Μετα το Αφρικα τι;;; (αρε Todor τι μας εχεις κανει;;;)

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το χαμηλοτερο υψος κανει το μηχανακι ακομα πιο ευκολοδηγητο, μην ασχολεισαι με αναρτησεις και υψος, καλυτερα θα παει στο χωμα αυτο που εχει τις πιο καλα σεταρισμενες αναρτησεις...

Αν ημουν στη θεση σου, θα επερνα το απλο, ποσο μαλλον απο τη στιγμη που ειναι και φορτωμενο με εξτρα... Αν καποια στιγμη το βαρεθεις, βαλε ενα τεποζητο αδβ και το προβλημα λυθηκε
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
To απλό έχει πιο μακριά 6η (overdrive) που στην εθνική ταξιδεύει με 150 στις 4500 στρ τελείως ξεκούραστα. Στους επαρχιακούς νορμαλ πέφτει πολύ μακριά, με τσιπ εξάτμιση βελτιώνεται η κατάσταση.

Το adv έχει κοντή 6η και ταξίδευει πιο αργά από το απλό. Στους επαρχιακούς σίγουρα θα ναι καλύτερο.

Επίσης ο άξονας του απλού είναι ας πούμε, πιο γερός από του adv γιατί έχει μικρότερη διαδρομή στις αναρτήσεις και δεν τον καταπονεί όσο το adv. Oσο κι αν φαίνεται περίεργο, έχουν διαφορετικό κωδικό.

Με ήρεμη οδήγηση τα 300+ km αυτονομία τα έχει για πλάκα το απλό με περίπου 18 λίτρα ως τη ρεζέρβα (22 λίτρα συνολικά το ρεζερβουάρ). Το adv έχει 30 λίτρα, με τεράστια αυτονομία που ξεπερνά προφανως την αυτονομία του πιτσιποπακίου του αναβάτη.

Το adv είναι πιο δυναμικό σε σχεδίαση το απλό όμως είναι πιο άνετο για 2.

Στο απλό βγαίνει η σέλα του συνεπιβάτη και υπάρχει χώρος για πολυυυυυυ φόρτωμα.

Η σέλα του οδηγού στο απλό ρυθμίζεται στο ύψος σε 2 θέσεις.
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Με φενεται περίεργο να σε κουνάει το αφρικα με αυτά τα χιλιόμετρα που λες ..
Βάλε κάνα λάστιχο χωρίς τακούνια και κάνε το καμία βόλτα.
Το δικό μου πριν κάτι χρόνια 150- 160 πήγαινε άνετα και φορτωμένος ..
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
To απλό έχει πιο μακριά 6η (overdrive) που στην εθνική ταξιδεύει με 150 στις 4500 στρ τελείως ξεκούραστα. Στους επαρχιακούς νορμαλ πέφτει πολύ μακριά, με τσιπ εξάτμιση βελτιώνεται η κατάσταση.

Το adv έχει κοντή 6η και ταξίδευει πιο αργά από το απλό. Στους επαρχιακούς σίγουρα θα ναι καλύτερο.

Επίσης ο άξονας του απλού είναι ας πούμε, πιο γερός από του adv γιατί έχει μικρότερη διαδρομή στις αναρτήσεις και δεν τον καταπονεί όσο το adv. Oσο κι αν φαίνεται περίεργο, έχουν διαφορετικό κωδικό.

Με ήρεμη οδήγηση τα 300+ km αυτονομία τα έχει για πλάκα το απλό με περίπου 18 λίτρα ως τη ρεζέρβα (22 λίτρα συνολικά το ρεζερβουάρ). Το adv έχει 30 λίτρα, με τεράστια αυτονομία που ξεπερνά προφανως την αυτονομία του πιτσιποπακίου του αναβάτη.

Το adv είναι πιο δυναμικό σε σχεδίαση το απλό όμως είναι πιο άνετο για 2.

Στο απλό βγαίνει η σέλα του συνεπιβάτη και υπάρχει χώρος για πολυυυυυυ φόρτωμα.

Η σέλα του οδηγού στο απλό ρυθμίζεται στο ύψος σε 2 θέσεις.
Ήθελα να σε πάρω τηλ αλλά μάλλον τα είπες όλα !!

Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Με φενεται περίεργο να σε κουνάει το αφρικα με αυτά τα χιλιόμετρα που λες ..
Βάλε κάνα λάστιχο χωρίς τακούνια και κάνε το καμία βόλτα.
Το δικό μου πριν κάτι χρόνια 150- 160 πήγαινε άνετα και φορτωμένος ..
Τώρα Πάπιγκο ανέβηκα με τα ανακεε.

Λόγω αναρτήσεων είναι όχι ελαστικά. Αλλά νιώθω στα 120 που είναι περίπου 5000σ/λ ότι με κουράζει. Γενικώς το μηχανάκι το αγαπάω αλλά δεν μου έχει κάτσει καλά. Μάλλον αλλιως το περίμενα και αλλιως τελικά είναι.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πριν κάνεις κάποια αλλαγή καλό θα ήταν να οδηγήσεις αρκετή ώρα ένα 1150. Είναι διαφορετικό και θέλει τον χρόνο του για να το καταλάβεις.

Και όχι δε τα έγραψα όλα παραπάνω.

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του boxer είναι πως όσο και να το φορτώσεις στον δρόμο πατάει σαν ξεφόρτωτο με ότι ταχύτητα κι αν κινείσαι.
Και το μεγαλύτερο μειονέκτημα του είναι πως αν δεν συντηρείται σωστά και βγάλει ζημιά πχ στην μετάδοση μένεις και πρέπει να πιάνουν πολύ τα χέρια σου για να το φτιάξεις μονος. Όποτε προσέχεις για να έχεις.
Δες όμως πόσα 1150 κυκλοφορούν ακόμα και μάλιστα ταξιδεύουν.

Στο Άφρικα κουβαλάς μια τρόμπα κι ένα ανορθωτη κι αν χαλάσουν (που δεν χαλάνε σε ανοιχτούς δρόμους παρά μέσα στη κίνηση απο υπερθέρμανση) τα αλλάζεις στην άκρη του δρόμου.
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Με φενεται περίεργο να σε κουνάει το αφρικα με αυτά τα χιλιόμετρα που λες ..
Βάλε κάνα λάστιχο χωρίς τακούνια και κάνε το καμία βόλτα.
Το δικό μου πριν κάτι χρόνια 150- 160 πήγαινε άνετα και φορτωμένος ..
Θα συμφωνισω με τον προλαλησαντα( γεια σου ρε Χρηστο. :friendship: )
Ειχα το μπλε 1999 και μπορω να πω πως ταξιδευα πολυ ανετα 140-150. Αν εχεις θεμα σ αυτες τις ταχυτητες θα ειναι η λαστιχα η αναρτησεις.
Οταν το εδωσα για το vara , το κοριτσι μου εκανε εμπαργκο μια εβδομαδα..
Κανε καλο ζυγισμα της επιλογης σου μην μπεις σε περιπετειες και αχαρτογραφητα νερα ( βλεπε διαφορικο) Εγω δεν θα εκανα τετοια ανταλλαγη ( γνωμη μου).
Οπως ειπε και ο kordix στο africa ειναι πολυ πιο απλα τα πραγματα και επεμβασιμα.
Ενα καλο σεταρισμα αναρτησεων ( εχω να σου συστησω συνεργειο) και μια ανανεωση γενικοτερη ισως σου αλλαξει την διαθεση για ανταλλαγη.
( γνωμη μου παντα ...φιλικα).;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Πριν κάνεις κάποια αλλαγή καλό θα ήταν να οδηγήσεις αρκετή ώρα ένα 1150.
Εύκολα το λες, δύσκολα να γίνει!!


Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του boxer είναι πως όσο και να το φορτώσεις στον δρόμο πατάει σαν ξεφόρτωτο με ότι ταχύτητα κι αν κινείσαι.
Και το μεγαλύτερο μειονέκτημα του είναι πως αν δεν συντηρείται σωστά και βγάλει ζημιά πχ στην μετάδοση μένεις και πρέπει να πιάνουν πολύ τα χέρια σου για να το φτιάξεις μονος. Όποτε προσέχεις για να έχεις.
Δες όμως πόσα 1150 κυκλοφορούν ακόμα και μάλιστα ταξιδεύουν.
Η πλάστιγγα γέρνει αρκετά προς το απλό. Τόσα χρόνια με το αμαξι δυστυχώς ο κωλος μου έμαθε να ζητάει τα αναπαυτικά.

Στο Άφρικα κουβαλάς μια τρόμπα κι ένα ανορθωτη κι αν χαλάσουν (που δεν χαλάνε σε ανοιχτούς δρόμους παρά μέσα στη κίνηση απο υπερθέρμανση) τα αλλάζεις στην άκρη του δρόμου.
Whaaaaaat??? Μάλλον το παίζω πολύ ανέμελος που κυκλοφορώ χωρίς αυτά ε;;;;




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Θα συμφωνισω με τον προλαλησαντα( γεια σου ρε Χρηστο. :friendship: )
Ειχα το μπλε 1999 και μπορω να πω πως ταξιδευα πολυ ανετα 140-150. Αν εχεις θεμα σ αυτες τις ταχυτητες θα ειναι η λαστιχα η αναρτησεις.
Οταν το εδωσα για το vara , το κοριτσι μου εκανε εμπαργκο μια εβδομαδα..
Κανε καλο ζυγισμα της επιλογης σου μην μπεις σε περιπετειες και αχαρτογραφητα νερα ( βλεπε διαφορικο) Εγω δεν θα εκανα τετοια ανταλλαγη ( γνωμη μου).
Οπως ειπε και ο kordix στο africa ειναι πολυ πιο απλα τα πραγματα και επεμβασιμα.
Ενα καλο σεταρισμα αναρτησεων ( εχω να σου συστησω συνεργειο) και μια ανανεωση γενικοτερη ισως σου αλλαξει την διαθεση για ανταλλαγη.
( γνωμη μου παντα ...φιλικα).;)
Έκκληση για καφέ και για τους 2 σας να το πάρετε για test ride να μου πείτε τι συμβαίνει!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Υπάρχει διαφορά σε ότι εχει σχέση με θέση οδήγησης στα 2 μοντέλα;

Είμαι 1,90


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Έκκληση για καφέ και για τους 2 σας να το πάρετε για test ride να μου πείτε τι συμβαίνει!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Μετά χαράς να βοηθήσω όσο μπορώ να μην προβείς σε μια ενέργεια που θα μετανιώσεις αργότερα. Κατέβα Θεσσαλονίκη κάποια στιγμή να το συζητήσουμε να δούμε τι φταίει με το africa σου . Θα τα ζυγησεις και η τελική απόφαση είναι δική σου. Απλά είναι άδικο να απορρίψεις ένα μηχανάκι χωρίς να αναζητήσεις τις αιτίες που σε έβαλαν σε σκέψεις. Είμαι διακοπές. Μετά τις 19/ 8 στην διάθεση σου.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Το οτι εχουμε περασει απο τα ιδια μηχανακια και εχουμε την ιδια βλεψη για το μελλον με ξεπερναειιιι αντε με το καλο.... Το καλο το adveeee....

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Το οτι εχουμε περασει απο τα ιδια μηχανακια και εχουμε την ιδια βλεψη για το μελλον με ξεπερναειιιι αντε με το καλο.... Το καλο το adveeee....

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα περάσει ένα τεστ από τους παραπάνω γκουρού των αφρικα, αλλά δύσκολα το βλέπω να μην αλλάζω. Έχουμε καιρό όμως ακόμα, σκέφτομαι για τέλος σεζόν ή αρχές του άλλου έτους.

Βέβαια σαν σωστος todorιακος πρέπει να ανοίξω θέμα μήνες πριν!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
λοιπόν ο σύντροχος θέλει παραπάνω δύναμη παραπάνω φρένο παραπάνω αίσθηση ασφάλειας γενικώς θέλει κάτι πιο μεγάλο
θα πάρει bmw 1150 ληξεις περιστατικού
αφτα !!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ το ονομάζω "σύνδρομο του μονοδρομου"
Ο σπυρετος έχει δει τι κάνουν και πως το κάνουν οι μονόδρομο και μπαίνει στον ίσιο δρόμο.
Το 1150 είναι πραγματικά αλεξίσφαιρο και πολύ κοντά στα οδηγικα χαρακτηριστικά του Σπύρου.
Τον έχω εικόνα να μιλάει στην κάμερα και να ακούγεται μουσικό χαλί ο μποξέρ..... Βρε καλώς τον Σπύρο.

Νομίζω όμως ότι θα πρέπει να πουλήσεις το αφρικα και να ψάξουμε μετά να βρούμε να καλό 1150.
Δεν βλέπω κάποιον με 1150 να κάνει ανταλλαγή με αφρικα.... Εκτός και αν!!
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αν κατέβεις Αθήνα, στο δίνω 1-2 μέρες να δεις πως είναι.

Επειδή είσαι ψηλός θα χρειαστεί να κατεβάσεις τα μαρσπιέ μάλλον στο 1150.

Δώσε λίγο χρόνο ακόμα στο Άφρικα. Το δικό μου δεν κουναγε πουθενά ακομα και με tkc 80, κάτι δεν πάει καλά μάλλον. Ίσως χρειάζεται μια επισκευή το αμορτισέρ.
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Σίγουρα κάτι δεν πάει καλά και έχει και όνομα...λέγεται σύνδρομο μονόδρομου...η BMW δίνει εκατομμύρια κάθε χρόνο για να μην εγγραφεί στα βιβλία ιατρικής και στις αντίστοιχες λίστες του υπουργείου υγείας...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πάρε ΚΤΜάρα αγόρι μου να ξανανιώσεις και άσε τους παππούδες του φόρουμ να λεν τα δικά τους, αυτοί πάνε, τα έφαγαν τα ψωμιά τονε
:p

Εν τω μεταξύ απ'ότι έχω καταλάβει πιάνουνε και τα χέρια σου.... γεννημένος για τα περτικαλιά είσαι, απλά δεν το έχεις καταλάβει ακόμα :ok:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom