amyroukai
Big Membered Wunderkind
Σύμφωνα με αρκετές πηγές στο ίντερνετ και σε έντυπα, το 1050 είναι βασισμένο στο μπλοκ του 1190 και το 1090 (που είναι επίσης 1050 κυβικά) είναι βασισμένο στο μπλοκ του 1290 που δεν είναι ίδια μεταξύ τους.1050 και 1090 διαφερουν ελαχιστα σε μερικα σημεια παιδια. Πλαισιο ιδιο μοτερ ιδιο αναρτησεις ιδιες και μκρες διαφορες σε ρουλεμαν,πλαστικα κτλ.
Έχουν εντελώς διαφορετική λειτουργία, το 1050 είναι πιο ροπάτο χαμηλά, το 1090 πιο δυνατό ψηλά και με περισσότερο "ραφιναρισμένο" δούλεμα, με λιγότερους κραδασμούς. Αναλόγως το πως οδηγεί κάποιος, έχει λόγους να πάρει το ένα ή το άλλο μιά που οι υπόλοιπες διαφορές των δύο μοντέλων δεν είναι μεγάλες, όπως γράφεις.
Το ζήτημα εν προκειμένω είναι το πόσο "ταλαιπωρημένο", το πόσο σωστά στρώθηκε και το πως δούλεψε το μηχανάκι. Σε ξένο φόρουμ έχω διαβάσει για αρκετούς που αγόρασαν πρώην demo μοτοσικλέτες της ΚΤΜ και κανείς δεν είχε προβλήματα, παρά το γεγονός ότι όλοι αναγνώριζαν ότι "το μόνο πιο γρήγορο μηχανάκι από το demo είναι το νοικιασμένο" γιατί προφανώς κανείς δεν πονάει ούτε το ένα, ούτε το άλλο.
Από τις τελευταίες προσφορές της ΚΤΜ η μόνη που "άξιζε" κατά την γνώμη μου ήταν αυτή στο demo 1290SA (ή Τ όπως ονομάστηκε μετά την έλευση των S και R) που το έδιναν 5000 κάτω από τον κατάλογο. Βέβαια στις ξένες χώρες τόσο δίνουν τα καινούρια που έμειναν στοκ, αλλά στην χώρα μας δεν περιμένω τέτοια εμπορική λογική.