Cube
George No Brakes!!!
- Όνομα
- Γιώργος
- Μοτό
- Πριόνι.
Έχοντας διαβάσει αλλά και διαπιστώσει ο ίδιος ότι η τελική μετάδοση το cb είναι ΅κοντή΅ Και σε συνδιασμο με την κάκιστη ποιότητα της μαμά αλυσίδας αποφάσισα να πειραματιστώ λίγο.
Μαμά γραναζωμα.
Καλό χρυσό αλλά πολύ κοντό,τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα. Αυτό που λένε ότι ψάχνεις για 7η ταχύτητα ισχύει.
Διαβάζοντας στα φόρουμ έμαθα για την αλλαγή του μπροστινού γρανάζιου Με ένα δόντι μεγαλύτερο με την προϋπόθεση να μακρύνει λίγο η μετάδοση.
Από μαμά φοράει 15 μπροστά και 41 πισω δόντια.
Αλλαγή λοιπόν σε 16 μπροστά και δοκιμή/εντύπωση.
Μπορώ να πω θετικές. Μάκρυνε το σασμάν και μπορούσες να τραβήξεις και λίγο παραπάνω την 1η και την 2α ταχύτητα και όχι να αλλάζεις λες και είναι κανα ΅καθαροαιμο΅.
Έπεσαν και οι στροφές και γενικά το μηχανάκι χαλάρωσε να το πω έτσι. Σε γενικές γραμμές ευχαριστημένος.
ΑΛΛΑ.
Η 6η παρά μάκρυνε και όχι ότι είχα πρόβλημα αλλά δεν μπορούσες να την εκμεταλλευτείς παρά μόνο σε εθνική οδό και πάνω από κάποια χλμ. Αλλιώς το μόνο που έκανες ήταν να καις βενζίνη χωρίς να παράγεις έργο.
Έτσι λοιπόν ήρθε η αποφάση του 15 μπροστά αλλά 39 πίσω δόντια αντί για 41.
Και επι της ευκαιρίας πέταμα και η μαμά αλυσίδα.
Πάμε τώρα λίγο στη αλυσίδα.
Μάπα το καρπούζι που από καινούργια είχε κόμπους οι οποίοι και τώρα με 11.000χλμ ακόμα υπάρχουν.
Η εγώ είμαι μάγος η η μαμά αλυσίδα μπορεί να γίνει και βέργα :fun:fun:fun:fun:fun
Έτσι λοιπόν αγοράστηκε η παρακάτω japaνιαρικη RK με μαύρα ατσάλινα JT γρανάζια.
Τώρα όσο αφορά την αίσθηση του Καινούργιου γραναζωματος και της καινούργιας αλυσίδας μείνετε στο ακουστικό σας να γράψω κανα χιλιόμετρο..
Συνεχίζεται.........
Μαμά γραναζωμα.
Καλό χρυσό αλλά πολύ κοντό,τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα. Αυτό που λένε ότι ψάχνεις για 7η ταχύτητα ισχύει.
Διαβάζοντας στα φόρουμ έμαθα για την αλλαγή του μπροστινού γρανάζιου Με ένα δόντι μεγαλύτερο με την προϋπόθεση να μακρύνει λίγο η μετάδοση.
Από μαμά φοράει 15 μπροστά και 41 πισω δόντια.
Αλλαγή λοιπόν σε 16 μπροστά και δοκιμή/εντύπωση.
Μπορώ να πω θετικές. Μάκρυνε το σασμάν και μπορούσες να τραβήξεις και λίγο παραπάνω την 1η και την 2α ταχύτητα και όχι να αλλάζεις λες και είναι κανα ΅καθαροαιμο΅.
Έπεσαν και οι στροφές και γενικά το μηχανάκι χαλάρωσε να το πω έτσι. Σε γενικές γραμμές ευχαριστημένος.
ΑΛΛΑ.
Η 6η παρά μάκρυνε και όχι ότι είχα πρόβλημα αλλά δεν μπορούσες να την εκμεταλλευτείς παρά μόνο σε εθνική οδό και πάνω από κάποια χλμ. Αλλιώς το μόνο που έκανες ήταν να καις βενζίνη χωρίς να παράγεις έργο.
Έτσι λοιπόν ήρθε η αποφάση του 15 μπροστά αλλά 39 πίσω δόντια αντί για 41.
Και επι της ευκαιρίας πέταμα και η μαμά αλυσίδα.
Πάμε τώρα λίγο στη αλυσίδα.
Μάπα το καρπούζι που από καινούργια είχε κόμπους οι οποίοι και τώρα με 11.000χλμ ακόμα υπάρχουν.
Η εγώ είμαι μάγος η η μαμά αλυσίδα μπορεί να γίνει και βέργα :fun:fun:fun:fun:fun
Έτσι λοιπόν αγοράστηκε η παρακάτω japaνιαρικη RK με μαύρα ατσάλινα JT γρανάζια.
Τώρα όσο αφορά την αίσθηση του Καινούργιου γραναζωματος και της καινούργιας αλυσίδας μείνετε στο ακουστικό σας να γράψω κανα χιλιόμετρο..
Συνεχίζεται.........