Μεσαία δικυλινδρα/τρικυλινδρα on-off/adve...Ποιο καινούριο θα αγοράζατε και γιατί;

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ποιος αναφέρθηκε σε σκούτερ, πες μου να του τα ΄χώσω!
Καλά ντε, μη φωνάζεις...
Είμαστε μικρά παιδάκια.... κάνουμε και κάνα λαθάκι... :sorry:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να ορισουμε κυβικα? Γιατι πλεον η μεσαια κατηγορια εχει ξεχειλωσει. Τα 1000αρια ειναι μεσαια ή πανε με τα 1200-1300? Τα 500αρια ειναι μεσαια ή πανε με τα 300-400αρια?
Αν μιλάμε για On/Off γενικώς έχει δίκιο, θα έβαζα στην ίδια κατηγορία τα από 300 ως 500cc (μικρή), 600-900cc (μεσαία) και 1000cc+ (μεγάλη).

Αν όμως μιλάμε για δικύλινδρα... θα έπιανα ως μικρή κατηγορία την 500-800cc και μεγάλη την 900cc+.
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Στην αρχή πήγατε να κάνετε το φόρουμ εντουρο, τώρα πάτε να το κάνετε σκουτεροφορουμ...... ε ρε μπαν που θέτε....
Και οι πιστοποιημενοι τι κανουν γιαυτο;;;καλοκαιριασε και ολα στην τυχη τους...

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Tiger 800 xcx.
και επειδη δεν το αιτιολογησα,ας το κανω τωρα.
πιστευω οτι ειδικα η τελευταια εκδοση ειναι βελτιωμενη σε καποια σημεια που ειχαν μικροθεματακια τα προηγουμενα,ειναι μαλλον το ομορφοτερο στα δικα μου ματια,και επειδη δεν θελω να κανω hardcore χωμα,πιστευω πως ειναι το καλυτερο all around μηχανακι σε αυτην την κατηγορια.
οποτε παροτι ειμαι γιαπωνεζοφιλος,αν καθοταν κανα λοττο πχ αυτο νομιζω οτι θα επαιρνα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
και επειδη δεν το αιτιολογησα,ας το κανω τωρα.
πιστευω οτι ειδικα η τελευταια εκδοση ειναι βελτιωμενη σε καποια σημεια που ειχαν μικροθεματακια τα προηγουμενα,ειναι μαλλον το ομορφοτερο στα δικα μου ματια,και επειδη δεν θελω να κανω hardcore χωμα,πιστευω πως ειναι το καλυτερο all around μηχανακι σε αυτην την κατηγορια.
οποτε παροτι ειμαι γιαπωνεζοφιλος,αν καθοταν κανα λοττο πχ αυτο νομιζω οτι θα επαιρνα.
Θα πω κι εγώ πως μου αρέσουν πολύ αρκετές μοτοσυκλέτες της Triumph, βγάζουν αυτό το Premium στη ποιότητα της κατασκευή τους.
Δε ξέρω τι γίνεται -στην Ελλάδα- με το after sale σέρβις τους, σε όλα τα επίπεδα. Αν μου αρέσει πολύ κάτι πάντως.... το ξεπερνάω αυτό και προχωράω στο ταμείο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και οι πιστοποιημενοι τι κανουν γιαυτο;;;καλοκαιριασε και ολα στην τυχη τους...

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οι πιστοποιημενοι κάνουν βόλτα βράδυ, για να μην τρομάζει ο κοζμος με τα ψ@λομουρια :fun
Σπαμ οφφφφφφ...
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
τ700 και βστρομ νομιζω ειναι οι καλυτερες επιλογες για τη μεσσαια κατηγορια....

τ7 αν καποιος θελει πιο οφφ χαρακτηρα, στρομα ΧΤ αν καποιος θελει πιο ταξιδιαρικο μηχανακι
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Επειδή αναφέρθηκε, το Tiger xrx800 είναι απίστευτο μηχανάκι, με απίστευτο κινητήρα και πλέον είναι πολύ αξιόπιστα.
Ποιότητα κατασκευής πάρα πολύ καλή, και πολύ φιλικό στον χρήστη.
Το μηχανάκι της Ελλάδας του σήμερα.
Δεν κάνει σε τεχνικά τεραιν, αλλά μια χαρά θα κινηθεί σε χωματόδρομους με ήπιες ταχύτητες για να πας σε ένα κάμπινγκ η σε μια απομακρυσμενη παραλία, ειδικά το xcx με τον 21'.
Η τιμή του γι αυτά που δίνει είναι μέτρια σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Η αντιπροσωπία παλαιότερα ήταν κουκουρουκου, αλλά μετά από ορισμένα χοντρά fails των παλαιότερων μότο αλλά και νομικές υποθέσεις με πελάτες, έχει στρώσει αρκετά.
Μηχανικοί επίσης υπαρχουν.

Το είχα.
Το παραπροηγουμενο.
Γαμεί.
Ο μόνος λόγος που το έδωσα ήταν το χώμα.
Όχι ότι δεν πάει.
Πάει.
Απλά υπάρχουν πιο κατάλληλα γι αυτή τη ντουλεια.
Είπαμε..... ο αναβάτης.
Όχι εγώ.
Εγώ είμαι κουλοΜαρία.
Οι άλλοι.
Οι πιστοποιημένοι.
Αντε τα λέμε.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αν μιλάμε για On/Off γενικώς έχει δίκιο, θα έβαζα στην ίδια κατηγορία τα από 300 ως 500cc (μικρή), 600-900cc (μεσαία) και 1000cc+ (μεγάλη).

Αν όμως μιλάμε για δικύλινδρα... θα έπιανα ως μικρή κατηγορία την 500-800cc και μεγάλη την 900cc+.
E καλα, φανταζομαι το δικυλινδρα που αναφερεται στο πρωτο ποστ ειναι εκ παραδρομης, ας ειναι μεσα και το τρικυλινδρο 800αρι των Αγγλων.

Αρα λοιπον οι επιλογες ειναι οι εξης:

DL650
DL650XT
F750GS
F850GS
F850GSA
ΝC750X
790Adventure
790Adventure R
Τenere 700
Tiger 800XRκατι
Tiger 800XCκατι
V85TT


Για ολα τα βαλαντια, για ολα τα γουστα, για ολα τα κομφορ, για ολες τις χρησεις, για ολα τα επιπεδα αναβατων. Πραγματικα, δεν υπαρχουν 2 "ιδια" μηχανακια στην κατηγορια. Και ολα ειναι εξισου καλα, πλεον δεν υπαρχουν "κακα" μηχανακια.

Συνεπως, βαζοντας κατω το μπατζετ, την χρηση, ποσο ταξιδι, ποσο φορτωμενος, ποσο απλο χωμα, ποσο τεχνικο χωμα, ποσο θες τα αλογα και τις επιδοσεις, ποσο θες την αυτονομια, ποσο θες ηλεκτρονικα και παει λεγοντας, βγαινει μια καθαρη εικονα που ειναι τελειως διαφορετικη για τον καθενα μας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σορρυ αλλα με τροχους 17"/15", αυτοματο κιβωτιο και κουβερτα ποδιων στα αξεσουαρ, εγω δεν το βλεπω σαν ον/οφ. Σαν πολυ ικανο, fun to ride αλλα πανακριβο σκουτερ , ναι.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Σορρυ αλλα με τροχους 17"/15", αυτοματο κιβωτιο και κουβερτα ποδιων στα αξεσουαρ, εγω δεν το βλεπω σαν ον/οφ. Σαν πολυ ικανο, fun to ride αλλα πανακριβο σκουτερ , ναι.
Πες τα γιατί κόντεψαμε να φάμε ξύλο...
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
E καλα, φανταζομαι το δικυλινδρα που αναφερεται στο πρωτο ποστ ειναι εκ παραδρομης, ας ειναι μεσα και το τρικυλινδρο 800αρι των Αγγλων.

Αρα λοιπον οι επιλογες ειναι οι εξης:

DL650
DL650XT
F750GS
F850GS
F850GSA
ΝC750X
790Adventure
790Adventure R
Τenere 700
Tiger 800XRκατι
Tiger 800XCκατι


Για ολα τα βαλαντια, για ολα τα γουστα, για ολα τα κομφορ, για ολες τις χρησεις, για ολα τα επιπεδα αναβατων. Πραγματικα, δεν υπαρχουν 2 "ιδια" μηχανακια στην κατηγορια. Και ολα ειναι εξισου καλα, πλεον δεν υπαρχουν "κακα" μηχανακια.

Συνεπως, βαζοντας κατω το μπατζετ, την χρηση, ποσο ταξιδι, ποσο φορτωμενος, ποσο απλο χωμα, ποσο τεχνικο χωμα, ποσο θες τα αλογα και τις επιδοσεις, ποσο θες την αυτονομια, ποσο θες ηλεκτρονικα και παει λεγοντας, βγαινει μια καθαρη εικονα που ειναι τελειως διαφορετικη για τον καθενα μας.
Συμφωνώ με την λίστα εκτός του NC750..... μάλλον εκ παραδρομής μπήκε...
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Σεβαστο αλλα γιατι;
ένα εργαλείο με 17αρι μπροστινο και με μικρες διαδρομές, ύψος από εδαφος και πολλά άλλα, πάει τόσο χώμα όσο και ένα cbf !! και δεν πρεπει να βαλουμε στην κουβέντα για χεραδες και κουλομαριες αλλά εκ φύσεως ο προορισμός του είναι το General commuting σε όρθια θέση οδηγού.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
ένα εργαλείο με 17αρι μπροστινο και με μικρες διαδρομές, ύψος από εδαφος και πολλά άλλα, πάει τόσο χώμα όσο και ένα cbf !! και δεν πρεπει να βαλουμε στην κουβέντα για χεραδες και κουλομαριες αλλά εκ φύσεως ο προορισμός του είναι το General commuting σε όρθια θέση οδηγού.
Ααααααχ, το 'φχαριστήθηκα! :ha

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Κωστή k0k0s πλάκα κάνω!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Για τον ιδιο λογο θα εβγαζα και το στρομ απο τη λιστα παντως. Παρ'ολο που εχει 19αρι μπροστα και μεγαλυτερες διαδρομες εχει την ιδια αποσταση απο το εδαφος. Προσωπικα οσες φορες το ειχα παει χωμα ηταν ταλαιπωρια και για εμενα και για εκεινο.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
To bmw ή ελληνιστί πε εμ φε...κερδίζει με ένα πόντο. αν βγάλουμε από την εξίσωση τη βαθμολογία για την εμφάνιση, που είναι κάτι τελείως υποκειμενικό, τότε το αποτέλεσμα αλλάζει...
Τα bmw είναι κορυφαία σε άνεση και εργονομία αλλά νομίζω ότι η BMW κάπου το έχασε με τη μεσαία κατηγορία. Δηλαδή η τάση τα 2-3 τελευταία χρόνια ήταν το F700gs για πρώτη φορά να είναι ψηλότερα στις πωλήσεις από το F800gs...και πολύ πιθανό αυτή η τάση να συνεχιστεί. Γιατί; γιατί έφτιαξε μηχανή μεσαίας κατηγορίας που πλησιάζει σε τιμή και βάρος μηχανές υψηλότερου κυβισμού και όγκου. Είμαι από αυτούς που είχαν γράψει ότι μόλις βγουν και από τις υπόλοιπες εταιρίες τα μεσαία 800αρια η Bmw δεν πρόκειται να δει τις πωλήσεις που είχε το 800 παλιότερα και τα άλλα μεσαία. Για να δούμε όμως...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Νομίζω ότι η Africa CRF1000L και το 1090 πρέπει να καταχωρηθούν στη μεγάλη κατηγορία και όχι στα μεσαία. Αλλά εύλογα κάποιος θα πει οτι το F850GSA είναι στα ίδια λεφτά πάνω κάτω και στα ίδια κιλά σχεδόν απλά με 200 λιγότερα κυβικά αλλά κάπου πρέπει να μπει ένα όριο και ας πούμε ότι αυτό είναι στα 1000 κυβικα...
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Για τον ιδιο λογο θα εβγαζα και το στρομ απο τη λιστα παντως. Παρ'ολο που εχει 19αρι μπροστα και μεγαλυτερες διαδρομες εχει την ιδια αποσταση απο το εδαφος. Προσωπικα οσες φορες το ειχα παει χωμα ηταν ταλαιπωρια και για εμενα και για εκεινο.
έλα σιγά μην σε κούρασε.... άμα έχεις καλομάθεις από κανα άγριο, φυσικό είναι να σου κάθετε αλλιώς αυτό. Έχει και 43αρια μπροστα αντι των 41 μμ ...κλπ...κλπ... απλά για μένα το Βστρομ είναι ένα εργαλείο 80/20 άντε 70/30 το πολύ η φύση του και έτσι θέλω να τα βλέπω και όχι παραφύση όπου ο καθένας μπορεί να τα ξεζουμίζει όπως έχω δεί πέραν του σχεδιασμού του. Άσε που το φορτώνεις σαν μουλάρι γιατί έχει αυτή την δυνατότητα εκ κατασκευής με πολύ υψηλό φόρτο για ταξίδι. 3 x 10 κιλάκια πόσα έχουν εκ κατασκευής αυτά τα νούμερα για να σε πάει παντού. Το καθένα εργαλείο απλά έχει τον χαρακτήρα του....
 
Top Bottom