Μικρή διαρροή σε ktm 950 adv S κάτω από λεβιέ ταχυτήτων

Asaverle

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
ktm adventure 950S 2003
Καλησπέρα σε όλο το φόρουμ. Νέο μέλος. Έχω διαβάσει αρκετά από τα άρθρα γύρω από τον "Πορτοκαλί κόσμο" και δεν έχω βρεί αυτό που ψάχνω ακριβώς αν και σίγουρα έχω ανακαλύψει ένα σωρό ενδιαφέρουσες άλλες πληροφορίες για το θαυμάσιο αυτό μηχάνημα που ακούει στο όνομα ktm adventure 9x0.

Λοιπόν. Στο θέμα μας.
Χθες το πρωί κατεβαίνω στον χώρο που έχω παρκαρισμένο το ΚΤΜ και βρίσκω κάτω από τον λεβιέ ταχυτήτων μία πολύ μικρή διαρροή. Δεν γνωρίζω τί μπορεί να είναι. Φλάντζα ίσως; Επισυνάπτω φωτογραφίες.

Επίσης. Επειδή ψάχνομαι για κάποιες βελτιώσεις. Θα ήθελα την γνώμη σας.

1. Intake από rotweiler.
2. jetting kit από rotweiler
3. Μετατροπή από 2-2 σε 2-1; Τί κερδίζω και τί χάνω; Αν πάω σε 2-1 τείνω προς το σύστημα 2-1 yoshimura της rotweiler. Έχω στείλει ερώτημα και στην twalcom για το σύστημα headers και τελικό 2-1 αλλά δεν έχω πάρει απάντηση.
4. SAS / EPC αφαίρεση
5. Oberon, Facet, Samco, sidestand relocator από CJ, κ.ά.
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Καλησπέρα σε όλο το φόρουμ. Νέο μέλος. Έχω διαβάσει αρκετά από τα άρθρα γύρω από τον "Πορτοκαλί κόσμο" και δεν έχω βρεί αυτό που ψάχνω ακριβώς αν και σίγουρα έχω ανακαλύψει ένα σωρό ενδιαφέρουσες άλλες πληροφορίες για το θαυμάσιο αυτό μηχάνημα που ακούει στο όνομα ktm adventure 9x0.

Λοιπόν. Στο θέμα μας.
Χθες το πρωί κατεβαίνω στον χώρο που έχω παρκαρισμένο το ΚΤΜ και βρίσκω κάτω από τον λεβιέ ταχυτήτων μία πολύ μικρή διαρροή. Δεν γνωρίζω τί μπορεί να είναι. Φλάντζα ίσως; Επισυνάπτω φωτογραφίες.

Επίσης. Επειδή ψάχνομαι για κάποιες βελτιώσεις. Θα ήθελα την γνώμη σας.

1. Intake από rotweiler.
2. jetting kit από rotweiler
3. Μετατροπή από 2-2 σε 2-1; Τί κερδίζω και τί χάνω; Αν πάω σε 2-1 τείνω προς το σύστημα 2-1 yoshimura της rotweiler. Έχω στείλει ερώτημα και στην twalcom για το σύστημα headers και τελικό 2-1 αλλά δεν έχω πάρει απάντηση.
4. SAS / EPC αφαίρεση
5. Oberon, Facet, Samco, sidestand relocator από CJ, κ.ά.
1 καλό για χώμα και γενικά καλητερο από το μαμά φίλτρο
2 μπορείς να το κανείς και σε συνεργείο αρκεί να ξέρει ο μάστορας
3 θα κερδίσεις σε βάρος και απόδοση σε σχέση με τις μαμά εξατμίσεις
4 με αφτερμαρκετ εξατμίσεις δεν σου χρειάζεται όποτε ξυλωσε το
5 τρόμπα άμα χρειάζεσαι κολαρα επισεις
Relocator πολύ χρήσιμο και φθηνό
Αυτα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Nα μην παρεις το φιλτρο της rottweiler. Οι τυποι αγοραζουν το φιλτρο απο ITG και απλα βαζουν το ονομα τους επανω. Και το πουλανε φυσικα στα διπλα λεφτα
Το φιλτρο ειναι το ITG Filter JC30
ITG Air Filter | Megaflow JC30 from Merlin Motorsport

βαση θα παρεις απο τον gefr, ειναι μελος του φορουμ, σε πολυ καλη τιμη

απ οτι ξερω δεν δινουν καποιο τζετινγκ κιτ, η αν δινουν πουλανε το κιτ της factory pro. Θα σου ελεγα να μην μπλεξεις με αυτα αν σκοπευεις να στο κανει μαστορας γιατι δεν θα σου κανει απολυτως τιποτα και το τζεταρισμα θελει δουλεια. Δεν ειναι κατι δυσκολο απλα ειναι λιγο χρονοβορο. Αν σκοπευεις να ασχοληθεις υπαρχει αρκετο υλικο στο advrider οπου θα μπορεσεις να παρεις συμβουλες και αρχικα τζεταρισματα.

Με τα 2-1 συστηματα τα καμπς δουλευουν λιγο καλυτερα χαμηλα οποτε εχεις ενα οφελος σε ροπη χαμηλα. Ψηλα χανεις και γενικοτερα η λυση με τη μετατροπη του διχαλου δεν ειναι ιδιαιτερα σοφιστικε, προσωπικα θα την απεφευγα.

SAS EPC αφαιρεσε τα δεν εχουν καποιον λογο υπαρξης.

Με τις τρομπες συμπλεκτη αν δεν εχεις προβλημα δεν υπαρχει λογος να ασχοληθεις. Αν παρουσιαστει προβλημα, τις πανω τις φτιαχνει επισης ο gefr οποτε περισσοτερες πληροφοριες παρε απο εκεινον.
Η Facet γενικα δεν λυνει καποιο προβλημα και τις περισσοτερες φορες χαλαει επισης μετα απο καποιο διαστημα. Η πιο σιγουρη λυση ειναι η μετατροπη που δινει το Dr.Bean (ψαξε παλι στο advrider ). Προφανως και επισης για κολαρα δεν υπαρχει κανενας λογος να ξοδεψεις ουτε 1Ε. Καλες δουλειες
 
Top Bottom