Μια moto για όλα -- Μια μεγάλη και μια μικρή (Οικονομική ανάλυση)

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Βασικα, κατι πολυ σημαντικο για commuting στην πολη με μηχανη ειναι να κοβει το τιμονι και να μην ανεβαζει θερμοκρασια / δουλευει συνεχεια το βεντιλατερ (επισης να μη εχει πολυ μεγαλη καταναλωση). Για παραδειγμα, δεν μπορω να φανταστω commuting με ενα 990.

Καποια χρονια πριν εκανα commuting στο κεντρο του Λονδινου με VFR800. Κολλαγα στην πυκνη κινηση λογω κοψιματος τιμονιου, με το που επιανε λιγη ζεστη το βεντιλατερ δουλευε υπερωριες και εκαιγε και 8λτ/100χμ σε τετοιες συνθηκες. Βεβαια απο την αλλη ειχανε πλακα τα γκαζιλικια και οι κοντριτσες στην επιστροφη αργα το βραδυ που ειχε πεσει η κινηση, υπο τον φοβο των Ιουδαιων παντα. Επισης σε καποια φαση καταργησανε το γκαραζ στη δουλεια (real estate στο κεντρο του Λονδινου, οποτε "αξιοποιηθηκε") και φοβομουνα να το αφηνω εξω οποτε πηρα ενα δευτερο Τρανσαλπ που δε φοβαμαι να το αφησω οπουδηποτε (τα σκουτερ εδω τα βουτανε για πλακα), που το βεντιλατερ του αναβει μονο αμα πεσω σε διαδηλωση (που εδω δεν εχει) και με παει και καμια βολτα στα green lanes το σ/κ.

Οπως βολευεται ο καθενας και οτι θελει, παντως εδω αρκετοι κανουν commuting με super sports!
 
Top Bottom