Μετά το fazer το χάος, μετά το fazer το τίποτααααααα (δηλαδή μετά το fazer, τι;;;; )

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
98hp μέχρι και του 07
105 μέχρι και του 09+
110 με διπλό εκκεντροφόρο.

Αυτά αν δε κάνω λάθος.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κάπως έτσι.......εγω αναφέρθηκα στην διαφορά ιπποδύναμης με το 1150
 

tasosdr

Μέλος
Περιοχή
νεα μακρη
Όνομα
tasos
Μοτό
Husqvarna te630
Honda forza 350
Honda vision 110
Ότι δίνει το tenere σε εξοπλισμό στα 10.500 δίνει με την προσφορά τώρα το BMW στα 11.200. Και όποιος θέλει τα παραπάνω παίρνει πακέτα στη BMW. Σε αυτή τη τιμή είναι στο παιχνίδι το 850
πάντως για καινούριο xt ,φτηνό δεν το λες,έφτασε σχεδόν το f850.
η yamapa συνεχίζει ,αυτό που έκανε όλα τα χρόνια.
Το tracer 700 το δίνει σχεδόν 2500€ πιο κάτω αλλά το xt θέλει να το μοσχοπουλήσει.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
πάντως για καινούριο xt ,φτηνό δεν το λες,έφτασε σχεδόν το f850.
η yamapa συνεχίζει ,αυτό που έκανε όλα τα χρόνια.
Το tracer 700 το δίνει σχεδόν 2500€ πιο κάτω αλλά το xt θέλει να το μοσχοπουλήσει.
Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις

Τρία χρόνια εξέλιξη

πέραν του κινητήρα ο οποίος είναι γνωστός και που δεν έχει αλλαγές σε σχέση με τα MT 07 όλα τα υπόλοιπα είναι καινούργια σε ένα μηχανάκι που δεν θα πουλήσει όσο το tracer

Και ας μην ξεχνάμε είναι μακράν το φθηνότερο στην κατηγορία του

Σίγουρα αφήνει καλό περιθώριο κέρδους αλλά οι εταιρείες για αυτό υπάρχουν
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
πάντως για καινούριο xt ,φτηνό δεν το λες,έφτασε σχεδόν το f850.
η yamapa συνεχίζει ,αυτό που έκανε όλα τα χρόνια.
Το tracer 700 το δίνει σχεδόν 2500€ πιο κάτω αλλά το xt θέλει να το μοσχοπουλήσει.
Δεν νομίζω πως είναι ακριβό το Tenere για αυτά που δίνει. Βaσικά δεν έχει καμία σχέση με το XT. Πρώτον μοτερικά. 2κύλινδρος με 30+ άλογα παραπάνω. Εξελιγμένο στην Ευρώπη απο τους καλύτερους. Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, στήσιμο τέλειο, πανέμορφο. Στο χώμα έχει τόσο σχέση με το XT όσο έχει το Tracer 700 με ένα 990 SMT στο δρόμο!

Και όλοι οι ειδικοί συμφωνούν πώς είναι το πρώτο on-off μετά απο πολλά χρόνια κυριαρχίας της KTM που θυμίζει την Yamaha οταν πρωταγωνιστούσε αυτή στο Dakar και στα χώματα. Το λές και τεράστια επιτυχία και η τιμή του μάλλον είναι καλή τελικά και δεν θα προλάβαίνουν να πουλάνε!

Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις

Τρία χρόνια εξέλιξη

πέραν του κινητήρα ο οποίος είναι γνωστός και που δεν έχει αλλαγές σε σχέση με τα MT 07 όλα τα υπόλοιπα είναι καινούργια σε ένα μηχανάκι που δεν θα πουλήσει όσο το tracer

Και ας μην ξεχνάμε είναι μακράν το φθηνότερο στην κατηγορία του

Σίγουρα αφήνει καλό περιθώριο κέρδους αλλά οι εταιρείες για αυτό υπάρχουν
Δεν ξέρω στην Ελλάδα (που άμα δεν πουλήσει στην Ελλάδα πιο πολύ απο Tracer 700 ;εχουμε πρόβλημα στον εγκέφαλο σαν λαός γιατί τo Tenere φτιάχτηκε για Ελλάδα αλλά έχω μεγάλη αμφιβολία οτι Ευρώπη δεν θα ξεσκιστεί να πουλάει το tenere και πολύ παραπάνω απο το Tracer.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν ξέρω στην Ελλάδα (που άμα δεν πουλήσει στην Ελλάδα πιο πολύ απο Tracer 700 ;εχουμε πρόβλημα στον εγκέφαλο σαν λαός γιατί τo Tenere φτιάχτηκε για Ελλάδα αλλά έχω μεγάλη αμφιβολία οτι Ευρώπη δεν θα ξεσκιστεί να πουλάει το tenere και πολύ παραπάνω απο το Tracer.
Εννοείται και ορθώς θα συμβεί, ότι το τρέισερ θα πουλάει πολύ παραπάνω γιατί είναι πιο μικρό, πιο ελαφρύ, πιο άνετο, πιο προσβάσιμο σε κάθε ύψος αναβάτη, πιο φτηνό, πιο οικονομικό σε αναλώσιμα (λάστιχα που κρατάνε πολύ παραπάνω και αλυσιδογράναζα που δεν ταλαιπωρούνται από χώματα, συμβατικές αναρτήσεις κλπ) και πολύ πιο εύπεπτο εμφανισιακά.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν νομίζω πως είναι ακριβό το Tenere για αυτά που δίνει. Βaσικά δεν έχει καμία σχέση με το XT. Πρώτον μοτερικά. 2κύλινδρος με 30+ άλογα παραπάνω. Εξελιγμένο στην Ευρώπη απο τους καλύτερους. Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, στήσιμο τέλειο, πανέμορφο. Στο χώμα έχει τόσο σχέση με το XT όσο έχει το Tracer 700 με ένα 990 SMT στο δρόμο!

Και όλοι οι ειδικοί συμφωνούν πώς είναι το πρώτο on-off μετά απο πολλά χρόνια κυριαρχίας της KTM που θυμίζει την Yamaha οταν πρωταγωνιστούσε αυτή στο Dakar και στα χώματα. Το λές και τεράστια επιτυχία και η τιμή του μάλλον είναι καλή τελικά και δεν θα προλάβαίνουν να πουλάνε!



Δεν ξέρω στην Ελλάδα (που άμα δεν πουλήσει στην Ελλάδα πιο πολύ απο Tracer 700 ;εχουμε πρόβλημα στον εγκέφαλο σαν λαός γιατί τo Tenere φτιάχτηκε για Ελλάδα αλλά έχω μεγάλη αμφιβολία οτι Ευρώπη δεν θα ξεσκιστεί να πουλάει το tenere και πολύ παραπάνω απο το Tracer.
Συμφωνω...
Μονο που τόσα χρόνια απραξίας στην κατηγορία, στην χώρα μας το κοινό της Γιαμαχα έπαιρνε tdm.
Οπότε το tracer μάλλον θα πουλησει περισσότερο από τ700
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εννοείται και ορθώς θα συμβεί, ότι το τρέισερ θα πουλάει πολύ παραπάνω γιατί είναι πιο μικρό, πιο ελαφρύ, πιο άνετο, πιο προσβάσιμο σε κάθε ύψος αναβάτη, πιο φτηνό, πιο οικονομικό σε αναλώσιμα (λάστιχα που κρατάνε πολύ παραπάνω και αλυσιδογράναζα που δεν ταλαιπωρούνται από χώματα, συμβατικές αναρτήσεις κλπ) και πολύ πιο εύπεπτο εμφανισιακά.
Βλέποντας την τεράστια επιτυχία του GS φυσικά αλλά και του Africa 1000 πανευρωπαϊκά πιστεύω πώς η Ευρώπη θέλει καλά On-Off. Βάζοντας στο παιχνίδι το tenere ρίχνεις μέσα ένα κορυφαίο μεσαίο on-Off σε τιμή προσιτή. Δεν υπήρχει μέχρι σήμερα τόσο καλό Adventure μηχανάκι στα μεσαία κυβικά που να υπόσχεται ταξίδια στο κόσμο!! Δεν βλέπω κανένα λόγο γιατί ένα μέτριο commuter όπως το tracer 700 να κάνει πάνω απο τις μισές πωλήσεις απο ένα tenere 700 όταν ειδικά η διαφορά τιμής τους δεν είναι μεγάλη.

Προσωπική μου εκτίμηση πώς στην Ευρώπη τον επόμενο χρόνο θα μπει εύκολα δεκάδα το Tenere (αν το υποστηρίξουν και σε επίπεδο παραγωγής) και θα φτάσει νούμερα Africa σίγουρα. Βάζω και στοιχηματάκι..:p
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Στανταρ θα πουλησει περισσοτερο ...το tracer 700 ειναι απλα αοσμο...κανει τα παντα μετρια...την ιδια ωρα που το τενερε υποσχεται ταξιδια στην ακρη του κοσμου.επισης εχει πεσει προωθηση στο tenere με test rides και οτι αλλο μπορεις να φανταστεις...επισης παιζει μονη της σε αυτα τα λεφτα στην κατηγορια..επισης η μηχανη ειναι και ομορφια και το tenere ειναι ιδιαιτερο και ντακαρισιο....και τελος αν σκεφτεις οτι ειχαν πωληθει 50 κομματια το πρωτο εξαμηνο του 19 απο tracer(και αυτο θεωρω πως λογω της προσφορας που τα δινε 7100) για πλακα θα το περασει σε πωλησεις το tenere...οι κλασσικοι γιαμαχακιδες tdmιδες, παιζουν στο 900αρι...

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
9 στους 10 που θελουν 700αρι κοιτανε την τσεπη τους. Χαλαρα θα παραμεινει το Τρεισερ μπροστα γιατι παιρνεις μπολικη μηχανη για τα 7500 του.
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
9 στους 10 που θελουν 700αρι κοιτανε την τσεπη τους. Χαλαρα θα παραμεινει το Τρεισερ μπροστα γιατι παιρνεις μπολικη μηχανη για τα 7500 του.
Εγω διαφωνω....ναι μεν κοιτανε την τσεπη τους(και γω μεσα σε αυτους) αλλα εγω για 2 χιλιαρικα(8300 το πουλανε το tracer)θα παιρνα το ντακαρισιο και για κομιουτινγκ..

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εγω διαφωνω....ναι μεν κοιτανε την τσεπη τους(και γω μεσα σε αυτους) αλλα εγω για 2 χιλιαρικα(8300 το πουλανε το tracer)θα παιρνα το ντακαρισιο και για κομιουτινγκ..

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μην κοιτας απο την οπτικη του κοινου αυτου του φορουμ. Καλως ή κακως το Τ7 ειναι πιο εξειδικευμενο μηχανακι απο ενα πασπαρτου τρεισερ.
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Μην κοιτας απο την οπτικη του κοινου αυτου του φορουμ. Καλως ή κακως το Τ7 ειναι πιο εξειδικευμενο μηχανακι απο ενα πασπαρτου τρεισερ.
Μαζι σου σε αυτο,απλα ολο και περισσοτερο κοινο κινειται σε on/off αντι για στριταδικα μηχανακια...και εδω και ευρωπη.συν την προωθηση που του εχουν κανει.ισως να το βλεπω υποκειμενικα,ο χρονος θα το δειξει...

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ποιός ασχολείται με Ελλάδα ρε παιδιά?! Εδώ πρώτο σε πωλήσεις είναι το Zontes 310!! Και δεν έχουμε ούτε το 1% των Ευρωπαικών πωλησεων, ένα στατιστικό σφάλμα είμαστε.

Για Ευρώπη μιλάω και συγκεκριμένα αγορές Ιταλίας, Γαλλίας, Μ.Βρετανίας και Γερμανίας που είναι οι πυλώνες σε πωλήσεις. Εκεί θεωρώ θα σαρώσει το tenere.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κάναμε μιά συζήτηση με τον Κώστα στο γκαράζ του όσο τον ταλαιπωρούσα με τα καλώδια. Μου λέει "με αυτά που έχεις μαζέψει..." και εννοούσε τις δύο εικοσάχρονες με τα πολλά χιλιόμετρα. Μου λέει ένας άνθρωπος που ψάχνεται, ενημερώνεται, γιατί να μένει με την ίδια μοτοσικλέτα για χρόνια και στο τέλος να απαξιώνεται; Την ίδια -ακριβώς- συζήτηση έχουμε κάνει με έναν φίλο που έχει ένα ανεκτίμητο CB1000 του 9Χ το οποίο έχει λιώσει στα χιλιόμετρα και προφανώς το ανεκτίμητο δεν είναι ταυτόσημο με υψηλή αξία σε ευρώ, είναι στο ότι το γουστάρει κάργα ακόμα (και δεν τον αδικώ). Το θέμα με το fazer είναι ότι ακόμα το βλέπω και με ταξιδεύει, ακόμα το καβαλάω και έχει μιά βαρβατίλα που δεν έχω χορτάσει και έχει απαξιωθεί, οπότε αν πάθει κάτι δεν το κλαίω (ψέμματα λέω, εντάξει, στα πλαίσια της λογικής εννοώ) και δεν θα χαλάσει ποτέ, το περίμενα να κάνει μπαμ πολύ καιρό πριν γράψει 177000. Κουβαλάει δύο συν νοικοκυριό, πάει (οκ, πήγαινε) σβέλτες εκδρομές, πάει δουλειά, κάνει οτιδήποτε επάξια. Αυτό ακριβώς το κάνει αναντικατάστατο ή δυσαναπλήρωτο και για αυτό έμεινε τόσο. Εντάξει δεν ήταν μόνο αυτό, είναι και η pro bono εργασία ετών (πολύ σωστός ο k0k0s) που βοηθάει στο να κρατήσεις το ίδιο, βοηθάει και στο να μην του φερθείς και τόσο καλά γιατί το VFM της επισκευής του φθίνει. Κάπου εκεί, στην φάση που ζω στα απόνερα κακών (κρινόμενων με την σοφία και την απόσταση του χρόνου πάντα) επαγγελματικών αποφάσεων και στην κατάσταση του "ζήσε το σήμερα σαν να υπάρχει μόνο το μεθαύριο" που κρατάει πολύ περισσότερο από όσο θα περίμενα, γυρίζει ο τροχός στα τέλη της προηγούμενης χρονιάς. Όχι δεν κέρδισα τυχερό παιχνίδι, εκκρεμότητες από 10-15 χρόνια πίσω έκλεισαν, άλλες εντελώς και άλλες σχεδόν. Ψυχολογικό ξεφόρτωμα, να χαρώ να μην χαρώ (δεν ξέρεις αν υπάρχει το άλλο παπούτσι που θα πέσει) και ευκαιρία να πάρω μηχανάκι, εφηβική σκέψη.

Ο ενήλικας στον χώρο είπε όχι μηχανάκι το οποίο δεν το χρειάζομαι γιατί δεν κυκλοφορώ με μηχανάκι πιά, αφού δεν έχω και διάθεση στην πράξη, θεωρητικά μόνο. Πετάς λεφτά σε μηχανάκι, πας καλά ρε φίλε; Ναι δεν έχει λογική. Από την άλλη, μήπως σου φέρει διάθεση, το λαϊκό τρώγοντας έρχεται η όρεξη; Άντε και πες να πάρεις μηχανάκι, ποιο; Αυτό που θες δεν υπάρχει. Μην πάρεις τίποτα.

Το να κοιτάξεις τον καθρέφτη και να πεις στον εαυτό σου τι θέλεις είναι τραγικά δύσκολο, το να το πεις σε άλλους ακόμα περισσότερο. Διάβασα ένα βιβλίο πρόσφατα σχετικό και το πόσα λάθη κάνω στην συζήτηση, θέλοντας να πω κάτι και τελικά λέγοντας κάτι άλλο, είναι κωμικά συχνό (και ισχύει για τους περισσότερους από εμάς τελικά). Πάμε λοιπόν ξανά. Τι θες ρε φίλε. Το "ένα για όλα" δεν υπάρχει, το ξεχνάμε. Το πλησιέστερο στο "ένα για όλα" είναι το Τ700, αν δεν είσαι μεγαλόσωμος, με το tracer 900 δεν ταιριάξαμε ενώ είναι μηχανάρα στα χαρτιά, οπότε γειά σου Yam. Το επόμενο είναι το 790R το οποίο... έχω ήδη δει το Norden και είναι το ίδιο αλλά πιο ιδιαίτερο και θέλει έναν χρόνο ακόμα, γειά σας. Η άφρικα είναι υπέροχη αλλά μήπως χτυπάει πιο ψηλά στο ταμείο από ότι δικαιολογώ στον εαυτό μου; Συν το ότι δεν πέτυχα και ντίλερ που πραγματικά να θέλει να ασχοληθεί με την πώληση. Για το GS και το XR δεν μου δικαιολογώ με τίποτα τα 20+ χιλιάρικα της τιμής τους, γειά.

Οπότε κάτσε και κοίτα ό,τι έχεις. Που λογικό είναι εδώ που τα λέμε... Θα ήταν αλλιώς αν τα έλιωνα στα χιλιόμετρα όπως παλιά.

Ξέχνα ΟΛΑ τα παλιά (πιο εύκολα το λες παρά το κάνεις). ΤΙ ΘΕΣ ρε μλκ;
Θέλω να μπω χώμα, ο πήγασος ήταν μιά σωστή σκέψη για ξεκίνημα σοφτ αλλά τον έφαγαν τα άσχημα της ζωής μου στην υλοποίηση και χρησιμοποιήθηκε μόνο ως.... κανονικό μηχανάκι.
Θέλω να ξανακάνω αυτό που έκανα παλιότερα, όποιο ΣΚ μπορώ να φεύγω βόλτες, με κάτι που δεν θα με φοβίζει από πλευράς ασφάλειας και που θα χωράει δύο άνετα.

Βρίσκεται το xchallenge (με ότι περίεργο προέκυψε μετά) που είναι αυτό που ήθελα (και διορθώνεται). Είναι αυτό που πρέπει για σόλο βόλτες και εκδρομές με χώμα. Η διαδικασία απόφασης αγοράς διήρκεσε λίγες ώρες, καθόλου εγώ. Ο πήγασος θα φύγει λοιπόν... Αλλά ήρθε ο Covid και ξέμεινε.

Το fazer τι θα γίνει; Τα τελευταία χρόνια ήταν μιά περίεργη κατάσταση, το ότι δεν είχα διάθεση να καβαλήσω και δεν μπορούσα να δώσω παραπάνω σημασία και χρήματα, γίνονταν πράγματα όσο πιο φτηνά. Τα λάστιχα μόνο όταν έλιωναν και τα έτρωγε ο καιρός ακίνητα, τακάκια no name, λάδια φίλτρα μπουζί δεν είναι σοβαρό έξοδο για να το σκεφτώ δυό φορές αλλά στα υπόλοιπα... Δεν είχε καλοεπισκευαστεί μετά το low (και έχει περάσει καμιά 5ετία από τότε νομίζω) στα πλαστικά και δεν είχε βαφτεί σωστά (χρώμα μονό αντί για χρώμα/βερνίκι) και φαίνεται. Φέτος βάζω φρέσκα λάστιχα, EBC τακάκια και είναι άλλο μηχανάκι. Λείπουν μερικές πινελιές στην ανάρτηση για να ξαναγίνει (μηχανικά) αυτό το γ@μιστερό μηχανάκι που πάντα ήταν, με τα πλαστικά δεν αξίζει να ασχοληθώ. Τι το θες το νέο ρε μαν; Ε βασικά το θες για να μην σκέφτεσαι ότι "πέφτω" κάθε φορά που έχει νερά και γλίτσα γιατί δεν είσαι ο Λορένθο να σε κολλάνε με σούπερ κόλλα και την επόμενη μέρα να μπαίνεις για αγώνα. Και για ψυχολογικούς λόγους, το xchallenge το πήρα και πήγα για δουλειές ενώ θα μπορούσα να πάω και με αυτοκίνητο ως συνήθως.

Ξέρεις ότι έχεις γράψει ένα βιβλίο και είσαι ακόμα στο πουθενά, ναι; Ναι. Το κορίτσι λοιπόν συμπαθεί τα GS αλλά δεν ξέρει αν θα ακολουθεί συχνά. Εγώ σέβομαι αυτά που κάνουν τα GS και δεν έχω βρει εναλλακτικό όχημα που να είναι όλα όσα είναι το fazer, στο Versys 1000 είχα μιά ελπίδα αλλά στο Σοφικό δεν κολλήσαμε, με το V85TT το ίδιο (πιο συμπαθητικό από το Versys όμως). Το S1000XR μεταχειρισμένο, ίσως; Από τον Νοέμβριο και περισσότερο ακόμα από Φεβρουάριο στην έκθεση στο Λονδίνο η ίδια ιστορία (έκανα και το λάθος να ανέβω στο καινούριο μοντέλο πουναπάρεικαινασηκώσει), ήρθε ο κοβίντ, βγήκαν οι τιμές S1000XR 2020, οι προσφορές στα 19άρια, γελάσαμε, έφυγε ο κοβίντ (δεν έφυγε, αλλά μας άφησαν στο δρόμο τέλος πάντων). τίποτα.

Κατέληξα στο απλό: πόσο έχει ένα S1000XR 2020 ή ένα R1250GS 2020; Μπορείς να στήσεις το γκαράζ που δεν θα σου λείπει τίποτα με αυτό το ταβάνι ή ακόμα καλύτερα με πολλά ρέστα γιατί τα λεφτά που συζητάμε είναι τρελά; Μπορείς, ψάξου. Και με αυτή την λογική, πήρα το γερμανικό fazer μεταχειρισμένο, είναι (οδηγώντας τα εναλλάξ) το ίδιο μηχανάκι με τόσο όσο παραπάνω. Παραπάνω άνεση, παραπάνω φρένα, παραπάνω γκάζι χωρίς να είναι εκπληκτικά διαφορετικό, απίθανα τρελή διαφορά σε εξοπλισμό και ηλεκτρονικά (καθόλου παράλογο). Το 1290R και S είναι πιο "απλωτά" σε θέση οδήγησης, θα κατεβάσω λίγο τα μαρσπιέ σε αυτό και θα είναι πολύ κοντά, είτε με χωμάτινα για GS είτε με άλλα άφτερ. Ήμουν πολύ κουρασμένος χτες για να το βγάλω βόλτα βράδυ να δω τα φώτα του, άλλοι λένε ότι είναι καλά, άλλοι λένε ότι είναι χάλια. Το ΣΚ, ίσως.

Προσπαθώ να ξεφύγω λίγο από την σκέψη που με σκεπάζει σαν μαύρο συννεφάκι "έπρεπε να τα κρατήσεις για μεθαύριο", γιατί όπως είπε ο ένας κολλητός που έχει περάσει πολλά και ο λόγος του έχει πολύ μεγάλο βάρος, άμα αποχωρήσεις αύριο από ανίατη ασθένεια όπως πολλοί συμμαθητές σου, από καρδιά, από άγχος, από στεναχώρια, από κοβίντ ψοφίντ σαρς μαρς κουκουναρς, επειδή απλά στο έγραψε η μοίρα, να έχεις ζήσει λίγο όπως ήθελες, αφού δεν κάνεις ζημιά πουθενά, ούτε στον εαυτό σου. Όλα αυτά τώρα δεν είναι συζήτηση για μοτοφόρουμ αλλά τέλος πάντων, όταν τα λες τα ξεφορτώνεσαι, δεν τα σβήνω.


Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές :)

έχω λιώσει στο γέλιο, ήταν ένα fazer, ένα Aprilia/BMW συνεργασία, ένα BMW/Aprilia συνεργασία και ένα BMW και ο ιδιοκτήτης ήταν γιαπωνεζόφιλος ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΙ.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Φίλε, αν και δεν έχουμε γνωριστεί, Γιάννη

επειδή και εγώ έχω περάσει (και περνάω ακόμα) μια αναμπουμπούλα στα θέλω μου για μοτοσυκλέτα, σε νοιώθω. Έκανα δυο φόρες το μεγάλο βήμα και πήρα ακριβά μηχανάκια (το S1000R και το Multistrada 1200s) στις εποχές αβεβαιότητας που ζούμε. Προσωπικά δεν μπόρεσα να συμβιβαστώ με αυτές τις κινήσεις, πραγματικά κρίμα μιας και τα ήθελα πολύ όμως με το που τα αγόραζα άρχιζε να με τρώει το σαράκι. ΄Εκανα καλά? Κι αν τύχει κάτι στην δουλειά? Αξίζει? Μόνος μου να τρώγομαι, η γυναίκα ποτέ δεν μου είπε τίποτα. Τώρα πια έχω γύρισει σε παλιά λημέρια, ένα παλιό tuono είναι στο γκαράζ μου και εγώ τρώγομαι πάλι. Έκανα καλά που έδωσα το multi? Έσωσα κάτι? Τι θα μπορούσα να πάρω πάλι και αν αξίζει?
Γαμώ την αβεβαιότητα των επαγγελματικών μου...

Σου εύχομαι λοιπόν να βρεις την ηρεμία και να απολαύσεις το XR, να το χαρείς χωρίς "ναι μεν αλλά", χωρίς τον φόβο του "μεθαύριο"...

ΥΓ: Νομίζω πως όσο θα καβαλάς το BMW τόσο θα ξεφτίζει το Fazer στα μάτια σου. Είναι τσαχπίνικα τα νέα μηχανάκια.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
παρόμοιους προβληματισμούς έχουμε οι περισσότεροι!

Ανάθεμα την τύχη μας να μην έχουμε αγοράσει ένα 1200GS η ακόμα καλύτερα (?!) ΄ένα Transalp Και να έχει τελειωσει μεσα μας αυτή η ΑΕΝΑΗ αναζήτηση για το τέλειο!!

Αν έπαιρνες Transalp ή GS θα σου έλεγα καλη απόλαυση! Τώρα θα σου πω καλοτάξιδο γιατί κάτι μέσα μου μου λέει πώς πάλι θα μείνεις ανικανοποίητος και θα ψάξεις την ολοκλήρωση σε ένα απο τα παραπάνω μοντέλα...:roflmao:

Να τη χαίρεσαι την αρκούδα!! (εκ του αρκουδόγκαζου)
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Ορμώμενος απο τον τίτλο "μετά το Fazer το χάος" αληθεια ειναι. Χαοτικες στιγμες θα ζησεις με το XR .Καλοταξιδο και παλι με πολλα χιλιομετρα στο εξωτερικο.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Φίλος έχει το XR από την πρώτη χρονιά κυκλοφορίας και δεν μπορεί να κρύψει την κ@υλα κάθε φορά που μιλά για αυτό! Τον πιστεύω, άλλωστε λίγο που το οδήγησα κι εγώ το θεωρώ εξαιρετική επιλογή! Καλά, ασφαλή και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα λοιπόν, να το ευχαριστηθείς όσο μπορείς!




Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Top Bottom