Μεταφορά φωτογραφικού εξοπλισμού με μοτοσυκλέτα.

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Ξεκαθαρίζω ότι αυτά που θα διαβάσετε είναι η δική μου εμπειρία και δεν μου το είπε η θεία της κουμπάρας της ξαδέρφης μου.

Επίσκεψη στο σέρβις ταμρον και συζήτηση με τον κύριο Αγγελίδη Νεκτάριο αντιπρόσωπο (τάμρον και όχι μόνο)
-Νίκο μεταφορά φωτογραφικού εξοπλισμού με μοτοσυκλέτα είναι πολύ μεγάλο πρόβλημα
Οι κραδασμοί διαλύουν μηχανές και φακούς.
-Οκ και τι μπορώ να κάνω ?
-Δεν ξέρω πέραν του ν αγοράσεις κάποια επαγγελματική κάνον με μεταλλικό σώμα τιτανίου
'η ίσως κάποιου ειδικού κουτιού με αφρολέξ δεν ξέρω πραγματικά.
Πάντως έρχονται πολλοί εδώ με τέτοια προβλήματα.

Μέσα σ αυτούς φυσικά κι εγώ όπου σχετικά σύντομα καθάρισα 2 σώματα DSLR
και ένα ζουμ φακό.
Πάντα τοποθετούσα το σώμα στο τανκ μπαγκ μέσα σε (2η) τσάντα
με χοντρό και μαλακό τοίχωμα.
Δυστυχώς δεν ήταν αρκετό.

Έχω απορρίψει τη λύση της πίσω βαλίτσας ως μη βολικής
καθώς και του σακιδίου πλάτης ως πολύ επικίνδυνου.
Άρα ότι γίνει θα γίνει στο τανκ μπαγκ.

Προς το παρόν προσανατολίζομαι σ ένα τριπλό πάτο.
-1 επίπεδο αφρολέξ
-1 επίπεδο πλαστικό αυτό με τις "φουσκάλες"
-πιο στιβαρή τσάντα
- Τανκ μπαγκ που δεν εφαρμόζει στο ντεπόζιτο αλλά έχει τη βάση του
στην τάπα της βενζίνης

Η χρήση που έχω κάνει είναι πολύ σκληρή.
Κωλόδρομοι, πολύωρα ταξίδια, βροχές, κρύο, ζέστη κλπ

Η λύση της πολεμικής κάνον μ αρέσει μεν αλλά δεν μπορώ πρακτικά να την υποστηρίξω
λόγω χαμιλού ψιλικού οξέος.


υγ
εξετάζω και τη λύση μιρορλες σε τσαντάκι μηρού
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντως μέχρι σήμερα (φτου, φτου, φτου) δεν είχα πρόβλημα οπουδήποτε.
Το σχετικά πρόσφατος αποκτηθέν εσκεμμένα μικρό tank bag, έχει μεν τα δικά του μαλακά τοιχώματα αλλά το ενίσχυσα κι εγώ με επιπλέον στις 3 εσωτερικές πλευρές. Με αυτό το τρόπο προφυλάσσω τη φωτογραφική -όσο γίνεται- και δεν αφήνω χώρο για να μετακινείται.
Πάντως σε κάθε περίπτωση -μάλλον- το tang bag είναι η καλύτερη και ασφαλέστερη περιοχή για να τοποθετηθεί μια φωτογραφική μηχανή, είναι κοντά στο κεντρικό άξονα της μηχανής που σημαίνει πως εκεί έχουμε τους λιγότερους κραδασμούς.

Όμως με προβλημάτισες...
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ την βάζω μέσα στις πλαϊνές βαλιτσες σε μια manfrotto τσάντα που έχω και στο χώμα την δένω πίσω στη σέλα για να μπορώ να την βγάζω εύκολα.
Και ευτυχώς δεν έχω κάποιο πρόβλημα μέχρι τώρα.
Αλλά όντως το θέμα είναι να σε προβληματίζει.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
pelican cases ,αδιαβροχες , αντικραδασμικες , ασπαστες , σε πολλα μεγεθη να βολεψουν ειτε ολα μαζι με διαχωριστικα αναμεσα τους ειτε ενα ενα σε διαφορετικο case
ΟΚ Δημήτρη, είναι μια λύση που στοιχίζει όμως... σχεδόν όσο το σώμα της φωτογραφικής μηχανής!
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
ΟΚ Δημήτρη, είναι μια λύση που στοιχίζει όμως... σχεδόν όσο το σώμα της φωτογραφικής μηχανής!

Οχι απαραιτητα...
Καπου εχω κρατημενο το λινκ...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οχι απαραιτητα...
Καπου εχω κρατημενο το λινκ...
Ελπίζω να μην αναφέρεσαι σε κάποια ελαφρώς μεταχειρισμένα που κυκλοφόρησαν στο FB στο πενηντάρικο. Αν αναφέρεσαι σε αυτά να ξέρεις πως είναι πολύ μικρά σε μέγεθος, οριακά μπορεί να χωράει ένας φακός.

Αν αναφέρεσαι σε κάτι άλλο περιμένουμε το Link!
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
ΟΚ Δημήτρη, είναι μια λύση που στοιχίζει όμως... σχεδόν όσο το σώμα της φωτογραφικής μηχανής!
παιζουν κατι αντιγραφες που δεν υπολειπονται σε ποιοτητα και επισης πολλες μεταχειρισμενες! Αλλιως θεωρω οτι backpack ειδικα σχεδιασμενα για αυτη τη δουλεια καλυπτουν την αναγκη αυτη , δενοντας τα πισω μας ακριβως σχεδον πανω στη σελα. Για οποιον θελει να ξοδεψει υπαρχουν τα atlaspacks ,για τους υπολοιπους ενα σωρο μαρκες με γεματα αφρολεξ κ αντικραδασμικα ''πλαισια'' και διαχωριστικα


Ελπίζω να μην αναφέρεσαι σε κάποια ελαφρώς μεταχειρισμένα που κυκλοφόρησαν στο FB στο πενηντάρικο. Αν αναφέρεσαι σε αυτά να ξέρεις πως είναι πολύ μικρά σε μέγεθος, οριακά μπορεί να χωράει ένας φακός.

Αν αναφέρεσαι σε κάτι άλλο περιμένουμε το Link!
Αυτα τα ειχα δει απο κοντα, χωρανε μονο το σωμα της μηχανης. καποιοι φακοι επισης μπορουν να χωρεσουν . Η κατασταση τους παντως ειναι καλη.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Όχι.
Εχω φερει απο Αγγλια 2 βαλιτσες για εξοπλισμο.
Το μεγεθος τους ειναι περιπου οσο μια βαλιτσα Delsey 4ρων τροχων.

Το κοστος για αυτες ηταν 65 λιρες οποτε για το μεγεθος που συζηταμε ελπιζω φτηνοτερα , αλλα δεν παιρνω και ορκο καθως το μεγεθος αυτο πουκαει συχνοτερα.
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Καλό θέμα,, που έχει απασχολήσει πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια ..
Μπορούμε να πάρουμε καλές ιδέες από όλα αυτά που γράφονται και θα γραφτούν .
Μετά από πολλές δοκιμές ..
Προσωπικά τα έχω όλα στο GS (σώματα φακούς φίλτρα και λοιπά τσιμπραγκσλα) στην πλαϊνή από τις μαμά βαλίτσες μέσα σε φωτογραφικό σάκο πλάτης που ο καημενος άρχισε να τα παίζει αυτός για να φυλάξει τις κάμερες (ειμαι για ανανέωση σάκου) και με βολεύει πάρα πολύ και σβέλτα στο βάλε βγάλε και όλα αυτά τα χρόνια δεν έχουν πάθει τίποτε !!
 
Τελευταία επεξεργασία:

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Προσωπικά,όσες φορές την έχω βάλει οπουδήποτε αλλού πέραν του tankbag, έχω γυρίσει με ΟΥΤΕ τον μισό αριθμό φωτογραφιών,λόγω μη βολικότητας και κυρίως βαρεμάρας.
Απ το τανκμπακ βγάζεις χωρίς καν να κατέβεις απ την μοτό.

Ένα μικρό αφρολεξ παχους 1,5 εκατοστου + 2 φύλλα φουσκαλοειδές σελοφάν,και δέσιμο με τον εσωτερικό ιμάντα του tank bag που έχει κλιπ.
 

katsim

Μέλος
Περιοχή
Ροδος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW r1150 gs
BMW r51/3
Εγώ χρησιμοποιώ την εσωτερικη θήκη μιας lowerpro τσάντας που έχω και την οποία βάζω μέσα στο tankbag. Έτοιμη με χωρίσματα.


Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Σε κουβέντα που είχα με κάποιους φωτογράφους εχτές στην έκθεση του κυρίου Αρτίκου
μου είπαν ότι καλό είναι να μην παίρνω μαζί φακούς με σταθεροποίηση γιατί εκεί παρατηρούνται οι βλάβες.
Οι παλιοί φακοί λέει ζουν 40 χρόνια και πάνε και σε κάνα δύο πολέμους.
Καλή συμβουλή αυτή
Πλεονέκτημα είναι και χαμηλό κόστος άρα και η πιθανότητα απώλειας καθώς και το κόστος ανάκτησης.
Μειονέκτημα. Πρόβλημα στη νυχτερινή φωτογραφία και το βίντεο, και μεταφορά τρίποδου (που δεν χαλάει
αλλά πιάνει χώρο και έχει και κάποιο βάρος)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ο 18-300 που έχω πάντα μαζί μου έχει σταθεροποιητη και με αυτά που διαβάζω τρομάζω λίγο, αλλά δεν μπορώ να μην παίρνω στις χωμάτινες την φωτογραφικη.
Τι να πω?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σε κουβέντα που είχα με κάποιους φωτογράφους εχτές στην έκθεση του κυρίου Αρτίκου
μου είπαν ότι καλό είναι να μην παίρνω μαζί φακούς με σταθεροποίηση γιατί εκεί παρατηρούνται οι βλάβες.
Οι παλιοί φακοί λέει ζουν 40 χρόνια και πάνε και σε κάνα δύο πολέμους.
Καλή συμβουλή αυτή
Πλεονέκτημα είναι και χαμηλό κόστος άρα και η πιθανότητα απώλειας καθώς και το κόστος ανάκτησης.
Μειονέκτημα. Πρόβλημα στη νυχτερινή φωτογραφία και το βίντεο, και μεταφορά τρίποδου (που δεν χαλάει
αλλά πιάνει χώρο και έχει και κάποιο βάρος)
Ωραία πληροφορία αυτή. Τι γίνεται όμως όταν το σώμα της μηχανής έχει σταθεροποιητή; Άραγε υπάρχει επιπλέον πρόβλημα τότε για το σώμα μιας τέτοιας μηχανης σε σχέση με μια που δεν έχει σταθεροποιητή;

Όπως πάντα, ουκ εν το πολλώ το εύ.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Δύο (όχι και τόσο) αυτονόητες παρατηρήσεις για την μεταφορά της φωτογραφικής μηχανής

1 Ο Ζουμ κλειστός και κλειδωμένος
2 Το παρασολέι εκτός, διότι δένει στα κινητά μέρη του φακού και τα καταστρέφει

Γενικά δηλαδή προσέχουμε ώστε να μην εφαρμόζονται δυνάμεις σ ευαίσθητα σημεία της μηχανής και του φακού
Συνεχίζω την επώδυνη έρευνα των μαλακιών που έχω κάνει (τόμος 1ος)
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Τι γίνεται όμως όταν το σώμα της μηχανής έχει σταθεροποιητή; Άραγε υπάρχει επιπλέον πρόβλημα τότε για το σώμα μιας τέτοιας μηχανης σε σχέση με μια που δεν έχει σταθεροποιητή;
ε χμ αυτό το έχω σπάσει... Δεν νομίζω όμως ότι ήταν από κραδασμούς. Ίσως ήταν από πτώση
(είπαμε οι μλκιες μου τόμος 1)
:cool:
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Σε κουβέντα που είχα με κάποιους φωτογράφους εχτές στην έκθεση του κυρίου Αρτίκου
μου είπαν ότι καλό είναι να μην παίρνω μαζί φακούς με σταθεροποίηση γιατί εκεί παρατηρούνται οι βλάβες.
Λιγο παλιο το θέμα αλλα εχω κανα δυο ερωτήσεις.

Συνήθως κουβαλάω μια μικρη slr η dslr με 'ενα σταθερο φακο σε ενα σακιδιο ειτε στην πλατη ειτε σε κανα σαμαρι στο μηχανακι.
Εχω φαγωθει ομως να βγαλω καμια φωτο σε μεγαλύτερο φορμα και τα συμπραγκαλα οσο μεγαλωνει το φορμα μεγαλωνουν σε ογκο και βαρος οποτε στην πλατη δεν κουβαλιουνται.
Οποτε θα πανε στη σελα η σε μπαγκαζιερα.

Οι βλαβες γενικα τι αφορουν? Ηλεκτρονικα που ξεκολλανε απο τις πλακετες τους λογο κραδασμών? Οπτικα στοιχεία που αλλάζουν θεση και δημιουργούν οπτικές αλλοιώσεις? Μηχανικα μερη που ξεχαρβαλωνονται λογο κραδασμών?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν γνωρίζω τι ακριβώς χαλάει, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι οι κραδασμοι στο tankbag είναι οι λιγότεροι.
Παντα μέσα σε τσάντα που υπάρχει αφρωδες υλικό.
Στα χώματα την βάζω στην πλάτη.... Με ρίσκο φυσικά.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Δυστυχώς στο μονοκύλινδρο νομιζω οι κραδασμοί ειναι παντου. Οταν ερθει το δικυλινδρο θα δοκιμασω την λυση του tankbag με αφρώδες.

Σε τσαντα στην πλατη δεν παρατηρήσα καποιο προβλημα. Τουλάχιστον ετσι νομιζω. Αν οι φωτο ειναι εκτος φοκους νομιζω φταίει το ματι μου και οχι ο φακος.

Αντιμετωπισες εσυ ποτε χαλασμένο φακο η σωμα μετα απο βολτα η πολυήμερες διακοπες?
 
Top Bottom