Κατάθεση της όλης κατάστασης λοιπόν. Στις 07/10 πλήρωσα με μεταφορά χρημάτων στην MIGSEL ( Βέλγιο ) μια βάση gps και άμεσα μου απάντησαν οτι η αποστολή ξεκινά την επόμενη μέρα, το δέμα δεν έρχεται και αρχίζω να στέλνω Mail στην εταιρεία με σκοπό να λάβω tracking number για δω την τύχη του δέρματος.
Μετά απο τρεις ημέρες ενημερώνομαι με μεγάλη ευγένεια απο την εταιρεία οτι η αποστολή των δεμάτων τους γίνεται με απλή αποστολή μέσω ΕΛΤΑ και ΔΕΝ υπάρχει tracking number, με συμβουλεύει να πάω στο ταχυδρομείο να ρωτήσω το οποίο και κάνω.
Η υπάλληλος στα ΕΛΤΑ Συντάγματος με κοιτά σαν να βλέπει παπά με στρίγκ στην παραλία και με περίσσιο θάρρος και θράσος μου αναφέρει πως δεν μπορεί να κάνει τίποτα και ψάξω να βρω τον ταχυδρόμο μπάς και αυτός ξέρει κάτι.
Αυτή είναι τα νέα μου....όλες η απόψης ίσως βοηθήσουν.
Μετά απο τρεις ημέρες ενημερώνομαι με μεγάλη ευγένεια απο την εταιρεία οτι η αποστολή των δεμάτων τους γίνεται με απλή αποστολή μέσω ΕΛΤΑ και ΔΕΝ υπάρχει tracking number, με συμβουλεύει να πάω στο ταχυδρομείο να ρωτήσω το οποίο και κάνω.
Η υπάλληλος στα ΕΛΤΑ Συντάγματος με κοιτά σαν να βλέπει παπά με στρίγκ στην παραλία και με περίσσιο θάρρος και θράσος μου αναφέρει πως δεν μπορεί να κάνει τίποτα και ψάξω να βρω τον ταχυδρόμο μπάς και αυτός ξέρει κάτι.
Αυτή είναι τα νέα μου....όλες η απόψης ίσως βοηθήσουν.