Μετά το Heidenau K60...ΤΙ;;;

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
http://advrider.com/index.php?threads/mitas-e07-vs-heidenau-k60-sout-on-r1200gs-your-thoughts.1089842/

Eδω αναφερουν τα Mitas E07 καλυτερα απ τα χαιντι, αν ειναι και τοσο οικονομικα θα τα δοκιμασω, φερνει ακομα ο panelast.gr απο σαλονικα?
Ο συγκεκριμένος δεν είναι ο επίσημος μεταπωλητής, μάλλον ήταν/είναι παραεισαγωγή (δεν το γνωρίζω σίγουρα). Ο Sirio Center που είχα βάλει εγώ τα δικά μου πρίν 1,5 χρόνο μου είχε πει ότι δεν τον είχε ξανακούσει τον συγκεκριμένο και μου είπε ότι ο επίσημος αντιπρόσωπος πλέον στη χώρα μας είναι o Πατμανίδης.
 

Geo

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
KTM 990 ADVENTURE R 2011
HONDA XRV 750 1999
Πάντως παλληκάρια,το πως βιώνει το κάθε ελαστικό ο καθένας,είναι τελείως υποκειμενικό.
Το africa το οδηγούσα όλα τα χρόνια - απ το 2003 με T63 γιατί το 80% ήταν χωμάτινα ταξιδιωτικά,το είχα συνηθίσει και πήγαινα παντού....εννοείτε οτι μετά τα 120 "πυροβολούσε" τακούνια...
Κάποια στιγμή,θέλησα να δοκιμάσω το tkc80 που το φορούσα σε ένα gs1150 που είχα ένα φεγγάρι και ήμουν πολύ ευχαριστημένος.
Όταν το έβαλα στο Africa όμως....το έβγαλα μετά απο 1500 και κάτι χλμ....μεγαλύτερη ανασφάλεια στις στροφές δεν είχα ξανανιώσει.
Όλα ήταν στο μυαλό και όχι στην πρόσφυση φυσικά,αλλά όταν πάνω στη στροφή έφτανε το λάστιχο σε εκείνο το τελευταίο αυλάκι, η αίσθηση που είχα ήταν full ανασφάλεια.
Τα έβγαλα με την πρώτη ευκαιρία και ξαναέβαλα τα T63.
Να σημειώσω οτι όταν είχα οδηγήσει Africa φίλου με tkc80 με "μαμά" ανάρτηση όμως,δεν είχα καταλάβει τίποτα.
Sorry για το spam στο θέμα σου φίλε μου,απλά ήθελα να βοηθήσω,λέγοντάς σου οτι η εμπειρίες όλων των άλλων για μας,πρέπει να είναι απλά ενδεικτικές.
Αν δεν τα δοκιμάσεις στο δικό σου μηχανάκι ή τουλάχιστον σε κάποιο ίδιο (αναρτήσεις,σκληρότητες κλπ) δεν έχεις απόλυτη άποψη.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πάντως παλληκάρια,το πως βιώνει το κάθε ελαστικό ο καθένας,είναι τελείως υποκειμενικό.
Το africa το οδηγούσα όλα τα χρόνια - απ το 2003 με T63 γιατί το 80% ήταν χωμάτινα ταξιδιωτικά,το είχα συνηθίσει και πήγαινα παντού....εννοείτε οτι μετά τα 120 "πυροβολούσε" τακούνια...
Κάποια στιγμή,θέλησα να δοκιμάσω το tkc80 που το φορούσα σε ένα gs1150 που είχα ένα φεγγάρι και ήμουν πολύ ευχαριστημένος.
Όταν το έβαλα στο Africa όμως....το έβγαλα μετά απο 1500 και κάτι χλμ....μεγαλύτερη ανασφάλεια στις στροφές δεν είχα ξανανιώσει.
Όλα ήταν στο μυαλό και όχι στην πρόσφυση φυσικά,αλλά όταν πάνω στη στροφή έφτανε το λάστιχο σε εκείνο το τελευταίο αυλάκι, η αίσθηση που είχα ήταν full ανασφάλεια.
Τα έβγαλα με την πρώτη ευκαιρία και ξαναέβαλα τα T63.
Να σημειώσω οτι όταν είχα οδηγήσει Africa φίλου με tkc80 με "μαμά" ανάρτηση όμως,δεν είχα καταλάβει τίποτα.
Sorry για το spam στο θέμα σου φίλε μου,απλά ήθελα να βοηθήσω,λέγοντάς σου οτι η εμπειρίες όλων των άλλων για μας,πρέπει να είναι απλά ενδεικτικές.
Αν δεν τα δοκιμάσεις στο δικό σου μηχανάκι ή τουλάχιστον σε κάποιο ίδιο (αναρτήσεις,σκληρότητες κλπ) δεν έχεις απόλυτη άποψη.
Αυτό το τελευταίο, κρατήστε το ;)
Πολύ σημαντικό!!!
Συμφωνώ Δημήτρη!!!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
@Geo: εννοειται οτι ετσι ακριβως ειναι με τα λαστιχα, αν δεν τα δοκιμασει κανεις στο δικο του μηχανακι με το δικο του σεταρισμα αναρτησεων και τροπο οδηγησης τοτε δεν θαχει ποτε τη δικη του αποψη. Και μια και μιλαμε για on-off λαστιχα, να αναφερω αλλα δυο παραδειγματα. Υπαρχουν πολλοι χωματεροι που λατρευουν τα Pirelli MT21, εβαλα καποτε ενα ζευγαρι για να κατεβω σ'ενα trail ride και εκτος απο λασπες και μαλακα χωματα δεν μου καθησανε ποτε καλα - και "πυροβολουσανε" και τακουνια, θυμαμαι το πισω ειχε μεινει με μονο 5 κεντρικα τακουνια (!) οταν το πεταξα o_O Επισης για μενα και πολλους τρανσαλπαδες, το Metzeler Sahara ειναι το απολυτο all rounder λαστιχο για το μηχανακι, με αξεπεραστο κρατημα στην ασφαλτο (καλυτερο και απο τα πιο στρηταδικα) και αξιοπρεπεστατο στο (οχι εντουραδικο) χωμα - μειον λασπες. Αλλα υπαρχουν αναβατες που εχουν γραψει οτι δεν τους αρεσε καθολου σε αλλα μηχανακια.


Γυρνωντας στο θεμα του νηματος, τα Mitas 07 ειναι τουλαχιστο σχετικα φτηνα και καθως ακουγονται και πολυ καλες κριτικες αξιζει η δοκιμη τους, αν δεν αρεσουν στον αναβατη η χασουρα θα ειναι σημαντικα λιγοτερη απο ενα ακριβο λαστιχο που δε θα του "κατσει".
 
Reactions: Geo

Geo

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
KTM 990 ADVENTURE R 2011
HONDA XRV 750 1999
Σωστά...
Το MT21,είναι φτιαγμένο γι αυτό ακριβώς που σου άρεσε.
Το sahara το έχω φορέσει και όντως ήταν πάρα πολύ καλό για το xrv....πιστεύω οτι αν το βάλω στο advr όμως,δεν θα μείνει τίποτα...χαχα...
Όλα φτιάχτηκαν για κάποιο λόγο και κάνουν αυτό ακριβώς.
Εμείς απλά επιλέγουμε για ποιο λόγο τα θέλουμε και κάπως έτσι αποφασίζουμε.
Για το mitas,δεν έχω ιδέα..
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το sahara το έχω φορέσει και όντως ήταν πάρα πολύ καλό για το xrv....πιστεύω οτι αν το βάλω στο advr όμως,δεν θα μείνει τίποτα...χαχα...
:D
Και ναθελες παντως δε γινεται, γιατι δεν βγαινει σε διασταση 150-18 για πισω. Εδω λιωνει σχετικα γρηγορα σε μεσαια on-off, σε μηχανακι με 100 αλογα το πισω θα γινει ..φυτιλι σε μερικες βολτες o_O

Παντως το Mitas 07 εχει παρομοια χαραξη με το Sahara και απ'οτι γραφουν οσοι τοχουν δοκιμασει στο εξωτερικο, το πισω φαινεται να βγαζει πολλα χιλιομετρα και σε δυνατα/ροπατα μηχανακια (καποιοι λενε για 15000χμ).

ΥΓ Την επομενη που θαμαι Τρικαλα, θα επικοινωνησω για κανενα καφε/ποτο στα Μαναβικα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Και θα θελω λαστιχα καθε 7000χλμ, μπαααααα καλυτερα να τα μπαινοβγαζω τοτε, ειπαμε να βγαζουν και κανα χιλιομετρο...οντως αυτα μια χαρα πανε στην ασφαλτο

Πολλα θελω το ξερω :p
Επισης τωρα π το θυμηθηκα και ο Silvestre με Καροο γυρναει τον κοσμο.
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Ανακαλω..

Το Heidi στριβει!!

Και με σιγουρια μαλιστα.
Και ειναι και ομορφο.
Και βγαζει χλμ.
Και στο βρεγμενο ειναι αποδεκτο (σε σχεση με τα Karoo τουλαχιστον).
Για εθνικες πορεια κουραζει ωστοσο.

Ευχαριστω


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αχ... αυτά τα Heidenau... K60 Scout (δε τονίζω τυχαία την έκδοση Scout). Το περισσότερο παρεξηγημένο λάστιχο κατά τη γνώμη μου! Τα είχα για 3 χρόνια στο XT660Z Tenere μου και τα είχα πάρει από τον Περιστέρα. Ειδικά όσοι έχετε μεγάλες μηχανές άνω των 200 κιλών και άνω των 90 αλόγων μπορείτε να το εμπιστεύεστε, αρκεί να γνωρίζετε ένα δυο πράγματα για αυτά, γιατί βλέπω πως κάποια πράγματα δεν είναι γνωστά. Καταθέτω τις σκέψεις μου:

Και ξεκινάω από τη χάραξη του πέλματος για την οποία έγινε αναφορά.
Τα Heidenau K60 Scout έχουν ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ χάραξη πέλματος στη πλούσια γκάμα των διαστάσεων τους. Όσο μεγαλώνουν οι διαστάσεις των πίσω ελαστικών ως προς το φάρδος τους, τόσο η κορώνα του ελαστικού "γεμίζει". Αφορά μεγαλύτερες μηχανές που θα "γράψουν" περισσότερα ασφάλτινα χλμ με δυνατότητα να ζεστάνουν τα ελαστικά πιο γρήγορα. Όσο πιο λεπτό το ελαστικό τόσο πιο "άγριο", όσο πιο φαρδύ το ελαστικό τόσο πιο προσαρμοσμένο στα μέτρα της μηχανής σας. Τα μπροστινά ελαστικά διαφοροποιούνται ελάχιστα μεταξύ τους, παράγουν λίγο παραπάνω θόρυβο (εμένα δεν με ενόχλησε ποτέ, δεν αισθάνθηκα ποτέ δυσφορία από το επίπεδο θορύβου) και πρέπει να δείξετε υπομονή τα πρώτα 200-300 χλμ γιατί δίνουν την αίσθηση ότι "βιάζονται" περισσότερο στις στροφές από τα πίσω ελαστικά. Μετά από τα πρώτα χιλιόμετρα θα έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη σας και δε θα φοβόσαστε καθόλου το πλάγιασμα στις στροφές μέχρι το όριο των ελαστικών.




Όλα τα Heidenau K60 Scout έχουν την ένδειξη M+S (και όχι τα K60 "σκέτο") που σημαίνει πως είναι ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ και άρα κατάλληλα για κρύο και βρεγμένο οδόστρωμα. Το αν μπορείς να τα εμπιστευτείς στο Ελληνικό βρεγμένο οδόστρωμα είναι ένα θέμα αλλά αυτό δεν ισχύει κατ' εξαίρεση για τα Heidenau αλλά για όλα τα On/Off ελαστικά. Με άλλα λόγια όπου συναντήσετε καλή άσφαλτο δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτα, είτε έξω έχει 5 βαθμούς Κελσίου είτε βρέχει. Αν έχετε να αντιμετωπίσετε τη γλίτσα που σχηματίζετε από το καυσαέριο στους ασφάλτινους "δρόμους/καθρέπτες" της Αθήνας, απλά θα προσέχετε όπως κάνετε με κάθε On/Off τακουνάτο ελαστικό.
Διαβάζοντας τόσες δύσπιστες απόψεις -κυρίως από μη κατόχους- άργησα πολύ να τα εμπιστευτώ, αλλά τελικά μετά από 3 χρόνια συμβίωσης μαζί τους έχω σχηματίσει πολύ θετική εντύπωση, κατά τη γνώμη μου πρόκειται για πολύ καλά ελαστικά με target GROUP τις βαριές μεγάλες On/Off. Έχουν καταπληκτικό άρπαγμα/αναρρίχηση στις χωμάτινες διαδρομές ασχέτου βαθμού δυσκολίας. Δε μπορείς να περιμένεις να σώσουν καταστάσεις σε χωμάτινο στροφιλίκι αν έχεις κάνει λάθος (δεν βοηθάει το ανεπαρκές τακούνι στα πλάγια των ελαστικών) και είναι πολύ κακά στη διαχείριση της λάσπης (λογικό, ούτε η δουλειά τους είναι αυτή και όπως είπα φτιάχτηκαν για να "κουβαλάνε" μεγάλα On/Off που από τη φύση τους μειονεκτούν στη λάσπη). Έχουν όμως εξαιρετική απόδοση στη σχέση τιμής/φθοράς, πράγμα που πρέπει να συνυπολογίζετε και να μην μένουμε μόνο στη τιμή κτίσης παρ' ότι έτσι και αλλιώς δεν μπορείς να τα θεωρήσεις ακριβά. Με άλλα λόγια, αν είχα ένα μεγάλο On/Off θα τα ξαναέβαζα ευχαρίστως.
Στο παρακάτω link μπορείτε να βάζετε τη μηχανή σας και εκτός από τα προτεινόμενα ελαστικά σας δίνει και τις σωστές πιέσεις:
http://en.reifenwerk-heidenau.com/modules/2_fahrzeugsuche.htm

Να σας πω για την εγκυκλοπαιδική σας γνώση πως η Γερμανική Heidenau (με έδρα τη πόλη Heidenau της Σαξωνίας και των 17.000 κατοίκων, βρίσκεται δίπλα στη Δρέσδη) ξεκίνησε ως βιομηχανία κατασκευής προϊόντων καουτσούκ το 1946 και 6 χρόνια μετά (το 1952) κατασκεύαζε ελαστικά αυτοκινήτων και βιομηχανίας. Από το 1959 όμως (τότε με την επωνυμία Pneumant) κατασκευάζει ΜΟΝΟ ελαστικά μοτοσυκλετών, πράγμα πολύ σημαντικό κατ' εμέ (επέστρεψε στην επωνυμία Heidenau το 1993 μετά το γκρέμισμα του γνωστού Ανατολικό-Γερμανικού Τοίχου). Με άλλα λόγια εδώ και 58 χρόνια κατασκευάζει μόνο ελαστικά για μοτοσυκλέτες και σήμερα προωθεί 550 διαφορετικά σχέδια μοτο ελαστικών και είναι από τις λίγες εταιρείες που κατασκευάζουν ειδικά ελαστικό για side car.

Τώρα θέλω να τονίσω πως δεν έχω καμιά προσωπική εμπειρία με τα Mitas αν και φλερτάριζα στην ιδέα μεταξύ Ε-09 και Ε-07. Άρα εγκυκλοπαιδικές γνώσεις μόνο από τη πλευρά μου για την Mitas. Η Τσέχικη Mitas (με έδρα τη Πράγα και σε απόσταση μικρότερη των 140 χλμ από το αντίστοιχο εργοστάσιο της Heidenau (φαίνεται πως το έχει η περιοχή)) ανέκαθεν ήταν εταιρεία κατασκευής ελαστικών γεωργικής χρήσης (τρακτέρ κτλ). Και σήμερα που μιλάμε το 71% των εσόδων της προέρχεται από ελαστικά γεωργικής χρήσης, το 23% από βιομηχανικά ελαστικά, το 4% από άλλες δραστηριότητες και μόνο το 2% αποτελεί έσοδο από μοτοσυκλετιστικά ελαστικά.
Μπορεί και να μη σημαίνει τίποτα αυτό και δε λέω πως δεν έχει καλές επιλογές αλλά... πιστεύω πως μάλλον δεν επενδύει στην έρευνα και ανάπτυξη των μοτο ελαστικών και πως για αυτό το λόγο η ικανοποιητική χρήση τους περιορίζεται, δηλαδή πρέπει να είναι πολύ στοχοποιημένη. Δεν μπορείς να περιμένεις ικανοποιητικούς μέσους όρους χρήσης σε άσφαλτο και χώμα ταυτοχρόνως.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom