Μια moto για όλα -- Μια μεγάλη και μια μικρή (Οικονομική ανάλυση)

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Να πω και εγώ για την extreme συμβίωση που έχω μέσα στην πόλη με την "χοντρή" πως βλέπω όλο αυτό.
Οδηγώ μέσα στην πόλη 35 χρόνια περίπου και είχα την τύχη να μου συμβούν ατυχήματα μόνο 2 φορές.
Την μια φορά οδηγούσα παπί και την δεύτερη σκούτερ.
Και τις 2 φορές πάτησα φρένο και σταματησα επάνω στα αυτοκίνητα που βγηκαν από stop.
Η ασφάλεια που προσφέρουν τα μεγάλα μηχανάκια είναι τεράστια σε σχέση με τα πάπια και ιδίως με τα σκουτερ.
Η ευκολία που προσφέρουν τα σκούτερ σίγουρα είναι μεγάλο ατού και συμφωνώ σε ότι γράφει ο Βαγγέλης, εκτός την κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα.
Όσο περίεργο και να ακούγεται.... Τα σκούτερ με καθυστερούν σε μποτιλιαρισμα και ο λόγος είναι το ύψος τους... Δεν περνάει το τιμόνι τους πάνω από τους καθρεφτες των αυτοκινήτων, όπως περνάω με την χοντρή.

Οπότε επιλέγω να πληρώνω σίγουρα κάτι παραπάνω για να αισθάνομαι πιο ασφαλής, να Καβαλαω το gs καθημερινά, γιατί είμαι μανιακός μαζί του και λατρεύω να το οδηγώ.

Συμφωνω για το κόστος..... Κοστίζει παραπάνω, αλλά αξίζει.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Εγώ στην πόλη χρησιμοποιώ ΧΤ600 που το έχω κάνει μοταρντ.
Αν εξαιρέσεις ότι καίει σε σχέση με άλλα
-Έχει γκάζι (για μέσα στην πόλη)
-Καβαλάει πεζοδρόμια νησίδες λακούβες κλπ
-Δεν χαλάει ΠΟΤΕ (ή πολύ σπάνια)
-Έχει λογική συντήρηση
Σίγουρα υπάρχουν πιο καλά μηχανάκια αλλά εγώ μ αυτό δούλεψα μια χαρά
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εγώ πάντως στα κάθε μέρα θα έπαιρνα τον Πήγασο!!
Παίρνω (περίπου) ένα ντεπόζιτο το ένα, ένα το άλλο. Ίδια βενζίνη στα 6.3λ/100χλμ μέση κατανάλωση, λάστιχο πιο συχνά και μικρότερη ενεργητική ασφάλεια. Θα μου πεις το κινητό σου λέει ότι είναι τριαντακάτι τοις εκατό πιο φτηνός, παρά τις εργασίες που έγιναν... Τι να πω. Όχι, το γκάζι του 1000 είναι εθιστικό μεθυστικό και σου φτιάχνει ακόμα και την χειρότερη ημέρα.

Εύκολα θα χρησιμοποιούσα κάτι με την θέση οδήγησης του πήγασου και τα γκάζια του fazer. Ένα S1000XR (πιο στριμωγμένο από πήγασο λιγάκι) ή ένα 1290R (σχεδόν τέλειο). Τι είναι είκοσι χιλιάρικα μπροστά στον πριαπισμό σε κάθε μετακίνηση, αστείο πράγμα. 175000 χλμ δεν ξέρω αν φτάνουν αυτά χωρίς επισκευές αλλά θα το δοκίμαζα :)
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Xr400 μανιβέλα μέσα στην πόλη ,αν είχε και μια μίζα θα ήταν τέλειο.
Ακόμα πιο τέλειο θα ήταν να είχα ένα ktm500 .

Έχω πάρει κατά καιρούς πολλα σκούτερ , τα κρατούσα ελάχιστα γιατί ξενερωνα και τα πουλούσα.
Τα πιο απολαυστικά χιλιόμετρα με μικρό τα έκανα με ένα glx 90 πιτσιρικάς .

Follow me, I'm lost too
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Παίρνω (περίπου) ένα ντεπόζιτο το ένα, ένα το άλλο. Ίδια βενζίνη στα 6.3λ/100χλμ μέση κατανάλωση, λάστιχο πιο συχνά και μικρότερη ενεργητική ασφάλεια. Θα μου πεις το κινητό σου λέει ότι είναι τριαντακάτι τοις εκατό πιο φτηνός, παρά τις εργασίες που έγιναν... Τι να πω. Όχι, το γκάζι του 1000 είναι εθιστικό μεθυστικό και σου φτιάχνει ακόμα και την χειρότερη ημέρα.

Εύκολα θα χρησιμοποιούσα κάτι με την θέση οδήγησης του πήγασου και τα γκάζια του fazer. Ένα S1000XR (πιο στριμωγμένο από πήγασο λιγάκι) ή ένα 1290R (σχεδόν τέλειο). Τι είναι είκοσι χιλιάρικα μπροστά στον πριαπισμό σε κάθε μετακίνηση, αστείο πράγμα. 175000 χλμ δεν ξέρω αν φτάνουν αυτά χωρίς επισκευές αλλά θα το δοκίμαζα :)
Η πραγματικοτητα ειναι πως η καθημερινοτητα του καθενος καλως η κακως ειναι διαφορετικη.

Για μενα π.χ. ειναι μονοδρομος το παπι γιατι και λογω δουλειας κανω χιλιομετρα ειδικα πειραια κεντρο κλπ και μια μεγαλη μηχανη θα μου ηταν αχρηστη. Ασχετα δηλαδη και με το αμιγως οικονομικο η δικη μου καθημερινοτητα ειναι σε πολυ κλειστες διαδρομες και εκει το παπι δεν παιζεται.

Και ενταξει δεν εχω παπι με ναυλον ελαστικα και λιωμενη σελα. Το εχω πενα με tubeless pirelli road,με περιποιημενο μπροστινο με σωληνακι υψηλης μπροστα και μαλακο τακακι,αντιστοιχα υπαρχουν μηχανες εκει εξω με κρεμασμενες αλυσιδες και λαστιχα δεκαετιας. Η ασφαλεια προερχεται απο τον καλο οδηγο και την καλη συντηρηση και μετα απο το ειδος του οχηματος νομιζω.

Αν ειχα την δικη σουυ καθημερινοτητα ενδεχομενως να ειχα στηψει το bandit στο χιλιομετρο και να χαλαλιζα το παραπανω χρημα για λογους ανεσης και απολαυσης.

Η αναλυση που εκανα παραπανω ειναι πρωτιστως οικονομικη καθως πολλοι δεν αντιλαμβανονται τα ποσα που δινουν και εχουν την εντυπωση πως αδειαζει η τσεπη μονη της. Και αμα εχεις υποχρεωσεις,παιδια κλπ θα ψαξεις να βρεις τροπους να μειωσεις τα κοστη.

Επισης,ειναι αλλιως καποιος απλα να κανει ενα δρομολογιο το πρωι δουλεια και ενα απογευμα σπιτι αντε και ενα σουπερ μαρκετ και αλλιως πηγαινε ελα απο δω κι εκει. Σκεψου τωρα παρκαρε ξεπαρκαρε το fazer 10 φορες τη μερα,καβαλα πεζοδρομια,χωσιμο στη κινηση κλπ,δεν το κανεις,ειναι κουραστικο. Τωρα αν καποιοι το κανουν και συνειδητα ποιος ειμαι εγω να τους κρινει!

Ενα fazer ομως για να ολοκληρωσω επειδη εχω ζησει καπου 10 χρονια με 4κυλινδρα ειναι εναπως γνησιο εργαλειο δρομου,απολαυση,μαγικο χαλι.

Σκεψου τωρα ομως τον πηγασο με mt21 πανω πηγαινε ελα ολη μερα. Βαβουρα,γλυστρηματα κλπ. Αν θες να εχεις ενα εργαλειο χωματινο ετοιμο στημμενο σημαινει ετοιμο για χωμα,δηλαδη χωματινο λαστιχο.

Εκει για μενα χαλαει το γλυκο και ψαχνεται κοσμος πολυς με λαστιχο 50/50 μπας και τα συνδιασει και παντα μειονεκτηματα βρισκονται,δεν συνδιαζεται. Απο εκει, ξεκινησα τη κουβεντα βασικα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ στην πόλη χρησιμοποιώ ΧΤ600 που το έχω κάνει μοταρντ.
Αν εξαιρέσεις ότι καίει σε σχέση με άλλα
-Έχει γκάζι (για μέσα στην πόλη)
-Καβαλάει πεζοδρόμια νησίδες λακούβες κλπ
-Δεν χαλάει ΠΟΤΕ (ή πολύ σπάνια)
-Έχει λογική συντήρηση
Σίγουρα υπάρχουν πιο καλά μηχανάκια αλλά εγώ μ αυτό δούλεψα μια χαρά
Δοκιμασμενη παλια παραδοσιακη συνταγη..

Και επειδη το ειχα το xt600 ειναι ενα φουσκωμενο ψηλωμενο παπι,τελειο για τη πολη..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Xr400 μανιβέλα μέσα στην πόλη ,αν είχε και μια μίζα θα ήταν τέλειο.
Ακόμα πιο τέλειο θα ήταν να είχα ένα ktm500 .

Έχω πάρει κατά καιρούς πολλα σκούτερ , τα κρατούσα ελάχιστα γιατί ξενερωνα και τα πουλούσα.
Τα πιο απολαυστικά χιλιόμετρα με μικρό τα έκανα με ένα glx 90 πιτσιρικάς .

Follow me, I'm lost too
Τα σκουτερ ειναι λιγο ξενερωτα η αληθεια ειναι αλλα ειναι πολυ βολικα τα ρημαδια.. χωρους,προστασια απο νερα,κρυο,φορτωματα,αυτοματιλα..!

Αμα επαιζε χρημα μιας και λεμε οτι ερθει στη κουτρα μας ενα x_adv 750 δε με χαλαγε για καθημερινο παντως!

Αλλα θα συμφωνησω μαζι σου πως αν μιλαμε για αστικη απολαυση αυτη εχει ενα ονομα.. πολεμικο ψηλοφτερο μονοκυλινδρο.. ποιες μπαγκαζιερες και τι ψωνια και δουλειες και παπαριες.. παντιλικια,σουζα ολη μερα και τρομοκρατια,χαχαχα
 

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Τα πάντα είναι αναλόγως τις συνθήκες κίνησης που εχει να διανυσει καποιος στην καθημερινότητά του οπως και πως εχει συνηθισει και γουσταρει ο καθένας.
Να κατεβω ομονοια τωρα με το μποτιλιαρισμα , τα σημειωτον , τις συχνες απεργιες και τους κλειστους δρομους με μεγαλο μηχανακι ειναι εντελώς βιτσιοζικο ( για μενα ) .
Για αλλον οχι , γουσταρει το βεντιλατερ να μην μπορει να ελιχθει κτλ.
Απο τα 16 λοιπον καθημερινά πάντα μικρο μηχανακι 110-130 κυβικα για μεγιστη οικονομια και να χωράει παντού .
Συν οχι το ιδιο αγχος μην στο φανε , το ριξουν κτλ
Φυσικα προκυπτουν (οπως κ σε αλλους) διαφορες δουλειες-εργασιες που
απαιτουν μικρο μηχανακι.

Τα μεγαλα ειναι για ταξιδια , εξοδους βραδια , βολτες , γκομενες .

Καθενας πράττει οπως του αρεσει κ ολα δεκτά .

Υ.Γ. @tc-drift Εσύ ησουν ο στραταιος το 2004 στην Ολυμπιάδα με ενα μπλε TT600 μεσα στο στρατόπεδο Κυριτση ;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα πάντα είναι αναλόγως τις συνθήκες κίνησης που εχει να διανυσει καποιος στην καθημερινότητά του οπως και πως εχει συνηθισει και γουσταρει ο καθένας.
Να κατεβω ομονοια τωρα με το μποτιλιαρισμα , τα σημειωτον , τις συχνες απεργιες και τους κλειστους δρομους με μεγαλο μηχανακι ειναι εντελώς βιτσιοζικο ( για μενα ) .
Για αλλον οχι , γουσταρει το βεντιλατερ να μην μπορει να ελιχθει κτλ.
Απο τα 16 λοιπον καθημερινά πάντα μικρο μηχανακι 110-130 κυβικα για μεγιστη οικονομια και να χωράει παντού .
Συν οχι το ιδιο αγχος μην στο φανε , το ριξουν κτλ
Φυσικα προκυπτουν (οπως κ σε αλλους) διαφορες δουλειες-εργασιες που
απαιτουν μικρο μηχανακι.

Τα μεγαλα ειναι για ταξιδια , εξοδους βραδια , βολτες , γκομενες .

Καθενας πράττει οπως του αρεσει κ ολα δεκτά .

Υ.Γ. @tc-drift Εσύ ησουν ο στραταιος το 2004 στην Ολυμπιάδα με ενα μπλε TT600 μεσα στο στρατόπεδο Κυριτση ;
Καπως ετσι τα βλεπω κι εγω αλλα οπως ειπα ειναι προσωπικα γουστα και επιλογες.

Το 2004 καποιος αλλος ηταν,εγω τοτε ημουν 22 σπουδαζα και μαζευα να παρω ενα modenas παπακι χαχαχα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Νταξ, εγώ έχω για καθημερινή χρηση 990 με TKC80. Συνεχίστε, μην ενοχλώ. :fun
Και πολυ καλα ξηγιεσαι!

Με την ευκαιρια δεν μας λες και τη γνωμη σου για το tkc80 απο το θηριο και πως τα παει συνολικα πως γεφυρωνει το χωμα με το καθημερινο? Γιατι σκεφτομαι να το ριξω επανω στο ttr να ειναι λιγο καλυτερο στην ασφαλτο απο το mt21 αλλα να μην χασω πολυ στο χωμα..
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Και πολυ καλα ξηγιεσαι!

Με την ευκαιρια δεν μας λες και τη γνωμη σου για το tkc80 απο το θηριο και πως τα παει συνολικα πως γεφυρωνει το χωμα με το καθημερινο? Γιατι σκεφτομαι να το ριξω επανω στο ttr να ειναι λιγο καλυτερο στην ασφαλτο απο το mt21 αλλα να μην χασω πολυ στο χωμα..
Προσωπικά το θεωρώ απίστευτο λάστιχο. Θα έφτανα στο σημείο να πω ότι τον περισσότερο καιρό πάνω στη μηχανή ξεχνάς ότι φοράς τακουνατο, συμπεριφέρεται τόσο καλά. Στο βρεγμένο δεν το πιέζω, κυρίως για τον φόβο των Ιουδαίων. Υπάρχουν πολλοί που ορκίζονται στην καλή του συμπεριφορά κ στο βρεγμένο κ άλλοι που το θεωρούν μια απ' τα ίδια με τα υπόλοιπα τακουνατα σ' αυτόν τον τομέα. Το μοναδικό του μειονεκτημα, κατ' εμέ, είναι η γρήγορη φθορά του πίσω ελαστικού. Νομίζω πως από πολλές απόψεις είναι το καλύτερο 50/50 που υπάρχει. Το δε μπροστινό, είναι κατά γενική ομολογία η προτιμότερη επιλογή για combo με οποιοδήποτε άλλο (πιο ανθεκτικό) λάστιχο πίσω για όποιον θέλει να πατάει και χώμα και άσφαλτο. Σε λίγο θα φορέσω πίσω το Ε10 και θα σας πω κ προσωπικές εντυπώσεις για το πώς δένει με το μπροστινό TKC
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Προσωπικά το θεωρώ απίστευτο λάστιχο. Θα έφτανα στο σημείο να πω ότι τον περισσότερο καιρό πάνω στη μηχανή ξεχνάς ότι φοράς τακουνατο, συμπεριφέρεται τόσο καλά. Στο βρεγμένο δεν το πιέζω, κυρίως για τον φόβο των Ιουδαίων. Υπάρχουν πολλοί που ορκίζονται στην καλή του συμπεριφορά κ στο βρεγμένο κ άλλοι που το θεωρούν μια απ' τα ίδια με τα υπόλοιπα τακουνατα σ' αυτόν τον τομέα. Το μοναδικό του μειονεκτημα, κατ' εμέ, είναι η γρήγορη φθορά του πίσω ελαστικού. Νομίζω πως από πολλές απόψεις είναι το καλύτερο 50/50 που υπάρχει. Το δε μπροστινό, είναι κατά γενική ομολογία η προτιμότερη επιλογή για combo με οποιοδήποτε άλλο (πιο ανθεκτικό) λάστιχο πίσω για όποιον θέλει να πατάει και χώμα και άσφαλτο. Σε λίγο θα φορέσω πίσω το Ε10 και θα σας πω κ προσωπικές εντυπώσεις για το πώς δένει με το μπροστινό TKC
Ωραίος, για πες και εντυπώσεις και στο χώμα, δεν ξέρω αν έχεις φορέσει στο παρελθόν και κανένα πιο επιθετικό λάστιχο όπως π.χ. ένα Dunlop 908rr να μπορούσες να κάνεις μια σύγκριση σε δυνατότητες εκτός δρόμου!
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Ωραίος, για πες και εντυπώσεις και στο χώμα, δεν ξέρω αν έχεις φορέσει στο παρελθόν και κανένα πιο επιθετικό λάστιχο όπως π.χ. ένα Dunlop 908rr να μπορούσες να κάνεις μια σύγκριση σε δυνατότητες εκτός δρόμου!
Δυστυχώς δεν έχω εμπειρία από καθαρό off λάστιχο κι έτσι δε μπορώ να βοηθήσω σ αυτό. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι κατά τη διαδικασια της εξοικείωσης με την οδήγηση στο χώμα μου προσέφερε μεγάλη αυτοπεποίθηση
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Προσωπικά το θεωρώ απίστευτο λάστιχο. Θα έφτανα στο σημείο να πω ότι τον περισσότερο καιρό πάνω στη μηχανή ξεχνάς ότι φοράς τακουνατο, συμπεριφέρεται τόσο καλά. Στο βρεγμένο δεν το πιέζω, κυρίως για τον φόβο των Ιουδαίων. Υπάρχουν πολλοί που ορκίζονται στην καλή του συμπεριφορά κ στο βρεγμένο κ άλλοι που το θεωρούν μια απ' τα ίδια με τα υπόλοιπα τακουνατα σ' αυτόν τον τομέα. Το μοναδικό του μειονεκτημα, κατ' εμέ, είναι η γρήγορη φθορά του πίσω ελαστικού. Νομίζω πως από πολλές απόψεις είναι το καλύτερο 50/50 που υπάρχει. Το δε μπροστινό, είναι κατά γενική ομολογία η προτιμότερη επιλογή για combo με οποιοδήποτε άλλο (πιο ανθεκτικό) λάστιχο πίσω για όποιον θέλει να πατάει και χώμα και άσφαλτο. Σε λίγο θα φορέσω πίσω το Ε10 και θα σας πω κ προσωπικές εντυπώσεις για το πώς δένει με το μπροστινό TKC
ενα μικρο σπαμ το TKC θεωρητικά 50/50 στην ουσια ειναι παραπάνω απο 50/50
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
ενα μικρο σπαμ το TKC θεωρητικά 50/50 στην ουσια ειναι παραπάνω απο 50/50
Πράγματι, αλλα μετά θα ήμουν αναγκασμένος να πω ότι είναι το καλύτερο 40/60 λάστιχο, δήλωση που μπορεί να ήταν πιο ακριβής, πλην όμως νομιζω δε θα αντικατόπτριζε πλήρως την ουσία της θέσης μου if u get what I mean! ;)
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Με το 1290 κάνω στη Νάξο αποστάσεις κάθε μέρα από 60 μέχρι 100km σε δρόμους που η μεγαλύτερη ευθεία είναι 150 μέτρα και η πιο μακρυνη λακκούβα από την προηγούμενη στα 50...
Α) καίει πιο λίγο από το μονοκυλινδρο μου 620
Β) γκαζώνει στρίβει φρενάρει συμπεριφορά σούπερ και ον και οφ και δε με παίρνει ο αέρας όταν φυσάει
Γ) ως έχει
Δ) με γκαβλωνει και καταπίνει τις αποστάσεις χωρίς αυριο
Ε) δε χρειάζεται να του αλλάζω λάστιχα (φοράω τα rally str) αλλά και σε ένα τροφφυ πχ έχω δεύτερο σετ tkc80 που μου τα βάζει ο λαστιχασμου όσο πίνω ένα καφέ
ΣΤ) οδηγώντας το καθημερινά, η εξοικείωση είναι τέτοια που απλά του γνέφω και πάει μόνο του...!

Παρόλα αυτά δε λέει να το βάζω σε χαρντκορ εντουρο, για τα οποία ομως και έχω το 620 το οποίο ενίοτε, έτσι για την αλλαγή μου κάνει και για καθημερινό (και ας έχει μανιβέλα είναι τσακουμακι) ακούει @achalatsis :secret:

Σκούτερ και παπιά με μπόι 190+ δε λένε, είναι σα να οδηγάω το μπρελόκ των κλειδιών μου, ποσό δε που δε φρενάρουν, δε γκαζώνουν, αναρτήσεις για πεο και συμπεριφορά σιχαμός

Οικονομικά δεν ξέρω τι συμφέρει και τι όχι (μια ή δυο μηχανές) αλλά θεωρώ πως αν μπορεί κάποιος να έχει δυο (τουλάχιστον;)) που τον ερεθίζουν-φτιάχνουν και οι δυο είναι το καλύτερο!
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Με το 1290 κάνω στη Νάξο αποστάσεις κάθε μέρα από 60 μέχρι 100km σε δρόμους που η μεγαλύτερη ευθεία είναι 150 μέτρα και η πιο μακρυνη λακκούβα από την προηγούμενη στα 50...
Α) καίει πιο λίγο από το μονοκυλινδρο μου 620
Β) γκαζώνει στρίβει φρενάρει συμπεριφορά σούπερ και ον και οφ και δε με παίρνει ο αέρας όταν φυσάει
Γ) ως έχει
Δ) με γκαβλωνει και καταπίνει τις αποστάσεις χωρίς αυριο
Ε) δε χρειάζεται να του αλλάζω λάστιχα (φοράω τα rally str) αλλά και σε ένα τροφφυ πχ έχω δεύτερο σετ tkc80 που μου τα βάζει ο λαστιχασμου όσο πίνω ένα καφέ
ΣΤ) οδηγώντας το καθημερινά, η εξοικείωση είναι τέτοια που απλά του γνέφω και πάει μόνο του...!

Παρόλα αυτά δε λέει να το βάζω σε χαρντκορ εντουρο, για τα οποία ομως και έχω το 620 το οποίο ενίοτε, έτσι για την αλλαγή μου κάνει και για καθημερινό (και ας έχει μανιβέλα είναι τσακουμακι) ακούει @achalatsis :secret:

Σκούτερ και παπιά με μπόι 190+ δε λένε, είναι σα να οδηγάω το μπρελόκ των κλειδιών μου, ποσό δε που δε φρενάρουν, δε γκαζώνουν, αναρτήσεις για πεο και συμπεριφορά σιχαμός

Οικονομικά δεν ξέρω τι συμφέρει και τι όχι (μια ή δυο μηχανές) αλλά θεωρώ πως αν μπορεί κάποιος να έχει δυο (τουλάχιστον;)) που τον ερεθίζουν-φτιάχνουν και οι δυο είναι το καλύτερο!

Μ.Π.Απο Παντού

:roflmao::roflmao::roflmao:
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Με το 1290 κάνω στη Νάξο αποστάσεις κάθε μέρα από 60 μέχρι 100km σε δρόμους που η μεγαλύτερη ευθεία είναι 150 μέτρα και η πιο μακρυνη λακκούβα από την προηγούμενη στα 50...
Α) καίει πιο λίγο από το μονοκυλινδρο μου 620
Β) γκαζώνει στρίβει φρενάρει συμπεριφορά σούπερ και ον και οφ και δε με παίρνει ο αέρας όταν φυσάει
Γ) ως έχει
Δ) με γκαβλωνει και καταπίνει τις αποστάσεις χωρίς αυριο
Ε) δε χρειάζεται να του αλλάζω λάστιχα (φοράω τα rally str) αλλά και σε ένα τροφφυ πχ έχω δεύτερο σετ tkc80 που μου τα βάζει ο λαστιχασμου όσο πίνω ένα καφέ
ΣΤ) οδηγώντας το καθημερινά, η εξοικείωση είναι τέτοια που απλά του γνέφω και πάει μόνο του...!

Παρόλα αυτά δε λέει να το βάζω σε χαρντκορ εντουρο, για τα οποία ομως και έχω το 620 το οποίο ενίοτε, έτσι για την αλλαγή μου κάνει και για καθημερινό (και ας έχει μανιβέλα είναι τσακουμακι) ακούει @achalatsis :secret:

Σκούτερ και παπιά με μπόι 190+ δε λένε, είναι σα να οδηγάω το μπρελόκ των κλειδιών μου, ποσό δε που δε φρενάρουν, δε γκαζώνουν, αναρτήσεις για πεο και συμπεριφορά σιχαμός

Οικονομικά δεν ξέρω τι συμφέρει και τι όχι (μια ή δυο μηχανές) αλλά θεωρώ πως αν μπορεί κάποιος να έχει δυο (τουλάχιστον;)) που τον ερεθίζουν-φτιάχνουν και οι δυο είναι το καλύτερο!
Νομίζω Ευθύμη είναι λογικό να καίει λιγότερο...
Οι καταναλωσεις των νέων μεγάλων KTM είναι αστείες αναλογα του κυβισμού τους..
Και ειδικά επαρχία, πας παντού με το μισό Γκάζι και την διπλάσια σχεδόν ροπή, από ότι με το 620...

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Εχετε δοκιμασει να κατεβειτε τη Κηφισιας απο ΒΠ προς κεντρο ωρα αιχμης με μηχανη 1000+ κυβικα υδροψυκτη? Επισης ολα καλα και χρυσα ειναι μεχρι να κολλησεις στα στενα στο Παγκρατι πισω απο σκουπιδιαρα με ενα γομαρι αναμεσα στα ποδια σου. Σκουτερ και παλι σκουτερ. Η ψυχικη υγεια δεν εχει τιμη. Ολα ειναι σχετικα με το τι εννοει καποιος μεγαλη μηχανη και τι δρομολογια κανει.
 
Top Bottom