Μας πήρε ο κατήφορος...

KO$74S81

Born to lose ♠️ Live to win
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Ναι ρε μαλακά Ναι! Πέρασα την ανηφόρα πού με στοιχειώνει εδώ και κάνα χρόνο Ναι!
Τι λες τώρα!!!

.



Στάλθηκε από το 2201116SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εύγε επόμενος στόχος να ειναι αυτή....
 
Τελευταία επεξεργασία:

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Ναι Λευτέρη αυτή είναι. Στα κομμάτια πια, στον ύπνο μου την έβλεπα την πουτανα :laugh::roflmao::roflmao:
Πηγαινε προς Καλιφορνια τωρα.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Αλλαζω κι εγω κατηγορια.
Οι κατηφορες μου αρεσουν!!

:muted::roflmao:
Μην ξεχάσεις να απενεργοποιήσεις το ABS.:D
 
Τελευταία επεξεργασία:

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Ναι αυτή είναι. Πο πο κάτι λούκια...
Έχει σκαφτεί κάνα μετρο σε σχέση με παλιά.

Αντώνη :friendship:
Και να ξέρετε πως αν έχει λούκια πάμε από την καμπούρα στην μεση....
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Αλλαζω κι εγω κατηγορια.
Οι κατηφορες μου αρεσουν!!

:muted::roflmao:
Πριν αρκετά χρόνια είχα δει έναν τύπο να ανεβαίνει αυτό το σημείο καβάλα σε ποδήλατο και δεν το πίστευα,έχει μεγάλη κλίση και ο μάγκας ούτε που σηκώθηκε από την σέλα .
ΥΓ. Πολύχρονος για την ονομαστική σου εορτή!!
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Πριν αρκετά χρόνια είχα δει έναν τύπο να ανεβαίνει αυτό το σημείο καβάλα σε ποδήλατο και δεν το πίστευα,έχει μεγάλη κλίση και ο μάγκας ούτε που σηκώθηκε από την σέλα .
ΥΓ. Πολύχρονος για την ονομαστική σου εορτή!!
Tο μονο καλο ειναι που δεν εχει χαλικακι.
Ευχαριστω για τις ευχες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Εγώ δεν θα σταθώ σε τεχνικές, πιστεύω ότι όλα αυτά που γράφτηκαν νωρίτερα είναι σωστά και ένας καλός μπούσουλας για το πως πρέπει να κατέβουμε μια κατηφόρα (ή το αντίστροφο). Αυτό που θα πω, με την μικρή μου εμπειρία, είναι ότι ο μονος τρόπος να το βρει ο καθένας μας και να γίνει καλύτερος είναι η εξάσκηση. Προφανές ίσως, αλλά κρίνοντας από τον εαυτό μου, και εμένα με φόβιζαν (φοβίζουν) διάφορες ανηφορο/κατηφόρες. Ο μόνος τρόπος να νίωθω πιο άνετα είναι να δοκιμάζω. Όχι από το 1 στο 10, γιατί φαίνεται βουνό και μπορεί να μουλαρώσουμε. Λίγο πιο δύσκολο κάθε φορά. Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, διαφορετικό για τον καθένα, σιγα-σιγά έρχεται η εξοικίωση και αυτό που φάνταζε βουνό παλιότερα, τώρα με μία ανάσα βγαίνει. Πάντα θα βρώ κάτι που με δυσκολέυει (και με τρομάζει) και θα προσπαθήσω να το βγάλω. Αυτό με τη σειρά του με κάνει να αποκτώ σιγά-σιγά αυτοπεποίθηση και να γίνομαι καλύτερος αναβάτης.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Εγώ δεν θα σταθώ σε τεχνικές, πιστεύω ότι όλα αυτά που γράφτηκαν νωρίτερα είναι σωστά και ένας καλός μπούσουλας για το πως πρέπει να κατέβουμε μια κατηφόρα (ή το αντίστροφο). Αυτό που θα πω, με την μικρή μου εμπειρία, είναι ότι ο μονος τρόπος να το βρει ο καθένας μας και να γίνει καλύτερος είναι η εξάσκηση. Προφανές ίσως, αλλά κρίνοντας από τον εαυτό μου, και εμένα με φόβιζαν (φοβίζουν) διάφορες ανηφορο/κατηφόρες. Ο μόνος τρόπος να νίωθω πιο άνετα είναι να δοκιμάζω. Όχι από το 1 στο 10, γιατί φαίνεται βουνό και μπορεί να μουλαρώσουμε. Λίγο πιο δύσκολο κάθε φορά. Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, διαφορετικό για τον καθένα, σιγα-σιγά έρχεται η εξοικίωση και αυτό που φάνταζε βουνό παλιότερα, τώρα με μία ανάσα βγαίνει. Πάντα θα βρώ κάτι που με δυσκολέυει (και με τρομάζει) και θα προσπαθήσω να το βγάλω. Αυτό με τη σειρά του με κάνει να αποκτώ σιγά-σιγά αυτοπεποίθηση και να γίνομαι καλύτερος αναβάτης.
Μακάρι να είχαμε τη δυνατότητα όλοι να έχουμε και μια εντούρο μηχανή στο γκαράζ.

Στο εντούρο οι ανήφορο-κατηφορες είναι η διασκέδαση του αναβάτη αφού οι ελαφριές μοτοσυκλέτες με τις άψογες αναρτήσεις και τη σωστή θέση οδήγησης βοηθούν πολύ στην εξάσκηση και πολύ σύντομα ο αναβάτης μετά από μια περίοδο εκμάθησης απλά διασκεδάζει.

Με τα μεγάλα adventure είναι πιο σύνθετο το θέμα.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Μακάρι να είχαμε τη δυνατότητα όλοι να έχουμε και μια εντούρο μηχανή στο γκαράζ.

Στο εντούρο οι ανήφορο-κατηφορες είναι η διασκέδαση του αναβάτη αφού οι ελαφριές μοτοσυκλέτες με τις άψογες αναρτήσεις και τη σωστή θέση οδήγησης βοηθούν πολύ στην εξάσκηση και πολύ σύντομα ο αναβάτης μετά από μια περίοδο εκμάθησης απλά διασκεδάζει.

Με τα μεγάλα adventure είναι πιο σύνθετο το θέμα.
Ναι είναι. Χωρίς να είμαι ειδικός νομίζω ότι τα μεγάλα σε αναγκάζουν περισσότερο να έχεις καλύτερη τεχνική γιατί το βάρος δεν μπορείς να το διαχειριστείς διαφορετικά. Νομίζω ένα ελαφρύ θα σου συγχωρέσει κάποιο λάθος πιο εύκολα. Βέβαια δεν είμαι σίγουρος για αυτό, αφού εγώ έχω μάθει σε βαρύ και δεν έχω καβαλήσει ποτε μικρό, οπότε...
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ναι είναι. Χωρίς να είμαι ειδικός νομίζω ότι τα μεγάλα σε αναγκάζουν περισσότερο να έχεις καλύτερη τεχνική γιατί το βάρος δεν μπορείς να το διαχειριστείς διαφορετικά. Νομίζω ένα ελαφρύ θα σου συγχωρέσει κάποιο λάθος πιο εύκολα. Βέβαια δεν είμαι σίγουρος για αυτό, αφού εγώ έχω μάθει σε βαρύ και δεν έχω καβαλήσει ποτε μικρό, οπότε...
Έχεις δίκιο σε αυτό που γράφεις για τα μικρά.

Το GASGAS όχι απλά συγχωρεί λάθη αλλά μπορώ να ανεβαίνω το ίδιο ανηφόρι όρθιος, καθιστός, με το ένα χέρι στο τιμόνι και στο άλλο κομπολόι, σταυροπόδι με καφέ στο χέρι, με τυρόπιτα και μίλκο κτλ κτλ.

Απλά πάει μόνο του.
 

amyroukai

Room Sacraliser
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μιά που το νήμα αποσπάστηκε από αλλού, με την αρχή της συζήτησης να είναι ένα fail βίντεο, να πω δυό πράγματα ακόμα που έχω ανακαλύψει ότι "λείπουν" και τα προσπαθώ.

Ισορροπία. Μέσα στον κόβιντ είδα (και δεν έκανα) ένα τσάλεντζ των ινφλουένσερ σχετικά με στατική ισορροπία. Σβηστό μηχανάκι, στο γκαράζ ή στον κήπο. Δεν θα στο μάθουν στο σχολείο, θέλει μήνες.

Που θα πιαστείς και πότε θα πιαστείς. Αυτό που έγραψε και ο Κώστας πιο πίσω με τα πόδια, που πάνε τα γόνατα, ο κορμός, τα χέρια, σε ποιά ταχύτητα σφίγγεις το μηχανάκι και σε ποιά το αφήνεις ελεύθερο και σε ποιό τερέν χρειάζεται. Μπορεί να στα πουν στο σχολείο, αλλά μάλλον όχι και δεν ξέρω αν θα το "αφομοιώσεις" μέσα στο μάθημα.

Που θα βάλεις το βάρος σου σε κάθε περίπτωση. Μπροστά, πίσω, πλάι, που θα πατήσεις το μαρσπιέ, που θα ανοίξεις το πόδι, γιατί θα το κρατήσεις στο μαρσπιέ, γιατί θα το βάλεις μπροστά, τι σημαίνει "πάω τέρμα πίσω στις κατηφόρες" και υπό τι όρους και συνθήκες και που οριοθετείται το "τέρμα". Θα τα ακούσεις λίγο επιδερμικά στο σχολείο ή όχι όσο πρέπει αναλυτικά.

Γκάζι/συμπλέκτης, εδώ και αν δεν είναι το χάος, που πως πόσο θα δώσεις δύναμη. Δεν θα στο μάθουν σωστά σχεδόν πουθενά.


Και φτάνω στο βίντεο που ξεκινήσαμε την κουβέντα: Ο τύπος ανοίγει το γκάζι απότομα (γιατί του είπαν Τσοβόλα δώσ' τα όλα) και μόλις ξεκινάει το μηχανάκι έχει ήδη χάσει ισορροπία και φεύγει πίσω, επειδή φεύγει πίσω τραβάει παραπάνω το γκάζι και σουζάρει, μέχρι να ανέβει στο μηχανάκι και να προσπαθήσει να ανακτήσει έλεγχο έχει σκάσει στο δέντρο. Λείπουν βασικές δεξιότητες.

Και για αυτό επιμένω στο ότι το σχολείο είναι καλό ΑΝ έχεις καλύψει τα βασικά με το δωρεάν σχολείο του Youtube, χωρίς να πας "πουθενά" στην ουσία αλλά χτίζοντας θεμέλια. Δεν βρίσκω σκόπιμο να φάω και άλλο χρόνο και χρήμα σε κάποιον που θα μου δώσει εξαιρετικές συμβουλες για μαραθώνιο ή σπριντ όταν καλά καλά δεν ξέρω να περπατάω.
 

KO$74S81

Born to lose ♠️ Live to win
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Το αντίθετο στο βουνό δεν έχεις θέμα... ;)
Θα κουβαλάμε και κωλοχαρτο? :secret:άσε που μέχρι να βγαλεις παντελονι ζώνες μέσης κτλ παίζει να χεστεις
 
Τελευταία επεξεργασία:

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Σιγά σιγά ρε παιδιά θα χτυπήσουμε.:cool: Τέσσερις-4- σελίδες ποστ για ένα πολύ χρήσιμο θέμα και μόνο του Kordix οι οδηγίες βγάζουν νόημα. :ok:
Τα περισσότερα από τα υπόλοιπα βγαίνουν του στυλ "δεν φταίει η κατηφόρα εσύ πας ανάποδα" ή "είστε όλοι κουλάδια και κότες και εγώ την έχω μεγαλύτερη (την τεχνική κατάρτιση)". ΟΚ και εγώ στα αστεία τα πήρα μέχρι που αρχίσατε να παρεξηγιέστε μεταξύ σας.

Στην πράξη τώρα:
Εννιά φοράς στις δέκα στα ελληνικά βουνά όταν έχει σοβαρή κλίση έχει ξεσύρει το νερό άμμο γαρμπίλι και κοτρώνες. Οπότε φρένα δεν έχει και πολλά γιατί μπλοκάρει το πίσω -για το μπροστά άστο καλύτερα μη μας διαβάζουν και ανήλικα- και πριν σκεφτείς "που παμε ρε μαλάκες" ο πίσω τροχός έρχετε δίπλα στον μπροστά που θέλει κάτι να του πει. Ε μετά κάνεις και βαρελάκια απλά να θυμάσαι να μαζεύεις τα χέρια μη τα χαλάσεις.

Στη λογική του "άστο και πάει μόνο του αυτό" με μαθηματική ακρίβεια πάει πάντα εκεί που δεν έπρεπε γιατί κοιτάς εκεί που φοβάσαι και ασυναίσθητα γυρνάει ο θώρακας σου εκεί οπότε και το "τιμόνι" σου. Και επειδή με zanax στο βουνό δεν βγαίνεις πρέπει να κάνεις και ένα μάθημα zen και πως να κάνεις focus εκεί που θες να πας και μόνο.

Ενδιάμεσα θα βρεις και σε κάτι που θα σου θυμίσει γιατί είναι μαλακία τα μισά "adv" μηχανάκια όπου οι αναρτήσεις τελειώνουν στην κατηφόρα πριν από το "ταλέντο" σου στο χώμα.

Feel free όλοι οι πορτοκαλί να ξεσαλώσετε που τα δικά σας έχουν αναρτησάρες, αλλά κάτσε να δούμε και τι θα κάνουμε και οι υπόλοιποι που δεν έχουμε.

Προσωπικά έχω τερματίσει ανάρτηση σε φυτευτή σε κατηφόρα και κόντεψα να πάθω αμνησία από το "γκτόινγκ" και να φύγω από τη μηχανή. Έχω φάει και πίκρα να είμαι με μακρύ γρανάζωμα και να μην έχω φρένο κινητήρα σε 230 κιλά μηχανάκι σε αντιπυρική και να προσπερνάω και τον οδηγό και να με κράζει μετά νομίζοντας ότι έκανα φιγούρα και να μη με πιστεύει ότι δεν έκοβε μέχρι που το πήρε και μου λέει "είσαι τρελός ρε που πας με αυτό το γρανάζωμα;". Αλλά σάμπως το είπε και κανένας; Αυτό είχα, αυτό πήρα, για χαλαρά ξεκινήσαμε, στην αντιπυρική μπήκαμε και γενικά κατά τα ελληνικά έθιμα πάνω από τις μισές βόλτες είναι στο "πάμε και βλέπουμε".

Αααααχ το τέντωσα το σεντονάκι!
 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Α και για να μη το παιδεύουμε στην ανηφόρα όπου κολώσει εκεί και μένει συνήθως. Το ρίχνεις στο πλάι και ξαπλώνεις. Και το γυρνάς και φεύγει και "μόνο του" την κατηφόρα.

Στην κατηφόρα το μαρτύριο συνεχίζει πολλές φορές βασανιστικό, δεξόζερβα θα χει κάνα μπαλκόνι με θέα να πέσεις μέσα και αν πέσεις και σταματήσεις επιτόπου πρέπει να σηκωθείς και να ξανακαβαλήσεις να συνεχίσεις και να ξαναπέφτεις μέχρι το ίσιωμα. Πίσω στην κατηφόρα πολλοί λίγοι έκαναν, εγώ δεν έχω δει κανέναν.
 
Top Bottom