Μετατροπη mx σε enduro

2wheeler

Μέλος
Όνομα
Τασος
Μοτό
F800GS, RSV MILLE
Μιας και σιγα σιγα αρχιζω κ κοιταω δειλα για εντουρο μεκανακι θελω τα φωτα του λαου!!! Ειναι πολλα και φτηνα τα mx σε σχεση με τα enduro... Ποια μηχανακια mx γινονται πιο ευκολα enduro και με σχετικα προσιτο κοστος. Ειναι καποια mx που θα μπρουσαν να κανουν enduro εστω με καποιες παραχωρησεις? Θελω να διαθεσω κανα 3000 πανω κατω για την αγορα. Επισης μου μπαινει και στο μυαλο να βρω κ κανα μοταρντ ζαντολαστιχο ωστε να μπορει κ να παιξει ασφαλτινα σε πιστα... Πολλα θελω!! Το ξερω!!
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Θα δανειστώ το θέμα σου αφού έχω παρόμοια απορία. Μην φωνάξεις θα συμβάλω στα κοινόχρηστα :roflmao:

Πόσο εύκολα κάνεις ένα μοταρντ σε on-off. Παράδειγμα ένα drz ή ένα 640? Είναι μόνο ζαντολαστιχα ή έχουν άλλη γεωμετρία?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Όπως το σκέφτηκες ξέχασε το..:roflmao:

Δεν βγάζουν πινακίδα,δεν έχουν τα ηλεκτρικά για φωτα φλας και τέτοια. Θέλουν τελείως άλλο σεταρισμα αναρτήσεις είναι σκληρές πολύ για άλματα,άλλο κύκλωμα ψύξης χωρίς βεντιλατερ για βρασιματα σε μονοπάτια η ζεστές μέρες, μικρότερα συνήθως τεποζιτα λόγω μη ανάγκης για αυτονομία . Και μπλα μπλα μπλα...
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Κυριότερες διαφορές είναι στο μοτέρ και στις αναρτήσεις.

ΜΧ= μοτέρ με δύναμη και συνήθως μικρή ροπή. Αναρτήσεις σκληρές για να αντεπεχέρχονται στα άλματα.
ENDURO= Μοτέρ με αρκετή ροπή και αναρτήσεις πιο μαλακές για να διαβάζουν το ανάγλυφο του βουνού.

Όπως είπε κι ο Βαγγέλας απο πάνω, ξέχνα το...
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Ειναι και θεματα που δεν φαινονται απεξω, οπως κλιμακωση κιβωτιου κλπ
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Φαντάσου είναι θέματα αυτά που έχουν συζητηθεί και λυθεί από εποχής dirtbike.gr καμιά δεκαριά χρόνια πίσω. Κι άλλοι προσπάθησαν,έδωσαν λεφτά,λίγοι πέτυχαν. Το κυριότερο πρόβλημα είναι η πινακίδα,πες τα άλλα βρίσκεις τρόπο και τα φτιάχνεις. Πάντα θα είσαι παράνομος. Πρέπει τρέιλερ και από βουνό σε βουνό.
 

2wheeler

Μέλος
Όνομα
Τασος
Μοτό
F800GS, RSV MILLE
Πινακιδα δεν με ενδιαφερει, ειμαι διπλα σε βουνο και τρειλερ υπαρχει. Να υποθεσω τα του κιβωτιου δεν ερχονται στα ισα τους με γραναζωμα.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Πινακιδα δεν με ενδιαφερει, ειμαι διπλα σε βουνο και τρειλερ υπαρχει. Να υποθεσω τα του κιβωτιου δεν ερχονται στα ισα τους με γραναζωμα.
θα το φερεις εν μερει σε αποδεκτα επιπεδα αλλα και παλι καπου θα υστερει σε σχεση με ενα μαμα εντουρο.
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Κατευθείαν εντούρο
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Κατευθείαν εντουρο έχω γνωστούς που προσπάθησαν να κάνουν την μετατροπή αλλά δεν έρχεται ! Θα δώσεις τα ίδια χρήματα και παραπάνω κ δεν θα έχεις σε καμία περίπτωση το ίδιο αποτέλεσμα ! Άσε που μετά χρήματα που λες μπορείς να βρεις ένα αξιοπρεπέστατο εντουρακι !
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Φαντάσου είναι θέματα αυτά που έχουν συζητηθεί και λυθεί από εποχής dirtbike.gr καμιά δεκαριά χρόνια πίσω. Κι άλλοι προσπάθησαν,έδωσαν λεφτά,λίγοι πέτυχαν. Το κυριότερο πρόβλημα είναι η πινακίδα,πες τα άλλα βρίσκεις τρόπο και τα φτιάχνεις. Πάντα θα είσαι παράνομος. Πρέπει τρέιλερ και από βουνό σε βουνό.
Έβγαλα σε yz 250 του 02 πινακίδα το οποίο το είχε ο Ερρίκος πριν, αλλά ενώ όλα ήταν οκ ακόμα και οι αναρτήσεις μετά από διαδοχικά revalving, το μοτέρ είχε τόσο ακαριαία απόκριση που ήταν δύσκολο να πάει γρήγορα για ώρα. Mέχρι να γίνουν αξιόπιστα τα ευρωπαϊκά εντούρο οι περισσότεροι έκαναν τέτοιες μετατροπές σε ιαπωνικά δίχρονα ΜΧ. Από το 2000 περίπου και μετά δεν χρειαζόταν πλέον αφού οι ευρωπαϊκές εταιρείες έβγαλαν αξιόπιστα εντούρο 2τ και 4τ και δεν υπήρχε κανένας λόγος να μπει κανείς σε διαδικασία μετατροπής ΜΧ σε εντούρο.

Ήταν πάρα πολύ δυνατό εκείνη τη χρονιά το ΥΖ και με είχε τρομάξει πολλές φορές κυρίως σε άλματα.

Είχα τρέξει με αυτό κάποιους αγώνες Άττικα εντούρο και ένα φιλικό Γατούλη στον Κουβαρά.
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Μιας και σιγα σιγα αρχιζω κ κοιταω δειλα για εντουρο μεκανακι θελω τα φωτα του λαου!!! Ειναι πολλα και φτηνα τα mx σε σχεση με τα enduro... Ποια μηχανακια mx γινονται πιο ευκολα enduro και με σχετικα προσιτο κοστος. Ειναι καποια mx που θα μπρουσαν να κανουν enduro εστω με καποιες παραχωρησεις? Θελω να διαθεσω κανα 3000 πανω κατω για την αγορα. Επισης μου μπαινει και στο μυαλο να βρω κ κανα μοταρντ ζαντολαστιχο ωστε να μπορει κ να παιξει ασφαλτινα σε πιστα... Πολλα θελω!! Το ξερω!!
Τι μηχανάκι περίπου θα ήθελες ; 2τ η 4τ ; Πόσα κυβικά ;
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Πόσο εύκολα κάνεις ένα μοταρντ σε on-off. Παράδειγμα ένα drz ή ένα 640? Είναι μόνο ζαντολαστιχα ή έχουν άλλη γεωμετρία?

Αυτό ενδιαφέρει κ μένα. Ενα sm610 (τυχαίο παράδειγμα) γίνεται 610e ?


Sent from my M2101K6G using Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Θα δανειστώ το θέμα σου αφού έχω παρόμοια απορία. Μην φωνάξεις θα συμβάλω στα κοινόχρηστα :roflmao:

Πόσο εύκολα κάνεις ένα μοταρντ σε on-off. Παράδειγμα ένα drz ή ένα 640? Είναι μόνο ζαντολαστιχα ή έχουν άλλη γεωμετρία?
Για το 640 που ξέρω πλαίσιο είναι απολύτως ίδιο σε motard,enduro,adventure,duke. Τώρα ένα motard σαν διάφορες προφανώς στις αναρτήσεις στις διαδρομές τους και το σεταρισμα. Το τιμόνι μάλλον οκ ζάντες φρένα βασικά αυτά.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Αυτό ενδιαφέρει κ μένα. Ενα sm610 (τυχαίο παράδειγμα) γίνεται 610e ?


Sent from my M2101K6G using Tapatalk
Θα καταληξεις με κατι που θα εχει προβληματικο ιχνος.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
προβληματικό για endurο , ναι , αλλά προβληματικό και για ''χαβαλέ enduro'' ?
Το χαβαλέ εντούρο είναι πιο επικίνδυνο από το κανονικό εντούρο γιατί το πρώτο γίνεται σε φλαταδούρες που οι ταχύτητες είναι πιο εύκολο να είναι μεγάλες ενώ το δεύτερο σε μονοπάτια που είναι δύσκολο από τον μέσο οδηγό να μαζέψει χιλιόμετρα.

Οπότε μια "λάθος ρύθμιση στις αναρτήσεις" ή μια ιδιαίτερη επέμβαση στην γεωμετρία του συνόλου μπορεί να φέρει την τούμπα πιο εύκολα .
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Μιας και σιγα σιγα αρχιζω κ κοιταω δειλα για εντουρο μεκανακι θελω τα φωτα του λαου!!! Ειναι πολλα και φτηνα τα mx σε σχεση με τα enduro... Ποια μηχανακια mx γινονται πιο ευκολα enduro και με σχετικα προσιτο κοστος. Ειναι καποια mx που θα μπρουσαν να κανουν enduro εστω με καποιες παραχωρησεις? Θελω να διαθεσω κανα 3000 πανω κατω για την αγορα. Επισης μου μπαινει και στο μυαλο να βρω κ κανα μοταρντ ζαντολαστιχο ωστε να μπορει κ να παιξει ασφαλτινα σε πιστα... Πολλα θελω!! Το ξερω!!
Καλύτερα να πάρεις από την αρχή ένα εντούρο. Αυτά τα κόλπα τα έκαναν παλιότερα που τα enduro με τα mx είχαν τεράστια διαφορά σε βάρος και στήσιμο . Τώρα στο επίπεδο που βρίσκονται τα enduro είναι τζάμπα ταλαιπωρία να ασχοληθεί κανείς και θα σου φύγουν πολλά φράγκα για να γίνει σωστά. Αν θες την γνώμη μου μην βγαίνεις σε δημόσιο δρόμο χωρίς πινακίδα, ασφάλεια κλπ. Ποτέ δεν ξέρεις που θα στραβώσει η δουλειά.
 
Top Bottom