Μετά το fazer το χάος, μετά το fazer το τίποτααααααα (δηλαδή μετά το fazer, τι;;;; )

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μην ανησυχείς...
Πλέον έχει εξελιχθεί...
Μπορεί να ξεματιάζει τα επιμέρους προβληματικά τμήματα της μοτό όπως π.χ το διαφορικό με μικρότερο φυσικά κόστος από το σύνολο της μοτοσυκλέτας...:friend:
Αλλού αυτά.... Εγώ στα 300000 χλμ έχω αλλάξει 2 φορές ρουλεμαν διαφορικού με κόστος 360 ευρώ.
Αν είχα αλυσιδογραναζα... Κανε το λογαριασμό εσύ και άσε τη μάνα και τη βασκανια.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αλλού αυτά.... Εγώ στα 300000 χλμ έχω αλλάξει 2 φορές ρουλεμαν διαφορικού με κόστος 360 ευρώ.
Αν είχα αλυσιδογραναζα... Κανε το λογαριασμό εσύ και άσε τη μάνα και τη βασκανια.
Οπότε το διαφορικό σε σένα δεν χρειάστηκε και ούτε θα χρειαστεί...
Με τα υπόλοιπα τι έκανες...? :p
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
μιά φορά δίσκο συμπλέκτη να χρειαστείς και έχεις ρεφάρει για όλα τα αλυσιδογράναζα του φόρουμ όμως
Εισαι σίγουρος?
Δεν γνωρίζω για αλυσιδογραναζα... Αλλα το κόστος αλλαγής δίσκου στα gs είναι κάτω από 250 ευρώ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
λύνουν το μισό μηχανάκι, πληρώνεις και το ανταλλακτικό με 250 ευρώ;
στα LC που είναι μπροστά ίσως να είναι έτσι.


*τώρα προβληματίζομαι, γιατί στο καλό οι περισσότεροι "αεροελαιόψυκτοι" γράφουν ότι είναι η ζημιά που... να μην σου τύχει την έβαψες αν είναι τόσο φθηνή η επισκευή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
λύνουν το μισό μηχανάκι, πληρώνεις και το ανταλλακτικό με 250 ευρώ;
στα LC που είναι μπροστά ίσως να είναι έτσι.
Ο δίσκος σαν ανταλλακτικό έχει γύρω στα 100 ευρω και η εργασία 130.
P. S... Εγώ έχω τον μαμά ακόμα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο δίσκος σαν ανταλλακτικό έχει γύρω στα 100 ευρω και η εργασία 130.
P. S... Εγώ έχω τον μαμά ακόμα.
εντάξει, έχεις το ένα που δεν χαλάει και άλλοι στις αγγελίες γράφουν "αλλαγή δίσκου στις 60,000 και άξονα στις 85000" τυχαία τα νούμερα.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Στην αντιπροσωπεία λύνουν και δένουν με 300€.
«Εξω» με 150€.
Ο γνήσιος δίσκος γύρω στα 120€-160€ ανάλογα που θα τους πιάσεις.
Άντε και βαλβολίνες και μια τσιμουχα διαφορικού.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
παραπληροφόρηση φουλ τα μοτοφόρα τελικά.... γιατί έχω διαβάσει τετραψήφια νούμερα και έχω τρομάξει.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
εντάξει, έχεις το ένα που δεν χαλάει και άλλοι στις αγγελίες γράφουν "αλλαγή δίσκου στις 60,000 και άξονα στις 85000" τυχαία τα νούμερα.
Μα μιλάμε για αναλώσιμα.
Ο τρόπος οδήγησης και συντήρησης καθορίζουν την αξιοπιστία.
Αν δεν συντηρήσεις σωστά μια αλυσίδα στα 10000 χλμ είναι για πέταμα.
Το ίδιο συμβαίνει και με τα διαφορικά.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Ο γνήσιος άξονας ξερουμε ποσο εχει καινούργιος gsmaniac ?

Edit: τωρα το γνήσιος πως μου κόλλησε δεν καταλαβα. Αφού εμπορίου δεν υπαρχει...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μα μιλάμε για αναλώσιμα.
Ο τρόπος οδήγησης και συντήρησης καθορίζουν την αξιοπιστία.
Αν δεν συντηρήσεις σωστά μια αλυσίδα στα 10000 χλμ είναι για πέταμα.
Το ίδιο συμβαίνει και με τα διαφορικά.
διαβάζω το νήμα με τα GS όπου εσύ και ο Θοδωρής είχατε γράψει πολλά. Η "συντήρηση" συνιστάται στο λάδι και τα ρουλεμάν, όπου και πάλι δεν γλιτώνεις περιστασιακή επισκευή του άξονα;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
διαβάζω το νήμα με τα GS όπου εσύ και ο Θοδωρής είχατε γράψει πολλά. Η "συντήρηση" συνιστάται στο λάδι και τα ρουλεμάν, όπου και πάλι δεν γλιτώνεις περιστασιακή επισκευή του άξονα;
Η μαμά λέει κάθε 20000 χλμ αλλαγή βαλβολινες
Εγώ έχω την αρρώστια να τις πετάω κάθε 10000 και να βάζω συνθετικές και κεραμικές.
Στις 160000 άλλαξα την πρώτη φορά κεντρικό ρουλεμαν και μετά από 100000 το δεύτερο.
Γνωστό ότι τα εργοστασιακά πρώτης τοποθέτησης είναι πιο ανθεκτικά από τα μετέπειτα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ο γνήσιος άξονας ξερουμε ποσο εχει καινούργιος gsmaniac ?

Edit: τωρα το γνήσιος πως μου κόλλησε δεν καταλαβα. Αφού εμπορίου δεν υπαρχει...
Γύρω στα 550 ευρώ... Αλλα εγώ μια φορά έκανα επισκευή με 100 ευρώ τον ένα σταυρό.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
η αληθεια ειναι οτι ο αξονας για μη αγωνιστικες κατασκευες ειναι ταμαμ...μηδεν συντηρηση, τεντωματα, καθαρισματα, δεν ειναι και λιγο...λιγο στους ''τροπους'' πασχει αλλα τα πλεονεκτηματα του υπερκαλυπτουν αυτο το μειονέκτημα...

το ιδανικο θα ηταν ιμαντας αντι για αλυσιδα, το ειχε κανει κατι φεγγαρια η πενφε με τα πρωτα 800αρια στριτ, τρομερη ιδεα, παλι μηδεν τεντωμα λαδωμα, αλλαγες καθε 40κ, μαλλον το σταματησαν επειδη δε πουλουσαν αναλωσιμα :fun
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
η αληθεια ειναι οτι ο αξονας για μη αγωνιστικες κατασκευες ειναι ταμαμ...μηδεν συντηρηση, τεντωματα, καθαρισματα, δεν ειναι και λιγο...λιγο στους ''τροπους'' πασχει αλλα τα πλεονεκτηματα του υπερκαλυπτουν αυτο το μειονέκτημα...

το ιδανικο θα ηταν ιμαντας αντι για αλυσιδα, το ειχε κανει κατι φεγγαρια η πενφε με τα πρωτα 800αρια στριτ, τρομερη ιδεα, παλι μηδεν τεντωμα λαδωμα, αλλαγες καθε 40κ, μαλλον το σταματησαν επειδη δε πουλουσαν αναλωσιμα :fun
Το κάνει και η Χάρλεϊ και η canam δεν είναι πανάκεια, έχει μειονεκτήματα και αυτό.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Ειδικα στο χωμα τον ιμαντα τον κλαις.
Αυτό ήθελα να πω κι εγώ και με πρόλαβες! Ο ιμάντας είναι εντελώς ακατάλληλος για off-road χρήση!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Top Bottom