Μια moto για όλα -- Μια μεγάλη και μια μικρή (Οικονομική ανάλυση)

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ θα επιμείνω λίγο πως όποιος θέλει να έχει ένα μηχανάκι και για βουνό και για κάθε μέρα μπλέκει με τεράστιους συμβιβασμούς. Δεν μπορώ να δω ένα 790 και σαν καθημερινό μου μεταφορικό. Να είμαι δηλαδή 365 μέρες με τακούνια,να κινδυνεύω κάθε φορά που ρίχνει μια σταγόνα νερό η να αναγκαστώ να έχω δεύτερο σετ ζάντες η να αλλάζω λαστιχα. Να ταλαιπωρώ το μηχανάκι με χαζά χιλιόμετρα και να έχω μια μηχανή γενικά που δεν φτιάχτηκε για αυτό και μετά έξοδα της.

Για κάθε μέρα παπι η σκούτερ,αυτά φτιάχτηκαν για τη πόλη και τα λεφτά που σου εξοικονομούν βγάζουν μόνα τους τα έξοδα τους. Και είναι σαφως πιο άνετα και πρακτικά και εύκολα καθημερινά. Άσχετο με το θέμα αλλά και λίγο σχετικό.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κάθε φορά που διαβάζω για "παπί ή σκούτερ" με πιάνουν λίγο τα γέλια.

Π.χ. Είσαι Αθηναίος. Μένεις Παγκράτι. Δουλεύεις Καλλιθέα. Ναι προφανώς πήζεις στην κίνηση κάθε μέρα ακόμα και με το μηχανάκι. Οπότε "το ταλαιπωρείς", κυρίως το μοτέρ του δηλαδή. Αν βγάλεις λίγο το κεφάλι σου παραέξω από την δική σου καθημερινότητα, μπορεί να δεις αυτόν που μένει Μαρούσι και δουλεύει Σύνταγμα και ανεβοκατεβαίνει Κηφισίας και δεν πήζει με τον ίδιο τρόπο, το μηχανάκι κινείται συνεχώς. Ή αυτόν που μένει Γλυφάδα και δουλεύει Χαλάνδρι, για να μην το πάω στο "ακραίο" δικό μου που μένω στο χωριό και η Αθήνα είναι 35 χιλιόμετρα ως το κέντρο, τα 25 εθνική οδός.

Οπότε ναι το καθημερινό μηχανάκι γίνεται χωρίς ταλαιπωρία να είναι ένα 790 (ή οποιοδήποτε μεγάλο) και χωρίς να "διαλύεται" από χαζές ζημιές και σε χρήση όπου το παπί είναι επικίνδυνο (ΕΟ, κεντρικές οδοί Αθήνας) και το σκούτερ είναι βολικό αλλά μάλλον ακριβότερο στην συντήρηση από μιά μοτοσικλέτα. Και αυτό ισχύει για αρκετό κόσμο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν χρειάζεται ρε συ να σε πιάνουν τα γελια, κουβέντα κάνουμε και μπορώ να εξηγήσω τη σκέψη μου.

Πρώτον υποθέτω δεν είχες ποτέ για καθημερινό μηχανάκι με τακούνια. Εκτός από εκνευρίστηκε φασαρία είναι και αρκετά επικίνδυνα ειδικά στο νερό. Συνεπώς οποίος καθημερινά κινείται με ένα τέτοιο λάστιχο σύντομα θα μετρήσει μια καλή πτώση. Αλλά ας το αφήσουμε αυτό και πάμε στο οικονομικό..

Καταρχήν το 60 με 70% των ανθρώπων κάνει αποστάσεις στη πόλη που μένει και χωρίς τεράστιες αποστάσεις αλλά ας κάνουμε ένα σενάριο για αυτόν που είναι όπως περιεγραψες, βγαίνει εθνική και χρειάζεται να πιάνει και 120_130 km για άνεση και ασφάλεια. Ας κάνουμε ένα σενάριο να έχει μονάχα ένα 790 adventure και ένα σενάριο να έχει ένα 790 και ένα καλό στριτακι 250cc που είναι ιδανικό όχημα για περιαστικές μετακινήσεις. Και ας πούμε πως διανύει 10.000km το χρόνο αστικά και 5000 km το χρόνο σε ταξίδια και ας βάλουμε έναν ορίζοντα 7ετιας..

ΣΕΝΑΡΙΑ

1)790 ADVENTURE

2)790 ADVENTURE + μηχανακι πόλης Χ

Και έστω Χ ένα ολοκαίνουργιο π.χ. Benelli BN251 στα 3,5 χιλιάρικα (που είναι και πανέμορφο).

Benelli BN 251 '18 - € 3.590 - Car.gr

Σενάριο (1) 790 κόστος αγοράς +αξεσουάρ ας πούμε κατ εκτίμηση 14.000€

Σενάριο (2) 790+ΒΝ251 Κόστος αγοράς +αξεσουάρ 14.000+4.000=18.000€

Και πάμε να κάνουμε ένα σενάριο 7ετίας για ένα μέσο αναβάτη όπως είπαμε παραπάνω με 10.000km ετήσια αστικά και 5.000km ταξιδιωτικά αφού πρώτα ελέγξουμε κάποια οικονομικά στοιχεία..

Κόστος κτήσης (παγιο) ετήσιο (ασφάλεια, τέλη, Κτεο)

790=350€
BN251=200€

Κόστος χρήσης ανα 100 km (βενζίνες, service, λάστιχα, αναλώσιμα κλπ)

790=15€/100km
BN251=9€/100km
1
Τα παραπάνω μεγέθη προκύπτουν απο παρατηρήσεις και υπολογισμούς 15ετίας και τα αποδεικνύω ανα πάσα στιγμή αλλά για να μην κουράσω δεν το κάνω εδώ.

Σε 7 έτη λοιπόν ο αναβάτης θα έχει γράψει 15.000*7=105.000Km

Και πάμε να βγάλουμε το κοστολόγιο..

Σενάριο 1.. Πάγια+κόστος χρήσης= (7*350)+(1050* 15)=2450+15.750=18.200€

Σενάριο 2..Πάγια+κόστος χρήσης= (7*350)+(7*200)+ (700*9)+(350*15)=2450+1400=6300+5250= 15.400€ (είπαμε αστικά χιλιόμετρα Benelli, ταξίδια KTM, στο τέλος δηλαδή σύνολο 35.000km το KTM, 70.000km το benelli)

Και πάμε στο τεράστιο κεφάλαιο, ΄΄απομείωση αξίας΄΄

Σενάριο 1) Αγορά ΚΤΜ 14.000€ και με φορτωμένο στη πλάτη του 105.000km (αν έχει αντέξει χωρίς μεγάλες ζημιές) και με ότι φθορές έχει υποστεί απο όλη αυτη τη ταλαιπωρία θα το έβρισκα εξαιρετικό να μπορούσε κάποιος να βρει αγοραστή και να το πουλήσει 6.000€. Αν τον βρει θα είναι και ευχαριστημένος.

Σενάριο 2) ενα 790 με 35.000km κούκλα ακόμα απαλλαγμένο απο χαζά καθημερινά χλμ, αραγμένο τις καθημερινές στο γκαράζ το πουλας 8.000€ αν θες να πας παρακάτω αλλά εφόσον το έχεις ΄΄φυλάξει΄΄ θα σε υπηρετήσει άλλα τόσα χρόνια για πλάκα!! Και ένα benelli με 70.000km που πες να πιάσει 1800€

Στο σενάριο 1 λοιπόν θα πάρεις 6000€ στο τέλος και στο σενάριο 2 περίπου 10.000€ πίσω απο τα λεφτά σου..

Πάμε στη σύνοψη για το συνολικό κόστος..

Σενάριο 1) Κόστος αγοράς+πάγια+κόστος χρήσης-κόστος πώλησης=14.000+2450+15750-6000=26.200€

Σενάριο 2)Κόστος αγοράς+πάγια+κόστος χρήσης-κόστος πώλησης= 14.000+4000+2450+1400+6300+5250-10000=23.400€
Ά

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

1)Σε 7 χρόνια χρήσης εαν έχεις μόνο ένα 790adventure για ΟΛΑ εκτός οτι ταλαιπωρείς τον εαυτό σου με τα τακούνια καθημερινά και κινδυνεύεις στις βροχές και γενικά με την μέτρια συμπεριφορά τους στην άσφαλτο έχεις ένα εργαλείο που δεν φτιάχτηκε για την πόλη που χάνει πολύ σε πρακτικότητα

2)Σου έχει κοστίσει ένα σύνολο 2.800€ παραπάνω απο το να είχες μια δεύτερη ολοκαίνουργια μηχανή 250cc κατάλληλη για πόλη, ευχάριστη, ελαφριά και ευέλικτη. Επιπλέον στα 7 χρόνια έχεις ένα 790 φορτωμένο με ένα σκασμό χιλιόμετρα με ότι αυτό συνεπάγεται σε αύξηση κατακόρυφη της εμφάνισης σοβαρών ζημιών και στην άμεση ανάγκη για αντικατάσταση του.

3)Στο παραπάνω σενάριο αν η μοτοσυκλέτα των 250cc αντικατασταθεί με ένα παπάκι εφόσον οι διαδρομές είναι καθαρά αστικές το κέρδος μπορεί να φτάσει στα 8000€+ εννοείται.. Τεράστια ποσά... Χώρια την ησυχία σου να στο κλέψουν το 790, να στο ρίξουν, να στο τρώει ο ήλιος κάτω απ τη δουλειά κλπ.


Άρα τα οικονομικά στοιχεία δείχνουν ξεκάθαρα πως συμφέρει απο όλες τις απόψεις αντί να έχεις ένα γαιδούρι χωμάτινο εργαλείο βόλτας και για τα καθημερινά πως συμφέρει να έχεις ένα δεύτερο μοτοσυκλετάκι 250cc που κάνει άνετα τα πάντα και μεγάλες αποστάσεις. Κερδίζεις λεφτά, κερδίζεις πρακτικότητα, κερδίζεις ασφάλεια, κερδίζεις να έχεις την κούκλα σου όμορφη και αταλαιπώρητη όλα τα χρόνια να την απολαμβάνες τα σαβ/κα.

Άρα κανένα γέλιο φίλε μου..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα παραπάνω φυσικά αποτελούν ένα σενάριο που με τροποποιήσεις βρίσκει εφαρμογή σε πολλές περιπτώσεις, αλλιώς είναι κάποιος να έχει ένα Transalp μεταχειρισμένο, αλλιώς ένα 790 κούτα. Όμως ο κεντρικός όγκος κόστους που είναι το κόστος χρήσης δεν αλλάζει πολύ.

Επίσης υπάρχουν περιπτώσεις που κάποιος δεν ε΄χει γκαράζ κλπ και δεν μπορεί να έχει 2 μηχανές, σωστό.

Και πολλά άλλα ίσως αλλά καλό είναι ν α βλέπουμε και να κατανοούμε και τα μεγέθη γιατί πολλές φορές τα φαινόμενα απατούν. Δεν σημαίνει πως επεισή έχεις ένα τη βγάζεις φτηνά.. Μάλλον τη βγάζεις ακριβά..

τώρα αν κάποιος θέλει να κυκλοφοράει και καθημερινά και κέντρο και ζέστες κλπ με ένα μεγάλο on-off σεβαστό, εγώ το παπί μου για κάθε μέρα και την ευκολία του δεν την αλλάζω με τίποτα. Και τα ρέστα που που βγάζει τα κάνω βενζίνες τα σαβ/κα (όποια μπορώ τέλοσπάντων!!χαχα)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα μηνύματα τα παραπάνω είναι βέβαια μάλλον άσχετα με το θέμα, αν θέλει ένας διαχειριστής να εξυπηρετήσει μπορεί να γίνει ένα θέμα ως ανάλυση οικονομική ας πούμε χρήσης-κτήσης μίας-δύο κλπ μοτοσυκλετων ή κάτι τέτοιο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν χρειάζεται ρε συ να σε πιάνουν τα γελια, κουβέντα κάνουμε και μπορώ να εξηγήσω τη σκέψη μου.

Πρώτον υποθέτω δεν είχες ποτέ για καθημερινό μηχανάκι με τακούνια. Εκτός από εκνευρίστηκε φασαρία είναι και αρκετά επικίνδυνα ειδικά στο νερό. Συνεπώς οποίος καθημερινά κινείται με ένα τέτοιο λάστιχο σύντομα θα μετρήσει μια καλή πτώση. Αλλά ας το αφήσουμε αυτό και πάμε στο οικονομικό..

Καταρχήν το 60 με 70% των ανθρώπων κάνει αποστάσεις στη πόλη που μένει και χωρίς τεράστιες αποστάσεις αλλά ας κάνουμε ένα σενάριο για αυτόν που είναι όπως περιεγραψες, βγαίνει εθνική και χρειάζεται να πιάνει και 120_130 km για άνεση και ασφάλεια. Ας κάνουμε ένα σενάριο να έχει μονάχα ένα 790 adventure και ένα σενάριο να έχει ένα 790 και ένα καλό στριτακι 250cc που είναι ιδανικό όχημα για περιαστικές μετακινήσεις. Και ας πούμε πως διανύει 10.000km το χρόνο αστικά και 5000 km το χρόνο σε ταξίδια και ας βάλουμε έναν ορίζοντα 7ετιας..

ΣΕΝΑΡΙΑ

1)790 ADVENTURE

2)790 ADVENTURE + μηχανακι πόλης Χ

Και έστω Χ ένα ολοκαίνουργιο π.χ. Benelli BN251 στα 3,5 χιλιάρικα (που είναι και πανέμορφο).

Benelli BN 251 '18 - € 3.590 - Car.gr

Σενάριο (1) 790 κόστος αγοράς +αξεσουάρ ας πούμε κατ εκτίμηση 14.000€

Σενάριο (2) 790+ΒΝ251 Κόστος αγοράς +αξεσουάρ 14.000+4.000=18.000€

Και πάμε να κάνουμε ένα σενάριο 7ετίας για ένα μέσο αναβάτη όπως είπαμε παραπάνω με 10.000km ετήσια αστικά και 5.000km ταξιδιωτικά αφού πρώτα ελέγξουμε κάποια οικονομικά στοιχεία..

Κόστος κτήσης (παγιο) ετήσιο (ασφάλεια, τέλη, Κτεο)

790=350€
BN251=200€

Κόστος χρήσης ανα 100 km (βενζίνες, service, λάστιχα, αναλώσιμα κλπ)

790=15€/100km
BN251=9€/100km
1
Τα παραπάνω μεγέθη προκύπτουν απο παρατηρήσεις και υπολογισμούς 15ετίας και τα αποδεικνύω ανα πάσα στιγμή αλλά για να μην κουράσω δεν το κάνω εδώ.

Σε 7 έτη λοιπόν ο αναβάτης θα έχει γράψει 15.000*7=105.000Km

Και πάμε να βγάλουμε το κοστολόγιο..

Σενάριο 1.. Πάγια+κόστος χρήσης= (7*350)+(1050* 15)=2450+15.750=18.200€

Σενάριο 2..Πάγια+κόστος χρήσης= (7*350)+(7*200)+ (700*9)+(350*15)=2450+1400=6300+5250= 15.400€ (είπαμε αστικά χιλιόμετρα Benelli, ταξίδια KTM, στο τέλος δηλαδή σύνολο 35.000km το KTM, 70.000km το benelli)

Και πάμε στο τεράστιο κεφάλαιο, ΄΄απομείωση αξίας΄΄

Σενάριο 1) Αγορά ΚΤΜ 14.000€ και με φορτωμένο στη πλάτη του 105.000km (αν έχει αντέξει χωρίς μεγάλες ζημιές) και με ότι φθορές έχει υποστεί απο όλη αυτη τη ταλαιπωρία θα το έβρισκα εξαιρετικό να μπορούσε κάποιος να βρει αγοραστή και να το πουλήσει 6.000€. Αν τον βρει θα είναι και ευχαριστημένος.

Σενάριο 2) ενα 790 με 35.000km κούκλα ακόμα απαλλαγμένο απο χαζά καθημερινά χλμ, αραγμένο τις καθημερινές στο γκαράζ το πουλας 8.000€ αν θες να πας παρακάτω αλλά εφόσον το έχεις ΄΄φυλάξει΄΄ θα σε υπηρετήσει άλλα τόσα χρόνια για πλάκα!! Και ένα benelli με 70.000km που πες να πιάσει 1800€

Στο σενάριο 1 λοιπόν θα πάρεις 6000€ στο τέλος και στο σενάριο 2 περίπου 10.000€ πίσω απο τα λεφτά σου..

Πάμε στη σύνοψη για το συνολικό κόστος..

Σενάριο 1) Κόστος αγοράς+πάγια+κόστος χρήσης-κόστος πώλησης=14.000+2450+15750-6000=26.200€

Σενάριο 2)Κόστος αγοράς+πάγια+κόστος χρήσης-κόστος πώλησης= 14.000+4000+2450+1400+6300+5250-10000=23.400€
Ά

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

1)Σε 7 χρόνια χρήσης εαν έχεις μόνο ένα 790adventure για ΟΛΑ εκτός οτι ταλαιπωρείς τον εαυτό σου με τα τακούνια καθημερινά και κινδυνεύεις στις βροχές και γενικά με την μέτρια συμπεριφορά τους στην άσφαλτο έχεις ένα εργαλείο που δεν φτιάχτηκε για την πόλη που χάνει πολύ σε πρακτικότητα

2)Σου έχει κοστίσει ένα σύνολο 2.800€ παραπάνω απο το να είχες μια δεύτερη ολοκαίνουργια μηχανή 250cc κατάλληλη για πόλη, ευχάριστη, ελαφριά και ευέλικτη. Επιπλέον στα 7 χρόνια έχεις ένα 790 φορτωμένο με ένα σκασμό χιλιόμετρα με ότι αυτό συνεπάγεται σε αύξηση κατακόρυφη της εμφάνισης σοβαρών ζημιών και στην άμεση ανάγκη για αντικατάσταση του.

3)Στο παραπάνω σενάριο αν η μοτοσυκλέτα των 250cc αντικατασταθεί με ένα παπάκι εφόσον οι διαδρομές είναι καθαρά αστικές το κέρδος μπορεί να φτάσει στα 8000€+ εννοείται.. Τεράστια ποσά... Χώρια την ησυχία σου να στο κλέψουν το 790, να στο ρίξουν, να στο τρώει ο ήλιος κάτω απ τη δουλειά κλπ.


Άρα τα οικονομικά στοιχεία δείχνουν ξεκάθαρα πως συμφέρει απο όλες τις απόψεις αντί να έχεις ένα γαιδούρι χωμάτινο εργαλείο βόλτας και για τα καθημερινά πως συμφέρει να έχεις ένα δεύτερο μοτοσυκλετάκι 250cc που κάνει άνετα τα πάντα και μεγάλες αποστάσεις. Κερδίζεις λεφτά, κερδίζεις πρακτικότητα, κερδίζεις ασφάλεια, κερδίζεις να έχεις την κούκλα σου όμορφη και αταλαιπώρητη όλα τα χρόνια να την απολαμβάνες τα σαβ/κα.

Άρα κανένα γέλιο φίλε μου..
Το γέλιο δεν σε θίγει επί προσωπικού γιατί δεν είσαι ο πρώτος/ο μόνος που το προτείνει είναι η κλασική ατάκα όλων μόλις διαβάσουν για μεγάλη μοτοσικλέτα και καθημερινή μετακίνηση. Στο γραπτό λόγο η συνεχής χρήση υπογράμμισης και bold χάνει το νόημά της, αν και δικαιολογείται από το ότι τα πήρες λιγάκι κρανίο και θέλεις να αποδείξεις το τι ισχύει για εσένα, το οποίο φυσικά και δεν είναι ο γενικός κανόνας και το οποίο δεν χρειάζεται απόδειξη, είναι η γνώμη σου τελεία και παύλα και σε όποιον αρέσει. Δεν γίνεσαι πιο πειστικός με την διαμόρφωση κειμένου, λίγο πιο κουραστικός στην ανάγνωση μόνο.

Όντως μηχανάκι με τακούνια "για κάθε μέρα" δεν είχα και τα τακούνια που φοράει ο πήγασος είναι σε λάστιχο όχι χωμάτινο. Αν ήταν η φάση τέτοια, ένα ζευγάρι ζάντες είναι πιο φτηνό από ένα 250, οι αναρτήσεις, τα ηλεκτρονικά και τα φρένα του 790 είναι απείρως καλύτερα από το οποιοδήποτε φτηνό 250 και άρα η ασφάλεια που παρέχει είναι απείρως καλύτερη.
Το K760 αν θυμάμαι σωστά τον κωδικό δεν είναι μέτζελερ τουράνς αλλά δεν είναι και TKC80 πάντως δεν σφυράει, δεν γλιστράει, δεν προβληματίζει οπότε ναι δεν ξέρω για τι μιλάς αλλά δεν θα έμπαινα και στην διαδικασία. Είναι προφανές ότι αν έχεις μηχανάκι με TKC80 για κάθε μέρα, έχεις πάρει υπ' όψη και τους συμβιβασμούς που χρειάζεσαι να κάνεις σε ρυθμό και σε φθορές. Το κάνει αρκετός κόσμος με χαμόγελο.

Επίσης είναι προφανές ότι αν πάρεις ένα 790 με 14000 ευρώ για να το σπάσεις στο χώμα δεν είσαι ο "μετράω τα κόκκινα κέρματα αν μου βγουν για καφέ στο χέρι". Και αφού το πήρες για να το σπάσεις στο χώμα έχεις για να το φτιάξεις κιόλας, είτε το ρίξεις στο διάσελο στα κοκκάλια είτε στο ρίξει ο "παιδί στο αυτοκίνητο" που ξεπάρκαρε χωρίς να κοιτάζει πίσω αν είσαι σταθμευμένος. Αν δεν έχεις να το φτιάξεις δεν θα το πας χώμα γιατί όπου και να σου πέσει και να σπάσει, λεφτά θέλει. Και πιο συχνά σέρβις σε αναρτήσεις και χίλια δυό. Και αν είναι να μην το πας χώμα γιατί δεν έχεις λεφτά, δεν παίρνεις 790 με 14000 ευρώ, παίρνεις τρέισερ 700 ας πούμε και τα ρέστα τα κάνεις κέφι.

Σε μιά επταετία λοιπόν, δεχόμενοι ότι έχεις δίκιο στους υπολογισμούς σου, ο θεωρητικός ιδιοκτήτης έχει πληρώσει 400 ευρώ τον χρόνο παραπάνω, δηλαδή ένα ευρώ και κάτι (ο καφές στο χέρι που λέγαμε) για να έχει ένα μηχανάκι τάβλα, το ταυ με γάμα κάπα για έμφαση. Το ότι απαξιώνεται με την χρήση το θεωρώ άκυρο επιχείρημα, σόρι κιόλας. Αν πήρε κάποιος, ο οποιοσδήποτε, μηχανάκι με την προοπτική να το δώσει στον επόμενο "χαρτί", κάτι κάνει λάθος κατά την γνώμη μου πάντα.

Επειδή θεωρώ και εγώ με την σειρά μου ότι ο άνθρωπος που θα πάει να ακουμπήσει 14000 ευρώ ντούκου δεν έχει ανάγκη το ένα και κάτι ευρώ την ημέρα, με μεγάλη χαρά θα κυκλοφορεί την τάβλα του κάθε μέρα και θα σκουπίζει το σαλάκι που θα του τρέχει κάθε φορά που θα την πλησιάζει για να βάλει μπροστά, θα κλέβει και μιά ματιά φεύγοντας μόλις σταματήσει.

Επί μιά οκταετία το κάνω αυτό με το λάθος μηχανάκι για "τα πάντα όλα", με 20+ χιλιάδες χιλιόμετρα τον χρόνο (μοιράζονται στα δύο πλέον) και δεν μετάνιωσα στιγμή. Έχω καλό φίλο με GS που το βλέπει δέκα φορές το χρόνο και δεν κάνει ποτέ σέρβις από χιλιόμετρα, μόνο το ετήσιο. Το ποιός χαίρεται την ζωή του με το μηχανάκι που του αρέσει να μην το συζητήσουμε. Χαίρεται που στο γκαράζ του έχει the king, φρικάρει κάθε φορά που του λέω πόσα χιλιόμετρα έχει το fazer, χαίρεται που κυκλοφορεί με χρεποσκούτερ κορέας αν και θα το αναβαθμίσει σε τζαπάν σύντομα. Πάλι με σκούτερ θα είναι όμως, εγώ με την τάβλα μου, για αυτό την πήρα. Συν το ότι στην δική μου περίπτωση, το οποιοδήποτε σκούτερ κυκλοφορούσε με 120+ χιλιόμετρα στην ΕΟ "κάθε μέρα" θα έπαιρνε μοτέρ και μετάδοση στο χέρι πολύ σύντομα γιατί δεν είναι για αυτό φτιαγμένο.

Καλώς η κακώς, η μοτοσικλέτα είναι ένα πανάκριβο μέσο μετακίνησης. Αν είχα φτάσει στο σημείο να ΠΡΕΠΕΙ να τα βάλω κάτω στο ευρώ για το ζω-δεν ζω, θα έφευγε και θα έπαιρνα αυτοκίνητο. Ή θα είχα δώσει το μηχανάκι και θα είχα κρατήσει το αυτοκίνητο που είχα. Ή θα χαιρόμουν απλά να το βλέπω και να μην το κυκλοφορώ.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
εχω το gs1200 και ενα σκουτερ για την δουλεια
δυστυχος στην δουλεια μου χρειαζεται το μικρο για λογους που δεν λεγονται δημοσιος
και λυπαμαι πολυ που δεν μπορω να εχω την μηχανη μου καθε μερα και ας μου κοστιζε παραπανω
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ας μη το παμε τώρα επί προσωπικού, είναι ανουσιο. Άσχετα αν σε ενδιαφερουν τα οικονομικά η όχι είναι μια παράμετρος που μετράει και πολλοί δεν αντιλαμβάνονται την ουσία του η έχουν λάθος εντυπώσεις από φήμες,απόψεις κλπ. Συνεπώς από αυτά που έγραψα με συγκεκριμένα οικονομικά στοιχεία και ανάλυση δεν προκύπτει ένα συμπέρασμα που είναι η γνώμη μου,προκύπτει ένα συμπέρασμα τεκμηριωμένο.

Και αυτό το συμπέρασμα είναι σαφές.. το να έχεις μια μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού την οποία να χρησιμοποιείς καθημερινά ζημιώνει την τσέπη σου από το να έχεις δύο. Μια μεγάλη και μια μικρή. Στο συγκεκριμένο παράδειγμα με ένα πλασματικό όριο χιλιομετρική π.χ. τώρα αν κάνεις 2000χλμ το χρόνο πόλη μέσα θα μπεις να πάρεις δεύτερο!

Άσχετα αν εσύ για λόγους προσωπικής κάψας θες να μπαίνεις κέντρο με το χιλιάρι και αν εγώ γουστάρω το παπί μου. Στο τέλος της μέρας η επιλογή μας αυτή θα έχει ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα. Εμένα με περισσότερα λεφτά στη τσέπη. Εσύ το φυσάς και δεν σε νοιάζει? Είναι άσχετο με το θέμα!

Τα γούστα του καθένα είναι σχετικά.

Δεν καταλαβαίνω γιατί θα διασκεδάσω καλύτερα να πάω στη δουλειά μου με ένα 790 adv και όχι με ένα benelli bn251!

Εγώ προσωπικά θα διασκεδάσω απείρως περισσότερο με το διομισι πρώτον γιατί θα έχω ένα ελαφρύ μανιτζεβελο μηχανάκι στα πόδια μου με δρομισια λαστιχα και όχι τακούνια Καρούτες να μου σπάνε τα νεύρα. Που είναι η διασκέδαση να πάω στη δουλειά μου με το 790 ας πούμε? Να παλεύω μέσα στη κίνηση με το σούπερ ντουπερ μηχανάκι που δεν μπορώ να ανοίξω πουθενά? Βαριέμαι και μόνο στην ιδέα. Να πάθω τενοντίτιδα με τον συμπλέκτη σταματά ξεκινά την ώρα που με το παπί είμαι με το ένα χέρι κάνω τσιγάρο πίνω και κάνα καφέ στο δρόμο? 2 μηχανές μεγάλου κυβισμού είχα πάντα στο γκαράζ και ομολογώ άνεση να τις κυκλοφορώ και καθημερινά αν ήθελα και βαριόμουν α και μόνο στην ιδέα να έχω το 4κυλινδρο να βράζει μέσα στην Αθήνα. Το παίρναμε καμία φορά για χαβαλε και την άλλη μέρα παπι και άγιος ο Θεός! Χλιδα!

Άμα τώρα ήμουνα επαρχία π.χ θα είχα βρει άλλη λύση. Ίσως όπως είπα ένα 250 στριτακι αλλά 10 πολυκατοικίες να ΧΑ να νοικιάζω γιατί να πάρω ένα τακούνια το μηχανάκι να πάω στη δουλειά μου? Δεν έχει καμία διασκέδαση η φάση,μονάχα να μου θυμίζει πως πάω στη δουλειά μου και όχι στο βουνό.

Τελος, τις υπογραμμίσεις και τα bold γράμματα τα έβαλα για να μπορεί όποιος το διαβάσει να ξεχωρίζει τα σημεία κλειδιά της ανάλυσης. Δεν έχει να κάνει με σένα η να νευρίασα με κάτι. Δεν γυρίζει όλη η ζωή γύρω από άτυπους κανόνες φόρουμ!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Επίσης τα δρομολόγια του καθενός διαφέρουν. Αν εμένα Διόνυσο π.χ. και πήγαινα κάθε μέρα Πειραιά θα κυκλοφοραγα το bandit κάθε μέρα και ας κόστιζε παραπάνω, αλλά αυτό είναι στριτακι μηχανάκι,έχει γούστο στην άσφαλτο. Το χωμάτινο μηχανάκι δεν έχει πλάκα στην άσφαλτο εκτος αν έχεις δύο ζευγάρια ζάντες και τις αλλάζεις μαζί με πολύ ελεύθερο χρόνο! Και πολλά πολλά άλλα υποκειμενικά..
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το ζήτημα δεν είναι το ποιός θα κερδίσει το επιχείρημα γιατί δεν υπάρχει κάτι να κερδηθεί.

Απαξίωση θα έδειχνα αν σου έλεγα "λες βλακείες". Δεν λες. Δείχνουν πολύ λογικά όσα λες (αν και τα δικά μου οικονομικά μεγέθη για το κόστος του 1000 είναι μικρότερα, θα επανέλθω με πιο ακριβή στοιχεία) και λέω δείχνουν και όχι είναι γιατί δεν έχω τρόπο να τα επιβεβαιώσω.

Και πάμε πάλι σε αυτό που είπα αρχικά και το παρέβλεψες από την φόρα σου να αποδείξεις το δίκιο σου αλλά το επαναλαμβάνεις μόνος σου στο #9.
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Παιδες τα θεματα περι οικονομικης αναλυσης για μια μοτο για ολα η για περισσοτερες μεταφερθηκαν σε αυτο εδω το θεμα ωστε να ακουσουμε και αλλες αποψεις !!
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Εγω νομιζω οτι δεν υπαρχει σωστο και λαθος σε αυτο θεμα! Ολα εχουν να κανουν ως προς τις αναγκες του καθενος στις μετακινήσεις και την οπτικη που βλεπει τα πραγματα. Θεωρω ομως και εγω οτι αν ζουσα στην Αθηνα ως καθημερινο μεσω μετακινησης θα ειχα σιγουρα ενα "μικρο" μηχανακι ( ενα μονοκυλινδρο ή ενα σκουτερ ενδεχομενως ) για καθημερινο εργατη και το "μεγαλο" θα το ειχα μονο για τις βολτες και τα ταξιδια! Ακομα και στην επαρχια που βρισκομαι σχεδον το ιδιο εφαρμοζω ! Το μεγαλο μηχανακι σπανια το χρησιμοποιω για να παω για καφεδες στα 5 χλμ η στην δουλεια στα 7 χλμ. Δεν ειναι κατι που το κανω σκεπτόμενος τα εξοδα που εχει το μεγαλο μηχανακι ! Απλα τη μεγαλη μοτο στο μυαλο μκυ την εχω συνδεσει μονο με βολτα η ταξιδι!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μιας και ο φιλος Ηλίας μας εξυπηρετησε με τη μεταφορά να πάρω την ευκαιρία να κάνω μια κοστολόγηση τι κοστίζει για τη χρήση της μια μηχανή μεγάλου κυβισμού και μια μικρή και ένα παπί για όποιον ενδιαφέρεται και βαριέται να κάθεται να ασχολείται με οικονομικά.

Τα βασικά κόστη λοιπόν είναι βενζίνη,σέρβις,λαστιχα,φρένα, αλυσιδογραναζα και λοιπή συντήρηση.

Σε μια μεγάλη μηχανή λοιπόν για κίνηση μέσα στη πόλη θες από δική μου εμπειρία κάπου 7λτ/100χλμ καύσιμο. Με σημερινή τιμή λίτρου 1,6€ θες περίπου 11€/100χλμ

Σέρβις να πούμε λαδια κάθε 5000 και σερβις κάθε 10.000 Ένα σύνολο ας πούμε 200€ κάθε 10.000χλμ βάζοντας μέσα πως κάθε 20 η 30 χιλιαδες θα θες και πιο χοντρές δουλειές όπως βαλβίδες κάνα ρουλεμάν,καμία αντλία καθάρισμα κλπ. Δηλαδή με αναγωγή στα 100 χλμ θες 2€\100χλμ

Λάστιχα κάθε 15000χλμ ας πούμε να τα φυλάς και λίγο με 250 το σετ θες αναγωγικά 1,75€\100χλμ

Αλυσιδογραναζα κάθε 40.000χλμ(όσοι έχουν!) 180€ αλλά 0.4€/100χλμ

Κάνα τακάκια,κάνα δισκο φρένου,κάνα δισκάκι συμπλέκτη βάλε αλλά 0.5€/100χλμ

Πάμε λοιπόν ένα σύνολο κάπου 16€/100χλμ για μια νορμάλ μηχανή. Πες 15€/100χλμ να κάνω και σκοντο..Αν κάποιου πιάνουν τα χέρια του και παίρνει μόνο αναλώσιμα στα σέρβις γλυτώνει άλλο 1€ πάει 14€\100χλμ

Αν έχεις κάνα 990 η κάνα ducati υποθέτω μπορεί να αγγίζεις τα 18 η και 20€\100χλμ

Σε ένα παπί το αντίστοιχο κόστος για να μην κουραζω είναι περίπου 6€/100χλμ παχιά παχιά και σε ένα σκούτερ 250 η μοτοσυκλετακι περίπου 9€\100χλμ.

Με αυτά τα δεδομένα μπορεί κανείς να υπολογίσει τι του κοστίζει η μετακινηση του.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Βασικά όλα έχουν να κάνουν με την τσέπη. Αντέχει; Κυκλοφορείς το ένα, το ωραίο, αυτό που γουστάρεις. Δεν αντέχει; Συμβιβάζεσαι.


Κόστος fazer από το 2014 ως σήμερα, 0,183 ευρώ το χιλιόμετρο.
Κόστος πήγασου από το 2015 ως σήμερα, 0,113 ευρώ το χιλιόμετρο.

Η διαφορά δεν είναι μικρή, αλλά θα ήταν πιο μικρή αν ο πήγασος ήταν το μοναδικό μηχανάκι γιατί καιει ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια βενζίνη σαν μέση κατανάλωση (αρκετά περισσότερο αν πιεστεί), κινούμενος τραγικά πιο αργά από το μεγάλο και θέλει πίσω λάστιχο κάθε 10-12000 χιλιόμετρα ενώ το fazer βγάζει τα διπλά. Και να σημειώσουμε ότι δεν τον πήρα για οικονομία, τον πήρα για να μπει λίγο χώμα, κωμικό το ότι έχει μπει όντως λίγο χώμα ως σήμερα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως για την ιστορία θα πω πως για μένα το παπί η το σκούτερ για μέσα στη πολη δεν είναι συμβιβασμός είναι ανάγκη και τρελή εξυπηρέτηση. Χώνεται παντού,παρκάρει παντού,ξεπαρκαρει με 2 δάχτυλα,πέφτει το σηκώνεις,πας σούπερ μάρκετ το φορτώνεις, κανείς πλάκα στα μεγάλα στη κίνηση,ξεκουραζεσαι από το συμπλέκτη το καθημερινό κλπ.

Ποτέ δεν θα χρησιμοποιούσα χιλιαρι για κάθε μέρα παρά μόνο αν εμένα επαρχία και πήγαινα δουλειά από στριφτερη διαδρομη η αν εμένα προάστιο Αθήνα και δουλευα μακρυά. Να έχει και ένα νοημα δηλαδή όχι μόνο ταλαιπωρία.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Δεν χρειάζεται ρε συ να σε πιάνουν τα γελια, κουβέντα κάνουμε και μπορώ να εξηγήσω τη σκέψη μου.

Πρώτον υποθέτω δεν είχες ποτέ για καθημερινό μηχανάκι με τακούνια. Εκτός από εκνευρίστηκε φασαρία είναι και αρκετά επικίνδυνα ειδικά στο νερό. Συνεπώς οποίος καθημερινά κινείται με ένα τέτοιο λάστιχο σύντομα θα μετρήσει μια καλή πτώση. Αλλά ας το αφήσουμε αυτό και πάμε στο οικονομικό..

Καταρχήν το 60 με 70% των ανθρώπων κάνει αποστάσεις στη πόλη που μένει και χωρίς τεράστιες αποστάσεις αλλά ας κάνουμε ένα σενάριο για αυτόν που είναι όπως περιεγραψες, βγαίνει εθνική και χρειάζεται να πιάνει και 120_130 km για άνεση και ασφάλεια. Ας κάνουμε ένα σενάριο να έχει μονάχα ένα 790 adventure και ένα σενάριο να έχει ένα 790 και ένα καλό στριτακι 250cc που είναι ιδανικό όχημα για περιαστικές μετακινήσεις. Και ας πούμε πως διανύει 10.000km το χρόνο αστικά και 5000 km το χρόνο σε ταξίδια και ας βάλουμε έναν ορίζοντα 7ετιας..

ΣΕΝΑΡΙΑ

1)790 ADVENTURE

2)790 ADVENTURE + μηχανακι πόλης Χ

Και έστω Χ ένα ολοκαίνουργιο π.χ. Benelli BN251 στα 3,5 χιλιάρικα (που είναι και πανέμορφο).

Benelli BN 251 '18 - € 3.590 - Car.gr

Σενάριο (1) 790 κόστος αγοράς +αξεσουάρ ας πούμε κατ εκτίμηση 14.000€

Σενάριο (2) 790+ΒΝ251 Κόστος αγοράς +αξεσουάρ 14.000+4.000=18.000€

Και πάμε να κάνουμε ένα σενάριο 7ετίας για ένα μέσο αναβάτη όπως είπαμε παραπάνω με 10.000km ετήσια αστικά και 5.000km ταξιδιωτικά αφού πρώτα ελέγξουμε κάποια οικονομικά στοιχεία..

Κόστος κτήσης (παγιο) ετήσιο (ασφάλεια, τέλη, Κτεο)

790=350€
BN251=200€

Κόστος χρήσης ανα 100 km (βενζίνες, service, λάστιχα, αναλώσιμα κλπ)

790=15€/100km
BN251=9€/100km
1
Τα παραπάνω μεγέθη προκύπτουν απο παρατηρήσεις και υπολογισμούς 15ετίας και τα αποδεικνύω ανα πάσα στιγμή αλλά για να μην κουράσω δεν το κάνω εδώ.

Σε 7 έτη λοιπόν ο αναβάτης θα έχει γράψει 15.000*7=105.000Km

Και πάμε να βγάλουμε το κοστολόγιο..

Σενάριο 1.. Πάγια+κόστος χρήσης= (7*350)+(1050* 15)=2450+15.750=18.200€

Σενάριο 2..Πάγια+κόστος χρήσης= (7*350)+(7*200)+ (700*9)+(350*15)=2450+1400=6300+5250= 15.400€ (είπαμε αστικά χιλιόμετρα Benelli, ταξίδια KTM, στο τέλος δηλαδή σύνολο 35.000km το KTM, 70.000km το benelli)

Και πάμε στο τεράστιο κεφάλαιο, ΄΄απομείωση αξίας΄΄

Σενάριο 1) Αγορά ΚΤΜ 14.000€ και με φορτωμένο στη πλάτη του 105.000km (αν έχει αντέξει χωρίς μεγάλες ζημιές) και με ότι φθορές έχει υποστεί απο όλη αυτη τη ταλαιπωρία θα το έβρισκα εξαιρετικό να μπορούσε κάποιος να βρει αγοραστή και να το πουλήσει 6.000€. Αν τον βρει θα είναι και ευχαριστημένος.

Σενάριο 2) ενα 790 με 35.000km κούκλα ακόμα απαλλαγμένο απο χαζά καθημερινά χλμ, αραγμένο τις καθημερινές στο γκαράζ το πουλας 8.000€ αν θες να πας παρακάτω αλλά εφόσον το έχεις ΄΄φυλάξει΄΄ θα σε υπηρετήσει άλλα τόσα χρόνια για πλάκα!! Και ένα benelli με 70.000km που πες να πιάσει 1800€

Στο σενάριο 1 λοιπόν θα πάρεις 6000€ στο τέλος και στο σενάριο 2 περίπου 10.000€ πίσω απο τα λεφτά σου..

Πάμε στη σύνοψη για το συνολικό κόστος..

Σενάριο 1) Κόστος αγοράς+πάγια+κόστος χρήσης-κόστος πώλησης=14.000+2450+15750-6000=26.200€

Σενάριο 2)Κόστος αγοράς+πάγια+κόστος χρήσης-κόστος πώλησης= 14.000+4000+2450+1400+6300+5250-10000=23.400€
Ά

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

1)Σε 7 χρόνια χρήσης εαν έχεις μόνο ένα 790adventure για ΟΛΑ εκτός οτι ταλαιπωρείς τον εαυτό σου με τα τακούνια καθημερινά και κινδυνεύεις στις βροχές και γενικά με την μέτρια συμπεριφορά τους στην άσφαλτο έχεις ένα εργαλείο που δεν φτιάχτηκε για την πόλη που χάνει πολύ σε πρακτικότητα

2)Σου έχει κοστίσει ένα σύνολο 2.800€ παραπάνω απο το να είχες μια δεύτερη ολοκαίνουργια μηχανή 250cc κατάλληλη για πόλη, ευχάριστη, ελαφριά και ευέλικτη. Επιπλέον στα 7 χρόνια έχεις ένα 790 φορτωμένο με ένα σκασμό χιλιόμετρα με ότι αυτό συνεπάγεται σε αύξηση κατακόρυφη της εμφάνισης σοβαρών ζημιών και στην άμεση ανάγκη για αντικατάσταση του.

3)Στο παραπάνω σενάριο αν η μοτοσυκλέτα των 250cc αντικατασταθεί με ένα παπάκι εφόσον οι διαδρομές είναι καθαρά αστικές το κέρδος μπορεί να φτάσει στα 8000€+ εννοείται.. Τεράστια ποσά... Χώρια την ησυχία σου να στο κλέψουν το 790, να στο ρίξουν, να στο τρώει ο ήλιος κάτω απ τη δουλειά κλπ.


Άρα τα οικονομικά στοιχεία δείχνουν ξεκάθαρα πως συμφέρει απο όλες τις απόψεις αντί να έχεις ένα γαιδούρι χωμάτινο εργαλείο βόλτας και για τα καθημερινά πως συμφέρει να έχεις ένα δεύτερο μοτοσυκλετάκι 250cc που κάνει άνετα τα πάντα και μεγάλες αποστάσεις. Κερδίζεις λεφτά, κερδίζεις πρακτικότητα, κερδίζεις ασφάλεια, κερδίζεις να έχεις την κούκλα σου όμορφη και αταλαιπώρητη όλα τα χρόνια να την απολαμβάνες τα σαβ/κα.

Άρα κανένα γέλιο φίλε μου..
Εμείς πρέπει να κάνουμε παρέα!!!




Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εμείς πρέπει να κάνουμε παρέα!!!




Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και ένα excel ανοιχτό να βγάζουμε διαγραμματα?!χαχαχα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πάντως για την ιστορία θα πω πως για μένα το παπί η το σκούτερ για μέσα στη πολη δεν είναι συμβιβασμός είναι ανάγκη και τρελή εξυπηρέτηση. Χώνεται παντού,παρκάρει παντού,ξεπαρκαρει με 2 δάχτυλα,πέφτει το σηκώνεις,πας σούπερ μάρκετ το φορτώνεις, κανείς πλάκα στα μεγάλα στη κίνηση,ξεκουραζεσαι από το συμπλέκτη το καθημερινό κλπ.

Ποτέ δεν θα χρησιμοποιούσα χιλιαρι για κάθε μέρα παρά μόνο αν εμένα επαρχία και πήγαινα δουλειά από στριφτερη διαδρομη η αν εμένα προάστιο Αθήνα και δουλευα μακρυά. Να έχει και ένα νοημα δηλαδή όχι μόνο ταλαιπωρία.
Κοίτα το γέλιο τώρα. Στις δικές μου διαδρομές στην Αθήνα (συμπεριλαμβανομένου του αστικού κομματιού της ΕΟ από Λυκόβρυση και κάτω), τα παπιά μου σπάνε τα νεύρα γιατί πάνε αργά, χωράμε ή δεν χωράμε στα ίδια σημεία και όπου ξεφύγουν λίγο γιατί δεν καβαλάω πεζοδρόμια ούτε με τον πήγασο που μπορεί και δεν κάνω καφρίλες είναι υπόθεση δευτερολέπτων να τα πιάσω. Εννοείται και σουπερμάρκετ και όλα με το fazer. Και δεν με πετάει από την σέλα στις λακκούβες όπως τα παπιά με τους δύο πόντους διαδρομή ανάρτησης, δεν πέφτει στα νερά γιατί δεν φοράει λάστιχα νάιλον, έχει φρένα, έχει φώτα το βράδυ. Στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι με τον συμπλέκτη γιατί και οι δύο μοτοσικλέτες μου έχουν βαρύ. Με κάτι cbf που έχουν πούπουλένιο δεν θα ήταν ούτε αυτό πρόβλημα.

Όπως μάθει κανείς. H Γεωργία Βασιλειάδου των ταινιών του πάλαι ποτέ, Μόνικα Μπελούτσι δεν θα γίνει ούτε αν στην χαρίσουν ούτε αν σε πληρώνουν. #χιλιάριμόνο :p
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Νταξει ρε κουμπάρε άμα παίζεις μπάλα εθνική,Κηφισιάς,Συγγρού κλπ λογικό είναι να μην σου κάνει το παπί! Αλλά ένα μοτοσυκλετακι 2.5 π.χ θα ήταν κομπλέ.

Εγώ π.χ. που παίζω Πειραιά και περίχωρα με τίποτα μεγάλη μηχανή! Πηξιμο!

Εντάξει οι ανάγκες του καθενός είναι διαφορετικές, εγώ εθιξα κυρίως το οικονομικό κομμάτι και ότι χωμάτινα στημένο μηχανάκι με τακούνια είναι προβλημα κυρίως λόγω ελαστικών.

Εγώ πάντως στα κάθε μέρα θα έπαιρνα τον Πήγασο!!
 
Top Bottom