Μια βοήθεια για σεταρισμα καρμπυρατέρ 950

Xristos sx

Μέλος
Όνομα
Xristos sx
Μοτό
Adv 950 ktm
Γεια σας θα ήθελα μια βοήθεια για να καταφέρω να κάνω την μηχανή μου στα μέτρα μου. Έχω ακραποβιτσ, φίλτρο dnα,έχω καταργήσει τα σας και στο καρμπυρατέρ έχω κυρία ζιγκλερ 160-165 , δεύτερη θέση την βελόνα από πάνω μετρούμενη κ ύψος φλοτερ περίπου 3. Το θέμα μου είναι από τις 3 έως τις 6 νομίζω το μηχανάκι είναι σαν να έχει τραξιον κοντρόλ. Καλό ακούγεται αλλά συμπεριφορά δίχρονου! Θέλω να γεμίσει χαμηλά αλλά δεν ξέρω που να επικεντρωθώ καθώς δεν είναι εύκολη η πρόσβαση στα καρμπυρατέρ ώστε να κάνω πειράματα χωρίς να ξέρω τα αποτελέσματα. Αν κάποιος έχει 950 και έχει βρει μια άκρη θα χαρώ
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Γεια σας θα ήθελα μια βοήθεια για να καταφέρω να κάνω την μηχανή μου στα μέτρα μου. Έχω ακραποβιτσ, φίλτρο dnα,έχω καταργήσει τα σας και στο καρμπυρατέρ έχω κυρία ζιγκλερ 160-165 , δεύτερη θέση την βελόνα από πάνω μετρούμενη κ ύψος φλοτερ περίπου 3. Το θέμα μου είναι από τις 3 έως τις 6 νομίζω το μηχανάκι είναι σαν να έχει τραξιον κοντρόλ. Καλό ακούγεται αλλά συμπεριφορά δίχρονου! Θέλω να γεμίσει χαμηλά αλλά δεν ξέρω που να επικεντρωθώ καθώς δεν είναι εύκολη η πρόσβαση στα καρμπυρατέρ ώστε να κάνω πειράματα χωρίς να ξέρω τα αποτελέσματα. Αν κάποιος έχει 950 και έχει βρει μια άκρη θα χαρώ
Καλησπέρα!
Τα main πάντως εργοστασιακά είναι στα155/160 και όχι 160/165...
Νομίζω οι κατάλληλοι γι' αυτό είναι ο pumba και ο mousitsas ...
 

Xristos sx

Μέλος
Όνομα
Xristos sx
Μοτό
Adv 950 ktm
Ναι έχω και τα μαμά τα έχω αγοράσει αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα γιατί στις υψηλές στροφές είναι πάρα πολύ ευχάριστο
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Καλησπέρα!
Τα main πάντως εργοστασιακά είναι στα155/160 και όχι 160/165...
Νομίζω οι κατάλληλοι γι' αυτό είναι ο pumba και ο mousitsas ...
Νομίζω ότι τα μειν αλλάζανε σε κάποιες χρονιές με ιδανικό να θεωρείται το 162 αν δεν κάνω λάθος και το φορούσαν εργοστασιακα και τα 2006 μοντέλο .

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Νομίζω ότι τα μειν αλλάζανε σε κάποιες χρονιές με ιδανικό να θεωρείται το 162 αν δεν κάνω λάθος και το φορούσαν εργοστασιακα και τα 2006 μοντέλο .

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
#162 και στα δύο καρμπυρατέρ...?
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Εχεις ανοιχτα τα πλαινα πορτακια; Με στοκ κουτι και φιλτρο τα 155 160 παιζουν πιο σωστα.

Οι ακραπες ειναι ξεταπωτες;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Xristos sx

Μέλος
Όνομα
Xristos sx
Μοτό
Adv 950 ktm
Το κουτί είναι κλειστό γιατί μου αρέσει το χώμα και δεν θα ήθελα να το δουλέψω με ανοιχτα τα πλαϊνά καπάκια! Δέχομαι ότι το φίλτρο κουτί αντέχει μέχρι το 155-160 αλλά με dna φίλτρο δεν θα έχω λίγο καλύτερη παροχή? Γιατί βάζουμε ελεύθερο φίλτρο? Κερδίζουμε τελικά κάτι ή μια τρύπα στα χαμηλά? Όταν έχουμε εξάτμισης και φίλτρο είναι σωστό να κάνουμε κάποια αλλαγή για να έχουμε σωστά μίγματα ή να τα βάλω όλα σε μαμά θέση και να δεχτώ αυτή την λειτουργία?
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Το κουτί είναι κλειστό γιατί μου αρέσει το χώμα και δεν θα ήθελα να το δουλέψω με ανοιχτα τα πλαϊνά καπάκια! Δέχομαι ότι το φίλτρο κουτί αντέχει μέχρι το 155-160 αλλά με dna φίλτρο δεν θα έχω λίγο καλύτερη παροχή? Γιατί βάζουμε ελεύθερο φίλτρο? Κερδίζουμε τελικά κάτι ή μια τρύπα στα χαμηλά? Όταν έχουμε εξάτμισης και φίλτρο είναι σωστό να κάνουμε κάποια αλλαγή για να έχουμε σωστά μίγματα ή να τα βάλω όλα σε μαμά θέση και να δεχτώ αυτή την λειτουργία?
Τοσο το μαμα φιλτρο οσο και το dna τραβανε περισσοτερο απ οσο χρειαζεται το μοτερ. Τα νουμερα των μαμα ζιγκλερ 155/160 οριζονται οχι απο το φιλτρο αλλα απο τις διαστασεις του snorkel. Απλα το dna εχει πιο γρηγορη δυναμικη συμπεριφορα απο το εργοστασιακο και χρειαζεται λιγο πιο πλουσιο μειγμα στο σημειο μεταβασης απο pilot στη βελονα.

Βαλε τις εργοστασικες ρυθμισεις και ταπες στις εξατμισεις αν δεν εχεις. Μετα δοκιμασε το εξης. Οι μαυρες πλαστικες βασεις των τρομπετων πανω στα καρμπυρατερ στηριζονται με δυο βιδακια η καθε μια. Αφου τις ξεβιδωσεις και αφαιρεσεις τις βασεις θα δεις τα τρια ζιγκλερ αερα σε καθε κυλινδρο. Τα ασημενια ειναι τα #50ρια idle air jet. Ξεβιδωσε τα και ταπωσε τις οπες με κοντες βιδες Μ4.

Ελεγξε και το υψος των φλοτερ οτι ειναι σωστο. Τα epc ειναι λειτουργικα?
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Κάτι μου λέει ότι έχει μέλλον αυτό το νήμα.
 

Xristos sx

Μέλος
Όνομα
Xristos sx
Μοτό
Adv 950 ktm
Καλημέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις αλλα για να καταλάβω για τα Μάιν και να βγάλω το φίλτρο στο τέρμα γκάζι με το φιλτροκουτι σωστό του αρκούν τα μαμά ζιγκλερ γιατί το σνορκελ δεν έχει μεγάλη παροχή? Τάπες μου είχαν δώσει νομίζω είναι κομμένες λίγο δεν τις θυμάμαι θα τις δω! Θα βάλω όλες τις ρυθμίσεις μαμά το ύψος του φλοτερ θα το μετρήσω με βάση την κτμ στα 3mm. Και με το να ταπωσω αυτό το ζιγκλερ αέρα το οποίο είναι κ το ποιο εύκολο τι καταφέρνω? Το επς είναι εκτός λειτουργίας και ταπωμενες οι τρύπες στις βελόνες και στο φίλτροκουτι
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Με ταπωμα των 50ριων θα εχεις λιγο πιο πλουσιο δουλεμα στο πρωτο τεταρτο του γκαζιου. Πριν το κανεις ομως δες πως δουλευει ολα στοκ + ταπες.

Edit. Παντου θα εχεις λιγο πιο πλουσιο δουλεμα, απλα στο πρωτο 1/4 θα ειναι πιο αισθητο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Xristos sx

Μέλος
Όνομα
Xristos sx
Μοτό
Adv 950 ktm
Θα κάτσω αύριο να κάνω τις αλλαγές και θα σας πω τα αποτελέσματα!πάντως το απίστευτο είναι πάντα σε όλες μου τις βόλτες με 990 στην παρέα ήμουν 1-2 λίτρα κάτω από φουλ σε φουλ ενώ είχα μεγαλύτερα ζιγκλερ από τα μαμά. Οι βόλτες μας πάντα με ήρεμη οδήγηση! Κανένας δεν έχει πάει για δυναμομετρηση και ελέγχο με λ να μας πει ποιο ήταν το αποτέλεσμα κ ποιες. Οι αλλαγές. Ευχαριστώ κ παλι
 

Xristos sx

Μέλος
Όνομα
Xristos sx
Μοτό
Adv 950 ktm
Έβαλα μαμά ζιγκλερ και βρήκε την υγεία του σχεδόν ,το φίλτρο νομίζω είναι το πρόβλημα θα το αλλάξω μόλις πάρω χάρτινο και όταν το αλλάξω θα σας πω τα αποτελέσματα.! Για να το ρυθμίσω με το φίλτρο αυτό πιστεύω πρέπει να έχω φτάσει σε πολύ καλό επίπεδο γνώσεων για τα καρμπυρατέρ κ η ταλαιπωρία είναι για μένα πολύ καθώς αυτά τα καρμπυρατέρ τα έχουν κρύψει στα βάθη του θεριου
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Έβαλα μαμά ζιγκλερ και βρήκε την υγεία του σχεδόν ,το φίλτρο νομίζω είναι το πρόβλημα θα το αλλάξω μόλις πάρω χάρτινο και όταν το αλλάξω θα σας πω τα αποτελέσματα.! Για να το ρυθμίσω με το φίλτρο αυτό πιστεύω πρέπει να έχω φτάσει σε πολύ καλό επίπεδο γνώσεων για τα καρμπυρατέρ κ η ταλαιπωρία είναι για μένα πολύ καθώς αυτά τα καρμπυρατέρ τα έχουν κρύψει στα βάθη του θεριου
Όσον αφορά το χάρτινο φίλτρο μπορείς να βάλεις και το παρακάτω στην μισή τιμή του "γνησίου";)


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αμα θες να πειραματιστεις με τα καρμπς σε αυτο το μηχανακι, η λυση ειναι να το γυρισεις σε itg. Ζιγκλερ αλλαζεις μετα σε 10 λεπτα, και μολις σεταριστει σωστα, τα χαμομεσσαια ειναι πολυ καλυτερα
 
Top Bottom