Aldebaran
Πορτοκαλί μέλος.
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
-
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καλά ντε, μη φωνάζεις...Ποιος αναφέρθηκε σε σκούτερ, πες μου να του τα ΄χώσω!
Είμαστε μικρά παιδάκια.... κάνουμε και κάνα λαθάκι...
Καλά ντε, μη φωνάζεις...Ποιος αναφέρθηκε σε σκούτερ, πες μου να του τα ΄χώσω!
Αν μιλάμε για On/Off γενικώς έχει δίκιο, θα έβαζα στην ίδια κατηγορία τα από 300 ως 500cc (μικρή), 600-900cc (μεσαία) και 1000cc+ (μεγάλη).Να ορισουμε κυβικα? Γιατι πλεον η μεσαια κατηγορια εχει ξεχειλωσει. Τα 1000αρια ειναι μεσαια ή πανε με τα 1200-1300? Τα 500αρια ειναι μεσαια ή πανε με τα 300-400αρια?
Και οι πιστοποιημενοι τι κανουν γιαυτο;;;καλοκαιριασε και ολα στην τυχη τους...Στην αρχή πήγατε να κάνετε το φόρουμ εντουρο, τώρα πάτε να το κάνετε σκουτεροφορουμ...... ε ρε μπαν που θέτε....
και επειδη δεν το αιτιολογησα,ας το κανω τωρα.Tiger 800 xcx.
Θα πω κι εγώ πως μου αρέσουν πολύ αρκετές μοτοσυκλέτες της Triumph, βγάζουν αυτό το Premium στη ποιότητα της κατασκευή τους.και επειδη δεν το αιτιολογησα,ας το κανω τωρα.
πιστευω οτι ειδικα η τελευταια εκδοση ειναι βελτιωμενη σε καποια σημεια που ειχαν μικροθεματακια τα προηγουμενα,ειναι μαλλον το ομορφοτερο στα δικα μου ματια,και επειδη δεν θελω να κανω hardcore χωμα,πιστευω πως ειναι το καλυτερο all around μηχανακι σε αυτην την κατηγορια.
οποτε παροτι ειμαι γιαπωνεζοφιλος,αν καθοταν κανα λοττο πχ αυτο νομιζω οτι θα επαιρνα.
Οι πιστοποιημενοι κάνουν βόλτα βράδυ, για να μην τρομάζει ο κοζμος με τα ψ@λομουρια :funΚαι οι πιστοποιημενοι τι κανουν γιαυτο;;;καλοκαιριασε και ολα στην τυχη τους...
Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
E καλα, φανταζομαι το δικυλινδρα που αναφερεται στο πρωτο ποστ ειναι εκ παραδρομης, ας ειναι μεσα και το τρικυλινδρο 800αρι των Αγγλων.Αν μιλάμε για On/Off γενικώς έχει δίκιο, θα έβαζα στην ίδια κατηγορία τα από 300 ως 500cc (μικρή), 600-900cc (μεσαία) και 1000cc+ (μεγάλη).
Αν όμως μιλάμε για δικύλινδρα... θα έπιανα ως μικρή κατηγορία την 500-800cc και μεγάλη την 900cc+.
Πες τα γιατί κόντεψαμε να φάμε ξύλο...Σορρυ αλλα με τροχους 17"/15", αυτοματο κιβωτιο και κουβερτα ποδιων στα αξεσουαρ, εγω δεν το βλεπω σαν ον/οφ. Σαν πολυ ικανο, fun to ride αλλα πανακριβο σκουτερ , ναι.
Συμφωνώ με την λίστα εκτός του NC750..... μάλλον εκ παραδρομής μπήκε...E καλα, φανταζομαι το δικυλινδρα που αναφερεται στο πρωτο ποστ ειναι εκ παραδρομης, ας ειναι μεσα και το τρικυλινδρο 800αρι των Αγγλων.
Αρα λοιπον οι επιλογες ειναι οι εξης:
DL650
DL650XT
F750GS
F850GS
F850GSA
ΝC750X
790Adventure
790Adventure R
Τenere 700
Tiger 800XRκατι
Tiger 800XCκατι
Για ολα τα βαλαντια, για ολα τα γουστα, για ολα τα κομφορ, για ολες τις χρησεις, για ολα τα επιπεδα αναβατων. Πραγματικα, δεν υπαρχουν 2 "ιδια" μηχανακια στην κατηγορια. Και ολα ειναι εξισου καλα, πλεον δεν υπαρχουν "κακα" μηχανακια.
Συνεπως, βαζοντας κατω το μπατζετ, την χρηση, ποσο ταξιδι, ποσο φορτωμενος, ποσο απλο χωμα, ποσο τεχνικο χωμα, ποσο θες τα αλογα και τις επιδοσεις, ποσο θες την αυτονομια, ποσο θες ηλεκτρονικα και παει λεγοντας, βγαινει μια καθαρη εικονα που ειναι τελειως διαφορετικη για τον καθενα μας.
Σεβαστο αλλα γιατι;Συμφωνώ με την λίστα εκτός του NC750..... μάλλον εκ παραδρομής μπήκε...
ένα εργαλείο με 17αρι μπροστινο και με μικρες διαδρομές, ύψος από εδαφος και πολλά άλλα, πάει τόσο χώμα όσο και ένα cbf !! και δεν πρεπει να βαλουμε στην κουβέντα για χεραδες και κουλομαριες αλλά εκ φύσεως ο προορισμός του είναι το General commuting σε όρθια θέση οδηγού.Σεβαστο αλλα γιατι;
Ααααααχ, το 'φχαριστήθηκα!ένα εργαλείο με 17αρι μπροστινο και με μικρες διαδρομές, ύψος από εδαφος και πολλά άλλα, πάει τόσο χώμα όσο και ένα cbf !! και δεν πρεπει να βαλουμε στην κουβέντα για χεραδες και κουλομαριες αλλά εκ φύσεως ο προορισμός του είναι το General commuting σε όρθια θέση οδηγού.
έλα σιγά μην σε κούρασε.... άμα έχεις καλομάθεις από κανα άγριο, φυσικό είναι να σου κάθετε αλλιώς αυτό. Έχει και 43αρια μπροστα αντι των 41 μμ ...κλπ...κλπ... απλά για μένα το Βστρομ είναι ένα εργαλείο 80/20 άντε 70/30 το πολύ η φύση του και έτσι θέλω να τα βλέπω και όχι παραφύση όπου ο καθένας μπορεί να τα ξεζουμίζει όπως έχω δεί πέραν του σχεδιασμού του. Άσε που το φορτώνεις σαν μουλάρι γιατί έχει αυτή την δυνατότητα εκ κατασκευής με πολύ υψηλό φόρτο για ταξίδι. 3 x 10 κιλάκια πόσα έχουν εκ κατασκευής αυτά τα νούμερα για να σε πάει παντού. Το καθένα εργαλείο απλά έχει τον χαρακτήρα του....Για τον ιδιο λογο θα εβγαζα και το στρομ απο τη λιστα παντως. Παρ'ολο που εχει 19αρι μπροστα και μεγαλυτερες διαδρομες εχει την ιδια αποσταση απο το εδαφος. Προσωπικα οσες φορες το ειχα παει χωμα ηταν ταλαιπωρια και για εμενα και για εκεινο.