Μετά το fazer το χάος, μετά το fazer το τίποτααααααα (δηλαδή μετά το fazer, τι;;;; )

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το καινούριο λένε ότι καίει 5.5 και με 120 αλλαγές στα μέρη του κινητήρα. Είναι μια καλή επιλογή. Βέβαια δε ξέρω τι θα παίξει με το Brexit και την ομαλή λειτουργία της εταιρίας προς Ευρώπη. Επίσης το tiger 800 ετοιμάζει νέο κινητήρα με ότι συνεπάγεται στην αγορά πώληση τη κλασικού 800. Εγώ θεωρώ το ktm 1090 μαζί με το tiger 1050 2 αξιόλογες επιλογές σε αυτή την κατηγορία

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κι εγω θα προτεινα το 1090R που εχει ολα οσα ζηταει, ειδικα τωρα με προσφορα, αλλα εχει ενα μεγαλο μειον. Δεν ειναι μηχανακι για πολη. Οχι επειδη θα χαλασει, εαν αντεχει να σερνεται σε μονοπατια σε δαση με χαμηλες ταχυτητες και να ανεβαινει με κοφτες λασπωμενες ανηφορες οπως κανουν απειροι χεραδες γιουτουμπερς, η κινηση της πολης δεν θα του κλασει μια. Απλα τους ζεστους μηνες η ζεστη που βγαζει ο πισω λαιμος γινεται ενοχλητικη στην κινηση, και το χειροτερο, δεν κοβει το τιμονι του, δεν μπορεις να κανεις ανετα σφηνες σε σταματημενη κινηση. Εκει που με το ΧΤΖ κανω αναστροφη σε 2.5μ χωρο παρκινγκ, με το 1090 βγαινω μονο με την οπισθεν.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ έχω μπερδευτεί λίγο με το 1090. Δεν το παράγει κανονικά η ktm. Το σταμάτησε?
Δεν το έχω ψάξει, αλλά είναι γεγονός ότι η ΚΤΜ όταν φτιάχνει καλά μηχανάκια μετά από λίγο σταματάει την παραγωγή.
Το ίδιο έκανε με το 1190
 
Reactions: STF

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Στην Ευρωπη το τελευταιο μοντελο ηταν το 2018. Στον υπολοιπο κοσμο το 2019. Αυτα που δινει η ΚΤΜ τωρα σε προσφορα ειναι τα τελευταια μοντελα 2019, απο αγορες εκτος Ευρωπης (φαινεται και απο το χρωμα, αυτο το μαυρο/πορτοκαλι/ασπρο ηταν μοντελο εκτος Ευρωπης 2019). Το 1090 εδωσε τη θεση του στο 790, το 2020 δεν θα πωλειται πουθενα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί να βγάλεις απο την γκάμα ένα μηχανάκι σαν το 1090.. Για μένα ήταν το τέλειο Big on-Off και ο γνήσιος απόγονος του 990.

Το 790 είναι πιο εντουρο μηχανάκι και το 1290 είναι ανταγωνιστής του 1250 Adventure ουσιαστικά. Το 1090 ήταν ένα αθλητικό μυώδες 1000, κρίμα..
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Λόγω euro5 έρχονται αλλαγές γι'αυτό και ετοιμάζουν τον 890 που θα φοριέται σε street και adventure. αλλά και νέο 1090
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί να βγάλεις απο την γκάμα ένα μηχανάκι σαν το 1090.. Για μένα ήταν το τέλειο Big on-Off και ο γνήσιος απόγονος του 990.

Το 790 είναι πιο εντουρο μηχανάκι και το 1290 είναι ανταγωνιστής του 1250 Adventure ουσιαστικά. Το 1090 ήταν ένα αθλητικό μυώδες 1000, κρίμα..
Oλοι οι υπολοιποι κανουν "facelift"/"update" καθε δυο-τρια χρονια , η ΚΤΜ αλλαζει μοντελο/ονομα/κυβισμο. Το 1190 το κρατησε 3 χρονια, το 1050 2 ή 3, το 1290Τ 2 χρονια, το 1090 αλλα 2 Ευρωπη/3 υπολοιποι, το 1290 R/S 3 χρονια και φετος βγαζει νεο μοντελο κτλ. Η Χοντα πχ εβγαλε το CRF1000 2016-2019 και τωρα το λεει CRF1100 , εστω και εαν ειναι ενα σχεδον εξολοκληρου διαφορετικο μηχανακι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Επιτέλους λίγος χρόνος "το λάπτοπ μου και εγώ". sugariasgeorge βλέπεις, άργησε αλλά τα λεφτά του τα βγάΝει.

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί να βγάλεις απο την γκάμα ένα μηχανάκι σαν το 1090.. Για μένα ήταν το τέλειο Big on-Off και ο γνήσιος απόγονος του 990.
Το σύνολο των ΚΤΜάδων έχει απορρίψει κάθε επόμενο μηχανάκι ως "fake adventure". Το 1190R ήταν "στριτάδικο", το 1090R ήταν "ευνουχισμένο στριτάδικο" φτάσαμε να διαβάζουμε "και ποιός είναι αυτός ο Κρις Μπερτς που μας τον επέβαλε η ΚΤΜ λες και είναι καμιά οδηγάρα" γιατί 990 ήταν μόνο ένα και τα δάκρυα κυλούν ποτάμι. Ακόμα και για το 790R πέφτει βιτριόλι, το 990SE ήταν καλύτερο μηχανάκι και δεν υπάρχει πρόοδος, μετά το 990 έπρεπε η ΚΤΜ να κατεβάσει ρολά και να κλείσει.

Το 1090R είναι το 1290R με πιο μικρό μοτέρ και τα πλαστικά του 1190, στα ίδια κιλά με το 1290R, με το ίδιο καλές αναρτήσεις αλλά χειρότερα φώτα και (ίσως) αεροδυναμική. Από τις λίγες μοτοσικλέτες που καβάλησα και κούμπωσα τόσο καλά επάνω. Η τιμή που το δίνουν δεν είναι προσφορά βέβαια, με την έννοια του end-of-life-ξεστοκάρισμα σε άλλες αγορές της Ευρώπης όπου οι εκπτώσεις από τον κατάλογο είναι σοβαρές, όχι 7-8% για καταργημένο μοντέλο. Στην πραγματικότητα, το κόστος κατασκευής του ήταν "ίδιο" με του 1290 αλλά έπρεπε να πωλείται στην τιμή της Άφρικα και ό,τι δεν δίνει αρκετό κέρδος φεύγει από τον κατάλογο ορθώς.

Το 790 το απλό από την άλλη, είναι από τις λίγες μοτοσικλέτες που δεν ήθελα να κάτσω περισσότερο από δευτερόλεπτα στην σέλα του και επειδή έδωσα δεύτερη ευκαιρία, είμαι σίγουρος για ότι γράφω. Θα μου πεις το 790R διαφέρει κατά μία σέλα και είναι "άλλο" μηχανάκι (δεν έχω προσέξει αν έχουν το ίδιο τιμόνι). Διαφέρει και κατά τις αναρτήσεις και στην τιμή του απλού δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για πλήρως ΜΗ ρυθμιζόμενες από καμία εταιρία. Αν με ενοχλεί η απουσία ρύθμισης απόσβεσης συμπίεσης στα περισσότερα μηχανάκια της τιμής αυτής, το ΜΗΔΕΝ ή έστω μιά προφόρτιση είναι ΛΟΛ, ομιτζί, το θεωρώ κοροϊδία απέναντι στον πελάτη. Με το 890R να χτυπάει το κουδούνι της εξώπορτας δεν υπάρχει λόγος να ψωνίσεις σήμερα, εκτός αν κάνουν σοβαρή έκπτωση, που στο R δεν, αφού δεν μπορούν καν να καλύψουν τις παραγγελίες που έχουν γίνει. Το R μου άρεσε πάντως.

Το 1050Sport είναι πραγματικά ωραίο μηχανάκι, στο τεστ της triumph στο Λαύριο μου άρεσε. Με το συγκεκριμένο με κολλάει το ένα αξιόπιστο σέρβις στην Αθήνα (χτύπα ξύλο αλλά πες ότι κάτι παθαίνει ο άνθωπος αυτός, WTF...) και ότι το τρακ ρέκορντ της εταιρίας στην αξιοπιστία είναι κομματάκι λερωμένο. Λίγο περίεργα τα έγραφαν και κάτοχοι για τον χειρισμό σε θέματα εγγύησης από την αντιπροσωπεία σε γνωστά ζητήματα, το οποίο δεν δημιουργεί εμπιστοσύνη.

Το Versys 1000 έχει ένα τεράστιο εργονομικό αστείο, εκεί που κατεβάζω τα πόδια μου σταματημένος με καρφώνει το μαρσπιέ στην γάμπα. Και είναι της οικογένειας γιατί και το μικρό το ίδιο κάνει. Στο Σοφικό παραλίγο να πέσω γιατί πιάστηκε το τζιν και κοψοχόλιασα για να το ξεμπλέξω και να πατήσω χωρίς να γίνω ρόμπα. Εννοείται ότι το μικρό αυτό ανέκδοτο δεν είναι λόγος απόρριψης μιάς υπέροχης μοτοσυκλέτας. Τα λεφτά που είναι "δίπλα" στον τετρακύλινδρο σατανά με όνομα S1000XR είναι (ο οποίος σατανάς ετοιμάζεται να αλλάξει ρούχα), το ότι είναι λίγα παραπάνω κιλά και πολλά λιγότερα άλογα δεν το βοηθούν να γίνει ελκυστικό. Πρακτικά κλείνοντας τα μάτια στην τιμή είναι στην κορυφή των Ι4 τουριστικών, με εκλεκτή παρέα το FJR. Απλά αν οδηγήσεις το S1000ΧR και δεν γυρίσεις από το τεστ με ταχυπαλμία από αδρεναλίνη, με το βρακί σου βρεγμένο και δεν το βλέπεις στον ύπνο σου μετά, είσαι για κομπάρσος στο walking dead. Όπου και το BMW θέλει το κατιτίς σε σέλα και μαρσπιέ για χώρο στα πόδια, αλλά μόλις γυρίσει λίγο ο καρπός δεν έχει σημασία τίποτα πλέον. Και όσο ονειρικό είναι όλο αυτό κάποιες φορές, τόσο αχρείαστο είναι άλλες, δεν ξέρω αν έχει "ήρεμη μετακίνηση" στο μενού αυτό το μηχανάκι.

al800 το ζήτημα με τα λεφτά είναι απλό: Θεωρώ ότι το μηχανάκι αποτελεί λεφτά που ανοίγεις τον σκουπιδοντενεκέ και τα πετάς μέσα. Σε "πόνεσε" η εικόνα; Τότε τα λεφτά είναι πολλά και πρέπει να πάρεις κάτι φτηνότερο. Αν δεν βρεις ποσόν που να μπορείς να πετάξεις στα σκουπίδια, μην πάρεις μηχανάκι. Είναι λίγο περίεργη και σκληρή θεώρηση αυτή; Μιά φτυαριά χαλίκι, ένα λαδάκι, μιά κακή εκτίμηση σε άσφαλτο και το απαστράπτον καμάρι γίνεται σκραπ. Ένας απρόσεκτος οδηγός στον δρόμο και συμβαίνει το ίδιο. Οπότε αυτή την στιγμή προσπαθώ να δω πόσα λεφτά μπορώ να πετάξω. Αν ήταν να μετράω "δύο ευρώ για βενζίνη ή για ψωμί σήμερα" η συζήτηση είναι όλη λάθος. Επίσης μέχρι σήμερα δεν αγόρασα "το μηχανάκι του επόμενου". Η μεταπώληση είναι κάτι θεωρητικό, πιο σημαντικό είναι να περάσω καλά με αυτό που έχω.

Εδώ μπαίνουμε στην επόμενη φάση. Την Κυριακή γυρνώντας σπίτι, βλέπουμε στο φανάρι στο bugertown στον Άγιο Στέφανο ένα μαύρο/ασημί Κ1300S το οποίο κλασσικά κοντοστάθηκε και πέρασε με κόκκινο γιατί ΑΜΑΛΑΧΕΙΝΑΟΥΜΕΧΩΜΗΧΑΝΗ και τα φανάρια για τα δίτροχα είναι προαιρετικά, για τα ποδήλατα είναι ανύπαρκτα ως γνωστόν. Το δείχνω, αυτό είναι που σου είχα στείλει φωτό, γιατί δεν το έχεις ΗΔΗ στο γκαράζ μου απαντάει, γελάμε. Μετά σκεφτόμαστε μερικά άλλα πράγματα που έχουμε συζητήσει για το μέλλον μας βραχυ/μεσοπρόθεσμα και ο υπαρκτός ρεαλισμός μας παίρνει αγκαλίτσα τσώπα τσώπα. Ανεξαρτήτως χρημάτων λοιπόν, είναι μερικές παράμετροι που με την "όρεξη" στο χέρι δεν περνάνε από το μυαλό. Καταλήξαμε στο να παρΟΥΜΕ (ο πληθυντικός γιατί δεν θέλω να βολτάρω μόνος μου, όχι γιατί θα συμμετέχει στην δαπάνη) κάτι για λίγο καιρό και βλέπουμε, απλά γιατί ο,τι και να μπει στο γκαράζ τώρα είναι "λάθος". Αναλόγως το πως θα μας πάνε τα πράγματα μπορεί να είναι πολύ μεγάλο, πολύ μικρό, πολύ αργό ή πολύ γρήγορο, πολύ ξενέρωτο ή πολύ τσιτωμένο. Και η όμορφη αβεβαιότητα δεν δίνει λόγο για μεγάλο γκαράζ.

Μιλώντας για λάθη λοιπόν, έχει ένα ενδιαφέρον το ζήτημα χρηματοδοτικά. Πχ, αυτό της Χόντα για το ξεστοκάρισμα στο 1000 είναι ουάου, έστω και αν μετά πρέπει (για τα δικά μου θέλω πάντοτε) να κάνω κάτι με τις ζάντες γιατί άσφαλτος και σαμπρέλες και 240 κιλά μηχανάκι, δεν ζούμε πιά στο 1970. Αυτό της Ντουκάτι είναι επίσης ουάου, έχει και επιδότηση 1000 ευρώ για το παλιό μηχανάκι αυτές τις μέρες. Και ο ελέφαντας στο δωμάτιο είναι φυσικά η ΒΜW, όπου με τα 12000 ευρώ που ζητάνε μέσο όρο για 10ετίας μηχανάκια "ντούκου" στα μεταχειρισμένα παίρνεις καινούριο και έχεις ήδη πληρωμένα σχεδόν δύο χρόνια δόσεων, με πακέτο εγγύησης και ασφάλισης "αλεξίσφαιρο" και με καινούριο μηχανάκι κάθε διετία/τριετία για όσο μπορείς να πληρώνεις δόσεις.

Φουλ mode ψυχοθεραπείας και αυτοαναζήτησης onroad έχεις δίκιο
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το 1090R είναι το 1290R με πιο μικρό μοτέρ και τα πλαστικά του 1190, στα ίδια κιλά με το 1290R, με το ίδιο καλές αναρτήσεις αλλά χειρότερα φώτα και (ίσως) αεροδυναμική. Από τις λίγες μοτοσικλέτες που καβάλησα και κούμπωσα τόσο καλά επάνω. Η τιμή που το δίνουν δεν είναι προσφορά βέβαια, με την έννοια του end-of-life-ξεστοκάρισμα σε άλλες αγορές της Ευρώπης όπου οι εκπτώσεις από τον κατάλογο είναι σοβαρές, όχι 7-8% για καταργημένο μοντέλο. Στην πραγματικότητα, το κόστος κατασκευής του ήταν "ίδιο" με του 1290 αλλά έπρεπε να πωλείται στην τιμή της Άφρικα και ό,τι δεν δίνει αρκετό κέρδος φεύγει από τον κατάλογο ορθώς.
Το 1090 πηρε το ετοιμο πλαισιο και πλαστικα του 1190, σε απλουστερα χρωματα και με τα μισα και λιγοτερα ηλεκτρονικα απο 1190/1290 , και το μοτερ του 1050 αυτουσιο απλα με διαφορετικους εκκεντροφορους, αρα αποκλειεται να κοστιζε στην ΚΤΜ το ιδιο με το 1290. Δεν εφυγε λογω της τιμης του, εφυγε για να κανει χωρο στην πλατφορμα 790/890 που ετοιμαζοταν απο πολυ πιο πριν αλλα δεν θα ηταν ετοιμη για απαντηση στο 1000αρι της Χοντα. Το θεμα τιμες Ελλαδας με τιμες Ευρωπης δεν μας βγαζει πουθενα, τα ιδια σκατα ειναι και στα καταργημενα μοντελα αλλα και στα καινουρια. Να συγκρινεις παντα προσφορες εντος Ελλαδος. Και το CRF1000 ξεστοκαρισμα καταργημενου μοντελου κανει με το 1000ρικο εκπτωση (οπως του 1090) , γιατι ερχεται σε λιγους μηνες το 1100.

Κατα τα αλλα S1000ΧR θελεις αλλα κουβεντα να γινεται.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
H διαφορά από τα 16600 αν θυμάμαι καλά που είχε το 1190 είναι μόνο ηλεκτρονικά τζιτζιμπλόνια, δηλαδή το cornering και το cruise;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
H διαφορά από τα 16600 αν θυμάμαι καλά που είχε το 1190 είναι μόνο ηλεκτρονικά τζιτζιμπλόνια, δηλαδή το cornering και το cruise;
Bλεπεις μονο τα R μοντελα. Δες και τα S. Το 1190 ειχε ηλεκτρονικες αναρτησεις, το 1090 απλες με μονο προφορτιση πισω και καμια ρυθμιση μπροστα. Γενικα η πλατφορμα ηταν φθηνοτερη, κοψανε μεχρι και το διπλο σταντ και το τιμημενο το πριζακι, μεχρι και τη σχαρα πισω.

Edit: μολις μου θυμησε το ιντερνετς οτι εκοψαν και το TPMS και τα συνδυασμενα φρενα, και θυμηθηκα οτι κοψανε οι αθεοφοβοι μεχρι και τον αισθητηρα θερμοκρασιας λαδιου, το καντραν που ειναι το ιδιο εχει την ενδειξη ακομη αλλα γραφει μονιμα "---".
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ηλεκτρονικές αναρτήσεις ΚΤΜ σημαίνει κάθε 50,000 πέταμα και διχίλιαρο ή σέρβις σε ανεπίσημα απόκρυφα μέρη από μάγο γιατρό μυημένο στις σκοτεινές τέχνες; (να γιατί R μόνο κατσαβιδάκι αγάπη μου :lol: )

Και ναι, S1000XR δεν θα με ενοχλούσε καθόλου, φυλακή και νεκροταφείο υπάρχουν στην χώρα αμφότερα και είναι από τους πιο σίγουρους τρόπους να πας και στα δύο. Περιμένω να δω το επόμενο, θα πάρει πάλι δάνειο το μούτρο του R1200RS; Καταργείται λόγω 850ΧR;
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Βάλε μπάτζετ και αποφάσισε.
Κ1300S παίζουν έξω σε πολύ καλά λεφτά, επειδή είσαι ψηλός όμως, δεν θα σε κουράσει. Πρόσεξε, είναι άνετο για SportTouring αλλά και πάλι, έχει κλιπόν...
Κατά τα άλλα, έχουν γραφτεί πολλά καλά μηχανάκια, το θέμα της καθημερινής μετακίνησης όμως είναι πρόβλημα. Με 1200κ.ε. μποτιλιαρισμένος?

Εντός λίγων ημερών, θα γράψω μια πρώτη άποψη για το νέο μου μηχανάκι. Ψήλος και εγώ, βασανισμένος, φαίνεται ότι βρήκα την Ιθάκη μου :)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως επειδή έγινε αναφορά στα triumph δε σημαίνει πως επειδή πίνουν οι πιο πολλοί νερό στο όνομα του Κοντή στο πολύγωνο πως άλλοι δε φτιάχνουν triumph. Δεν είναι δα και τόσο δύσκολα μηχανάκια μη τρελαινομαστε! Επίσης αν είχαν ακουστει θέματα με το πρώτο tiger που αλλά είχαν βάση σοβαρή και άλλα Όχι στο sport λύθηκαν αυτά και δεν ακούγονται θέματα αξιοπιστίας.

Για αντιπροσωπεία δε ξέρω. Ένα πραγματάκι που παρήγγειλα κάποια στιγμή ήρθε.

Τώρα κατανοώ πως από γιαπωνέζικο πας δύσκολα σε αγγλικό έστω και ψυχολογικά να το δεις το θέμα.

Πάντως συνολικα το 1050 sport είναι ένα πολύ ολοκληρωμένο μηχανάκι και βρίσκεις με 8 χιλιάρικα του 2013 2014 με λίγα χλμ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εντός λίγων ημερών, θα γράψω μια πρώτη άποψη για το νέο μου μηχανάκι. Ψήλος και εγώ, βασανισμένος, φαίνεται ότι βρήκα την Ιθάκη μου :)
Αυτά είναι, το ομορφότερο μηχανάκι της κατηγορίας, καλοτάξιδο.



Επίσης....

Το έχω ξαναπεί, αλλά το "κέντρο" για εμένα είναι αφ' ενός μακριά από την καθημερινότητα, αφ' ετέρου θέλω τριάντα χιλιόμετρα επαρχιακού/ΕΟ ως τα ΚΤΕΛ Κηφισού για να στρίψω για κέντρο, οπότε και 1000 που έχω τώρα και 1200 και όσα να'ναι, δεν με νοιάζει από αυτήν την άποψη, εκτός τι να πω αν είναι κάτι τόσο ανυπόφορο πιά για ειδικούς λόγους (triumph scrambler δεν λέμε για εσένα, παρεξήγησες).
 
Τελευταία επεξεργασία:

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Ρε συ Γιάννη...

Επειδη το ψαχνεις πολυ.. Πολυ ομως. Νομιζω σου κανει περισσοτερη ζημια στο μυαλο. Οτι και να ψαξεις, τιποτα δεν θα σου κανει πραγματικα. Τιποτα ομως...

Οκ, το ξερω οτι δεν αγοράζεις μπλουζακι αλλά θα δωσεις ενα αξιοσεβαστο ποσο για να παρεις ενα οχημα που θα κανεις τα παντα ολα, νομιζω οτι αυτος ειναι ο μονοδρομος σου ...

Δεν σπαει
Δεν χαλαει
Α καλυτερος αξονας (Λενε)
Στριβει εκπληκτικα (λενε)
Παει το χωμα του κομπλε κομπλε ολέ.
Φορτωνεται μονος διπλος κλπ
Τι αλλο θες???

Η επιλογη της αγγελιας ηταν τυχαια φιλε. Αλλα επειδη δεν εχει ηλεκτρονικη αναρτηση αλλα και επειδη μου αρεσει στο στειλα.
Yamaha XT 1200 Z CRUISE CONTROL '16 - 12.000 € - Car.gr

Οσον αφορα τις ασφαλτινες ενναλακτικες που εχεις βαλει, οκ κουκλια, αλλα περιορισμος βρε αδερφε.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
amyroukai Τι εννοεις οταν λες πλυντηριο?? :D
Ο όρος δεν είναι δικός μου, τον "δανείστηκα" από Αγγλικά περιοδικά ειδικού τύπου που διάβαζα στα 90ς, χρησιμοποιείτο για να περιγράψει το πόσο καλά ήταν μερικά αυτοκίνητα στον δρόμο. Πχ θυμάμαι τίτλο άρθρου "Toyota Carina, it makes your laundry cleaner" πιο βαρετό πεθαίνεις.

Το Versys ας πούμε ήταν εξίσου άψυχο, λόγω ευνουχισμένου κινητήρα. Εννοείται ότι τα όριά του γενικώς είναι απείρως ψηλότερα από τις ικανότητές μου αλλά ακόμα και τα κουλάδια έχουν δικαίωμα στο μανιασμένο ουρλιαχτό του Ι4 ψηλά, όχι στο χασμουρητό "έλα ρε μαν μου ρίξε στροφές τώρα μη γ@μι3σαι ρε κολλητέ"
 
Top Bottom