Μοτοσικλέτα, μια φλόγα που αργοσβήνει...?

alexandrosgs

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλοίκη Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
bmw r1150gs
Καταλαβαίνεις -ελπίζω- πως περιέχουν πολλά αντιφατικά τα σχόλια σου. 1200cc μηχανή και 800 ευρώ μισθός δεν κουμπώνουν. Και δεν κουμπώνει ακόμη περισσότερο για χόμπι με τέτοιο μισθό, εκτός αν χόμπι είναι να τη κοιτάει στο σαλόνι.

Και να σου πω... χέστηκα τι κάνουν οι Γερμανοί το καλοκαίρι τα Σαββατοκύριακα τους. Που να δεις τι γράφουν αυτοί για το τι μπορούμε να κάνουμε εμείς οι Έλληνες, στη χώρα μας και όλο το χρόνο.
Την αντίφαση τη βιώσαμε στην πραγματικότητα όταν έπρεπε να αποπληρωθούν τα δάνεια των 72 δοσεων για τα 1200αρια με τους μισθούς των 800 ευρώ.
Το ότι χεστηκες θα μπορούσες να το κρατήσεις για τον εαυτό σου.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Την αντίφαση τη βιώσαμε στην πραγματικότητα όταν έπρεπε να αποπληρωθούν τα δάνεια των 72 δοσεων για τα 1200αρια με τους μισθούς των 800 ευρώ.
Το ότι χεστηκες θα μπορούσες να το κρατήσεις για τον εαυτό σου.
Μάλλον το πήρες προσωπικά. Τους γνωρίζω αρκετά καλά και ίσως αυτό να με οδήγησε στο σχετικό λεξιλόγιο. Μαζί με τη συγνώμη μου την αποσύρω ως έκφραση και την επαναδιατυπώνω ως : "καρφάκι δε μου καίγεται για το τι κάνουν οι Γερμανοί".
 

alexandrosgs

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλοίκη Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
bmw r1150gs
Μάλλον το πήρες προσωπικά. Τους γνωρίζω αρκετά καλά και ίσως αυτό να με οδήγησε στο σχετικό λεξιλόγιο. Μαζί με τη συγνώμη μου την αποσύρω ως έκφραση και την επαναδιατυπώνω ως : "καρφάκι δε μου καίγεται για το τι κάνουν οι Γερμανοί".
Ok καταλαβαίνεις ότι στο γραπτό μου ήρθε κάπως σαν χαστούκι...

Κι εγώ τους ξέρω τους Γερμανούς καλά θα έλεγα. Τους έφερα σαν αντιπροσωπευτικό παράδειγμα επειδή τους έχω ζήσει.
Αλλά το ίδιο συμβαίνει και στην Ιταλία για παράδειγμα όπου ο καιρός είναι συγκρίσιμος με τον ελληνικό. Με σκούτερ πηγαίνουν και έρχονται ή με Μ.Μ.Μ. Το μεγάλο είναι στο γκαράζ με ασφάλεια 6 μήνες για ΣΚ και μεγάλες βόλτες.

Αυτό που λέω είναι ότι πουθενά στον κόσμο από όσο ξέρω τα πολλά κυβικά σε μηχανή δεν κυκλοφορούν μέσα στην πόλη καθημερινά σούρτα φέρτα στη δουλειά. Μόνο στην Ελλάδα συνέβαινε αυτό την περασμένη δεκαετία.
Αν αυτό το εκλαμβάνουμε ότι σβήνει η μοτοσυκλέτα τι να πω.
Εγώ το ερμηνεύω ότι κάνουμε πλέον πιο ορθολογιστικές επιλογές από το παρελθόν και αυτό μόνο καλό είναι.
Αν ήμουν βέβαια έμπορος δε θα μου άρεσε καθόλου.
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Εμένα πάντως ένα 1200αρι με κάνει τα πάντα, με μεταφέρει στην δουλειά μου καθημερινά θα κάνω την ταξιδαρα μου την απόδραση και την βόλτα του ΣΚ ..δεν έχω άλλο και ούτε σκοπεύω να πάρω άλλο.
Δεν ζω βέβαια Αθήνα και ούτε σκοπεύω (εκεί ίσως σκεφτόμουν κάνα παπί)

Ότι και να γίνει πιστεύω η μοτοσυκλέτα και η φιλοσοφία της δεν θα σβήσει ακόμη και όταν αποικισουμε σε άλλους πλανήτες .. άλλοι κινητήρες βέβαια τότε αλλά καύσιμα ..

Για τους νέους οδηγούς ίσως είναι καλύτερα να πάνε σιγά σιγά προς μεγάλα κυβικά γιατί στην χώρα μας θρηνήσαμε πολύ από 18αριδες που ανέβαιναν σε 1000αρια χωρίς να ξέρουν τι πάει να πει γκάζι.
 

hawk

Μέλος
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Μοτό
HONDA ST1300
παρολο που τα 2απο τα τρια παιδια μου οδηγουν και ειχαν μοτο -εγω από 16 και είμαι 55- καταφερα να τα αποτρέψω και γιατι ,διοτι δεν θελω να μου τα φερουν τέσσερις η να μεινουν παραλυτα η μια εσπασε το ποδι και εβαλε λαμα με 13 βιδες ,,,,αλλωστε όπως οδηγούμε εδώ αυτοκίνητα και μηχανες μονο σωστα δεν το λες..καλυτερα στο κουτι δεν παιδεύομαι τοσα χρονια τσαμπα...θα μου πεις εσυ? ναι καταφερα μεχρι τωρα να ξεφυγω ...και αν φυγω εγω είναι φυσιολογικο αφυσικο να φευγουν νεοι .....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εμένα πάντως ένα 1200αρι με κάνει τα πάντα, με μεταφέρει στην δουλειά μου καθημερινά θα κάνω την ταξιδαρα μου την απόδραση και την βόλτα του ΣΚ ..δεν έχω άλλο και ούτε σκοπεύω να πάρω άλλο.
Δεν ζω βέβαια Αθήνα και ούτε σκοπεύω (εκεί ίσως σκεφτόμουν κάνα παπί)

Ότι και να γίνει πιστεύω η μοτοσυκλέτα και η φιλοσοφία της δεν θα σβήσει ακόμη και όταν αποικισουμε σε άλλους πλανήτες .. άλλοι κινητήρες βέβαια τότε αλλά καύσιμα ..

Για τους νέους οδηγούς ίσως είναι καλύτερα να πάνε σιγά σιγά προς μεγάλα κυβικά γιατί στην χώρα μας θρηνήσαμε πολύ από 18αριδες που ανέβαιναν σε 1000αρια χωρίς να ξέρουν τι πάει να πει γκάζι.
Η ασφάλεια που σου προσφέρει η μεγάλη μηχανή στα στενά και γλυστερα κομμάτια της Αθήνας..... Είναι μονόδρομος.
Σε βλέπουν, σταματάς και γενικά έχεις όγκο σεβαστό.
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Η ασφάλεια που σου προσφέρει η μεγάλη μηχανή στα στενά και γλυστερα κομμάτια της Αθήνας..... Είναι μονόδρομος.
Σε βλέπουν, σταματάς και γενικά έχεις όγκο σεβαστό.
ποιο πολύ για να ξεκουραζετε η χοντρή γραφω ισως να επαιρνα παπί.,.
για ασφαλεια δεν το συζητάμε καν απο ολες τις πλευρες γκαζι φρενα.,κτλ.,κτλ
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Εμένα πάντως ένα 1200αρι με κάνει τα πάντα, με μεταφέρει στην δουλειά μου καθημερινά θα κάνω την ταξιδαρα μου την απόδραση και την βόλτα του ΣΚ ..δεν έχω άλλο και ούτε σκοπεύω να πάρω άλλο.
(Δεν ζω βέβαια Αθήνα και ούτε σκοπεύω (εκεί ίσως σκεφτόμουν κάνα παπί).
Θα έκανες δηλαδή, ακριβώς το ίδιο που κάνουμε οι περισσότεροι που ζούμε στις βρωμοπολεις!!! :happy:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ok καταλαβαίνεις ότι στο γραπτό μου ήρθε κάπως σαν χαστούκι...

Κι εγώ τους ξέρω τους Γερμανούς καλά θα έλεγα. Τους έφερα σαν αντιπροσωπευτικό παράδειγμα επειδή τους έχω ζήσει.
Αλλά το ίδιο συμβαίνει και στην Ιταλία για παράδειγμα όπου ο καιρός είναι συγκρίσιμος με τον ελληνικό. Με σκούτερ πηγαίνουν και έρχονται ή με Μ.Μ.Μ. Το μεγάλο είναι στο γκαράζ με ασφάλεια 6 μήνες για ΣΚ και μεγάλες βόλτες.

Αυτό που λέω είναι ότι πουθενά στον κόσμο από όσο ξέρω τα πολλά κυβικά σε μηχανή δεν κυκλοφορούν μέσα στην πόλη καθημερινά σούρτα φέρτα στη δουλειά. Μόνο στην Ελλάδα συνέβαινε αυτό την περασμένη δεκαετία.
Αν αυτό το εκλαμβάνουμε ότι σβήνει η μοτοσυκλέτα τι να πω.
Εγώ το ερμηνεύω ότι κάνουμε πλέον πιο ορθολογιστικές επιλογές από το παρελθόν και αυτό μόνο καλό είναι.
Αν ήμουν βέβαια έμπορος δε θα μου άρεσε καθόλου.
Έχεις δίκιο, κι εγώ όταν το ξαναδιάβασα μου φάνηκε "κάπως", ειδικά σε συνδυασμό με την "ένσταση" μου... έπρεπε να είμαι πιο προσεκτικός.

Πάντως το θέμα μοτοσυκλέτα είναι πολύπλευρο. Και θέμα κουλτούρας είναι και θέμα οικονομικό είναι (προς τα πάνω και προς τα κάτω) και θέμα διευκόλυνσης είναι και φυσικά και θέμα χόμπι είναι και εν πολλοίς και θέμα ηλικιακό το πως τη βλέπεις από ένα σημείο και μετά καθώς ωριμάζεις και αλλάζουν οι παραστάσεις,

Εγώ προσωπικά έχω τη τύχη πλέον να καβαλάω μόνο για χόμπι (και σίγουρα πολύ θα ήθελα να έχω ένα 1200άρι για τέτοια χρήση). Ακόμη και τώρα με το μικρό ευχαριστιέμαι πολύ περισσότερο την οδήγηση του. Στο παρελθόν ήταν το βασικό μου μέσο μεταφοράς και όχι μόνο για να με πήγαινο-φέρνει σπίτι/δουλειά αλλά και κατά τη διάρκεια της εργασιακής μου ημέρας. Από κάποιο σημείο και μετά είχα ρουτινιάσει, από την άλλη παρέμενε πρακτική ως εργαλείο.

Όμως δε μπορώ με τίποτα να δεχθώ τη χρήση της μοτοσυκλέτας μεγάλου κυβισμού μόνο ως χόμπι, ιδιαίτερα μοτοσυκλέτες με διττό χαρακτήρα και όχι με ακραίο. Είναι θέμα επιλογής. Το καταλαβαίνω δηλαδή για μια super sport ή για ένα καθαρό χωμάτινο αλλά όχι υποχρεωτικά και για μια on-off. Στο κάτω-κάτω δικαίωμα του καθενός είναι να κάνει οτι θέλει με τα χρήματα που διαθέτει και να επιλέξει το μέσο που θέλει, ποιος είμαι εγώ που θα ασκήσω κριτική σε αυτό. Είπαμε, είναι και θέμα προσωπικής επιλογής χωρίς να χρειάζεται να το μεγαλοποιούμε.

Τα θέματα της οδηγικής συμπεριφοράς είναι πρόβλημα αλλά όχι μόνο στην Ελλάδα. Θα συναντήσει κανείς σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες τέτοια προβλήματα. Επίσης θα συναντήσει κανείς διαφορετικότητες και εντός των ιδίων των χωρών από περιοχή σε περιοχή (εννοείτε όπως και εντός της Ελλάδας από πόλη σε πόλη).
Δυστυχώς στο δίκυκλο είμαστε περισσότερο εκτεθειμένοι. Για αυτόν τον λόγο οφείλουμε να είμαστε παράδειγμα προς μίμηση όταν οδηγούμε αυτοκίνητα γιατί πολλοί που οδηγούν μόνο αυτοκίνητα δε ξέρουν να αναγνωρίζουν τους κινδύνους που διατρέχει ένας μοτοσυκλετιστής και υπάρχει μια ελπίδα κάτι να καταλάβουν όταν βλέπουν τον συνάδελφο τους (φυσικά ισχύει και το ανάποδο).

Πολλά έγραψα πάλι...
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Να μας πει ο φιλος απο πανω που ξερει τους γερμανους και ειναι ορθολογικοι με τι αμαξια κυκλοφορανε για να πανε για ψωνια :fun

Στην ελλαδα μια χαρα επαιζαν με τις παχιες αγελαδες, οπως και στην ιταλια ειναι πιτα στα μηχανακια ακομα...

Στην ελλαδα σιγουρα η μοτοσυκλετα κοπασε, αλλα κυριως επειδη οι καβλογκαζοι αφησαν τα tdm και το γυρισαν σε σαξοραλα με τουρμπινες, απλα αρχικα δεν ειχαν τα λεφτα. Οσοι ασχολουνται με την μοτοσυκλετα για την μοτοσυκλετα, θα το κανουν για πολυ καιρο ακομα, και ακομα υπαρχουν νεοι που ξεκιναμε με μηχανες, απλα ο κοσμος που μπαινει επειδη ειναι πιο συνειδητός ειναι και ποιοτικοτερος

το προβλημα με τις μοτο σημερα που εχω πει πολλακις, ειναι οτι παραεχουν ακριβύνει για αυτα που προσφερουν...και δηλαδη ειναι πανακριβες, και οι τιμες τους πλεον δεν δικαιολογουν την διαφορα απο τα παλαιοτερα μηχανακια
 

alexandrosgs

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλοίκη Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
bmw r1150gs
...
Όμως δε μπορώ με τίποτα να δεχθώ τη χρήση της μοτοσυκλέτας μεγάλου κυβισμού μόνο ως χόμπι, ιδιαίτερα μοτοσυκλέτες με διττό χαρακτήρα και όχι με ακραίο. Είναι θέμα επιλογής. Το καταλαβαίνω δηλαδή για μια super sport ή για ένα καθαρό χωμάτινο αλλά όχι υποχρεωτικά και για μια on-off. Στο κάτω-κάτω δικαίωμα του καθενός είναι να κάνει οτι θέλει με τα χρήματα που διαθέτει και να επιλέξει το μέσο που θέλει, ποιος είμαι εγώ που θα ασκήσω κριτική σε αυτό. Είπαμε, είναι και θέμα προσωπικής επιλογής χωρίς να χρειάζεται να το μεγαλοποιούμε.
...
Προφανώς και είναι θέμα επιλογής του καθενός.
Για να μην παρεξηγηθώ πιο πάνω δε λέω την άποψή μου.
Περιγράφω απλά αυτό που παρατηρώ επειδή τυχαίνει να βρίσκομαι συχνά στο εξωτερικό.
 

alexandrosgs

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλοίκη Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
bmw r1150gs
Να μας πει ο φιλος απο πανω που ξερει τους γερμανους και ειναι ορθολογικοι με τι αμαξια κυκλοφορανε για να πανε για ψωνια :fun

Στην ελλαδα μια χαρα επαιζαν με τις παχιες αγελαδες, οπως και στην ιταλια ειναι πιτα στα μηχανακια ακομα...

Στην ελλαδα σιγουρα η μοτοσυκλετα κοπασε, αλλα κυριως επειδη οι καβλογκαζοι αφησαν τα tdm και το γυρισαν σε σαξοραλα με τουρμπινες, απλα αρχικα δεν ειχαν τα λεφτα. Οσοι ασχολουνται με την μοτοσυκλετα για την μοτοσυκλετα, θα το κανουν για πολυ καιρο ακομα, και ακομα υπαρχουν νεοι που ξεκιναμε με μηχανες, απλα ο κοσμος που μπαινει επειδη ειναι πιο συνειδητός ειναι και ποιοτικοτερος

το προβλημα με τις μοτο σημερα που εχω πει πολλακις, ειναι οτι παραεχουν ακριβύνει για αυτα που προσφερουν...και δηλαδη ειναι πανακριβες, και οι τιμες τους πλεον δεν δικαιολογουν την διαφορα απο τα παλαιοτερα μηχανακια
1. Σε σχέση με αυτά που βγάζουν θα τους χαρακτήριζα από ορθολογικούς εως μίζερους. Ειδικά αν σκεφτώ τι βλέπω έξω από τα σουπερμαρκετ που πάνε για ψώνια. Προφανώς υπάρχουν και εξαιρέσεις που βγάζουν μάτι. Αν είχαμε εδώ στην Ελλάδα τα δικά τους εισοδήματα θα είχαμε τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν οι σαουδάραβες.

2. Στην Ιταλία το καλό το μηχανάκι βγαίνει επίσης το ΣΚ. Κάθε μέρα έχει βέσπα.

3. Ο νέος που μπαίνει στις μηχανές τώρα δεν είναι απαραίτητα πιο συνείδητοποιημένος ή ποιοτικότερος αλλά είναι σίγουρα πιο ματσωμένος.

4. Πολλά μοντέλα έχουν γίνει πιο ακριβά πράγματι. Άλλα όμως όχι ιδιαίτερα. Το Suzuki Vstrom π.χ. είναι ελάχιστα πιο ακριβό σε σχέση με 10 χρόνια πρίν. Γιατί δε το παίρνει ο κόσμος όπως παλιά που ήταν πιο πολλά και από τα παπιά;
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
1. Σε σχέση με αυτά που βγάζουν θα τους χαρακτήριζα από ορθολογικούς εως μίζερους. Ειδικά αν σκεφτώ τι βλέπω έξω από τα σουπερμαρκετ που πάνε για ψώνια. Προφανώς υπάρχουν και εξαιρέσεις που βγάζουν μάτι. Αν είχαμε εδώ στην Ελλάδα τα δικά τους εισοδήματα θα είχαμε τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν οι σαουδάραβες.

2. Στην Ιταλία το καλό το μηχανάκι βγαίνει επίσης το ΣΚ. Κάθε μέρα έχει βέσπα.

3. Ο νέος που μπαίνει στις μηχανές τώρα δεν είναι απαραίτητα πιο συνείδητοποιημένος ή ποιοτικότερος αλλά είναι σίγουρα πιο ματσωμένος.

4. Πολλά μοντέλα έχουν γίνει πιο ακριβά πράγματι. Άλλα όμως όχι ιδιαίτερα. Το Suzuki Vstrom π.χ. είναι ελάχιστα πιο ακριβό σε σχέση με 10 χρόνια πρίν. Γιατί δε το παίρνει ο κόσμος όπως παλιά που ήταν πιο πολλά και από τα παπιά;

σιγα τα λεφτα που βγαζουν οι γερμανοι, μερικοι νομιζετε οτι καθαριζει ο μεσος ευρωπαιος 10 χιλιαρικα καθαρα τσεπη το μηνα αφου εχει πληρωσει τα παντα
ειδικα στο θεμα των αυτοκινητων ειναι αστειο να συζηταμε για το τι κυκλοφορει στη γερμανια

και στην ελλαδα μια χαρα με παπια κυκλοφορουσαν ολοι και σκουτερ (για τα δε παπια, ακομα και οταν υπηρχε χρημα, ειμασταν 3 κλικ πριν απο ινδονησια)
απλα οκ κυκλοφορουσαν και πολλα μεγαλα
το τι κυκλοφορει σε καθε χωρα ειναι ευθεια συναρτηση της φορολογιας του καθε κρατους. Η ελλαδα ηταν φτηνη, το καυσιμο φτηνο, οι ασφαλειες τσαμπα και ο κοσμος τα κυκλοφορουσε (και καλα εκανε)

για τους ματσωμενους νεους δε το νομιζω, δεν αγοραζουν αυτοι που ξεκινανε ουτε 1000αρια ουτε χαρλευ....με μεταχειρισμενα τουλαχιστον 10ετιας ξεκινανε και αν

το σουζουκι ειναι το μοναδικο μηχανακι που ακολουθει ορθολογικη τιμολογιση και μαλλον ειναι και η μοναδικη εξαιρεση
 
Top Bottom