Μας πήρε ο κατήφορος...

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και πολύ καλά κάνεις και εκπαιδεύεσαι με τον τρόπο που τα αφομοιώνεις , μαζί σου σε αυτό.
Αλλά, παραπάνω έγραψες ότι ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ πως το σωστό είναι να δούμε πρώτα youtube και μετά να πάμε σε εκπαιδευτή. Το οποίο youtube δεν απαξιώνω καθόλου ,αλλά αν κάποιος τρίτος ρώταγε την άποψή μου ,θα άλλαζα τη σειρά.
Έγραψα ότι το σωστό είναι να μάθεις ισορροπία στατικά, να μάθεις πως πιάνεις την μοτοσικλέτα, πότε, γιατί, που, να μάθεις πως δίνεις ώθηση και γιατί... Για τα οποία έχει εξαιρετικά βίντεο (και ανέφερα και από ποιούς). Και μετά, όταν έχεις μάθει να περπατάς και να κάνεις τα βασικά (ακολουθώντας ασκήσεις που θέλουν μηδενικό ή ελάχιστο χώρο και ενέχουν μηδενικό κίνδυνο) μπορείς να πας να ζητήσεις βοήθεια στο "πως γίνεται η συρραφή των βασικών δεξιοτήτων σε διαδρομή" και θα μπορείς να αφομοιώσεις το μάθημα χωρίς να ασχολείσαι με επουσιώδη πράγματα και να καταλήξεις όπως το "άνοιξα το γκάζι και το πόδι μου έφυγε πίσω και Άννα να ένα δέντρο".

Αν αυτό υποβιβάζεται στο "βλέπω youtube και μετά κερδίζω ρομάνιακς" η συζήτηση μας είναι για άλλο πράγμα στο οποίο συμφωνώ ότι είναι ανέφικτο.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Η όλη κουβέντα μου θύμισε το εξαιρετικό βιβλίο του Matthew Syed, "Black Box Thinking". https://www.amazon.com/Black-Box-Thinking-People-Mistakes-But/dp/1591848229
Το βιβλίο αναλύει τον τρόπο που αντιμετωπίζονται τα λάθη σε διάφορους τομείς της κοινωνίας και πως αυτό επηρεάζει το αν μαθαίνουμε ή όχι από αυτά και τι συνέπειες έχει αυτό σε τομείς όπως η ιατρική και η αεροπορία.

Αυτό που έχει ενδιαφέρον όμως στο βιβλίο, και που είναι σχετικό με αυτό που συζητάμε εδώ, είναι η περιγραφή για το ποια είναι η διαδικασία μάθησης για οτιδήποτε.
Για να μάθει κάποιος μια νέα δεξιότητα (skill), από το να τζογκάρει μπαλάκια στον αέρα, να κάνει ποδήλατο, ή εγχείρηση ανοικτής καρδιάς, χρειάζονται τρια πράγματα, (συνθήκες).
Να μπορεί να επαναλάβει πάρα πολλές φορές αυτό που προσπαθεί να μάθει, να μπορεί να κάνει πολλά λάθη με ασφάλεια, και να έχει αξιόπιστη ανατροφοδότηση (feedback).

Στην δική μας περίπτωση, την οδήγηση μοτοσυκλέτας, όπου το feedback είναι άμεσο, το πιο κρίσιμο είναι το δεύτερο. Να μπορείς να κάνεις πολλές φορές λάθος με ασφάλεια.
Για παράδειγμα, δε θα δοκίμαζα να μάθω σούζα σε δημόσιο δρόμο με ένα superbike. Μάλλον δε θα είχα και πολλές ευκαιρίες για λάθος :hungover::laugh: . Αλλά με ένα ποδήλατο ή με ένα εντουράκι σε μια αλάνα μπορείς να παιδεύεσαι για μέρες μέχρι να αρχίσεις να βλέπεις πρόοδο. Το λάθος είναι συνυφασμένο με τη μάθηση, για αυτό πρέπει κάποιος να νιώθει μια σχετική ασφάλεια ότι μπορεί να κάνει πολλές φορές λάθος χωρίς να του στοιχίσει. Σίγουρα μπορείς να προσομοιώσεις διάφορες συνθήκες σε μικρότερη κλίμακα και να ξεκινήσεις από εκεί.
 

R Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είμαι τυχερός που έμαθα να κάνω μλκιες μόνος μου χωρίς youtube youporn κλπ you.

Πέρα από την πλάκα, έχει πληροφορία ο σωλήνας και πρέπει να ρίχνουμε ματιές και εκεί.
Σε καμμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κανέναν δάσκαλο, όπως έχει ειπωθεί παραπάνω.
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το θέμα της κλίμακας είναι σημαντικό. Πχ, στο πρώτη σοβαρή κατηφόρα που βρέθηκα, ήταν φάση γιατί είμαι εγώ εδώ, γιατί. Με την βοήθεια της παρέας, αυτός ο Kordix είναι ψύχραιμος και το μεταφέρει αυτό, κατέβηκα την κατηφόρα και κατάφερα (λόγω μπλοκ) να μην συνεχίσω σε ένα κομμάτι πέντε μέτρα με κλίση τυπικής ράμπας γκαράζ. Λέω τώρα, αν είχα ξεκινήσει αλλιώς, θα ήταν το ίδιο; Η πράξη λέει όχι.

Ο δάσκαλος ΔΕΝ μπορεί να μάθει στον μαθητή πράγματα που θεωρεί ότι τα ξέρεις και πας εκεί για το έξτρα. Και το χώμα δεν είναι άσφαλτος, πχ όταν πήγα στο 0-300 riding school δεν ήξερα παρά τα βασικά με ένα μήνα δίπλωμα, αλλά στην άσφαλτο όλα είναι απλά.

Για αυτό πολύ σωστά είπε ο Χελιώτης, "δεν υπάρχει λέβελ ένα, η οδήγηση είναι οδήγηση". Περιμένει όμως ότι ΚΑΠΟΙΑ βάση υπάρχει.
 

R Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τι εννοείς βάση?
Κάποιος που δεν έχει μπει σε χώμα δεν έχει καμμία βάση, γιατί είναι εντελώς διαφορετική η τεχνική στο χωμα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για μένα πάντως εφόσον συνεχίζεται η κουβέντα, η ανηφόρα όπως προανέφερα είναι πιο επικίνδυνη και ύπουλη από τη κατηφόρα.

Η ανηφόρα όταν κάτι πάει στραβά γίνεται αυτόματα κατηφόρα. Στην οποία όχι μόνο βρίσκεσαι ακούσια αλλά και ανάποδα. Συνεπώς πολύ συχνά δεν έχεις καν τον τρόπο να ελέγξεις τι γίνεται και αν είσαι και ατσάλος η άτυχος πολλά μπορεί να συμβούν. Έχω πετάξει ένα xr250 πάνω σε ένα δέντρο και στάθηκε εκεί όρθιο σε κάτι μονοπάτια πριν χρόνια. Θα μπορούσα εύκολα να είχα χτυπήσει άσχημα άμα γυρνούσε πάνω μου.

Ορίστε εδώ ένα χιουμοριστικό βιντεακι από διπλανή παρέα! Θα μπορούσε βέβαια να είχε εξελιχθεί σε χοντρό περιστατικό.


Στη κατηφορα αυτά που ειπώθηκαν πως μπορεί να φας τη μηχανή στη πλάτη και αυτά δε παίζουν. Την αμολας τη μηχανή στη κατηφορα και εσύ πας αλλού. Πολύ πιο εύκολα θα τη φας στη πλάτη όταν κάτι πάει στραβά στην ανηφόρα. Και έχουν συμβεί αυτά.

Ας μην επιμείνω τι είναι πιο εύκολο η πιο δύσκολο. Αλλά στη τελική πέρα από τις φοβίες του κάθενος, τι είναι πιο επικίνδυνο? Για μένα ξεκάθαρα η ανηφόρα. Η κατηφόρα εινάι επικίνδυνη πιο πολύ στο μυαλό κάποιων.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τι εννοείς βάση?
Κάποιος που δεν έχει μπει σε χώμα δεν έχει καμμία βάση, γιατί είναι εντελώς διαφορετική η τεχνική στο χωμα
Σήμερα τώρα πριν από λίγο έγραψα τι εννοώ βάση, πως πιστεύω ότι αποκτάται και τώρα με ρωτάς τι εννοώ βάση, καλά πάει αυτό, από ότι μαθαίνω τελειώνει τώρα κοντά ο ανάδρομος ερμής ίσως να μπορέσουμε να συνεννοηθούμε το 2025.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ δε ξέρω τι σημαίνει βάση κλπ. Εγώ ας πούμε έκανα πολύ mtb πριν πιάσω χώμα με τις μηχανές και ένιωθα οικεία. Μπορεί να θεωρηθεί κάτι τέτοιο βάση? Ίσως. Ξερω πως κάποια πράγματα πρέπει να τα έχεις και λίγο. Είναι και ταλέντο. Πώς ήταν στο σχολείο? Έπιανε ένας τη μπάλα του μπάσκετ και την εξαφάνιζε και ερχόταν ο άλλος και σκότωνε κάνα περιστέρι.

Και ούτε σχολεία θα σε βοηθήσουν,ούτε τίποτα αν απλά δε χωθείς με πείσμα και πίστη στον εαυτό σου να πάρεις ένα ελαφρύ κατά προτίμηση να πας να χωθείς με τις παρέες και να αντιμετωπίσεις τους φόβους σου.

Δεν θα ξεχάσω αυτό το παλλικαρακι τον Ηλία τον Κυριλης που τον είχα γνωρίσει σε κάτι παρέες ,με τα enduro. Ο τύπος έκανε ποδηλασία καμιά σχέση και ασχολήθηκε ένα χρόνο και έτρεχε αγώνες και κέρδιζε στο enduro. Τώρα δεν ξέρω που είναι και αν ασχολείται ακόμα αλλά ήταν ένα δείγμα τι σημαίνει ταλέντο και ικανότητα.

Συνεπώς. Η πολύ θεωρία τρώει τον αφέντη. Αν κάποιος φοβάται υπερβολικά η σκέφτεται τραυματισμούς προκαταβολικά η τι θα γίνει άμα πέσει η πωπω Παναγίτσα μου γενικά ίσως δε κάνει για χώμα.

Δύο πράγματα μπορούν να σε εκθέσουν πάνω στη μοτοσυκλέτα κατά τη γνώμη μου και να σου στοιχίσουν ακριβά σε τραυματισμούς η χειρότερα. Ο υπερβολικός φόβος και η παντελής έλλειψη φόβου

Καλά είναι τα σχολεία αλλά μην γίνουν όπως τα φροντιστήρια από το γυμνάσιο που πληρώνουν κάτι γονεις στα παιδιά τους μπας και ξεστραβωθει ο στουρνος αλλά εν τέλει πεταμένα λεφτά ήταν.

Πράξη, βουνό, βόλτα, εξάσκηση, καταπολέμηση του φόβου. Αυτό είναι το πρώτο σχολείο. Και αν το έχεις πας και κανείς και σχολεία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Πριν αρκετά χρόνια είχα δει έναν τύπο να ανεβαίνει αυτό το σημείο καβάλα σε ποδήλατο και δεν το πίστευα,έχει μεγάλη κλίση και ο μάγκας ούτε που σηκώθηκε από την σέλα .
ΥΓ. Πολύχρονος για την ονομαστική σου εορτή!!
Με ηλεκτροκίνητο με μοτέρ από μίζα φορτηγού;
 

Aldebaran

Cafenture Rider
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Δεν νομίζω ότι συζητάμε για το ίδιο πράγμα.

Η κουβέντα που γίνεται, στην βάση του αν μπορείς ή όχι να μάθεις και από ποιά πηγή, το με ποιά σειρά είναι προτιμότερο να κάνεις ποιό βήμα, μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί είναι γκρίνια;
Γκρίνια δεν είναι η βάση της συζήτησης, αλλά η εμμονή στην υπεραναλυση η οποία είναι βασισμένη πάνω σε θεωρητικό επίπεδο σε ένα αντικείμενο σχεδόν 100% πρακτικής φύσεως.

Η χωμάτινη οδήγηση είναι μια πολυπαραγοντική διαδικασία η οποία γίνεται ενστικτωδώς μέσα από την εμπειρία. Όταν κάθε λεπτομέρεια μιας πολυπαραγοντικής διαδικασίας γίνεται αντικείμενο ανάλυσης μέχρι εξαντλήσεως, χάνεται η ουσία που εν τέλη είναι η ίδια η εμπειρία. Η οδήγηση εκτός δρόμου είναι περισσότερο ώρες στο τιμόνι και λιγότερο ώρες στη θεωρία, πολύ λιγότερο μάλιστα.

Η υπερανάλυση, όσο ενδιαφέρουσα κι αν είναι, μοιάζει με το να συζητάς τη θεωρία του πώς πέφτει μια πέτρα στο νερό αντί να τη ρίξεις και να δεις τα κύματα. Η εμπειρία θα σε διδάξει πολλά περισσότερα από οποιαδήποτε θεωρητική σειρά βημάτων η βίντεο στο σωλήνα.
Δεν έχεις να κάνεις με σέρβις αναρτήσεων όπως έγραψες σε προηγούμενη ανάρτηση αλλά με κάτι σχεδόν εξολοκλήρου πρακτικής φύσεως. Δεν έχει βήματα ή πρωτόκολλα αλλά ένστικτο και υπέρβαση εαυτού.

Προφανώς σε ενόχλησε ο χαρακτηρισμός γκρινιάρης και ενδεχομένως προσβλήθηκες, δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου και δε θα το πάρω πίσω γιατί δεν είχα σκοπό να σε προσβάλλω, δε σε είπα ούτε άσχετο, ούτε μαλάκα ούτε κουλάδι ούτε τίποτα, γκρινιάρη σε είπα όπου γκρινιάρηδες είμαστε όλοι σε κάποιες στιγμές μας. Γι αυτό σε ρώτησα αν νιώθεις απαξίωση για τον εαυτό σου όταν κάποιος σε λέει γκρινιάρη, γιατί ήθελα να διαπιστώσω για ποιο λόγο ακριβώς παρεξηγήθηκες.

Edit: επανέρχομαι στο κομμάτι της τεχνικής, όταν κάποιος λέει άνοιξε γκάζι να περάσεις μια δυσκολία η ένα εμπόδιο, η σε κατηφορικό αμολυσε τα φρένα κτλ, δε εννοούμε άνοιξε γκάζι να πιάσεις τον κόφτη αλλά ανέβασε στροφές να αυξήσεις την αδράνεια της κίνησης της μοτοσυκλέτας η οποία έχει την τάση όσο κινείται να εξισορροπεί τα βάρη της με θετικό πρόσημο στο κομμάτι της πρόσφυσης, ουσιαστικά με διορθωτικές μικρές κινήσεις αφήνεις τη μοτοσυκλέτα να κάνει το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς. Όποιος δεν το έχει κάνει πράξη δε μπορεί να καταλάβει τι λέω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Η συζήτηση εξαντλήθηκε επί κόβιντ. Μπορείς να βρεις πληροφορίες για αυτό που θέλεις να μάθεις σε τεράστια αφθονία. Το τι θα τις κάνεις, αν είναι καλές, σε τι βαθμό μπορείς να τις αφομοιώσεις κλπ είναι άλλη συζήτηση. Education shaming μετά τον μεσαίωνα πρώτη φορά βλέπουμε τα τελευταία χρόνια, έγινε για να εξυπηρετήσει συγκεκριμένες σκοπιμότητες και είναι απλά κατάπτυστο και αντιεπιστημονικό.

Να σου θυμίσω (δεν ξέρω αν υπάρχει αρχείο κάπου) άρθρο του Νίκου Δήμου προ αμνημονεύτων στους 4Τ σχετικά με τον τότε CEO της Ίντελ, ο οποίος διάβασε και αποφάσισε μόνος του την θεραπεία που θα ακολουθούσε για τον καρκίνο που είχε, με αίσια αποτελέσματα. Εννοείται πως αυτό δεν συνεπάγεται ότι η Σούλα που διαβάζει ζώδια για να ξέρει αν μπορεί να βγει από το σπίτι της με ασφάλεια μπορεί να κατανοήσει επιστημονικό κείμενο, αλλά λέμε τώρα, έστω στο επίπεδο που καταλαβαίνει ο κάθε ένας, μπορεί να βρει γνώση.

Όσο και αν διαβάσεις τι λύνεις στα καλάμια ας πούμε για να αλλάξεις τσιμούχες και λάδια, το να δεις και ένα βίντεο ταυτόχρονα είναι εξαιρετική βοήθεια.

Ομοίως, το να παρακολουθήσεις τον οποιονδήποτε εκπαιδευτή για όσα γράφω πιο πάνω είναι ΑΠΕΙΡΩΣ χρησιμότερο από το ξερό "καρύδωστο" το οποίο είναι 100% βέβαιο ότι θα καταλήξει στο δέντρο... με αποδείξεις στο βίντεο που λέγαμε.

Και κάποια στιγμή κόψτε την ιστορία των άκρων, ναι; Δεν θα κερδίσεις ρομάνιακς βλέποντας βίντεο, συμφωνούμε. Σε όλα τα άλλα, κόψτε κάτι οι γνώστες ή τέλος πάντων δέχομαι την εμπειρία σας, δεχτείτε ότι ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ και να ακούτε και λίγο το τι βοηθάει τους άλλους χωρίς απαξίωση.
Ο Στιβ Τζομπς της Apple πάλι αποφάσισε ότι ήξερε καλύτερα από το γιατρό του και έβγαλε θεραπεία δικιά του και εναλλακτικιά αλλά δεν "πέτυχε" και έφυγε για τάτι 90% αντιμετωπίσιμο.
 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Επίσης παίδες πολύ σωστά μπορείς να βρεις πολύ info online αλλά θέλει πρώτον να καταλαβαίνεις τι λένε. Δεύτερον να γράψεις ώρες -πολλές ώρες- για να τα αφομοιώσεις στην περίπτωση της οδήγησης και τρίτον και κάποιον να σε βλέπει -ιδανικά να σε γράφει βίντεο- για να πέφτουν διορθώσεις να μην τα "γράψεις" λάθος. Τώρα άμα βάλεις και την ηλικία και την φυσική κατάσταση η εξίσωση αρχίζει και γίνεται δύσκολη.

Θυμάμαι πριν μια αιωνιότητα που πήγα στο σχολείο του Ορφανού, που πολλοί θεωρούσαν απλοϊκό. Ο άνθρωπος σου έλεγε πως ξεκινάς στο χώμα. Τι κάνεις με το σώμα σου. Πας σε μια αλάνα με ελάχιστα σαθρό και ξεκινάς από τα βασικά. Στροφές -οκτάρια -φρένα. Μετά πιο σαθρό κοκ Μετά τραβερσάρισμα πλαγιά. Πέρα δώθε να λιώσεις.

Θυμίζει wax -on, wax off του Μίστερ Μιγιάγκι αλλά έτσι γίνεται. Και άμα λιώσεις και το βγάζεις χωρίς να το σκέφτεσαι είσαι έτοιμος.

Είναι κιάλλοι που σε μια μέρα σχολείο σου δείχνουνε 30 πράγματα, σου κάνουνε κάνα ακροβατικό σου δείχνουνε και κανένα τρικ της πλάκας και νιώθεις ότι τάμαθες όλα και μετά τσακίζεσαι.

Και μετά είναι και πολλοί που νομίζουν ότι βλέποντας tutorial video με το Χρήστο τον Συμήδα να κοπανιέται και εσύ με τα πόδια στο τραπεζάκι και με το ένα χέρι να κουμπώνεις ξηροκαρπια και το άλλο στο τσίβας θα γίνεις χωματερός.

Αυτό το τελευταίο είναι πάααρα πολύ καλό γιατί έχει κάνει πάααααρα πολύ καλό στις πωλήσεις μοτοσικλετών μεικτής χρήσης (και για να πηγαίνεις στη δουλειά και για να πηγαίνεις και για τσίβας μετά δηλαδή). Οπότε σταδιακά θα κάνει και καλό στις πωλήσεις μεταχειρισμένων. Γιατί μετά από μερικές προσπάθειες θα πουλιώνται σχετικά φτηνά.
 

KO$74S81

Carpe diem
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Πας σε μια αλάνα με ελάχιστα σαθρό και ξεκινάς από τα βασικά. Στροφές -οκτάρια -φρένα. Μετά πιο σαθρό κοκ Μετά τραβερσάρισμα πλαγιά. Πέρα δώθε να λιώσεις.
Αυτό είναι κατα την γνώμη μου το πρώτο πράγμα που πρέπει να κανει-μαθει καποιος που θέλει να ασχοληθεί με την χωμάτινη οδηγηση είτε με on off είτε με enduro ,τα βίντεο του σωλήνα παρόλα αυτά τα βρίσκω χρήσιμα και ενδιαφέρον πάντα κάτι σου μαθαίνουν, κάποτε δεν υπήρχαν αυτές οι πληροφορίες και πολλά πράγματα τα μάθαινες από πιο έμπειρους που έβγαινες βόλτα και ειχαν την διάθεση να δείξουν κάποια πράγματα,τώρα αν έχεις κάποια μικρή εμπειρία παρακολουθώντας τα κάτι σου δίνουν.Οποιος νομίζει ότι βλέποντας τον Συμηδα ή όποιον άλλο αντίστοιχο θα κάνει τα ιδια είναι βαθιά νυχτωμενος ...θα μείνει με το τσιβας μαλλον αγκαλιά
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό που λες ότι έκανε ο ορφανός, το κάνεις χωρίς δάσκαλο όμως. Αυτό προτείνεται από πολλούς σοβαρούς εκπαιδευτές, με κάμερα για να βλέπεις τα λάθη όπως λες.

Μετά που έχεις φάει το πρώτο ζόρι, αναλαμβάνει άλλος για τα περισσότερα.

Αλλά μαζί τα λέμε, χώρια συνεννοούμαστε
 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Χωρίς δάσκαλο δεν γίνεται. Το έκανα και ενώ έκανα αυτό που ένιωθα σωστό ήταν ακόμα λάθος.

Το σχολείο του Ορφανού ήταν σε ελεγχόμενο περιβάλλον. Σε επέβλεπε ο ίδιος συνέχεια και είχε και τύπο με κάμερα να σε τραβάει. Και στα διαλείμματα σου έδειχνε σε μεγάλη οθόνη το σωστό σου και το λάθος σου και ξανάβγαινες μετά και διόρθωνες. Γενικά αν δεν περίμενες να γίνει κάτι μαγικό -που σου τάζουν διάφοροι ότι σε μια μέρα θα γίνεις το τιμόνι- σου έκανε πάρα πολύ καλή δουλειά αν πρόσεχες τι συμβαίνει κάθε φορά που άλλαζες κάτι. Απλά για μένα ήταν μια διαδικασία για να ξεκινήσεις να καταλάβεις τι πρέπει να μάθεις. Όχι για να μάθεις μέσα σε μια μέρα.

Είχε θετικό ότι σε ξεκίναγε από το μηδέν. Ενώ στις βόλτες ξέρει ο καθένας σε άλλο επίπεδο να πάει.

Είναι αυτό που λένε μερικοί ότι πρώτα πρέπει να μάθεις πως να μαθαίνεις.
 

R Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γράφουμε τα ίδια και τα ίδια και θα έχει συνέχεια αυτό, προσπαθώντας να πούμε όλοι το ίδιο με διαφορετικές λέξεις και παραδείγματα.

Στα πολλά χρόνια ενασχόλησης μου με το χώμα, έχει τύχει σε πολλές βόλτες να έρχονται αναβάτες εντελώς αρχάριοι και προσπαθούν, χωρίς φόβο βασικά, να κάνουν τα πρώτα τους βήματα.
Στο 99% των περιπτώσεων αυτών έχουν συνεχίσει να έρχονται, οδηγώντας όλο και καλύτερα, πηγαίνοντας και σε κάποιο σχολείο και όλα καλά.

Βάλτε μέσα και ότι βλέπουν και σωλήνα και το λουρί της μάνας και οβερ.
Όπως εγώ ήμουν πολύ τυχερός που ξεκίνησα χώμα, πηγαίνοντας βόλτα με γνώστες και έμπειρους που μου έδειξαν, έτσι και όσοι αισθάνονται φόβους ή κάτι άλλο, μπορούν σε τόσες βόλτες που κάνουμε εδώ μέσα τόσα χρόνια να κάνουν τα πρώτα, δεύτερα ή να σταματήσουν να ασχολούνται με ανήφοροκατηφορες....σιγά μην χρειάζεται συννενόηση ένα τόσο απλό πράγμα, βόλτα σε χώμα με μηχανακι
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έστω και έτσι, το ίδιο πράγμα λέμε Airhead
Από τόσο "μηδέν" οι δύο που πήγα δεν.

Πήρα πράγματα, αλλά πήρε και χρόνο να καταλάβω τι πήρα.


Μανιακέ μόνο χυμό πέτρας
 

R Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έστω και έτσι, το ίδιο πράγμα λέμε Airhead
Από τόσο "μηδέν" οι δύο που πήγα δεν.

Πήρα πράγματα, αλλά πήρε και χρόνο να καταλάβω τι πήρα.


Μανιακέ μόνο χυμό πέτρας
Προτιμότερο από τον χυμό σωλήνα βρε Γιάννη....μας πιάστηκαν τα δάκτυλα να σου λέμε τον τρόπο, που θα μπεις στον μαγικό κόσμο της σκόνης.
Θα βάλω φολοη τον Γενάρη και θα έχω μπόλικο χυμό για πάρτη σου.
Θα σε έχω από το πρώτο χλμ μέχρι την φολοη δίπλα μου να με σηκώνεις και να σε σηκώνω να σου φύγουν τα τσακρα
 
Top Bottom