Μετά το fazer το χάος, μετά το fazer το τίποτααααααα (δηλαδή μετά το fazer, τι;;;; )

tasosdr

Μέλος
Περιοχή
νεα μακρη
Όνομα
tasos
Μοτό
Husqvarna te630
Honda forza 350
Honda vision 110
Ο δίσκος σαν ανταλλακτικό έχει γύρω στα 100 ευρω και η εργασία 130.
P. S... Εγώ έχω τον μαμά ακόμα.
πεςτα ...6 δισκάκια γνήσια σε ότι τζαπονέζικο ,ότι κυβίκα και νάναι ,πάνω κάτω κατοστάρικο -το λιγότερο ...στα ανταλλακτικά όλα ίδια είναι και αν τα βρεις.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Η τεράστια διαφορα στον δισκο των ελαιοψυκτων boxer ειναι οτι ειναι ξηρος σαν των αυτοκινήτων. Οταν καποιοι καμπαρντινατοι clarinet grooms δουλευουν το boxer μονο καφε σπιτι πελφε σταματα ξεκινα, και δεν γράφουν 20,000χλμ το χρονο εθνικη ή επαρχιακο που η φθορα του συμπλεκτη ειναι αμελητέα, λογικο ειναι να τους τελειωνουν στα 50,000χλμ.

Το υδροψυκτο ομως κι αυτο τα 6 δισκάκια που κοστιζουν εχει απ'όσο ξερω.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ειδικα στο χωμα τον ιμαντα τον κλαις.

Μια χαρα παει και χωμα, ολα τα ζκουτερ ειναι καλυμμένα με ιμαντα και δεν περναει τιποτα μεσα.

Οποτε για ψευτοονοφ ακομα με ενα καπακι μια χαρα ειναι

Οι ιμαντες εχουν δυο βασικα μειονέκτηματα για καποιον που ρωτησε, το ενα πολυ βασικο ειναι οτι εισαι εντελως δεσμευμενος στο θεμα κλιμακωσης κιβωτιου μιας και δε μπορεις να αλλαζεις γραναζια (βεβαια ισως σε μαζικη παραγωγη καποιος εμπαινε στο κοπο για διαφορετικα ραουλα)

Το δευτερο ειναι οτι ο ιμαντας εχει σημαντικα περισσοτερες απωλειες μεταδοσης απο την αλυσίδα
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν νομιζω οτι ειναι τοσο απλο. Ενα πετραδακι να σφινωθει στα δόντια ή στον ιμαντα και παπαλα. Οσο για κουτι να το ντυσεις, περα απο το θεμα εμφανισης, νομιζω οτι παρα πολυ δυσκολα μπορει να ντυθεί ενας ιμαντας που ουτως ή αλλως θα δυσκολευεται να ακολουθησει τη μεγαλη διαδρομη του πισω αξονα σε μια ονοφ μηχανη.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εμένα με πεισατε!!! Το βράδυ θα μπω καρ να ψάξω 10αρι με 12αρι gs
Ένας ένας τα 10αρια από πέρυσι που τα συζητούσε ο Θοδωρής με κάποιον πάλι, ανέβηκαν με εσάς τους λυσσασμενους
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Στην αντιπροσωπεία λύνουν και δένουν με 300€.
«Εξω» με 150€.
Ο γνήσιος δίσκος γύρω στα 120€-160€ ανάλογα που θα τους πιάσεις.
Άντε και βαλβολίνες και μια τσιμουχα διαφορικού.
Λιγες εργασιες ανεφερες!!!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Εισαι σίγουρος?
Δεν γνωρίζω για αλυσιδογραναζα... Αλλα το κόστος αλλαγής δίσκου στα gs είναι κάτω από 250 ευρώ
Αυτη η τιμη ειναι εκτος αντιπροσωπειας (που δεν εχω κανενα απολυτος προβλημα με αυτο) και ΜΟΝΟ αλλαγη δισκου και εργασια. Τιποτα αλλο.
Αυτο το κανουν ΜΟΝΟ οσοι θελουν να πουλησουν την μηχανη ή δεν εχουν πραγματικα χρηματα.
Θα αλλαχθουν και αλλα πραγματα, και η τιμη ανεβαινει κατακορυφα!!!!! 250 ευρω δεν........................
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Στον κουμπάρο μου με 1150gs κόπηκε ο άξονας στο σημείο που έχει το λάστιχο απόσβεσης και όταν άνοιξε το μοτέρ στα δύο για αντικατάσταση άλλαξε και δίσκο πλατό και κάτι άλλα ψιλοπράγματα τα οποία χρειαζόταν να τα αλλάξει και δεν το ήξερε..
Στην αρχή νομίζαμε ότι είναι δίσκος γιατί συμπεριφερόταν σαν να πατινάρει μετά από λίγη ώρα το έφαγε όλο το λάστιχο και γυρνούσε τρελά χωρίς να κουνιέται η μηχανή.

Η Μηχανή από την μέση και πίσω είχε φύγει όλη για να γίνει η δουλειά. Να πω τιμή σε μη εξουσιοδοτημένο με ανταλλακτικά ή όχι; Αν πω, πάρτε μια καρέκλα να κάτσετε πρώτα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το 130αρι σε ποια αντιπροσωπεια;;;;;;;;;;;
Σε όλες....
Αν εννοείς άλλη εργασία το πλατό, αυτό το φρεζαρεις σε ένα τόρνο αν έχει πατουρα και είσαι έτοιμος.
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Μετά το φρεζάρισμα ο δίσκος έχει τις ίδιες επιδόσεις ή χρειάζεσαι πιο δυνατά ελατήριοα για να έρθει στα ίσια του; Όπως και στις καμπάνες δηλαδή.
Δεν πιστεύω σε κανένα χρόνο να αρχίσει να πατινάρει πάλι λόγω έλλειψης υλικού...
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μετά το φρεζάρισμα ο δίσκος έχει τις ίδιες επιδόσεις ή χρειάζεσαι πιο δυνατά ελατήριοα για να έρθει στα ίσια του; Όπως και στις καμπάνες δηλαδή.
Δεν πιστεύω σε κανένα χρόνο να αρχίσει να πατινάρει πάλι λόγω έλλειψης υλικού...
Δοκιμασμένα δεν υπάρχει πρόβλημα, αν η πατουρα είναι σε λογικά επίπεδα.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Μια χαρα παει και χωμα, ολα τα ζκουτερ ειναι καλυμμένα με ιμαντα και δεν περναει τιποτα μεσα.

Οποτε για ψευτοονοφ ακομα με ενα καπακι μια χαρα ειναι

Οι ιμαντες εχουν δυο βασικα μειονέκτηματα για καποιον που ρωτησε, το ενα πολυ βασικο ειναι οτι εισαι εντελως δεσμευμενος στο θεμα κλιμακωσης κιβωτιου μιας και δε μπορεις να αλλαζεις γραναζια (βεβαια ισως σε μαζικη παραγωγη καποιος εμπαινε στο κοπο για διαφορετικα ραουλα)

Το δευτερο ειναι οτι ο ιμαντας εχει σημαντικα περισσοτερες απωλειες μεταδοσης απο την αλυσίδα
Φαντάζομαι εννοείς τελική σχέση μετάδοσης και όχι κλιμάκωση γιατί η τελευταία έχει να κάνει μόνο με το κιβώτιο και τα γρανάζια μέσα του και δεν επηρεάζεται από τα γρανάζια της τελικής μετάδοσης! Επίσης, για το ότι ο ιμάντας έχει σημαντικά περισσότερες απώλειες, ισχύει ακριβώς το αντίθετο και μάλιστα ανέτρεξα και στη βιβλιογραφία μου για να δω τη διαφορά τους! Αυτό το καταλαβαίνει κανείς και στην πράξη από τη διαφορά στην κατανάλωση καυσίμου! Η ευαισθησία σε σκόνες βρωμιές κλπ είναι δεδομένη και η πλήρης κάλυψη δεν θα ήταν λύση για λόγους που αναφέρθηκαν αλλά και γιατί η αντοχή μειώνεται σημαντικά με την αύξηση της θερμοκρασίας (βιβλιογραφική αναφορά)! Ουσιαστικά, για εφαρμογές σε μοτο, αυτό είναι το κύριο πρόβλημα της ιμαντοκινησης σε συνδυασμό με ένα ακόμα, ότι σε εφαρμογές μεγάλης ισχύος απαιτούν στοιχεία μεγάλου όγκου και βάρους που τα καθιστά ακατάλληλα (από τη βιβλιογραφία μου και αυτό)! Κατά τα άλλα, μόνο πλεονεκτήματα η ιμαντοκίνηση!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Top Bottom