Μας πήρε ο κατήφορος...

Jimmysds

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Λίγο από όλα
Ότι ανεβαίνει κατεβαίνει και το αναποδο. Όλα μεσα στο μυαλό μας είναι για το τι από τα 2 είναι δυσκολότερο και πιο επικίνδυνο . Αυτό που χρειάζεται είναι περισσότερη εξάσκηση και όλα γίνονται πιο εύκολα.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Κουράστηκα να διαβάζω.σας άφησα στη σελίδα 5.
Να πω κ εγώ τη μλκι@ μου λοιπόν.ναι οκ δείτε κάνα βιντεάκι στο σωλήνα.καντε εξάσκηση σταματημένοι στο γκαράζ,κάντε υπνοθεραπεία και λοιπές ομορφιές,κάντε κουβέντα εδώ μέσα,αλλά αν δεν γράψετε χλμ βελτίωση δεν θα δείτε.αν δεν βγεις να πάρει το σώμα σου μνήμη,να μάθει ο εγκέφαλος να αξιολογεί τα τεραιν,αν δεν πέσεις να ξανασηκωθείς δουλειά δεν γίνεται.θα γίνω λίγο μανιακ αλλά καλή η υπεραναλυση αλλά εδώ το πρόβλημα είναι ξεκάθαρα πρακτις και χιλιομέτρων.
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έτσι όπως τα λες τύπε μου. Πρώτη φορά έκανες σφράγισμα στο ιατρείο, δεν έκανες ποτέ προπόνηση σε ψεύτικο δόντι. Αυτά τα life hacks που λέτε, αλήθεια τώρα τα πιστεύετε...
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Έτσι όπως τα λες τύπε μου. Πρώτημαθνματα φορά έκανες σφράγισμα στο ιατρείο, δεν έκανες ποτέ προπόνηση σε ψεύτικο δόντι. Αυτά τα life hacks που λέτε, αλήθεια τώρα τα πιστεύετε...
Αδερφέ όταν σπούδασα εγώ όχι δεν έκανα σε κανένα ψεύτικο δόντι.κατι άστεγοι την πλήρωσαν αλλά παιζει το σφράγισμα να είναι ακόμα εκεί!και όταν πρώτο μπήκα χώμα πριν 5 χρόνια ένα δανεικό μηχανάκι πήρα και χώθηκα σε κάτι μονοπάτια στα βασιλικά,ούτε καν χωματόδρομους.και όχι δεν είμαι ταλέντο είμαι βαριά ένας μέσος οδηγός αλλά βόλτα στη βόλτα και κόντρα βόλτα βελτιωνεσαι.
Κ εγώ είχα κάτι ψυχολογικά όταν πρωτομπηκα στα μονοπάτια σε κάτι κατηφορικά με ρίζες και πέτρες ήθελα να αφήσω το μηχανάκι να κατέβω με τα πόδια αλλά θέλει λίγο προσπάθεια.στο μυαλό μας είναι κατά βάση.μαθηματα κάναμε γιουτουμπ είδαμε τώρα θέλει βόλτες.εκει θα είναι η παρέα να σε σηκώσει άμα πέσεις!αν τώρα το φοβάσαι Γιάννη τόσο πολύ δεν έχει νόημα ,μείνε στην άσφαλτο όπου νιώθεις άνετος.φτιαξε ένα Cherokee tj θηρίο να κάνεις το όχημα υποστήριξης και να μας πετάς γιαούρτια όταν πέφτουμε και να κουβαλάς τα πτώματα :p
Δεν σου δίνω ρε κιορατα τους κωδικούς μου στο μεντ τιουμπ είσαι ικανός να μας χειρουργήσεις από τα βιντεάκια :friendship:
 

Asxetos

Μέλος
Όνομα
Σταθης
Μοτό
XL750
Αγαπώ την αγάπη σου για debate Γιάννη! Είναι εξαιρετικά δύσκολο να πειστώ ότι οι ώρες που βάζουμε σε οδήγηση καλύπτονται με μάθημα ή με tube. Όπως ανέφερες πιο πάνω για τη στάση σώματος στην κατηφόρα που δε βγαίνει όπως είναι στη θεωρία, ο μόνος τρόπος να την καταλάβεις στο δικό σου σώμα, με το δικό σου μηχανάκι, είναι να το δεις στην πράξη. Τι νόημα έχει να δω όρθια σούζα στο tube, από τύπο φέτες στεγνό, όταν εγώ δεν μπορώ καν να κρατηθώ απο στατική μπάρα έτσι, έτσι κουράδας που είμαι. Όλο αυτό που κάνουμε είναι για να περνάμε καλά, δε θα δώσουμε εξετάσεις. Από μόνο του αυτό που κάνουμε στατιστικά είναι παρακινδυνευμένο. Αν δε μας αρέσουν τα επικίνδυνα χάνεται το νόημα. Ναι στον εξοπλισμό, ναι στο να ξέρουμε τα όρια μας και σιγά σιγά στην πράξη θα γίνουμε καλύτεροι. 5 ώρες tube δεν κάνουν 5 ώρες πράξη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κοίτα, από το debate βγαίνουν πραγματάκια γενικότερα και πολλή τροφή για σκέψη.

Εκεί που έχετε ΟΛΟΙ σας σχεδόν χάσει μπάλα και γήπεδο είναι ότι ΚΟΛΛΗΣΑΤΕ στο ότι βλέπεις βίντεο και όλα καλά, πράγμα το οποίο δεν ειπώθηκε ποτέ και αν κόψετε το παραμύθι που κόλλησε στο μυαλό σας όλη η συζήτηση παίρνει άλλη τροπή. Αυτό που ειπώθηκε είναι ότι η θεωρία εξηγείται σημαντικά καλύτερα και αναλυτικότερα σε βίντεο, κάνεις τις δοκιμές σου σε ασφαλές τερέν και μετά, όταν βρεθείς σε βόλτα δεν ψάχνεις που πάει τι και πως γιατί έχεις το "γκρέμι" μπροστά σου και ή το περνάς ή μένεις στο βουνό. Τα εισαγωγικά γιατί μπορεί να μην είναι, αλλά να φαίνεται στον άσχετο, ουσιαστικά το ίδιο πράγμα δηλαδή.

Τέλος πάντων εγώ έχω αποδεχτεί ότι για αρκετό κόσμο δουλεύει το σύστημα "δεν ξέρεις κολύμπι, σε πετάω στην θάλασσα από την βάρκα και απομακρύνομαι, if you die, you die". Αποδεχτείτε μερικοί ότι υπάρχει κόσμος που θέλει να ξέρει την θεωρία και θέλει να δοκιμάσει πολλάκις εγχείρηση σε πτώμα πριν πάει στον ζωντανό ασθενή να τελειώσει το debate. Κάθε συμβουλή διαβάζεται και αξιολογείται.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Κοίτα, από το debate βγαίνουν πραγματάκια γενικότερα και πολλή τροφή για σκέψη.

Εκεί που έχετε ΟΛΟΙ σας σχεδόν χάσει μπάλα και γήπεδο είναι ότι ΚΟΛΛΗΣΑΤΕ στο ότι βλέπεις βίντεο και όλα καλά, πράγμα το οποίο δεν ειπώθηκε ποτέ και αν κόψετε το παραμύθι που κόλλησε στο μυαλό σας όλη η συζήτηση παίρνει άλλη τροπή. Αυτό που ειπώθηκε είναι ότι η θεωρία εξηγείται σημαντικά καλύτερα και αναλυτικότερα σε βίντεο, κάνεις τις δοκιμές σου σε ασφαλές τερέν και μετά, όταν βρεθείς σε βόλτα δεν ψάχνεις που πάει τι και πως γιατί έχεις το "γκρέμι" μπροστά σου και ή το περνάς ή μένεις στο βουνό. Τα εισαγωγικά γιατί μπορεί να μην είναι, αλλά να φαίνεται στον άσχετο, ουσιαστικά το ίδιο πράγμα δηλαδή.

Τέλος πάντων εγώ έχω αποδεχτεί ότι για αρκετό κόσμο δουλεύει το σύστημα "δεν ξέρεις κολύμπι, σε πετάω στην θάλασσα από την βάρκα και απομακρύνομαι, if you die, you die". Αποδεχτείτε μερικοί ότι υπάρχει κόσμος που θέλει να ξέρει την θεωρία και θέλει να δοκιμάσει πολλάκις εγχείρηση σε πτώμα πριν πάει στον ζωντανό ασθενή να τελειώσει το debate. Κάθε συμβουλή διαβάζεται και αξιολογείται.
Εγώ θα συμφωνήσω σε αυτά που λες.
Θα παρατηρήσω όμως ότι έφυγε ο τίτλος «σωληνάκιας» από το nickname σου. Δεν έχω δει αν έφυγε πρόσφατα η καιρό τώρα.
Χαχα
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Να πούμε ομως οτι 5ώρες στο youtube μπορει 299 λεπτα να μην λενε τπτ αλλα σε 1 λεπτό να μάθεις κάτι που μπορεί να σου πάρει πολλά χλμ να το καταλάβει
Επειδή η πρώτη φορά που μπήκα χώμα ήταν η κοπητηπιτα Χελιώτη 2024 και το έχω φρέσκο το journey χωματοβόλτας στο μυαλό μου έχω να πω πως κακώς δεν έχω κάνει κανένα σχολείο αλλά κακώς δε βλέπω και κανά βιντεάκι να ξεστραβωθώ. Τα βαριέμαι απίστευτα και τα 2 και είμαι και κακός μαθητής. Παρ΄ όλα αυτά το διασκεδάζω πάρα πολύ κι η αξία που έχει η πράξη δε συγκρίνεται με της θεωρίας. Στο τέλος όλοι βόλτα κάνουμε που μου θέλετε να μου γίνετε Μπέρτς στα γεράματα :D:D:D. Το χώμα είναι ΚΑΥΛΑ!! Στο poll ανηφόρα/κατηφόρα δηλώνω ανηφορόφιλος.

Είσαι παράδειγμα προς αποφυγή…
 

Jericho

Μέλος
Όνομα
Χάρης
Μοτό
KTM 950 Adventure S - Suzuki DR-Z 400
Υπάρχουν πάντα και οι φυσικές ροπές προς κάτι. Άλλος θα δει δύο βιντεάκια για το πως βγάζουμε σπασμένη βίδα και θα το καταφέρει χωρίς να έχει ξαναπιάσει κατσαβίδι, και άλλος θα καταλήξει να πληρώσει 200 € σε μηχανουργείο γιατί έκανε παραπάνω ζημιά από αυτή που ήταν.

Ο καθένας έχει διαφορετικό τρόπο εκμάθησης και διαφορετική καμπύλη εκμάθησης - άλλοι πρέπει να τους πάρεις από το χέρι, άλλοι θέλουν να ξέρουν πρώτα όλη τη θεωρία, άλλοι πρέπει να πάθουν για να μάθουν και μάλιστα παραπάνω από μία φορές, and so on.

Ό,τι βολεύει τον καθένα ;)
 

sugariasgeorge

#γλυκος_kariolis
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Εγώ θα μείνω μόνο στο ότι όταν ασχολείσαι με χώμα κάνεις εξαιρετικές παρέες ... Ειδικά στη ταβέρνα...
Επίσης ανοίγει ο κύκλος με επιστήμονες...
Εδώ και χρόνια έχω κάνει φίλους ακτινολόγους και ορθοπεδικούς...
Έχω λάμες λαμακια βίδες και σοβαρό πρόβλημα στους ελέγχους στα αεροδρόμια...

ΕΛΑΤΕ .... ΠΕΡΝΑΕΙΙΙΙΙΙΙΙ .....:drt:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα πιο καφρίλα είναι redbull rampage αλλά και αυτό είναι καλό κατηφορικό και για μηχανάκι ακόμα πιο καφριλα
Τι υπερανθρωποι είναι μερικοί όμως... Εντυπωσιακό βιντεο..
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Τι υπερανθρωποι είναι μερικοί όμως... Εντυπωσιακό βιντεο..
Βαγγο δες redbull rampage αν δεν τα έχεις δει,είναι ποδηλατικά downhill δεν ειναι μοτο αλλά είναι αλλού ...πολύ ρίσκο όλοι αυτοί,adrenaline junkies....
 
Τελευταία επεξεργασία:

Jericho

Μέλος
Όνομα
Χάρης
Μοτό
KTM 950 Adventure S - Suzuki DR-Z 400
Ούτε γράμμα δε στέλνω με αυτούς...

Και καταλήγουμε στο πιο βασικό στοιχείο - άμα δε φοβάσαι κατεβαίνεις τα πάντα.
 

naftilos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα Παλληνη-Ηρακλειο Μεσσαρα
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Aprilia Pegaso 650ie - Caponord ETV 1000RR - Futura RST1000
Εγώ προσωπικά, θα επέλεγα να "προσπαθήσω" να την ανέβω!!!!
Για εμένα οι ανηφόρες, είναι λιγότερο επικίνδυνες από τις αντίστοιχες ίδιες κατηφόρες!
Βρε δεν πας καλα, και με τρακτερ να με τραβαγες βημα δεν εκανα, ουτε την ανεβαινα ουτε την κατεβαινα.
 

naftilos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα Παλληνη-Ηρακλειο Μεσσαρα
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Aprilia Pegaso 650ie - Caponord ETV 1000RR - Futura RST1000

naftilos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα Παλληνη-Ηρακλειο Μεσσαρα
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Aprilia Pegaso 650ie - Caponord ETV 1000RR - Futura RST1000
Τα πιο καφρίλα είναι redbull rampage αλλά και αυτό είναι καλό κατηφορικό και για μηχανάκι ακόμα πιο καφριλα
όχι όχι δεν μπόρεσα να το δω όλο, εκεί μετα τη μεγάλη ξύλινη ράμπα εγκατέλειψα, αλληθώρισα από την ταχύτητα και νόμισα ότι έχασα την ισορροπία μου, κόντεψα γραπωμένος από τα μπράτσα της πολυθρόνας να πέσω να με πλακώσει και η πολυθρόνα από πάνω να τσακιστώ μέσα στο σπίτι ακίνητος.
Δεν είναι βιδεα αυτά που βάζετε, αυτά είναι κίνδυνος θάνατος
 
Top Bottom