Σήμερα δουλεύω,αύριο αν θές τσάκω το tracer και παίξε μια γκαζιά.Χανιά είμαι!!να πεταχτώ το μεσημεράκι ??
Υγ το ξέρω βρέ πως είσαι Χανιά,το πιο πάνω μήνυμα πήγαινε στον bag
Σήμερα δουλεύω,αύριο αν θές τσάκω το tracer και παίξε μια γκαζιά.Χανιά είμαι!!να πεταχτώ το μεσημεράκι ??
Η αλήθεια είναι πως δεν θα πάω στο τενερε.και λογικά δεν θα δώσω το tracer.Άρα έχουμε μοτοσυκλέτα με 2 κυλίνδρους,
21_18 τροχούς, με μικρή προστασία από αέρα.
800αρι από Αγγλία (λίγο ανάποδοι στις κατασκευές)
800_850αρι βαυαρικό
1090 αυστριακό
790αρι αυστριακό
1000αρι ιαπωνικό
Και μεταχειρισμένα σε ευκαιρίεςτα παραπάνω !!!
Γιατί να πάρεις κάτι που δεν ξέρεις τι είναι, για το yamaha?
Αν μι
Aν μιλαμε για δευτερο τοτε το lc4 adv ειναι too much Το enduro 640 πολυ πολυ καλυτερο
Και τo drz που αναφερθηκε παραπανω πολυ καλυτερο και των δυο
Μανιβελα μονο ομως...αν δεν πας στο 640 αδβ που ειναι πολυ καλο αλλα το μοτερ του οντως ειναι ενοχλητικο απο κραδασμους (πραγματικα πολλοι!!!!) τοτε θα μπορουσες να δεις χρ650ρ...και αμα σου φανει λιγη η αυτονομια βαζεις ενα μεγαλο τεποζητο με λογικο κοστος...πολυ καλο μηχανακι....αλλιως πας σε πιο μικρα 400αρια οπως ειπωθηκε παραπανω....
και εδω για ιδεες, το κανεις και ραλλυ αμα λαχει
Επρεπε να εχει ενα ελαττωμα αυτο το μηχανακι. Εναλλακτικα μπορεις να λες οτι ειναι αντρικοΜανιβελα μονο ομως...
εχει και μιζαΜανιβελα μονο ομως...
δυστυχως δεν εχει μιζα, εργοστασιακα τουλαχιστον...καποιοι ειχαν βαλει με πατεντα απ οτι θυμαμαι αλλα δεν ηταν και πολυ πετυχημενο το εγχειρημα...εχει και μιζα
Μια καλή λύση για κάθε χρήση, είναι το drz e αλλά αν το φορτώνεις θα πρέπει να βρεις ένα υποπλαίσιο από το s. Θα κάνεις και μονοπατάδα και εκδρομικό και ονοφάδα και σούπερ μάρκετ και παπί και μοταρντ αν αλλάξεις ζάντες, θα παίζεις και καμμιά σούζα που και που. Σημαντικό μειονεκτήμα, έχει 5 ταχύτητες και κοντό κιβώτιο.Αρχικά να ευχαριστήσω τους πάντες άπαντες φίλους αγνώστους γνωστούς για τις συμβουλές τους.
Μετά απο μπόλικη σκέψη και φάγωμα νυχιών ..... το Tracer θα παραμείνει στο γκαράζ. Μακάρι να ήμουν ο κρις μπιrτς να πάρω το Tenere και να χαρώ στα άκρα. Μίλησα και με άτομα που το δοκίμασαν στην Ισπανία και μου επιβεβαίωσαν ότι το 2καβαλο θα είναι κάπως παράξενο. Και μετα τα δικά σας σχόλια νομίζω πως θα το πονέσει η ψυχούλα μου οταν θα το πετάω δεξιά και αριστερά.
Τελος καλό ολα καλά λοιπον με το πρώτο κομμάτι άρα τώρα πάμε σε επιλογή χωμάτινου / τουριστοχωμάτινου(μονοκαβαλο). Και έχουμε και λέμε:
Σαν στόχος για το επόμενο έτος ( και όχι μονο) είναι να ανέβουμε σε κανένα trail ride , να πάμε Naxos Rally , να ακολουθήσουμε κάποια βόλτα με φίλους απο το φόρουμ (πάντα όμως σχετικά κοντά στην Αθήνα...δεν έχω απαίτηση για Πινδο κτλπ). Επίσης εδώ στο νησί να μπορούμε να πάμε τις ψευτοεντουράδες που παμε , χωρίς μονοπάτια (φανταστείτε σχεδόν κανείς στα Χανια δεν έχει 2χρονο) , και ψευτοασφαλτο 10-15χλμ.
Νομίζω πως τώρα το πεδίο γίνεται λίγο πίο ξεκάθαρο.....αλλά τι προτάσεις έχουμε για εδώ???
Σαν σκέψη έχω κάποιο Suzuki DRZ 400 E (με πινακίδες) πχ 2006 μοντέλο.
Επίσης σκέφομαι κάτι σε WRF450 (2007-08-09) / CRFX 450 / EXCF 450 (08-09-10-11)
Θα με βολέψουν τα 2α ή κάτι σαν την πρώτη επιλογή τύπου DRZ θα είναι καλυτερο και πιό άνετο???
Πάμε λοιπόν να ξανανοίξουμε το θέμα να πάρουμε ιδέες
Ευχαριστώ εκ των προτέρων !!!!
Πολύ ωραίος αλλα με χώμα τι έκανες???? για αυτα τα ταξιδακια ευτυχως υπαρχει το tracer!!Drz465sm, μας πήγε διακοπές σαν πιστός σκύλος!
Στην δεύτερη φωτογραφία κάναμε διαδρομή 300χλμ.
Δεν ακούγεται πολύ αλλά νύχτα στην εθνική και δικάβαλο με 2 αναβάτες εκ των οποίων η συνεπιβάτης 1,80μ το κάνουν αρκετά ενδιαφέρον και "περιπετειώδες" σε αυτή την μικρή σέλα.
Είναι το SM άρα υποπλαίσιο ίδιο με το S.
Δεν είχα πλαϊνές βάσεις για σαμάρια, κάθονταν μΓιάά χαρά στα πλαστικά.
Τώρα για πιο μεγάλες αποστάσεις δεν νομίζω με αυτό το φόρτωμα.
Βασικά το φορτώναμε για μέχρι να φτάσουμε και να στήσουμε σκηνή κτλ στο όποιο νησί.
Υγ. Μετά από 10 χρόνια με το drz400 ήμουν σε φάση αλλαγής, υποψήφιος ήταν το ktm690sm και το xt660z και για προφανείς λόγους κατέληξα στο xt660z παμψηφεί..!