Μετατροπή τροχών Adv 950 σε 19/17 από Aprilia Caponord

Alex Farmer

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Alex
Μοτό
KTM Adventure 950 2004
Επειδή ταξιδεύω καθημερινά στην εθνική οδό με υψηλές ταχύτητες (200+) έχω κάνει μετατροπή σε tubless (ελαστική λουρίδα στο Tyre Shop) που πίσω δουλεύει τέλεια εδώ και 5-6 χρόνια, αλλά μπροστά χαλάει συνέχεια, λόγω συχνών σούζων!

Οπότε σκεύτομαι να αλλάξω τροχούς και διάσταση (19/17) από Aprilia Caponord που είναι tubless.

Έχει κάποιος τοποθετήσει ολόκληρους τροχούς από Aprilia Caponord μαζί με τα κέντρα και τους δίσκους τους σε Adventure 950?

Έμαθα ότι οι οι ακτίνες δεν ευθυγραμμίζονται πλήρως με κέντρα ΚΤΜ και ζάντες Aprilia Caponord, οπότε σκεύτομαι να προσπαθήσω να βάλω ολόκληρη την ρόδα με τα κέντρα και τους δίσκους του Aprilia, γλιτώνοτας παράλληλα και το κόστος της ακτινολόγησης και των καινούργιων ακτίνων.

Είναι όμως λίγο πιο φαρδύ το κέντρο του Aprilia, οπότε χρειάζεται κάποια μετατροπή.

Το έχει δοκιμάσει κανείς?
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
να κάνω την ερώτηση του γιατί όχι ζάντες από 1050/1090/1190/1290;
Νομίζω δεν μπαίνει η μία (η πίσω αν θυμάμαι καλά). Το είχα ψάξει λίγο όταν είχα το 990, είναι καλή λύση ΑΛΛΑ έχει κόστος. Κανά 400αρι μόνο για πλέξιμο συν το κόστος των ζαντών. Δες και στον woody, ακριβός επίσης όμως.
KTM 950/990
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ναι αλλά την εμπρός ψάχνει.

που υπάρχει tubeless 21 έτοιμη, υπάρχει και 19άρα έτοιμη. 19/18 σαν κάτι παλιά σκράμπλερς :)
 

Alex Farmer

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Alex
Μοτό
KTM Adventure 950 2004
Ευχαριστώ για τις συμβουλές.

21 και 19 έτοιμη?...
Εννοείς από τα νεώτερα μοντέλα ΚΤΜ 1090, 1290 κλπ ή κάτι άλλο?

Έχω ήδη βρει ένα ζευγάρι κομπλέ ρόδες από Caponord με τους δίσκους τους αρκετά φτηνά και ψάχνω για τρόπους να τις βάλω.
(Ολόκληρες με κέντρα Aprilia, ή με κέντρα ΚΤΜ που κοστίζει περισσότερο και μάλλον δεν ευθυγραμμίζονται πλήρως οι ακτίνες με τις τρύπες?)

Κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη! :)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Η πισω απο τα 1090/1190/1290 κανουν ολες, στην μπροστα ειναι το θεμα, οπου τα 950/990 εχουν πολυ στενο κεντρο...

γενικα αν σκοπευεις να χρησιμοποιησεις καινουρια κεντρα και οχι τις ζαντες που εχεις, δεν υπαρχει τροπος να κανεις την μετατροπη φτηνα...βεβαια, αφου λες οτι κινεισαι αποκλειστικα δρομο και εχεις κανει μετατροπη σε τουμπλες ηδη, δεν εχει και ιδιαιτερο νοημα να κρατησεις τα 21/18 στεφανια μιας και δεν εχεις ιδιαιτερες απαιτησεις στο χωμα....

τα 19/17 ειναι εξισου καλα στο χωμα στο 90% των περιπτωσεων, και παιζουν πολυ καλυτερα στην ασφαλτο...εκτος απο αυτο, τα στοκ 21/18 στεφανια των 950/990 ειναι πολυ κακης ποιοτητας, τρομερα μαλακα και στραβωνουν για πλακα...δηλαδη ακομα και για τη χρηση που προοριζονται ειναι αχρηστα...

χρησιμοποιησε τα κεντρα που εχεις ηδη και απλα παρε νεα στεφανια, ειναι πραγματικα η καλυτερη λυση...εναλλακτικα κοιτα στο εξωτερικο για μεταχερισμενο σετ τροχων 19/17...Η λυση του γουντη ειναι μονο για του αμερικανους και στην ευρωπη εχεις καλυτερες επιλογες (Haan, Alpina κλπ )
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Nα ρωτησω κι εγω τοτε, γιατι οχι απο 990SMT?

αν βαλεις απο σμτ θες ανταπτορες για την μπροστινη ροδα ωστε να μπουν πιο μεσα οι δισκοι (o cj τους πουλαει), βεβαια ισως και το τορνιρισμα δουλεψει, αλλα θα πρεπει να αφαιρεσεις σχεδον 2εκ απο την καθε μερια, δε ξερω αν υπαρχει τοσο υλικο, και αν υπαρχει, αυτο που θα μενει μετα θα ειναι λιγο και πιθανως επικινδυνο ....

το βασικοτερο προβλημα μετα ειναι ομως οτι με τον 17αρι μπροστα το ιχνος γινεται τραγικα μικρο οπως και η καστερ με αποτελεσμα το μηχανακι να εχει αρκετα μαλακισμενη συμπεριφορα στο δρομο, και ο μπροστινος τροχος να κανει τα δικα του με το γυροσκοπικο με τα βιας να δουλευει....Η συντριπτικη πλειοψηφια απο αυτους που το δοκιμασαν ηταν εντελως απογοητευμενοι και γυρισαν στα στοκ...

ισως αν μπορουσε να συδυαστει με τις μποτες των καλαμιων του smt (το adv εχει leading axle μπροστινο πηρουνι) θα μπορουσες να το κανεις πιο νορμαλ οδηγικα με το ανακτημενο ιχνος, αλλα μετα μιλαμε για πολυ πατεντα και κοστος, καλυτερα να παρεις κατευθειαν το σμτ στην τελικη η καποιο αντιστοιχο στριτ ον οφφ
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
........ισως αν μπορουσε να συδυαστει με τις μποτες των καλαμιων του smt (το adv εχει leading axle μπροστινο πηρουνι) θα μπορουσες να το κανεις πιο νορμαλ οδηγικα με το ανακτημενο ιχνος, αλλα μετα μιλαμε για πολυ πατεντα και κοστος, καλυτερα να παρεις κατευθειαν το σμτ στην τελικη η καποιο αντιστοιχο στριτ ον οφφ
Αυτο
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Φυσικα για να μη παρεξηγηθω, ο συνδιασμος 19/17 δουλευει φανταστικα στα 9χ0, με τα καλυτερα χαρακτηριστικά και απο τους δυο κοσμους, χωματος και δρομου, με ελαχιστους συμβιβασμους...το αμιγως στριτ προφιλ δε ταιριαζει σε αυτη τη μοτο ομως και απλα αν θες 17 μπρος πισω, ψαχνεις κατι αλλο.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ειχα λανθασμενη εντυπωση οτι το SMT φοραει 19αρα.

Κοιταζοντας το σαιτ της Tubliss βλεπω οτι για 21" τροχο εχει για μοτοκροσαδικη διασταση ζαντας μονο 1.60", και οχι για 2.15 που φοραει το 950 απο μαμα. Αρα μηπως αυτο ειναι το θεμα σου που χανει αερα το μπροστινο? Μηπως να δοκιμασεις με τους κλασσικους τροπους του ιντερνετ (σφραγιστικο και απο πανω ταινια 3Μ)?
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Δεν θελω να κουρασω, αλλα οταν ειχα 950 ψαχνομουν ακριβως για το ιδιο πραγμα.
Ο pumba εχει δικιο παραπανω.... ηρθε η ωρα για αλλη μοτο.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
για μέρα πάρε άλλο μηχανάκι
κανένα παλιό ςς ας πούμε
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Παρε Caponord. Ειναι λιγο χοντρουλίτσα, αλλα τσαμπα πραμα και πολυ μηχανακι. Θα μείνεις στην ιδια κατηγορια αλλα με αυτα τα χαρακτηριστικα που ζητας.

Και νομιζω σιγουρα πιο ανετο στο ταξιδι απο το 950-990
 

christos ktm R

Μέλος
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm adventure 990R
Yamaha xt 550
Piaggio liberty
honda cub 90
Alex μετά από αναζήτηση είδα ότι υπάρχει άνθρωπος στην Αθήνα όπου πλέκει στεφάνια capo με κεντρα ktm.Αν θέλεις σου στέλνω p.m για να μην θεωρηθεί διαφήμιση.Θελω κ εγώ να κάνω αυτήν την μοντα για 2ο ζευγαρι.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
η πατεντα αυτη γαμαει,τα στεφανια του capo ειναι αλεξισφαιρα και το μηχανακι γινεται ξυραφι..
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
η πατεντα αυτη γαμαει,τα στεφανια του capo ειναι αλεξισφαιρα και το μηχανακι γινεται ξυραφι..
Παρότι αυτή η συζήτηση έχει γίνει και παλαιότερα σε άλλο φόρουμ, μια φωτογραφία σχετική δεν έχω δει....

Είμαι περίεργος πως ταιριάζουν οι μικρότεροι τροχοί στην ψηλόλιγνη κοψιά του 9x0???

Προσωπικά (ξαναλέω προσωπικά) δεν είμαι φαν τόσο θεμελιωδών μετατροπών. Το 9x0 λόγω στησίματος και ποιότητας αναρτήσεων εξαρχής έραβε κουστουμάκια σε πιο ασφάλτινα μηχανάκια, πόσο μάλλον σήμερα που υπάρχουν και επιλογές ελαστικών.

Αν αυτό δεν σου φτάνει/κάνει, τότε καλύτερα να αλλάξεις με κάποιο SMT ή Multi 1100s....

My 2 cents!
 
Top Bottom