Να πω και εγώ για την extreme συμβίωση που έχω μέσα στην πόλη με την "χοντρή" πως βλέπω όλο αυτό.
Οδηγώ μέσα στην πόλη 35 χρόνια περίπου και είχα την τύχη να μου συμβούν ατυχήματα μόνο 2 φορές.
Την μια φορά οδηγούσα παπί και την δεύτερη σκούτερ.
Και τις 2 φορές πάτησα φρένο και σταματησα επάνω στα αυτοκίνητα που βγηκαν από stop.
Η ασφάλεια που προσφέρουν τα μεγάλα μηχανάκια είναι τεράστια σε σχέση με τα πάπια και ιδίως με τα σκουτερ.
Η ευκολία που προσφέρουν τα σκούτερ σίγουρα είναι μεγάλο ατού και συμφωνώ σε ότι γράφει ο Βαγγέλης, εκτός την κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα.
Όσο περίεργο και να ακούγεται.... Τα σκούτερ με καθυστερούν σε μποτιλιαρισμα και ο λόγος είναι το ύψος τους... Δεν περνάει το τιμόνι τους πάνω από τους καθρεφτες των αυτοκινήτων, όπως περνάω με την χοντρή.
Οπότε επιλέγω να πληρώνω σίγουρα κάτι παραπάνω για να αισθάνομαι πιο ασφαλής, να Καβαλαω το gs καθημερινά, γιατί είμαι μανιακός μαζί του και λατρεύω να το οδηγώ.
Συμφωνω για το κόστος..... Κοστίζει παραπάνω, αλλά αξίζει.
Οδηγώ μέσα στην πόλη 35 χρόνια περίπου και είχα την τύχη να μου συμβούν ατυχήματα μόνο 2 φορές.
Την μια φορά οδηγούσα παπί και την δεύτερη σκούτερ.
Και τις 2 φορές πάτησα φρένο και σταματησα επάνω στα αυτοκίνητα που βγηκαν από stop.
Η ασφάλεια που προσφέρουν τα μεγάλα μηχανάκια είναι τεράστια σε σχέση με τα πάπια και ιδίως με τα σκουτερ.
Η ευκολία που προσφέρουν τα σκούτερ σίγουρα είναι μεγάλο ατού και συμφωνώ σε ότι γράφει ο Βαγγέλης, εκτός την κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα.
Όσο περίεργο και να ακούγεται.... Τα σκούτερ με καθυστερούν σε μποτιλιαρισμα και ο λόγος είναι το ύψος τους... Δεν περνάει το τιμόνι τους πάνω από τους καθρεφτες των αυτοκινήτων, όπως περνάω με την χοντρή.
Οπότε επιλέγω να πληρώνω σίγουρα κάτι παραπάνω για να αισθάνομαι πιο ασφαλής, να Καβαλαω το gs καθημερινά, γιατί είμαι μανιακός μαζί του και λατρεύω να το οδηγώ.
Συμφωνω για το κόστος..... Κοστίζει παραπάνω, αλλά αξίζει.