Μετά το fazer το χάος, μετά το fazer το τίποτααααααα (δηλαδή μετά το fazer, τι;;;; )

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
τι να πω;ξεφυγες κι εσυ.αρχισες με το απριλια,ειπα ενταξει το βρηκε φθηνο.
πηρες το x challenge λεω οκ ιδιαιτερο μηχανακι το θελει για χωμα κανε την παπια.
τωρα και δρομισιο βαυαρικο ατι ρε γιαννη;;που εχουμε φτασει ωρε;:p:friend:
καλοριζικο,καλοταξιδο,να εισαι καλα κι εσυ και η συνεπιβατιδα να το ευχαριστηθειτε!
:friendship::friendship:
 

Pektis

Μέλος
Όνομα
Janis
Μοτό
Vfr vtec rc 46
Κατσε τωρα...αν δεν κανω λαθος εχεις στο γκαραζ σου 4 μηχανες ρε θηριο;;
Στο θεμα μας...
Καλοταξιδο, καλοστριφτο και να το χαρεις οσο δεν παει...
Πολλα γκαζια βρε παιδι μου!!:biker:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ευχαριστώ πολύ (και πάλι)

'Ακη τι να κάνω, έπεσα στην ανάγκη τους. Που να ήσουν από μιά μεριά να ακούς τον Θεόφιλο...

tc-drift Βαγγέλη δεν μας ευλόγησε η μοίρα, εντάξει, I will survive, as long as there's a transalp running I know I'll be alive, I've got so much more to drive, better bikes on which to thrive, I will survive, I will survive...

Χαίρομαι που είναι και άλλοι που σκέφτονται παρόμοια ή ίσως και όχι, αυτές οι δεύτερες σκέψεις μερικές φορές δεν είναι καλές.

Αυτό το τριήμερο δεν βγαίνει από ότι φαίνεται, οι εχθροί της χώρας και της ορθοδοξίας μετά το Πάσχα με την καραντίνα θα μας χαλάσουν και το τριήμερο Αγίου Πνεύματος στέλνοντας κακό καιρό με τους δορυφόρους 5G. Μιά κοντινή θα την πάμε όμως.
 

barbadinos

Μέλος
Περιοχή
Αγ.Ανάργυροι
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Vstrom χίλια
Προσπαθώ να ξεφύγω λίγο από την σκέψη που με σκεπάζει σαν μαύρο συννεφάκι "έπρεπε να τα κρατήσεις για μεθαύριο", γιατί όπως είπε ο ένας κολλητός που έχει περάσει πολλά και ο λόγος του έχει πολύ μεγάλο βάρος, άμα αποχωρήσεις αύριο από ανίατη ασθένεια όπως πολλοί συμμαθητές σου, από καρδιά, από άγχος, από στεναχώρια, από κοβίντ ψοφίντ σαρς μαρς κουκουναρς, επειδή απλά στο έγραψε η μοίρα, να έχεις ζήσει λίγο όπως ήθελες, αφού δεν κάνεις ζημιά πουθενά, ούτε στον εαυτό σου. Όλα αυτά τώρα δεν είναι συζήτηση για μοτοφόρουμ αλλά τέλος πάντων, όταν τα λες τα ξεφορτώνεσαι, δεν τα σβήνω.
Ξεφόρτωσα και εγώ μαζί σου....
Καλοτάξιδο και καλόστριφτο να είναι...
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Κάναμε μιά συζήτηση με τον Κώστα στο γκαράζ του όσο τον ταλαιπωρούσα με τα καλώδια. Μου λέει "με αυτά που έχεις μαζέψει..." και εννοούσε τις δύο εικοσάχρονες με τα πολλά χιλιόμετρα. Μου λέει ένας άνθρωπος που ψάχνεται, ενημερώνεται, γιατί να μένει με την ίδια μοτοσικλέτα για χρόνια και στο τέλος να απαξιώνεται; Την ίδια -ακριβώς- συζήτηση έχουμε κάνει με έναν φίλο που έχει ένα ανεκτίμητο CB1000 του 9Χ το οποίο έχει λιώσει στα χιλιόμετρα και προφανώς το ανεκτίμητο δεν είναι ταυτόσημο με υψηλή αξία σε ευρώ, είναι στο ότι το γουστάρει κάργα ακόμα (και δεν τον αδικώ). Το θέμα με το fazer είναι ότι ακόμα το βλέπω και με ταξιδεύει, ακόμα το καβαλάω και έχει μιά βαρβατίλα που δεν έχω χορτάσει και έχει απαξιωθεί, οπότε αν πάθει κάτι δεν το κλαίω (ψέμματα λέω, εντάξει, στα πλαίσια της λογικής εννοώ) και δεν θα χαλάσει ποτέ, το περίμενα να κάνει μπαμ πολύ καιρό πριν γράψει 177000. Κουβαλάει δύο συν νοικοκυριό, πάει (οκ, πήγαινε) σβέλτες εκδρομές, πάει δουλειά, κάνει οτιδήποτε επάξια. Αυτό ακριβώς το κάνει αναντικατάστατο ή δυσαναπλήρωτο και για αυτό έμεινε τόσο. Εντάξει δεν ήταν μόνο αυτό, είναι και η pro bono εργασία ετών (πολύ σωστός ο k0k0s) που βοηθάει στο να κρατήσεις το ίδιο, βοηθάει και στο να μην του φερθείς και τόσο καλά γιατί το VFM της επισκευής του φθίνει. Κάπου εκεί, στην φάση που ζω στα απόνερα κακών (κρινόμενων με την σοφία και την απόσταση του χρόνου πάντα) επαγγελματικών αποφάσεων και στην κατάσταση του "ζήσε το σήμερα σαν να υπάρχει μόνο το μεθαύριο" που κρατάει πολύ περισσότερο από όσο θα περίμενα, γυρίζει ο τροχός στα τέλη της προηγούμενης χρονιάς. Όχι δεν κέρδισα τυχερό παιχνίδι, εκκρεμότητες από 10-15 χρόνια πίσω έκλεισαν, άλλες εντελώς και άλλες σχεδόν. Ψυχολογικό ξεφόρτωμα, να χαρώ να μην χαρώ (δεν ξέρεις αν υπάρχει το άλλο παπούτσι που θα πέσει) και ευκαιρία να πάρω μηχανάκι, εφηβική σκέψη.

Ο ενήλικας στον χώρο είπε όχι μηχανάκι το οποίο δεν το χρειάζομαι γιατί δεν κυκλοφορώ με μηχανάκι πιά, αφού δεν έχω και διάθεση στην πράξη, θεωρητικά μόνο. Πετάς λεφτά σε μηχανάκι, πας καλά ρε φίλε; Ναι δεν έχει λογική. Από την άλλη, μήπως σου φέρει διάθεση, το λαϊκό τρώγοντας έρχεται η όρεξη; Άντε και πες να πάρεις μηχανάκι, ποιο; Αυτό που θες δεν υπάρχει. Μην πάρεις τίποτα.

Το να κοιτάξεις τον καθρέφτη και να πεις στον εαυτό σου τι θέλεις είναι τραγικά δύσκολο, το να το πεις σε άλλους ακόμα περισσότερο. Διάβασα ένα βιβλίο πρόσφατα σχετικό και το πόσα λάθη κάνω στην συζήτηση, θέλοντας να πω κάτι και τελικά λέγοντας κάτι άλλο, είναι κωμικά συχνό (και ισχύει για τους περισσότερους από εμάς τελικά). Πάμε λοιπόν ξανά. Τι θες ρε φίλε. Το "ένα για όλα" δεν υπάρχει, το ξεχνάμε. Το πλησιέστερο στο "ένα για όλα" είναι το Τ700, αν δεν είσαι μεγαλόσωμος, με το tracer 900 δεν ταιριάξαμε ενώ είναι μηχανάρα στα χαρτιά, οπότε γειά σου Yam. Το επόμενο είναι το 790R το οποίο... έχω ήδη δει το Norden και είναι το ίδιο αλλά πιο ιδιαίτερο και θέλει έναν χρόνο ακόμα, γειά σας. Η άφρικα είναι υπέροχη αλλά μήπως χτυπάει πιο ψηλά στο ταμείο από ότι δικαιολογώ στον εαυτό μου; Συν το ότι δεν πέτυχα και ντίλερ που πραγματικά να θέλει να ασχοληθεί με την πώληση. Για το GS και το XR δεν μου δικαιολογώ με τίποτα τα 20+ χιλιάρικα της τιμής τους, γειά.

Οπότε κάτσε και κοίτα ό,τι έχεις. Που λογικό είναι εδώ που τα λέμε... Θα ήταν αλλιώς αν τα έλιωνα στα χιλιόμετρα όπως παλιά.

Ξέχνα ΟΛΑ τα παλιά (πιο εύκολα το λες παρά το κάνεις). ΤΙ ΘΕΣ ρε μλκ;
Θέλω να μπω χώμα, ο πήγασος ήταν μιά σωστή σκέψη για ξεκίνημα σοφτ αλλά τον έφαγαν τα άσχημα της ζωής μου στην υλοποίηση και χρησιμοποιήθηκε μόνο ως.... κανονικό μηχανάκι.
Θέλω να ξανακάνω αυτό που έκανα παλιότερα, όποιο ΣΚ μπορώ να φεύγω βόλτες, με κάτι που δεν θα με φοβίζει από πλευράς ασφάλειας και που θα χωράει δύο άνετα.

Βρίσκεται το xchallenge (με ότι περίεργο προέκυψε μετά) που είναι αυτό που ήθελα (και διορθώνεται). Είναι αυτό που πρέπει για σόλο βόλτες και εκδρομές με χώμα. Η διαδικασία απόφασης αγοράς διήρκεσε λίγες ώρες, καθόλου εγώ. Ο πήγασος θα φύγει λοιπόν... Αλλά ήρθε ο Covid και ξέμεινε.

Το fazer τι θα γίνει; Τα τελευταία χρόνια ήταν μιά περίεργη κατάσταση, το ότι δεν είχα διάθεση να καβαλήσω και δεν μπορούσα να δώσω παραπάνω σημασία και χρήματα, γίνονταν πράγματα όσο πιο φτηνά. Τα λάστιχα μόνο όταν έλιωναν και τα έτρωγε ο καιρός ακίνητα, τακάκια no name, λάδια φίλτρα μπουζί δεν είναι σοβαρό έξοδο για να το σκεφτώ δυό φορές αλλά στα υπόλοιπα... Δεν είχε καλοεπισκευαστεί μετά το low (και έχει περάσει καμιά 5ετία από τότε νομίζω) στα πλαστικά και δεν είχε βαφτεί σωστά (χρώμα μονό αντί για χρώμα/βερνίκι) και φαίνεται. Φέτος βάζω φρέσκα λάστιχα, EBC τακάκια και είναι άλλο μηχανάκι. Λείπουν μερικές πινελιές στην ανάρτηση για να ξαναγίνει (μηχανικά) αυτό το γ@μιστερό μηχανάκι που πάντα ήταν, με τα πλαστικά δεν αξίζει να ασχοληθώ. Τι το θες το νέο ρε μαν; Ε βασικά το θες για να μην σκέφτεσαι ότι "πέφτω" κάθε φορά που έχει νερά και γλίτσα γιατί δεν είσαι ο Λορένθο να σε κολλάνε με σούπερ κόλλα και την επόμενη μέρα να μπαίνεις για αγώνα. Και για ψυχολογικούς λόγους, το xchallenge το πήρα και πήγα για δουλειές ενώ θα μπορούσα να πάω και με αυτοκίνητο ως συνήθως.

Ξέρεις ότι έχεις γράψει ένα βιβλίο και είσαι ακόμα στο πουθενά, ναι; Ναι. Το κορίτσι λοιπόν συμπαθεί τα GS αλλά δεν ξέρει αν θα ακολουθεί συχνά. Εγώ σέβομαι αυτά που κάνουν τα GS και δεν έχω βρει εναλλακτικό όχημα που να είναι όλα όσα είναι το fazer, στο Versys 1000 είχα μιά ελπίδα αλλά στο Σοφικό δεν κολλήσαμε, με το V85TT το ίδιο (πιο συμπαθητικό από το Versys όμως). Το S1000XR μεταχειρισμένο, ίσως; Από τον Νοέμβριο και περισσότερο ακόμα από Φεβρουάριο στην έκθεση στο Λονδίνο η ίδια ιστορία (έκανα και το λάθος να ανέβω στο καινούριο μοντέλο πουναπάρεικαινασηκώσει), ήρθε ο κοβίντ, βγήκαν οι τιμές S1000XR 2020, οι προσφορές στα 19άρια, γελάσαμε, έφυγε ο κοβίντ (δεν έφυγε, αλλά μας άφησαν στο δρόμο τέλος πάντων). τίποτα.

Κατέληξα στο απλό: πόσο έχει ένα S1000XR 2020 ή ένα R1250GS 2020; Μπορείς να στήσεις το γκαράζ που δεν θα σου λείπει τίποτα με αυτό το ταβάνι ή ακόμα καλύτερα με πολλά ρέστα γιατί τα λεφτά που συζητάμε είναι τρελά; Μπορείς, ψάξου. Και με αυτή την λογική, πήρα το γερμανικό fazer μεταχειρισμένο, είναι (οδηγώντας τα εναλλάξ) το ίδιο μηχανάκι με τόσο όσο παραπάνω. Παραπάνω άνεση, παραπάνω φρένα, παραπάνω γκάζι χωρίς να είναι εκπληκτικά διαφορετικό, απίθανα τρελή διαφορά σε εξοπλισμό και ηλεκτρονικά (καθόλου παράλογο). Το 1290R και S είναι πιο "απλωτά" σε θέση οδήγησης, θα κατεβάσω λίγο τα μαρσπιέ σε αυτό και θα είναι πολύ κοντά, είτε με χωμάτινα για GS είτε με άλλα άφτερ. Ήμουν πολύ κουρασμένος χτες για να το βγάλω βόλτα βράδυ να δω τα φώτα του, άλλοι λένε ότι είναι καλά, άλλοι λένε ότι είναι χάλια. Το ΣΚ, ίσως.

Προσπαθώ να ξεφύγω λίγο από την σκέψη που με σκεπάζει σαν μαύρο συννεφάκι "έπρεπε να τα κρατήσεις για μεθαύριο", γιατί όπως είπε ο ένας κολλητός που έχει περάσει πολλά και ο λόγος του έχει πολύ μεγάλο βάρος, άμα αποχωρήσεις αύριο από ανίατη ασθένεια όπως πολλοί συμμαθητές σου, από καρδιά, από άγχος, από στεναχώρια, από κοβίντ ψοφίντ σαρς μαρς κουκουναρς, επειδή απλά στο έγραψε η μοίρα, να έχεις ζήσει λίγο όπως ήθελες, αφού δεν κάνεις ζημιά πουθενά, ούτε στον εαυτό σου. Όλα αυτά τώρα δεν είναι συζήτηση για μοτοφόρουμ αλλά τέλος πάντων, όταν τα λες τα ξεφορτώνεσαι, δεν τα σβήνω.


Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές :)

έχω λιώσει στο γέλιο, ήταν ένα fazer, ένα Aprilia/BMW συνεργασία, ένα BMW/Aprilia συνεργασία και ένα BMW και ο ιδιοκτήτης ήταν γιαπωνεζόφιλος ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΙ.
Γιάννη ξεμπαζωσες με το σεντόνι, αλλά άξιζε τον κόπο.. Καλορίζικο, Καλοταξιδο φίλε!!!!!

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom