Η γνώμη μου για τα 450 είναι πως τα crfX και wr (ειδικά τα πρώτα) είναι στημένα για αρκετά πιο ανοιχτές διαδρομές και όχι τόσο για σφιχτό εντούρο μιας και οι βάσεις τους έρχονται από τα αντίστοιχα motocross.
Τα γιαπωνέζικα 250 4τ όμως είναι πολύ πιο φιλικά για εντούρο και πολύ πιο κοντά στα αντίστοιχα κτμ ή άλλα.
Τα Τζαπάν έχουν άριστες βάσεις αλλά συνήθως απαιτούν από τον ιδιοκτήτη αρκετές προσωπικές τροποποιήσεις για να φτάσουν στο κατάλληλο αποτέλεσμα ανάλογα με την επιθυμητή χρήση.
Tα ktm από την άλλη είναι έτοιμα και στημένα για εντούρο που τα αγοράζεις και τα πας μονοπάτι όπως είναι.
Τα παραπάνω είναι αρκετά γενικευμένα και απλουστευμένα αλλά πιστεύω πως παίζουν το ρόλο τους στη διαμόρφωση της enduro αγοράς εκτός του δεδομένου μάρκετινγκ.
Τα γιαπωνέζικα 250 4τ όμως είναι πολύ πιο φιλικά για εντούρο και πολύ πιο κοντά στα αντίστοιχα κτμ ή άλλα.
Τα Τζαπάν έχουν άριστες βάσεις αλλά συνήθως απαιτούν από τον ιδιοκτήτη αρκετές προσωπικές τροποποιήσεις για να φτάσουν στο κατάλληλο αποτέλεσμα ανάλογα με την επιθυμητή χρήση.
Tα ktm από την άλλη είναι έτοιμα και στημένα για εντούρο που τα αγοράζεις και τα πας μονοπάτι όπως είναι.
Τα παραπάνω είναι αρκετά γενικευμένα και απλουστευμένα αλλά πιστεύω πως παίζουν το ρόλο τους στη διαμόρφωση της enduro αγοράς εκτός του δεδομένου μάρκετινγκ.