα σπάσω σε πολλά κομμάτια, δευτερεύουσα ότι θα φύγω endo και θα κάνω ασκήσεις γυμναστικής επί εδάφους χωρίς να είμαι η Κομανετσι και θα γίνω κομμάτια, πολύ πιθανό με το μηχανάκι ενσωματωμένο γιατί θα κάνει και αυτό κωλοτουμπες κάπου γύρω μου.

Όλοι μα όλοι λένε "άσε το" να κατέβει μόνο του. Όλοι.

Βλέπω μετά βίντεο του irc tyre guy, του brake magazine, του Brett Tcaks και του Ντάστι Γουιζελ, τώρα τελευταία ένα ακόμα του Christian Mirabet αν δεν σκοτώνω το όνομα και τα λένε εντελώς διαφορετικά, περίπου όπως προσπαθώ να κάνω και χάρηκα που είδα την άλλη πλευρά (την ώρα που συμβαίνει ο φόβος δεν έχω έλεγχο στις αντιδράσεις μου, το δουλεύω όμως, με σχετική επιτυχία όπως φάνηκε στην Καλιακούδα). Κανείς δεν λέει "use the force" , της βαρύτητας εν προκειμένω.

Στην ανηφόρα όλοι λένε "καρύδι το γκάζι, φόρα και θα ανέβει". Ας πούμε ότι αυτό θέλει μόνο. Που θέλει να έχεις γνώση στο πώς θα πιαστείς στο μηχανάκι πριν καρυδώσεις, που θα είναι το σώμα σε όλες τις φάσεις, η συγκεκριμένη ανηφόρα μάλλον δεν θέλει αλλαγή ταχύτητας οπότε μια παράμετρος λιγότερη.

Είτε παρέα είτε εκπαίδευση, κάποιος έπρεπε να ξέρει ότι έχουν έναν άσχετο μαζί. Και εκείνη την ώρα, αν είσαι άσχετος, θα πας καρφί δέντρο γιατί έχεις χάσει τον έλεγχο πριν καν πιάσει ταχύτητα το μηχανάκι... Το οποίο είναι αστείο γενικά αλλά ως άσχετος το βλέπω και ως τραγικό fail των έμπειρων.


Γιάννη δεν πετάγεσαι για ένα μάθημα στον Χούντρα που είναι δίπλα σου για να δουλέψεις την φοβία σου σε πιο ασφαλές περιβάλλον και να λύσεις τις όποιες απορίες σου σχετικά με τις κατηφόρες ...

:friendship:
 
Και παρέα να είναι.

Ξεφεύγω λίγο αλλά δεν πειράζει πολύ. Εγώ έχω θέμα με τις κατηφόρες. Βασική φοβία είναι ότι θα κάνω το "βαρέλι που κυλάει για πάντα" στην πλαγιά και θα σπάσω σε πολλά κομμάτια, δευτερεύουσα ότι θα φύγω endo και θα κάνω ασκήσεις γυμναστικής επί εδάφους χωρίς να είμαι η Κομανετσι και θα γίνω κομμάτια, πολύ πιθανό με το μηχανάκι ενσωματωμένο γιατί θα κάνει και αυτό κωλοτουμπες κάπου γύρω μου.

Όλοι μα όλοι λένε "άσε το" να κατέβει μόνο του. Όλοι.

Βλέπω μετά βίντεο του irc tyre guy, του brake magazine, του Brett Tcaks και του Ντάστι Γουιζελ, τώρα τελευταία ένα ακόμα του Christian Mirabet αν δεν σκοτώνω το όνομα και τα λένε εντελώς διαφορετικά, περίπου όπως προσπαθώ να κάνω και χάρηκα που είδα την άλλη πλευρά (την ώρα που συμβαίνει ο φόβος δεν έχω έλεγχο στις αντιδράσεις μου, το δουλεύω όμως, με σχετική επιτυχία όπως φάνηκε στην Καλιακούδα). Κανείς δεν λέει "use the force" , της βαρύτητας εν προκειμένω.

Στην ανηφόρα όλοι λένε "καρύδι το γκάζι, φόρα και θα ανέβει". Ας πούμε ότι αυτό θέλει μόνο. Που θέλει να έχεις γνώση στο πώς θα πιαστείς στο μηχανάκι πριν καρυδώσεις, που θα είναι το σώμα σε όλες τις φάσεις, η συγκεκριμένη ανηφόρα μάλλον δεν θέλει αλλαγή ταχύτητας οπότε μια παράμετρος λιγότερη.

Είτε παρέα είτε εκπαίδευση, κάποιος έπρεπε να ξέρει ότι έχουν έναν άσχετο μαζί. Και εκείνη την ώρα, αν είσαι άσχετος, θα πας καρφί δέντρο γιατί έχεις χάσει τον έλεγχο πριν καν πιάσει ταχύτητα το μηχανάκι... Το οποίο είναι αστείο γενικά αλλά ως άσχετος το βλέπω και ως τραγικό fail των έμπειρων.
Δεν αρκεί μόνο αυτό θέλει πίσω το σώμα και κοντρόλ με τα φρένα .....θέλει εξάσκηση όπως και να έχει ,την είχα και εγώ την φοβία πριν 15-20 χρόνια μου έφυγε όταν κάποιοι πιο εμπειροι με πήγαν σε τέρμα κατηφορικα και monkey see monkey do....Η φάση του να πέσεις πάντως παίζει και είναι μέρος της φάσης ακόμα και τώρα παίζουν φάσεις που έχω πέσει είτε από κούραση είτε από λάθος χειρισμό....
Συμπάσχω...:rolleyes:

Συμφωνώ με Γιάννη. Το αμόλα το ή άνοιξε γκάζι σε κάποιον τελείως άσχετο (σαν εμένα) δε λέει τίποτα.
Όσον αφορά τις κατηφόρες ή δική μου προσέγγιση ήταν η εξής. Έχω βρει τρεις στη Βαρυμπόμπη όπου η κάθε μια είναι πιο δύσκολη από την προηγούμενη. Η πρώτη, που πλεον μου φαίνεται εύκολη (στην αρχή την έβλεπα για γκρεμό), είναι αυτή που πάω κάθε φορά και δοκιμάζω πράγματα. Την δεύτερη την κατέκτησα φέτος, και την τρίτη πάω κάθε φορά και τη χαιρετάω και φεύγω :laugh:. Έχει μπει στο new year resolution του 25 :laugh::roflmao:
Θέλω να πω ότι εμένα με βοήθησε να πάω βήμα βήμα, ξεκινώντας από κάτι πιο βατό ώστε ακόμα και το μάτι να συνηθίσει αυτή την περίεργη αίσθηση του να βλέπεις το έδαφος τόσο μακριά από κάτω σου. Όπως και η επανάληψη. Μπορεί να έκανα και πάνω από 20 φορές το κάθε ανέβα κατέβα στις solo επισκέψεις μου στο "χωράφι". Όλο αυτό φυσικά θέλει χρόνο και υπομονή.
 
Θέλω να πω ότι εμένα με βοήθησε να πάω βήμα βήμα,
Αυτό ισχύει Αντώνη απλά υπάρχουν κατηφορικα σαν του βίντεο που μόνος σου δεν θα δοκίμαζες-δοκίμαζα εκεί το βήμα γίνεται μόνο με κάποιον πιο έμπειρο που και πάλι υπάρχει μια φοβία,γενικά νομίζω κάθε φορά που πηγαίνεις ένα βήμα παραπέρα υπάρχει μια φοβία που ξεπερνάς κατακτάς,το οποίο ισχύει για όλους όσους ασχολούνται ερασιτεχνικά όπως εγώ....θέλει όπως είπες υπομονή και χρόνο-χρόνια
 
Τελευταία επεξεργασία:
Μια κατηφόρα πρέπει πρώτα να την ανέβεις. Μετά φαίνεται πιο εύκολη.
 
Μια κατηφόρα πρέπει πρώτα να την ανέβεις. Μετά φαίνεται πιο εύκολη.
Ανάλογα την κατεύθυνση που θα έχεις!!!! :p
Αλλιώς, γυρνάς πίσω, κάνεις κύκλο και την συναντάς πάλι σαν..... ανηφόρα!!!! :ha
 
Ανάλογα την κατεύθυνση που θα έχεις!!!! :p
Αλλιώς, γυρνάς πίσω, κάνεις κύκλο και την συναντάς πάλι σαν..... ανηφόρα!!!! :ha
Σε φάση προπόνησης -practice ισχύει αυτό που λέει ο Γιάννης, αλλά σε εντουροβολτα ή σε κάποιο event είτε εντούρο ειτε σαν τις βόλτες που κάνουμε εδώ ή τροφυ έχεις μια συγκεκριμένη διαδρομή που κάποια σημεία μόνο θα τα κατέβεις και άλλα μόνο θα τα ανέβεις. .και δεν τα έχεις ξαναπεράσει συνήθως.
 
Σε φάση προπόνησης -practice ισχύει αυτό που λέει ο Γιάννης, αλλά σε εντουροβολτα ή σε κάποιο event είτε εντούρο ειτε σαν τις βόλτες που κάνουμε εδώ ή τροφυ έχεις μια συγκεκριμένη διαδρομή που κάποια σημεία μόνο θα τα κατέβεις και άλλα μόνο θα τα ανέβεις. .και δεν τα έχεις ξαναπεράσει συνήθως.
Ακριβώς!!!!
Σε βόλτα, ότι σου τύχει ειναι!!!!
 
Σε φάση προπόνησης -practice ισχύει αυτό που λέει ο Γιάννης, αλλά σε εντουροβολτα ή σε κάποιο event είτε εντούρο ειτε σαν τις βόλτες που κάνουμε εδώ ή τροφυ έχεις μια συγκεκριμένη διαδρομή που κάποια σημεία μόνο θα τα κατέβεις και άλλα μόνο θα τα ανέβεις. .και δεν τα έχεις ξαναπεράσει συνήθως.
Για αυτό κάνουμε χαρτογράφηση στα troffy και στα δύσκολα σημεία βοηθάμε ολοι
 
Σε φάση προπόνησης -practice ισχύει αυτό που λέει ο Γιάννης, αλλά σε εντουροβολτα ή σε κάποιο event είτε εντούρο ειτε σαν τις βόλτες που κάνουμε εδώ ή τροφυ έχεις μια συγκεκριμένη διαδρομή που κάποια σημεία μόνο θα τα κατέβεις και άλλα μόνο θα τα ανέβεις. .και δεν τα έχεις ξαναπεράσει συνήθως.

Σε βόλτα έχεις γύρω σου από 2 ως και 22 άτομα που και θα σε βοηθήσουν και θα δεις πως κατεβαίνουν για να το κάνεις κι εσύ.
Μόνο το μυαλό σου βάζει περιορισμούς.

Αυτό συνέβει και σε εμένα στο troffy φέτος. Εκεί στα 2-3- πεσμένα κομμάτια με το γκρεμό, ενώ τα 2 τα πέρασα, στο τρίτο κλείδωσα και μουλάρωσα.
Το μυαλό εκείνη την ώρα έκανε reset και δεν με άφηνε να κάνω βήμα. Μου το πέρασε ο Λευτεράκος μου και όλα καλά...

Γι αυτό πάρτε μαζί σας τα παιδιά σας... :happy:
 
Σε βόλτα έχεις γύρω σου από 2 ως και 22 άτομα που και θα σε βοηθήσουν και θα δεις πως κατεβαίνουν για να το κάνεις κι εσύ.
Μόνο το μυαλό σου βάζει περιορισμούς.

Αυτό συνέβει και σε εμένα στο troffy φέτος. Εκεί στα 2-3- πεσμένα κομμάτια με το γκρεμό, ενώ τα 2 τα πέρασα, στο τρίτο κλείδωσα και μουλάρωσα.
Το μυαλό εκείνη την ώρα έκανε reset και δεν με άφηνε να κάνω βήμα. Μου το πέρασε ο Λευτεράκος μου και όλα καλά...

Γι αυτό πάρτε μαζί σας τα παιδιά σας... :happy:
Παντελή το γνωρίζω αυτό έχουμε πάει αρκετές βόλτες μαζί, εγώ στα κατηφορικα κατεβαίνω με πατουσακια δεν έχω θεμα :roflmao:η κουβέντα έχει ξεκινήσει από μια αναφορά που εκανε ο αμυρού για κατηφόρες ...και έγραψα ότι και εγώ είχα θέμα καποτε και γενικά πάντα θα υπάρχει κάτι που θα μας φοβίζει..κτλ,κτλ,κτλ
 
Τελευταία επεξεργασία:
Για αυτό κάνουμε χαρτογράφηση στα troffy και στα δύσκολα σημεία βοηθάμε ολοι
Το ξέρω Κώστα τον αμυρου πρέπει να ψησουμε:secret:
 
Παντελή το γνωρίζω αυτό έχουμε πάει αρκετές βόλτες μαζί, εγώ στα κατηφορικα κατεβαίνω με πατουσακια δεν έχω θεμα :roflmao:η κουβέντα έχει ξεκινήσει από μια αναφορά που εκανε ο αμυρού για κατηφόρες ...και έγραψα ότι και εγώ είχα θέμα καποτε και γενικά πάντα θα υπάρχει κάτι που θα μας φοβίζει..κτλ,κτλ,κτλ

O amyroukai μία κατηφόρα φοβήθηκε... Αυτή του φράγματος του Μαραθώνα. :sneaky:
 
O amyroukai μία κατηφόρα φοβήθηκε... Αυτή του φράγματος του Μαραθώνα. :sneaky:
Δεν ήταν μόνο μία αυτή ήταν η πιο αστεία γιατί την κατέβηκα και μετά νόμιζα ότι έχει κι άλλο ενώ είχε πρακτικά τελειώσει
 
Συνεχίζουμε εδώ την ενδιαφέρουσα κουβέντα.
Νομίζω η κακή ψυχολογία και η φοβία μας ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για την χαζή αντίδρασή μας στα κατηφορικά.
Κάποιες φορές που κυριολεκτικά το αμόλησα με σχεδόν κλειστά μάτια :hungover: κατέβηκε μια χαρά αλλά με πολλαπλάσια κούραση στα χέρια.
Βοήθησε βέβαια και το γεγονός πως ο Παναγιώτης κατέβαινε αεροπορία οπότε λέω δεν μπορεί...
Θα γίνεται...
 
Για αυτό κάνουμε χαρτογράφηση στα troffy και στα δύσκολα σημεία βοηθάμε ολοι
για να βγουν καλές οι φωτογραφίες. :roflmao:
 
Σε ένα μάθημα με τον Σπανό, μας είχε πει πως σε κατηφόρα και ειδικά απότομη πρέπει να έχουμε τον έλεγχο της μηχανής με το μπροστινό φρένο. Πλέον μετά από κάποιες βόλτες που έχω κάνει πιστεύω πως είναι πάντα ανάλογα την περίσταση. Αν έχεις κάποιον μπροστά σου δεν το καταλαβαίνω το αμόλατο. μπορεί ο άλλος για οποιονδήποτε λόγο να σταματήσει απότομα. Άλλες φορές το να αφήσεις την μηχανή να τσουλήσει είναι αυτό που θα σε βγάλει από την δύσκολη θέση. θεωρώ πως το ποιο σημαντικό είναι να μπορείς να διαβάσεις το έδαφος και να βρεις το πάτημά σου, ειδικά αν έχεις βαριά μοτο. Ο κάθε οδηγός έχει δική του προσέγγιση. Για παράδειγμα όσες φορές έχω πάει σε λασπονερολακούβα άκρη άκρη έχω πέσει. οι περισσότεροι ωστόσο κάνουν αυτό.
 
Back
Top Bottom