Μετά το fazer το χάος, μετά το fazer το τίποτααααααα (δηλαδή μετά το fazer, τι;;;; )

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Υπάρχει μιά στιγμή στην ζωή του μοτοσικλετιστή που μερικές φορές μοιάζει ότι δεν θα έρθει "ποτέ".

Υπάρχει η στιγμή που πρέπει να βρεις αντικαταστάτη για το πιο μαμιστερό μηχανάκι όλων των εποχών. Ναι ξέρω απαράταμαςρεμπάρμπα, είναι υποκειμενικό θα απαντήσω διπλωματικά γιατί απλά δεν πίστευα όταν μετά από προτροπή φίλου κοίταξα προς τα εκεί ότι θα αγόραζα τον πιο ευέλικτο πολυσουγιά/μηχανάκι έβερ, κλείνοντας τα μάτια στο θάψιμο που είχε φάει από το 0-300. Θες δικάβαλο με φορτίο μισή οικοσκευή; Πάει. Θες πίστα; Πήγε μιά φορά, είχαμε κάτι σουξουμούξου "καίει λάδι και καπνίζει να το κοιτάξετε" δεν μας αγαπάς ρε φίλε άλλη δουλειά δεν είχαμε να λύνουμε μοτέρ, καλά περάσαμε κατά τα άλλα και ζει ακόμα, αρκετά χρόνια και δεκάδες χιλιόμετρα μετά, καίγοντας το ίδιο λάδι. Δουλειά; Πάει. Αθήνα να το παρατήσω όπου να'ναι; ΟΚ μία απόπειρα κλοπής απέναντι από στήλες Ολυμπίου Διός μέρα μεσημέρι, αλλά ο συναγερμός το έσωσε. Πτώσεις είχαμε τρεις, δύο με βοήθεια μία δική μας, με μικρές ζημιές σε μανιτάρι μαρσπιέ και πλαστικό μούτρο. Κάναμε τετραψήφια χιλιόμετρα ημερήσια, πήγαμε Γραμμένη Οξιά κλπ, χωματόΔΡΟΜΟΣ ναι αλλά περάσαμε μιά χαρά, κάναμε κάτι ομορφιές χώματόΔΡΟΜΟΥ δικάβαλο στην Κρήτη από Ζάκρο για Άγιο Νικόλαο σε κάτι ανεμογεννήτριες επάνω, δεν έχει πει όχι ποτέ. Ακόμα και με πεθαμένη μπαταρία κινήθηκε, παίρνοντας σε κατηφόρα.

Γενικά το μηχανάκι "τα σπάει" παντού, πάντα, αλώνι, σαλόνι, ο,τι θες το κάνει με χαρά. Ο αναβάτης δεν τα σπάει πιά και τόσο.

Τι με κούρασε; Το υψίσυχνο ζουζούνισμα στο τιμόνι, θέλω καλύτερα φώτα (είναι πολύ καλά για την ηλικία του), θέλω πιο όρθια θέση (αυτό το λέω δεν ξέρω αν τελικά είναι το καλύτερο), θέλω περισσότερο χώρο για πόδια, θέλω πιο ήσυχο κινητήρα και εξάτμιση αλλά όχι ψοφίμι, θέλω το ίδιο καλή ανάρτηση (δύσκολα βρίσκεις πλήρως ρυθμιζόμενη μπρος πίσω πλέον), θέλω ABS. Θέλω και Αθήνα όποτε τύχει και καφέ και σουπερμάρκετ. Οτιδήποτε παραπάνω σε ηλεκτρονικό καλοδεχούμενο, όχι απαιτητό. Γενικά το ABS είναι τρελός ψυχολογικός παράγοντας γιατί από το low και μετά δεν το παίρνω χειμώνα εύκολα, βροχή ποτέ ή σχεδόν, είχα και διάφορα προσωπικά που μου χάλασαν την διάθεση για καβάλημα, πχ φέτος έβαλα βενζίνη 16 Ιουνίου και ξαναγέμισα στον αλήτη με την αντλία που κλέβει τέλη Σεπτέμβρη. Βέβαια φέτος είναι όλα σε ανοδική πορεία, οπότε κοιτάζω το μέλλον αισιόδοξα.

Ανάμεσα σε αυτά λοιπόν είναι και η αλλαγή μηχανής. Ανοίγω τον κατάλογο τελευταίων σελίδων περιοδικού και κοιτάζω. Αλφαβητικά, BMW S1000XR, R1250GS, Ducati Multi, Honda ΑΤΑS, Kawasaki Versys 1000, KTM 1290R, Suzuki Vstrom 1000, KATANA Θέλω χτες μιά ασημί, SWM Superdual ή RS650, Tenere 700. Θέλω και άλλες, πχ μιά vespa 300GTS, ένα 636, μιά MOTOMORINI, ένα Fantic scrambler, ένα Leoncino, ένα SpeedTwin με τις αναρτήσεις του thruxton R και όχι τις μ@λ@κίες που φοράει ή το Scrambler XE με άλλη εξάτμιση, γενικά όλες τις θέλω αλλά συγκρατιέμαι και βάζω "την πρώτη γραμμή".

Μετά σκέφτομαι ότι πρακτικά δεν θέλω νέα μοτοσικλέτα, δηλαδή θέλω αλλά δεν έχω ανάγκη νέα μοτοσικλέτα, οπότε να δω μεταχειρισμένες; R1200GS, Honda CBF1000, CB1300SA, Suzuki Bandit 1250S ή F... Κάπου εκεί τελειώνει η έμπνεση και το όριο των χρημάτων που θα έδινα για μεταχειρισμένο σταματάει στο GS. Πέφτω τις προάλλες πάνω στα BMW K1300S τα οποία είναι στεγνή αντιγραφή XX αλλά είναι από τα καλύτερα μηχανάκια δρόμου ΕΒΕΡ, είναι ΟΚ οι τιμές εδώ, είναι αστεία χαμηλές οι τιμές "έξω" από ιδιώτες. Αυτό και το GS αξίζουν "απ' έξω" γιατί είναι φορτώ σε εξοπλισμό, καθόλου σε χιλιόμετρα, αξίζει και το CB1300 εισαγωγή.

Μετά αρχίζει το ξεσκαρτάρισμα. Τα XR είχαν θέματα με τεντωτήρες και εκκεντροφόρους, η πρώτη γενιά κάνει όσο σαματά κάνει και το Fazer αλλά στην σέλα του θα θυμηθείς ότι θεό υπάρχει και θα εφεύρεις και μερικούς...
Το GS το τελευταίο δεν το κανόνισε καλά ο κ. Μανιάτης και έμεινα με την απορία, το αυτό με την Multi. Η ATAS είναι όχι λόγω σαμπρέλας και αναρτήσεων με το γνωστό θεματάκι, η νέα είναι πιο ελκυστική (όχι στα 20,000 ευρώ βέβαια). Vstrom αλλάζει, το Versys είναι μηχανάρα αλλά άψυχο, η Κατάνα δεν κάνει για δύο και ΛΟΛ 12 λίτρα ντεπόζιτο αλλά την θέλω για παπί άτιμο τζόκερ, ομοίως ακατάλληλο για δύο το SWM και το τενερέ 700. Το 1290R είναι η τέλεια μοτοσικλέτα, αλλά αλλάζει επίσης και ένα εικοσάρικο για να είναι "παλιό μοντέλο" μετά λίγους μήνες, ψυχολογικά είναι όχι. 790R είναι "ίσως" με τα περίεργά του αλλά διάθεση από Φεβρουάριο 2020 και βλέπουμε, αν δεν βγει το 890 στο μεταξύ. Εν τω μεταξύ, πετάω ένα εικοσάρικο σε μηχανάκι, μάλλον όχι, δηλαδή σίγουρα όχι ακόμα και αν τα μαζέψω τελικά, θα φοβάμαι και την σκόνη που θα πέφτει επάνω μην αφήσει σημάδια και το μην γίνει ήχος και φως από κανέναν που πλήρωσε για δίπλωμα.

ΠΙΚΡΑ. Σε μονόδρομο οδηγούμαστε χρηματοδοτικό/ασφάλεια και για εισβολή από τον Άρη...

Μεταχειρισμένα, το CBF1000 το πήρε φίλος (του 2007) και είναι υπερχαρούμενος πλην μαλακής ανάρτησης, ίσως το ζητήσω βόλτα, στατικά μου άρεσε αλλά θα έπαιρνα το επόμενο με τα φώτα του CBR600RR. Το 1300 το πήρε γνωστός και το έδωσε πριν το καβαλήσει σχεδόν, ποτέ δεν είναι καλό σημάδι αυτό. Το Bandit είναι μηχανάρα αλλά είχα το 650 με το ίδιο φέρινγκ και... πάλι φασόλια φάση, οι τιμές χώμα βέβαια, το έχω οδηγήσει και το μοτέρ είναι άντε γειά. Το Κ1300S... Δεν ξέρω τελικά αν είναι το ίδιο κακό με το Fazer στα γόνατα και χειρότερο στην μέση, αλλά το κοιτάω και θέλω να το χαϊδέψω πονηρά, είχε και αυτό θέμα με σβησίματα και τεντωτήρες που διορθώθηκε το 2010. Είναι ίσως μαζί με το XR τα δύο "λιγότερο/καθόλου πλυντήρια" τετρακύλινδρα ταξιδιωτικού τύπου της αγοράς. Το ΚΤΜ 990SMT είναι μαγεία αλλά LOL τιμές και εδώ και έξω. Το 1200GS αν χρειαστεί συμπλέκτη... Αν είναι ο άξονας ετοιμόρροπος... Κάτι αισθητήρες Hall(s με vapor action), κάτι τεντωτήρες επίσης...

Μιλάμε για άσφαλτο πάντα, κάθε μέρα (περίπου τέλος πάντων), με χωματόΔΡΟΜΟ στο πρόγραμμα, όπου περνούσε και το fazer, είναι πολλά τα κιλά και τα χρόνια, λίγα τα χέρια και η όρεξη για επισκευές ή γιατρούς. Και η λογική λέει πλυντηριάκι CBF και τα ρέστα todorίσιο 640 ή BMW 650 XChallenge ή κάτι αντίστοιχο 150-160 κιλών μάξιμουμ και λίγων ευρώ για τις βόλτες του φόρουμ, το οποίο ίσως εκτοπίσει τον πήγασο, ίσως τον κρατήσω για παπί. Η λογική επίσης λέει 1200GS αλλά την σιγουριά ότι ΘΑΠΑΡΕΙΜΠΡΟΣ κάθε πρωί no matter what δεν την έχω με δαύτο και μετά το V85TT δεν ξέρω αν οι "μποξερίσιοι κραδασμοί" θα πονάνε το χέρι μου ή όχι και αυτό είναι τεράστιο θέμα.

Τι δεν έχω σκεφτεί;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ίσως μπορεί ο todor και η αποφασιστικότητά του...
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Γιάννη,πες του Θεόφιλου να σου βρει ένα φορτωμένο ζουπερ τενερε με 5500£ και είσαι κομπλέ!
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Νομίζω ZRX1200 με ολόσωμη KERKER σε μαύρο ματ! Πράσινο εννοείται και με το μασκάκι μπροστά! Σε πιο touring επιλογές, FJR1300 (ειδικά τα τελευταία με 6αρι κιβώτιο) ή GTR1400 ή K1300GT! Και ένα μεσαίο μονοκυλινδρο ON/OFF με πραγματικές OFF δυνατότητες όμως!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Α) Tracer το πρώτο, του 15-16 αν δεν σε νοιάζει το κοσκινισμα μετά τα 170 και αν σε νοιάζει πάρε το επόμενο με το άλλο ψαλίδι.
Β) FJR 1300 και το μοντέλο ακριβώς θα το βρεις εσύ γιατί είσαι ο κατάλληλος.

Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
:fun;):fun;);):fun;););):fun;) θα περάσουμε καλά, να διαβάσω κ τι γράφεις
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Τι φέιζερ έχεις αγόρι? μοντέλο κ κυβικά.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Παιζει να εχεις γραψει περισσοτερα μηχανακια και απο τον καταλογο του Μοτοτριτη...
Βασικά ναι αλλά.

Ουσιαστικά κοιτάζω αποκλειστικά abs-άτα, αν δεν έχει δεν μου κάνει, έχω ήδη κάτι που καρα-γουσταρω χωρίς.

Tracer gen1 οδήγησα στο Yamaha Mt days, ανυπομονούσα να τελειώσει το τεστ ραιντ. Το gen2 έχει πολύ καλύτερη θέση οδήγησης. Άγνωστη διαθεσιμότητα και τιμή ακόμα, πολύ φρέσκο.

Και έχω καταλήξει σε CBF ή GS.

Αν δεν βρω κάτι "σωστό" όταν υπάρχει η δυνατότητα αγοράς... Κοιτάω και για άλλα οπότε ιδέες θέλουμε.


Το fjr, zzr1400, είναι λίγο γομάρια. Υπέροχες μοτοσυκλέτες, με μεγάλο αλλά. Θα δω τι έχει σε αγγελίες αν δεν βρω κάτι πιο... Μανιτζέβελο.


Άκη Τ1200... Πολύ πλυντήριο και τα δεύτερης γενιάς που είναι βελτιωμένα είναι και αρκετά ακριβά. Μου έχει κάνει εντύπωση πόσο μαλακό ήταν, δίπλα στο T700.

Εισαγωγή αξίζει από 6ετιας και πίσω μοτοσικλέτες, συγκεκριμένα μοντέλα.


Το fzs1000 του 2001 είναι, Κώστα366.
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ερώτηση...
Στις μοτοσυκλέτες εισαγωγής ισχύει ότι και στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα πλεον?
Διότι στα αυτοκίνητα από τέλη Σεπτέμβρη (νομίζω) έχουν γίνει πολύ απαιτητικά τα πράγματα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
αμα σε ενοχλει το ''ζουζουνισμα'' στο τιμονι ξεχνα οποιοδηποτε 2κ...

fjr και gtr1400 ειναι μαλλον οι καλυτερες επιλογες για σενα...εξαλλου μολις αρχισουν να τσουλανε δεν υπαρχει το βαρος τους...τωρα οσο για το παπι οτιδηποτε περα απο μεγαλο μονοκυλιδρο μεσα στην πολη ειναι απλα υπερβολη, οποτε ολα κανουν το ιδιο καθολου για πολη
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το πόλη σχετικό.

Δεν μένω εντός, επισκεψη για δουλειά στο όποτε υπάρχει και πάλι έξω. Το "πόλη* έχει διαδρομή Άγιο Στέφανο ως ΚΤΕΛ πρώτα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ερώτηση...
Στις μοτοσυκλέτες εισαγωγής ισχύει ότι και στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα πλεον?
Διότι στα αυτοκίνητα από τέλη Σεπτέμβρη (νομίζω) έχουν γίνει πολύ απαιτητικά τα πράγματα.
Δεν έχω ιδέα. Ειδικά για Αγγλία πολύ περισσότερο λόγω μπρεξιτ
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δε ξερω αν οντως αλλαξε κατι αλλα υπαρχει παραφιλολογια σχετικα με τους εκτελωνισμους σκοπιμα, ωστε οι περισσοτεροι να εχουν αγνοια και να μην ασχολουνται. Γενικα δεν κοστιζει τραγικα πολυ και σε αρκετες περιπτωσεις συμφερει σιγουρα η εισαγωγη μοτο. Η ελληνικη αγορα μεταχειρισμενων ειναι πλεον αστεια και οσοι πουλανε πουλανε με σκοπο να βγαλουν λεφτα απο τα μηχανακια που αγορασαν κωψοχρονιας στην περιοδο της κρισης, η απλα εχουν τουπε και ζητανε συνηθως κανα δυο χιλιαρικα λιγοτερα απο την αγορα του καινουριου.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μιλαμε για καινούριο ή μεταχειρισμένο; Γιατι ελεω EuroIV ολα τα καινούρια εχουν ABS.
 

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Tiger 800
Έχει ενα XCx μούρλια στην Μοτοδυναμικη στην Μεσογείων* στα 8800€.
Κάνει όλα όσα θες και παραπάνω.

* Απέναντι έχει και MotoGuzzi αν αλλάξεις γνώμη.
Οδήγησα το V85 (επιτέλους) και περα απο την περιοχή 4500-5000 στροφές δεν ένιωσα κραδασμούς. Μήπως το ξαναβλέπεις;

Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom