Μας πήρε ο κατήφορος...

Α και για να σας τη σπάσω και να σας χαλάσω από τώρα τον καυγά είμαι και κουλάδι και αδερφή και το μηχανάκι μου είναι μαλακία. :ha
 
Και για αυτό επιμένω στο ότι το σχολείο είναι καλό ΑΝ έχεις καλύψει τα βασικά με το δωρεάν σχολείο του Youtube, χωρίς να πας "πουθενά" στην ουσία αλλά χτίζοντας θεμέλια.

Μάλλον ανάποδα το έγραψες αυτό , αν όχι....φέρε μου το bmw να στο κάνω ένα service, έχω δει πως γίνεται στο youtube.
 
Μάλλον ανάποδα το έγραψες αυτό , αν όχι....φέρε μου το bmw να στο κάνω ένα service, έχω δει πως γίνεται στο youtube.
Σόρι μανμου αλλά από το youtube έμαθα πολλά βασικά για την συντήρηση, μαζί με το manual, βρες άλλο παράδειγμα.
 
Σόρι μανμου αλλά από το youtube έμαθα πολλά βασικά για την συντήρηση, μαζί με το manual, βρες άλλο παράδειγμα.
Ακριβώς αυτό λέω και εγώ. ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ, κάτι ''έμαθες'' , αλλά δεν θα σερβισαρεις το 900 μόνος σου.
Αλλιώς εγώ είμαι ΚΑΙ γιατρός.
 
Ακριβώς αυτό λέω και εγώ. ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ, κάτι ''έμαθες'' , αλλά δεν θα σερβισαρεις το 900 μόνος σου.
Αλλιώς εγώ είμαι ΚΑΙ γιατρός.
Η συζήτηση εξαντλήθηκε επί κόβιντ. Μπορείς να βρεις πληροφορίες για αυτό που θέλεις να μάθεις σε τεράστια αφθονία. Το τι θα τις κάνεις, αν είναι καλές, σε τι βαθμό μπορείς να τις αφομοιώσεις κλπ είναι άλλη συζήτηση. Education shaming μετά τον μεσαίωνα πρώτη φορά βλέπουμε τα τελευταία χρόνια, έγινε για να εξυπηρετήσει συγκεκριμένες σκοπιμότητες και είναι απλά κατάπτυστο και αντιεπιστημονικό.

Να σου θυμίσω (δεν ξέρω αν υπάρχει αρχείο κάπου) άρθρο του Νίκου Δήμου προ αμνημονεύτων στους 4Τ σχετικά με τον τότε CEO της Ίντελ, ο οποίος διάβασε και αποφάσισε μόνος του την θεραπεία που θα ακολουθούσε για τον καρκίνο που είχε, με αίσια αποτελέσματα. Εννοείται πως αυτό δεν συνεπάγεται ότι η Σούλα που διαβάζει ζώδια για να ξέρει αν μπορεί να βγει από το σπίτι της με ασφάλεια μπορεί να κατανοήσει επιστημονικό κείμενο, αλλά λέμε τώρα, έστω στο επίπεδο που καταλαβαίνει ο κάθε ένας, μπορεί να βρει γνώση.

Όσο και αν διαβάσεις τι λύνεις στα καλάμια ας πούμε για να αλλάξεις τσιμούχες και λάδια, το να δεις και ένα βίντεο ταυτόχρονα είναι εξαιρετική βοήθεια.

Ομοίως, το να παρακολουθήσεις τον οποιονδήποτε εκπαιδευτή για όσα γράφω πιο πάνω είναι ΑΠΕΙΡΩΣ χρησιμότερο από το ξερό "καρύδωστο" το οποίο είναι 100% βέβαιο ότι θα καταλήξει στο δέντρο... με αποδείξεις στο βίντεο που λέγαμε.

Και κάποια στιγμή κόψτε την ιστορία των άκρων, ναι; Δεν θα κερδίσεις ρομάνιακς βλέποντας βίντεο, συμφωνούμε. Σε όλα τα άλλα, κόψτε κάτι οι γνώστες ή τέλος πάντων δέχομαι την εμπειρία σας, δεχτείτε ότι ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ και να ακούτε και λίγο το τι βοηθάει τους άλλους χωρίς απαξίωση.
 
Γιατί τόσο γρίνα δευτεριάτικο ρε σεις χαλαρώστε λίγο :pce:
 
Η συζήτηση εξαντλήθηκε επί κόβιντ. Μπορείς να βρεις πληροφορίες για αυτό που θέλεις να μάθεις σε τεράστια αφθονία. Το τι θα τις κάνεις, αν είναι καλές, σε τι βαθμό μπορείς να τις αφομοιώσεις κλπ είναι άλλη συζήτηση. Education shaming μετά τον μεσαίωνα πρώτη φορά βλέπουμε τα τελευταία χρόνια, έγινε για να εξυπηρετήσει συγκεκριμένες σκοπιμότητες και είναι απλά κατάπτυστο και αντιεπιστημονικό.

Να σου θυμίσω (δεν ξέρω αν υπάρχει αρχείο κάπου) άρθρο του Νίκου Δήμου προ αμνημονεύτων στους 4Τ σχετικά με τον τότε CEO της Ίντελ, ο οποίος διάβασε και αποφάσισε μόνος του την θεραπεία που θα ακολουθούσε για τον καρκίνο που είχε, με αίσια αποτελέσματα. Εννοείται πως αυτό δεν συνεπάγεται ότι η Σούλα που διαβάζει ζώδια για να ξέρει αν μπορεί να βγει από το σπίτι της με ασφάλεια μπορεί να κατανοήσει επιστημονικό κείμενο, αλλά λέμε τώρα, έστω στο επίπεδο που καταλαβαίνει ο κάθε ένας, μπορεί να βρει γνώση.

Όσο και αν διαβάσεις τι λύνεις στα καλάμια ας πούμε για να αλλάξεις τσιμούχες και λάδια, το να δεις και ένα βίντεο ταυτόχρονα είναι εξαιρετική βοήθεια.

Ομοίως, το να παρακολουθήσεις τον οποιονδήποτε εκπαιδευτή για όσα γράφω πιο πάνω είναι ΑΠΕΙΡΩΣ χρησιμότερο από το ξερό "καρύδωστο" το οποίο είναι 100% βέβαιο ότι θα καταλήξει στο δέντρο... με αποδείξεις στο βίντεο που λέγαμε.

Και κάποια στιγμή κόψτε την ιστορία των άκρων, ναι; Δεν θα κερδίσεις ρομάνιακς βλέποντας βίντεο, συμφωνούμε. Σε όλα τα άλλα, κόψτε κάτι οι γνώστες ή τέλος πάντων δέχομαι την εμπειρία σας, δεχτείτε ότι ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ και να ακούτε και λίγο το τι βοηθάει τους άλλους χωρίς απαξίωση.

Ρε συ Γιάννη , εσύ πρώτος απαξιώνεις τους εκπαιδευτές , λέγοντας ότι πριν πας , πρέπει να έχεις δει βιντεάκια ,αλλιώς δεν αξίζει.
Γράφωντας σεντόνια και παραδείγματα για ζώδια ,στηρίζεις τη θεωρία των άκρων και καπάκια ζητάς να κόψουμε την ιστορία των άκρων.
Τεσπα , ο καθένας όπως μαθαίνει
 
Γιατί τόσο γρίνα δευτεριάτικο ρε σεις χαλαρώστε λίγο :pce:
αν δεν γκρινιάξεις Δευτέρα που ξεκινάς δουλειά ,πότε θα γκρινιάξεις , Σάββατο ?
 
Γιατί τόσο γρίνα δευτεριάτικο ρε σεις χαλαρώστε λίγο :pce:
Δεν το βλέπω γκρίνια μωρέ ....ο καθένας τα δικά του λέει με τον τρόπο του.
Στο τέλος κάτι παίρνει ο ένας κάτι δίνει ο άλλος.
 
Δεν το βλέπω γκρίνια μωρέ ....ο καθένας τα δικά του λέει με τον τρόπο του.
Στο τέλος κάτι παίρνει ο ένας κάτι δίνει ο άλλος.
Ο χρήστης R Maniac νιώθει Osho στην τοποθεσία Θιβέτ
 
Γιατί τόσο γρίνα δευτεριάτικο ρε σεις χαλαρώστε λίγο :pce:
εσύ τώρα είσαι ο δεύτερος που απαξιώνει συζήτηση υποβιβάζοντας την με υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς, τι φάση;




Ρε συ Γιάννη , εσύ πρώτος απαξιώνεις τους εκπαιδευτές , λέγοντας ότι πριν πας , πρέπει να έχεις δει βιντεάκια ,αλλιώς δεν αξίζει.
Γράφωντας σεντόνια και παραδείγματα για ζώδια ,στηρίζεις τη θεωρία των άκρων και καπάκια ζητάς να κόψουμε την ιστορία των άκρων.
Τεσπα , ο καθένας όπως μαθαίνει
Έχω δικαίωμα στην άποψή μου, ως άσχετος. Ξέρω τι πήρα από που, τι δεν πήρα από που, τι έπρεπε να έχω πάρει πρώτο και τι μετά και με ποιόν τρόπο.

Για κάποιον άλλο μπορεί να μην ισχύει και η απλοποίηση και το "θόλωμα" που κάνεις δείχνει ότι δεν κατάλαβες τι έγραψα καν, οπότε τι συζητάμε τώρα...
 
εσύ τώρα είσαι ο δεύτερος που απαξιώνει συζήτηση υποβιβάζοντας την με υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς, τι φάση;
Εντάξει συγνώμη δε θα ξανασυμβεί.
 
Δεν ξέρω πως λειτουργεί ο εγκέφαλος του καθενός αλλά προσωπικά με ιντριγκάρουν οι κατηφορες. Βασικά τις θεωρώ αρκετά ευκολότερες από τις ανηφόρες! Και πολύ λιγότερο επικίνδυνες. Αν κάπου υπάρχει ο κίνδυνος να φας καμιά μηχανή στη πλάτη είναι σε κάνα περίεργο ανηφορι που κάτι πάει λάθος. Σε μια δυσκολη κατηφόρα αν κάτι πάει στραβά ρίχνεις τη μηχανή στο πλάι και εγκαταλείπεις το πλοίο. Δύσκολα θα βρεθείς μπλεγμένος μαζί της.

Αντικειμενικά αν αύριο σας έλεγαν η ζωή σας εξαρτάται από το αν θα καταφέρετε να κάνετε μια τέτοια ανηφόρα hill climb η αν θα τη κατέβετε τι θα επιλεγατε?!
για αρχη να πω οτι δεν εχω καμια εμπειρια στο χωμα. Ισως και ουτε χιλιομετρο. Οσα χρονια ειχα μοτοσυκλετα ηταν street.

ταυτιζομαι 100% με αυτα που λεει ο βαγγελης και θα συμπληρωσω τα ακολουθα. Ολα εχουν να κανουν με τους νομους της φυσικης, το οχημα και την εμπειρια του αναβατη.
Η κατηφορα δεν θελει καν κινητηρα στο οχημα. Μπορει να ειναι και ποδηλατο. Η ανηφορα σε μεγαλη γωνια θελει ενα απο τους δυο τυπους μοτοσυκλετας και χαμηλη ταχυτητα. Μονο κινηση στην μπροστινη ροδα ή μοτοσυκλετα trial. Αυτα που βλεπουμε στο βιντεο του βαγγελη, κατα την δικη μου γνωση ειναι εντελως χαζα και ισως και επικινδυνα. Ειναι παραλογη η χρηση κινητηρα τετρακυλινδρου με 200HP. Και οπως βλεπουμε σε τετοιες ανηφορες - μονο ευκολη σουζα μπορεις να κανεις.
 
Εντάξει συγνώμη δε θα ξανασυμβεί.
δεν είναι το θέμα να συμβεί ή όχι.

η απαξιωτική ατακούλα "γκρίνια" χρησιμοποιείται καραμέλα συχνότατα, αν δεν μπορείς να συζητάς ακόμα και διαφωνώντας σε ένα μέσο συζήτησης... Τι νόημα έχει;
 
δεν είναι το θέμα να συμβεί ή όχι.

η απαξιωτική ατακούλα "γκρίνια" χρησιμοποιείται καραμέλα συχνότατα, αν δεν μπορείς να συζητάς ακόμα και διαφωνώντας σε ένα μέσο συζήτησης... Τι νόημα έχει;
Νιώθεις απαξίωση για τον εαυτό σου όταν κάποιος σε λέει γκρινιάρη;
 
Νιώθεις απαξίωση για τον εαυτό σου όταν κάποιος σε λέει γκρινιάρη;
Ο εαυτός μου είναι αυτός που είναι και το τι λέει ο κάθε ένας δεν με αφορά, είναι δικό του και όχι δικό μου το πρόβλημα.

Συζητάμε για το πως πρέπει να ξεκινήσεις. Άλλος λέει πάρε μηχανάκι και όρμα στα βουνά, εγώ είδα ότι αυτό δεν με εξυπηρετεί και δεν με βοηθάει και έχω βρει τον δρόμο που θέλω, με τα βήματα που με κάνουν να νιώθω καλά με αυτό που κάνω.

Είναι σωστό να το απαξιώνεις αυτό; Όχι. Είναι σωστό να απαξιώνεις την συζήτηση με το υποτιμητικό "γκρίνια"; Πάλι όχι.
 
Ο εαυτός μου είναι αυτός που είναι και το τι λέει ο κάθε ένας δεν με αφορά, είναι δικό του και όχι δικό μου το πρόβλημα.
Εφόσον δε σε αφορά όπως λες τότε γιατί καταπιάνεσαι από λέξεις που λέει ο άλλος και υπερθεματίζεις; Αν πραγματικά δε σε αφορούσε δε θα σχολίαζες.

Edit: στο τεχνικό κομμάτι της ικανότητας του καθενός έχω τοποθετηθεί ξεκάθαρα σε παλιότερο ποστ, δεν απαξιώνω καμία συζήτηση.
 
Εφόσον δε σε αφορά όπως λες τότε γιατί καταπιάνεσαι από λέξεις που λέει ο άλλος και υπερθεματίζεις; Αν πραγματικά δε σε αφορούσε δε θα σχολίαζες.

Edit: στο τεχνικό κομμάτι της ικανότητας του καθενός έχω τοποθετηθεί ξεκάθαρα σε παλιότερο ποστ, δεν απαξιώνω καμία συζήτηση.
Δεν νομίζω ότι συζητάμε για το ίδιο πράγμα.

Η κουβέντα που γίνεται, στην βάση του αν μπορείς ή όχι να μάθεις και από ποιά πηγή, το με ποιά σειρά είναι προτιμότερο να κάνεις ποιό βήμα, μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί είναι γκρίνια;
 
εγώ είδα ότι αυτό δεν με εξυπηρετεί και δεν με βοηθάει και έχω βρει τον δρόμο που θέλω, με τα βήματα που με κάνουν να νιώθω καλά με αυτό που κάνω.

Και πολύ καλά κάνεις και εκπαιδεύεσαι με τον τρόπο που τα αφομοιώνεις , μαζί σου σε αυτό.
Αλλά, παραπάνω έγραψες ότι ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ πως το σωστό είναι να δούμε πρώτα youtube και μετά να πάμε σε εκπαιδευτή. Το οποίο youtube δεν απαξιώνω καθόλου ,αλλά αν κάποιος τρίτος ρώταγε την άποψή μου ,θα άλλαζα τη σειρά.
 
Back
Top Bottom