Μετατροπή ζαντών σε tubeless

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μιας και δεν πρόκειται να το πουλήσουμε (ακόμα τουλάχιστον) αρχίσαμε το ψάξιμο για να βελτιώσουμε όπου νομίζουμε ότι έχουμε θέμα....

τα μοντέλα πρίν το 21 έχουν ελαστικά με σαμπρέλες κάτι το οποίο δεν είναι απαραίτητα κακό αλλά εμένα με προβληματίζει στα ταξίδια ...
Οπότε άρχισε η έρευνα.

Υπάρχουν 3 επιλογές που έχω βρεί μέχρι στιγμής.

Εργοστασιακή ζάντα με κόστος γύρω στα 500-600 ευρώ η μία


H λύση της Bartubeless

Με κόστος 310 ευρώ για του δύο τροχούς αλλα προϋποθέτει περίπου στις 2 εβδομάδες

η επικοινωνία με την Bartubeless

-------

Moto Guzzi V85TT

We can apply the BARTubeless system on both wheelset since the rims have the hump.
The cost of the conversion is € 220 VAT included for both wheels + € 90 for the shipment Greece/Italy and Italy/Greece of the wheels without the tires.
The application takes about 8/10 days + shipment.
We have to organize a round trip shipment because the application of the BARTubeless system can be done only in our factory in Italy.

-----



και η 3 λύση να το κάνεις μόνος σου με διάφορους τρόπους ...

Αυτά για την ώρα.
Καλή περίπτωση φαίνονται οι Ιταλοί...
Και λογική τιμή μου φαίνεται...
Να κάνω μία ερώτηση και για τα δικά μας...?
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Καλή περίπτωση φαίνονται οι Ιταλοί...
Και λογική τιμή μου φαίνεται...
Να κάνω μία ερώτηση και για τα δικά μας...?
Το είχα ψάξει παλιά για το 990 ... είχα προχωρήσει σε επικοινωνία με τον Ιταλό και μάλιστα είχε βάλει συμφουριτης σε Άφρικα..τα αποτέλεσμα ήταν πολύ καλά..
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το είχα ψάξει παλιά για το 990 ... είχα προχωρήσει σε επικοινωνία με τον Ιταλό και μάλιστα είχε βάλει συμφουριτης σε Άφρικα..τα αποτέλεσμα ήταν πολύ καλά..
Ευχαριστώ Μανώλη :ok:
Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι οι ζάντες μας (950/990) είναι ικανές να στεγανοποιήσουν όπως πρέπει διότι δεν προορίζονται και χρήση tubeless...?
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Ευχαριστώ Μανώλη :ok:
Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι οι ζάντες μας (950/990) είναι ικανές να στεγανοποιήσουν όπως πρέπει διότι δεν προορίζονται και χρήση tubeless...?
Θανάση δες παρακάτω τι μου απάντησαν για το Himalayan

 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θανάση δες παρακάτω τι μου απάντησαν για το Himalayan

Ευχαριστώ Παναγιώτη.
Άρα συμπεραίνουμε ότι το Excel λογικά κάνει για τη δουλειά αυτή και εύχομαι να κάνει και το πίσω BEHR.
Η τιμή φυσικά θα είναι αρκετά παρακάτω φαντάζομαι λόγω του ότι τα στεφάνια υπάρχουν ήδη.
Αυτά εάν κατάλαβα καλά...
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Ευχαριστώ Παναγιώτη.
Άρα συμπεραίνουμε ότι το Excel λογικά κάνει για τη δουλειά αυτή και εύχομαι να κάνει και το πίσω BEHR.
Η τιμή φυσικά θα είναι αρκετά παρακάτω φαντάζομαι λόγω του ότι τα στεφάνια υπάρχουν ήδη.
Αυτά εάν κατάλαβα καλά...
Με μια γρήγορη ματιά είδα οτι για το 950 είναι αρκετά ακριβώτερα συγκριτικά με το Himalayan.
με ενα email στο info@bartfactory.it θα σου απαντήσουν άμεσα.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ευχαριστώ Μανώλη :ok:
Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι οι ζάντες μας (950/990) είναι ικανές να στεγανοποιήσουν όπως πρέπει διότι δεν προορίζονται και χρήση tubeless...?
Αν θυμάμαι καλά είχα διαβάσει στο φόρουμ των κατεμαδων στην Ιταλία ότι δεν είχαν θέμα..μάλιστα στις τότε αναζητήσεις εκεί είχα ανακαλύψει τον bart
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ευχαριστώ Παναγιώτη.
Άρα συμπεραίνουμε ότι το Excel λογικά κάνει για τη δουλειά αυτή και εύχομαι να κάνει και το πίσω BEHR.
Η τιμή φυσικά θα είναι αρκετά παρακάτω φαντάζομαι λόγω του ότι τα στεφάνια υπάρχουν ήδη.
Αυτά εάν κατάλαβα καλά...
700e βγαινει για κτμ950/990 με αλλαγη το μπροστινο με excel στεφανι
αν κανεις μονο την πισω 290ε..υπολογισα και 90ε μεταφορικα απ ελλαδα,καθως και το 22% φπα των ιταλων
θεωρητικα αν εχεις την excel μπροστα θα σου παρει αλλα 110ε με το φορο μεσα,δηλ 290ε+110ε=400ε
110ε στοιχιζει η μοντα στην πισω με φορο μεσα
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
700e βγαινει για κτμ950/990 με αλλαγη το μπροστινο με excel στεφανι
αν κανεις μονο την πισω 290ε..υπολογισα και 90ε μεταφορικα απ ελλαδα,καθως και το 22% φπα των ιταλων
θεωρητικα αν εχεις την excel μπροστα θα σου παρει αλλα 110ε με το φορο μεσα,δηλ 290ε+110ε=400ε
110ε στοιχιζει η μοντα στην πισω με φορο μεσα
Ευχαριστώ Μανώλη.
Έχω ήδη Excel μπροστά...
Αλλά είδα και μία μοντα που έχει κάνει ο Σπύρος Spyrious στις δικές του και μου είπε ότι είναι το τέταρτο λάστιχο που έχει αλλάξει χωρίς πρόβλημα... :thnkg:
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ευχαριστώ Μανώλη.
Έχω ήδη Excel μπροστά...
Αλλά είδα και μία μοντα που έχει κάνει ο Σπύρος Spyrious στις δικές του και μου είπε ότι είναι το τέταρτο λάστιχο που έχει αλλάξει χωρίς πρόβλημα... :thnkg:
νομιζω οτι πρεπει να τα μαζεψεις καπου ολα αυτα να υπαρχει μπουσουλας,ωστε να πει και ο σπυρος την δικια του οπτικη
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
νομιζω οτι πρεπει να τα μαζεψεις καπου ολα αυτα να υπαρχει μπουσουλας,ωστε να πει και ο σπυρος την δικια του οπτικη
Θα το κάνω όταν βρεθώ σε PC.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
700e βγαινει για κτμ950/990 με αλλαγη το μπροστινο με excel στεφανι
αν κανεις μονο την πισω 290ε..υπολογισα και 90ε μεταφορικα απ ελλαδα,καθως και το 22% φπα των ιταλων
θεωρητικα αν εχεις την excel μπροστα θα σου παρει αλλα 110ε με το φορο μεσα,δηλ 290ε+110ε=400ε
110ε στοιχιζει η μοντα στην πισω με φορο μεσα
Μανωλη, οι τιμες που ειχα παρει εγω απ'ευθειας απο την Bartubeless με email πριν ακριβως δυο χρονια ειναι μικροτερες. Σε ζαντα που εχει ηδη αυλακια στεγανοποιησης, δηλ σαν την πισω ζαντα των Τ700/CRF1000/950-990Adv, το κοστος ητανε 110€ ανα ζαντα αλλα ΜΕ ΦΠΑ. Το δε κοστος αποστολης/επιστροφης ητανε τοτε 60€ - αυτο για διευθυνση στην Ελλαδα. Οποτε αν εχει κανείς και μπροστινη ζαντα με αυλακια (πχ καποια αφτερμαρκετ), τοτε το κοστος θα ητανε 110+110+60 = 280€ - αυτες τις τιμες ειχα παρει στις 10 Δεκεμβρη 2020. Τωρα αν δεν εχει κανεις καταλληλη μπροστινη ζαντα, το κοστος ανεβαινει αρκετα επειδη θα χρειαστει να του αλλαξουν στεφανι με καταλληλο για tubeless.

Ειχα μαλιστα ρωτησει τι παιζει αν για καποιο λογο υπαρξει προβλημα, πχ στραβωμα στεφανιου, και αρχισει ο τροχος να χανει αερα και ποσο δυσκολο ειναι να επιστρεψει κανείς σε λυση σαμπρελας, και αντιγραφω την απαντηση τους:
If you want to switch back to a tube-type configuration, you only need to unscrew the tubeless valve from the rim and use the valve of the tube instead. Later you can return back to tubeless by simply removing the air chamber and mounting the tubeless valve again on the rim.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μανωλη, οι τιμες που ειχα παρει εγω απ'ευθειας απο την Bartubeless με email πριν ακριβως δυο χρονια ειναι μικροτερες. Σε ζαντα που εχει ηδη αυλακια στεγανοποιησης, δηλ σαν την πισω ζαντα των Τ700/CRF1000/950-990Adv, το κοστος ητανε 110€ ανα ζαντα αλλα ΜΕ ΦΠΑ. Το δε κοστος αποστολης/επιστροφης ητανε τοτε 60€ - αυτο για διευθυνση στην Ελλαδα. Οποτε αν εχει κανείς και μπροστινη ζαντα με αυλακια (πχ καποια αφτερμαρκετ), τοτε το κοστος θα ητανε 110+110+60 = 280€ - αυτες τις τιμες ειχα παρει στις 10 Δεκεμβρη 2020. Τωρα αν δεν εχει κανεις καταλληλη μπροστινη ζαντα, το κοστος ανεβαινει αρκετα επειδη θα χρειαστει να του αλλαξουν στεφανι με καταλληλο για tubeless.

Ειχα μαλιστα ρωτησει τι παιζει αν για καποιο λογο υπαρξει προβλημα, πχ στραβωμα στεφανιου, και αρχισει ο τροχος να χανει αερα και ποσο δυσκολο ειναι να επιστρεψει κανείς σε λυση σαμπρελας, και αντιγραφω την απαντηση τους:
If you want to switch back to a tube-type configuration, you only need to unscrew the tubeless valve from the rim and use the valve of the tube instead. Later you can return back to tubeless by simply removing the air chamber and mounting the tubeless valve again on the rim.
Γιώργη καλησπέρα καταρχήν..
Τιμές έβγαλα βάση του σάιτ του και με μεταφορικά των 90€ που αναφερθηκαν
 

Adventurous

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
GSXR Κ8 1000

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Παίδες θυμήθηκα αυτό το ποστ καθώς είδα εχθές αυτό το βίντεο.Νομίζω ότι θα αρέσει σε πολλούς ο τρόπος αυτός.

Παρακολουθήστε αυτό το βίντεο στο Facebook https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0EUtPqizoX9YTDv2XXT42SAFNj99Z5SC42FaXTW3gvtCfxtBd3g2AUHghqfzW1KxMl&id=100004894091079&mibextid=KsPBc6


Sent from my iPhone using Tapatalk
Το λεγομενο ghetto tb conversion :)
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Παίδες θυμήθηκα αυτό το ποστ καθώς είδα εχθές αυτό το βίντεο.Νομίζω ότι θα αρέσει σε πολλούς ο τρόπος αυτός.

Παρακολουθήστε αυτό το βίντεο στο Facebook https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0EUtPqizoX9YTDv2XXT42SAFNj99Z5SC42FaXTW3gvtCfxtBd3g2AUHghqfzW1KxMl&id=100004894091079&mibextid=KsPBc6


Sent from my iPhone using Tapatalk
Θεωρητικά μόνο στην πίσω που έχει αυτιά το 990.
Ποιος το έχει δοκιμάσει;
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
:hlb: τι έκανε το άτομο ....

όμως κάθε φορά που αλλάζει λάστιχο μάλλον θα πρέπει να ξανακάνει την πατέντα με νέα σαμπρέλα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
:hlb: Γαβριήλ...!!!

(πάω από εκεί...)
 
Top Bottom