Μείωση Πίεσης για Χώμα σε Λάστιχα 90-10

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Μιας και πολύ πρόσφατα έβαλα καινούργια λάστιχα Brigestone AT41 στο φου800 τα οποία φαίνονται adve αλλά δεν είναι και πολύ έχω την εξής απορία.

Συνίσταται η μείωση της πίεσης για διέλευση χωματόδρομου σε λάστιχα όπως το AT41 (90% ασφάλτινο 10% οπτικά χωμάτινο), ή μόνο σε πιο χωμάτινα λάστιχα έχουμε οφέλη?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ένα λάστιχο 80/10 ή 90/10 όπως αυτό που έβαλες Νικόλα σίγουρα δεν εχουν τόσο ενισχυμένο πλαινό όσο ένα Mitas E07+ που φοράω εγώ ας πούμε.

Εγώ πλέον αντί για 32/36 που λέει ο κατασκευαστής βάζω 28/32 στην άσφαλτο και στο χώμα θα κατεβάσω και μέχρι 24/28. Έχω όμως την στήριξη απο αρκετά σκληρά πλαινά ακόμα και χωρίς ενισχυμένη σαμπρέλα. Στα δικά σου θα κατέβαζα στο χώμα μέχρι 26/30 και θα έβλεπα πως συμπεριφερόταν. Σίγουρα έχει οφέλη.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μην ρίξεις πιέσεις γιατί δεν χρειάζεται.
Ούτως η άλλως το λάστιχο που φοράς θα σου επιτρέψει να κάνεις απλά μια απλή διάβαση από έναν χωματόδρομο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θα συμφωνήσω με τον Γιάννη από πάνω.
Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να ασχοληθείς με πιέσεις με το συγκεκριμένο τύπο ελαστικών.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Η απλή διέλευση σε χωματόδρομο είναι η μόνη χωμάτινη χρήση που σκοπεύω να κάνω στο άμεσο μέλλον λόγω έλλειψης εμπειρίας και κατάλληλου ρουχισμού.
Γιαυτό και έβαλα τα ΑΤ41 τα οποία στην άσφαλτο μαρέσουν πάρα πολύ και εμπνέουν μεγάλη εμπιστοσύνη.

Απλά κάτι πλαϊνά κλοτσήματα που βίωσα το καλοκαίρι με τα προηγούμενα Anakee Adventure με ασφάλτινες πιέσεις σε χωματόδρομους με αρκετή πέτρα (ειδικά στο μπροστινό) είναι λίγο τρομακτικά και αναρωτιόμουν αν θα μπορούσε να βελτιωθεί η κατάσταση με χαμηλότερες πιέσεις.

Ο λαστιχάς μου είπε ότι φοράω ενισχυμένες σαμπρέλες brigestone μπρος / πίσω από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη οι οποίες είπε οτι είναι πολύ καλές και πανάκριβες και να μην τις αλλάξω αν δε σκάσουν.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Σίγουρα θα βελτιωθεί αλλά θεωρώ ότι θα το ταλαιπωρήσεις το λάστιχο παραπάνω απ'οσο πρέπει + ότι αυξάνεται ο κίνδυνος να γίνει ζημιά στο στεφάνι.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Η απλή διέλευση σε χωματόδρομο είναι η μόνη χωμάτινη χρήση που σκοπεύω να κάνω στο άμεσο μέλλον λόγω έλλειψης εμπειρίας και κατάλληλου ρουχισμού.
Γιαυτό και έβαλα τα ΑΤ41 τα οποία στην άσφαλτο μαρέσουν πάρα πολύ και εμπνέουν μεγάλη εμπιστοσύνη.

Απλά κάτι πλαϊνά κλοτσήματα που βίωσα το καλοκαίρι με τα προηγούμενα Anakee Adventure με ασφάλτινες πιέσεις σε χωματόδρομους με αρκετή πέτρα (ειδικά στο μπροστινό) είναι λίγο τρομακτικά και αναρωτιόμουν αν θα μπορούσε να βελτιωθεί η κατάσταση με χαμηλότερες πιέσεις.

Ο λαστιχάς μου είπε ότι φοράω ενισχυμένες σαμπρέλες brigestone μπρος / πίσω από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη οι οποίες είπε οτι είναι πολύ καλές και πανάκριβες και να μην τις αλλάξω αν δε σκάσουν.
Όσον αφορά τα γλιστρήματα μάθε να τα περιμένεις και να τα αντιμετωπίζεις σε αυτά τα τερέν.
Όσον αφορά τις ενισχυμένες σαμπρέλες είναι καλές μεν αλλά προσθέτουν αρκετό βάρος δε και τι διαφορά θα την καταλάβεις όταν θα τις αντικαταστήσεις με απλές.
Στη θέση σου θα είχα ένα κλικ πιο κάτω τις πιέσεις από αυτές που προβλέπονται ώστε να μπαίνω σε άσφαλτο και χώμα.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Είναι πασίγνωστο πόσο γερά είναι τα στεφάνια του φου800...

Το κρατάω όμως για μια δοκιμή στην επόμενη διέλευση.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Είναι πασίγνωστο πόσο γερά είναι τα στεφάνια του φου800...

Το κρατάω όμως για μια δοκιμή στην επόμενη διέλευση.
Αν δεν κάνω λάθος είναι της BEHR...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Περαστικά.
Γιαννη εχεις δει τπτ περιεργο?
τετοια φοραει κ η χοντρη κ λενε οτι ειναι μασιφια απο αντοχη.
στο 800 δεν?
..βεβαια ειναι κ μετα απο μια 10ετια μηχανη με ενεδεχομενως οποια εκπτωση στην ποιοτητα κατασκευης..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ρε Νικόλα κάνε ένα απλό. Άμα κάνεις απλή διελευση σε ένα χωματόδρομο πήγαινε όπως είσαι και αν αισθανθείς ανανφάλεια γιατί είναι μπαλονιασμένο το λάστιχο απο τις ασφαλτινες πιεσεις και σου χοροποπηδαει στις πετρες πέσε και ρίξε 4-5 πιεσεις και όταν ξαναβρεις βενζινάδικο τα ξαναφουσκώνεις. Απλά πράγματα. Τώρα άμα θες ακούς τον επιστήμονα του offroad Aldebaran να βρεθείς σε κάνα γκρεμό κι αυτός να τρώει πιτόγυρο δίκανο.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Απλά κάτι πλαϊνά κλοτσήματα που βίωσα το καλοκαίρι με τα προηγούμενα Anakee Adventure με ασφάλτινες πιέσεις σε χωματόδρομους με αρκετή πέτρα (ειδικά στο μπροστινό) είναι λίγο τρομακτικά και αναρωτιόμουν αν θα μπορούσε να βελτιωθεί η κατάσταση με χαμηλότερες πιέσεις.
Λίγο γκαζάκι παραπάνω από ότι συνήθως χρησιμοποιείς και θα λυθεί το πρόβλημα σου λόγο μομεντουμ.
Συμφωνώ και εγώ ότι καλύτερα με πίεση παρά χωρις
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γιαννη εχεις δει τπτ περιεργο?
τετοια φοραει κ η χοντρη κ λενε οτι ειναι μασιφια απο αντοχη.
στο 800 δεν?
..βεβαια ειναι κ μετα απο μια 10ετια μηχανη με ενεδεχομενως οποια εκπτωση στην ποιοτητα κατασκευης..
Γιώργη και τα 950/990 και τα F800 φοράνε τα ίδια προαναφερθέντα στεφάνια τα οποία είναι βούτυρο.
Δεν γνωρίζω αν το ίδιο υλικό έχει χρησιμοποιηθεί και στα 1100, προφανώς όχι.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ρε Νικόλα κάνε ένα απλό. Άμα κάνεις απλή διελευση σε ένα χωματόδρομο πήγαινε όπως είσαι και αν αισθανθείς ανανφάλεια γιατί είναι μπαλονιασμένο το λάστιχο απο τις ασφαλτινες πιεσεις και σου χοροποπηδαει στις πετρες πέσε και ρίξε 4-5 πιεσεις και όταν ξαναβρεις βενζινάδικο τα ξαναφουσκώνεις. Απλά πράγματα. Τώρα άμα θες ακούς τον επιστήμονα του offroad Aldebaran να βρεθείς σε κάνα γκρεμό κι αυτός να τρώει πιτόγυρο δίκανο.
Όταν το παλικάρι βγει στην άσφαλτο και πάρει τα στεφάνια στο χέρι, εσύ θα ακούς μπινελικια και εγώ θα τρώω πιτόγυρα βαγγουλέα μου
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Όταν το παλικάρι βγει στην άσφαλτο και πάρει τα στεφάνια στο χέρι, εσύ θα ακούς μπινελικια και εγώ θα τρώω πιτόγυρα βαγγουλέα μου
Προσωπικά με πιέσεις μέχρι 24/26 μπρος πίσω στο 800 μερικές εκατοντάδες χλμ ποτέ χω κάνει χώμα δεν έχω κάποιο Στράβωμα. Πιστεύω ότι ζάντες αυτές στραβωνουν πιο εύκολα αλλά πάνω στη πίεση όχι σε χαλαρές διελεύσεις με 4 πιέσεις κάτω σιγα
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Αν πρόκειται να κάνεις κάμποσα χλμ χωματόδρομο,και έχεις μετά την δυνατότητα να ξαναφουσκωσεις όταν ξαναβγείς στην άσφαλτο,τότε να ρίξεις 3-4-5 psi για να μαλακώσει λίγο το κοπανημα ας πούμε.
Αν είναι για 2-3 χλμ ε μην ασχοληθείς καν.
Στο στρώμ είχα δει κάποια διαφορά όταν κατέβαζα λίγο την πίεση.
Στο κλε ειχα μια ενδιάμεση πίεση μόνιμα σχεδόν.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Κοιτα να δεις πως εχει το πραγμα κατα την γνωμη μου
Αν κατεβασεις 3-4-5 psi και εσυ απλα κινηθεις με χαμηλη ταχυτητα της ταξης ξερω γω, ας πουμε 40χλμ/ω σε χωματοδρομο που ααααανετα θα πηγενε και ενα χαμηλο αυτοκινητο καμια ζαντα οσο μαλακία-μαλακιά και να ειναι γιατι πολυ απλα δεν προκειτε να χτυπησει σε καμια πετρα Ολο το ζορι θα το περνει το λαστιχο
Επισης αν δεν χρειαζεσαι την εξτρα ανεση που ενα λαστιχο με λιγο χαμηλοτερη πιεση μπορει να σου προσφερει γιατι οι αναρτησεις απο μονες τους αρκουν για να καταπινουν τα ψηλα τοτε κανε την χωματινη διελευση με τις ασφαλτινες πιεσεις

Μαθε οπως και ο thenos το γλιστριμα να το περιμενεις Σε οποιοδηποτε ειδος χωματοδρομου ειναι αναποφευκτο Οδηγησε με σταθερο γκαζι και ασε χαλαρα τα χερια στα γκριπ Τοτε το οποιο μικρο γλυστριμα του μπροστινου δεν θα επηρεασει την ισοροπια της μηχανης και το μπροστινο θα βρει απο μονο του την ευθεια
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Ρε Νικόλα κάνε ένα απλό. Άμα κάνεις απλή διελευση σε ένα χωματόδρομο πήγαινε όπως είσαι και αν αισθανθείς ανανφάλεια γιατί είναι μπαλονιασμένο το λάστιχο απο τις ασφαλτινες πιεσεις και σου χοροποπηδαει στις πετρες πέσε και ρίξε 4-5 πιεσεις και όταν ξαναβρεις βενζινάδικο τα ξαναφουσκώνεις. Απλά πράγματα. Τώρα άμα θες ακούς τον επιστήμονα του offroad Aldebaran να βρεθείς σε κάνα γκρεμό κι αυτός να τρώει πιτόγυρο δίκανο.
Αυτό είχα αρχικά στο μυαλό μου Βαγγέλη αλλά είπα να ρωτήσω και το φορουμ για την πάντα επιστημονική και τεκμηριωμένη γνώμη του.

Οκ για το οτι τα γλιστρήματα είναι αναμενόμενα και θα πρέπει να τα συνηθίσω, αν όμως μειώνονται με λίγο χαμηλότερες πιέσεις λέω να το δοκιμάσω στην επόμενη βόλτα που θα έχει αρκετό χωματόδρομο.

Με τους ρυθμούς που κινούμαι και στα πολύ χαλαρά χωμάτινα που πάω δε νομίζω να κινδυνέψουν τόσο πολύ τα στεφάνια.


:p
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Και μια πουταναφεραμε ,τα στεφάνια του φ800,πριν και μετά το 13' που έγιναν κάποιες αλλαγές, βελτιώθηκαν η είναι τα ίδια;
Ξέρουμε;
 
Top Bottom