Μοτοσυκλέτα και οθόνες TFT

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Άραγε υπάρχει feedback από την ως τώρα χρήση των οθονών TFT; Λειτουργικότητα, αδιαβροχοποιηση, αντοχή;
Τι λένε οι κάτοχοι από την εμπειρία τους. Προσωπικά είμαι λίγο αρνητικά προκατειλημμένος. Δεν ξέρω πως θα είναι για παράδειγμα μια τέτοια οθόνη μετά από 5 χρόνια έκθεσης στο ελληνικό καλοκαίρι.
Ίσως να κάνω και λάθος και απλά να φταίει που δεν μου αρέσουν και αισθητικά σε σχέση με τα κλασικά όργανα.

Έχουμε αναβάτες με εμπειρία επί του θέματος;
 

jliordos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
BMW R1250GS ADVENTURE 40th YEARS
Για εμένα στο bmw είναι καταπληκτική και αξίζει η τοποθέτησης της από την εταιρεία.

Χωρίς να γράφω περιττά σχόλια
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Άραγε υπάρχει feedback από την ως τώρα χρήση των οθονών TFT; Λειτουργικότητα, αδιαβροχοποιηση, αντοχή;
Τι λένε οι κάτοχοι από την εμπειρία τους. Προσωπικά είμαι λίγο αρνητικά προκατειλημμένος. Δεν ξέρω πως θα είναι για παράδειγμα μια τέτοια οθόνη μετά από 5 χρόνια έκθεσης στο ελληνικό καλοκαίρι.
Για όλα αυτά, απαντήσεις σωστές και "πραγματικές" μετά από πέντε χρόνια όπως λες, θα έχεις! Από ανθρώπους μάλιστα που δουλεύουν τη μηχανή, δεν την "λυπούνται" και την "χαίρονται"! Στη χρήση θα φανούν όλα, και όχι μέσα στα γκαράζ.... υπό σκιά!!!!!
Τώρα, ότι και να σου πούνε....... θα ειναι.... λόγια...... ερωτευμένων........!!!
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Για αντοχή στον χρόνο δεν ξέρω αλλά αυτή η μόδα δεν μου αρέσει εμένα. Προτιμώ τα..."ρολόγια" !
Κατά το KISS (keep it simple stupid) !
Αλλά η πρόοδος δεν σταματά και ποιός ασχολείται με μας τα γερόντια ...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αφού η εποχή προστάζει φουλ τεχνολογία, μην γκρινιάζεται.....
Βαζεις τατςσκριν, συνδέεσαι φατσομπουκι φόρουμ ινστα και μπουκάρεις ονλαιν στις λάσπες...
Χαιλικια
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό που ρωτάς δεν το ξέρει κανείς γιατί απλά δεν υπάρχουν τόσα πολλά χρόνια σε χρήση. Αστοχίες τύπου "υγρασία στην οθόνη" έχω δει να συζητιούνται σε ξένα φόρα, λίγες χαλασμένες από κακό update, δεν θυμάμαι κάποια να χάλασε "από μόνη της".

Το κόστος αντικατάστασης μετά από πτώση είναι σίγουρα πιο υψηλό σε σχέση με κλασικά όργανα και μάλλον αδύνατο να γίνει εκτός δικτύου εταιρίας, οπότε ένας λόγος ακόμα που θέλουν να περάσουν εκεί τα εργοστάσια.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Για αντοχή στον χρόνο δεν ξέρω αλλά αυτή η μόδα δεν μου αρέσει εμένα. Προτιμώ τα..."ρολόγια" !
Κατά το KISS (keep it simple stupid) !
Αλλά η πρόοδος δεν σταματά και ποιός ασχολείται με μας τα γερόντια ...
Άντε μπράβο ντε!!!! :happy:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αφού η εποχή προστάζει φουλ τεχνολογία, μην γκρινιάζεται.....
Βαζεις τατςσκριν, συνδέεσαι φατσομπουκι φόρουμ ινστα και μπουκάρεις ονλαιν στις λάσπες...
Χαιλικια
Έτσι :happy:!

Πιο πολύ φοβάσαι μην μείνεις στις λάσπες, από "μπαταρίες" και το πώς θα παραμείνεις online:fun , παρά από... λάστιχο :laugh:.

(Αυτά για την νεολαία, γιατι..... εγώ θέλω ντιζες, μανιβελες, καρμπυρατέρ και πλατινες.... :secret:)
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντως η δική μου εμπειρία από GPS με μεγάλη οθόνη (αδιάβροχα και μη) δείχνει να μη χαλάνε εύκολα από φυσική χρήση ή φθορά. Ειδικά τα στεγανά για σκαφή που δέχονται αρκετή ταλαιπωρία από ήλιο, αλάτι και νερό. Επίσης.... τι διαφορά έχουν δηλαδή αυτές οι οθόνες σε σχέση με τις υγρών κρυστάλλων που υπάρχουν ήδη μια δεκαετία. Ίσα-ίσα, καλύτερα τα εξωτερικά κρύσταλλά που στις οθόνες υγρών κρυστάλλων θαμπώνουν για πλάκα.

Εμένα μου αρέσουν και οι οθόνες και η τεχνολογία, αρκεί να εφαρμόζονται αρμονικά. Στο νέο Africa ταιριάζει μια χαρά, δε μπορώ όμως να φανταστώ την ίδια οθόνη σε ένα R nine T.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Διαβασα καπου, αλλα δε θυμαμαι που, οτι αν η TFT οθονη χαλασει ασχημα, πχ απο ασχημο πεσιμο/χτυπημα, τοτε το μηχανακι δεν παιρνει πια μπροστα - αλλα δεν το υποστηριζανε με συγκεκριμενο περιστατικο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Έχω την εντύπωση ότι όλα αυτά τα μέσα που έχουν δημιουργηθεί ώστε να προσφέρουν ευκολία στον οδηγό, μπορούν με πολύ εύκολο τρόπο να αποσπάσουν την προσοχή του με ότι συνεπάγεται αυτό όταν βρίσκεσαι σε κίνηση...
Πχ δείτε τι γίνεται με τη χρήση κινητού στο αυτοκίνητο από τότε που το mobile internet έγινε πιο προσιτό από ποτέ.
Ελπίζω μόνο να υπάρξουν και σχετικές δικλείδες ασφαλείας...
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ναι αλλα με τη χρηση τατσ-σκρινς θεματα σαν το "Συμβαινει τωρα" θα αλλαξουν ριζικα... :p

Περα απο την πλακα, ειμαι σιγουρος οτι μεσα στις τελευταιες δεκαετιες θα εχουν παιξει αντιστοιχες συζητησεις σε καφενειακα παρεακια , τυπου "εχει θεση ο ψεκασμος στη μηχανη?", "τι να τα κανουμε τα tubeless radial στα μηχανακια?" , "τι δουλεια εχει το ΑΒS σε μηχανες", "τι σκατα θελουμε τον ελεγχο προσφυσης σε μηχανες", "θερμαινομενες σελες και χουφτες? Σιγα μη βαλουμε και αιρκοντισιον", κτλ κτλ.

Απο εκει και περα σιγουρα ειναι ενα απο τα πιο εκτεθημενα αλλα και ευαισθητα συγχρονα ηλεκτρονικα συστηματα και σιγουρα θα περασουν μεγαλα ζορια, ειδικα σε μηχανες που θα χρησιμοποιουνται σε λασπολουτρα. Ξερω οτι η ΚΤΜ ειχε χοντρο θεμα με τις πρωτες οθονες των νεων 1290 το 2017 αλλα μετα απο πολλες αναβαθμισεις τα περισσοτερα προβληματα εχουν λυθει. Προσωπικα δεν μου αρεσουν αισθητικα, ειναι οπως ειπα πολυ ευκολο να χαλασουν απο ατυχημα και να μεινεις χωρις οργανα ή χωρις μηχανακι, αλλα δεν μπορω να παραβλεψω την τεραστια ευκολα του να εχεις μονιμα μονταρισμενο ενα τεραστιο ταμπλετ μπροστα σου που και τυφλος να εισαι θα βλεπεις τους χαρτες ανετα. Η Χοντα με το νεο Αφρικα πχ εχει κανει μια πολυ εξυπνη κινηση προς την σωστη κατευθυνση, εκτος απο το ταμπλετ με ολες τις ενδειξεις εχει και ενα μικρο οθονακι LCD τυπου τριπμαστερ απο κατω με τα βασικα, δλδ ταχυτητα, καυσιμο, χιλιομετρα. Ετσι, και να σου χαλασει το αι-παντ εχεις μπακαπ την οθονιτσα αυτη να ξερεις τι σου γινεται.

Εμενα ο ενδοιασμος μου ειναι οτι ηδη εχουμε γεμισει αρχικαγκουρια ειτε σε διτροχα ειτε σε τετρατροχα, αμα αρχισουν τα μοντς και τα σπασμενα για να τσαταρεις ή να κανεις φεισταιμ ή να ανεβαζεις ινστα στορυ εκει που οδηγας... καηκαμε.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Πάντως η δική μου εμπειρία από GPS με μεγάλη οθόνη (αδιάβροχα και μη) δείχνει να μη χαλάνε εύκολα από φυσική χρήση ή φθορά. Ειδικά τα στεγανά για σκαφή που δέχονται αρκετή ταλαιπωρία από ήλιο, αλάτι και νερό. Επίσης.... τι διαφορά έχουν δηλαδή αυτές οι οθόνες σε σχέση με τις υγρών κρυστάλλων που υπάρχουν ήδη μια δεκαετία. Ίσα-ίσα, καλύτερα τα εξωτερικά κρύσταλλά που στις οθόνες υγρών κρυστάλλων θαμπώνουν για πλάκα.

Εμένα μου αρέσουν και οι οθόνες και η τεχνολογία, αρκεί να εφαρμόζονται αρμονικά. Στο νέο Africa ταιριάζει μια χαρά, δε μπορώ όμως να φανταστώ την ίδια οθόνη σε ένα R nine T.
Εντάξει η θάλασσα υποθέτω πως είναι από τις πιο ζόρικες δοκιμασίες για μια οθόνη. Δεν γνωρίζω το θέμα καθόλου, αλλά αν περνάνε το τεστ της θάλασσας με επιτυχία τότε δεν νομίζω να έχουν θέμα στην χρήση σε μοτοσυκλέτα.
Κάτι τέτοιο απαντάει και την ερώτηση μου που είχε να κάνει καθαρά με την αντοχή. Όσο και αν με ξενίζουν, αν είναι κάτι που "δουλεύει" τότε μπορώ να τις δω με περισσότερη συμπάθεια.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εντάξει η θάλασσα υποθέτω πως είναι από τις πιο ζόρικες δοκιμασίες για μια οθόνη. Δεν γνωρίζω το θέμα καθόλου, αλλά αν περνάνε το τεστ της θάλασσας με επιτυχία τότε δεν νομίζω να έχουν θέμα στην χρήση σε μοτοσυκλέτα.
Κάτι τέτοιο απαντάει και την ερώτηση μου που είχε να κάνει καθαρά με την αντοχή. Όσο και αν με ξενίζουν, αν είναι κάτι που "δουλεύει" τότε μπορώ να τις δω με περισσότερη συμπάθεια.
Και πέρα από τη φυσική ταλαιπωρία (ήλιο, αλάτι, νερό) το μπάπα μπούπα που τρώνε σε κύμα, ειδικά μικρά σκάφη έως 6 μέτρα πρέπει επίσης να το λάβεις σοβαρά υπόψη. Ο κραδασμός μιας χωμάτινης διαδρομής είναι παιδική χαρά σε σχέση με κύμα 5-6-7 μποφώρ και υπάρχουν και εκεί μικρά φορητά συστήματα που δε μασάνε τίποτα...
 

Simitis

Μέλος
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
Ducati Multistrada Enduro
Ετσι, και να σου χαλασει το αι-παντ εχεις μπακαπ την οθονιτσα αυτη να ξερεις τι σου γινεται.
Είναι καθαρά λόγο νομοθεσίας ότι η ένδειξη ταχύτητας πρέπει όλη την ώρα να εμφανίζεται στο καντράν (όπως και άλλα πχ. φλας-μεγάλη σκάλα κτλ). Το στροφόμετρο πχ δεν είναι υποχρεωτικό.
Εάν φορτώσεις πχ Πλοήγηση μέσω CarPlay δεν εμφανίζεται η ένδειξη με πόσα πας.

Αυτό με τις TFT (και πρέπει να το ξέρουν όλοι) είναι ότι χρειάζεται οπωσδήποτε μεμβράνη προστασίας όπως τα κινητά.
Σκέψου να φάει μια γρατζουνιά και εσύ να την βλέπεις για πάντα.
Το καλό είναι ότι υπάρχουν αρκετές στο ebay μεμβράνες ακόμα και για περίεργες (σε σχήμα) οθόνες όπως πχ του Multistrada.
Τώρα με το κομμάτι αφής, (βροχή-μεμβράνη-γάντια) όπως Africa το έχω μεγάλη περιέργεια να δω πως θα λειτουργεί.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τώρα με το κομμάτι αφής, (βροχή-μεμβράνη-γάντια) όπως Africa το έχω μεγάλη περιέργεια να δω πως θα λειτουργεί.
Θα λειτουργεί άψογα γιατί είναι σαν τις παλιές της ΝΟΚΙΑ που θέλει πάτημα και όχι άγγιγμα για να δουλέψει, οπότε η βροχή και η βρώμα είναι απλώς αδιάφορη κατάσταση.

Αυτά που λέει ο k0k0s με το ABS πάντως τα διαβάζουμε ακόμα και σήμερα, όπως και με τα τράξιον κλπ ηλεκτρονικά. Γίνανε όλοι λινουξάδες παλιάς κοπής, keyboard only να ουμ.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Διαβασα καπου, αλλα δε θυμαμαι που, οτι αν η TFT οθονη χαλασει ασχημα, πχ απο ασχημο πεσιμο/χτυπημα, τοτε το μηχανακι δεν παιρνει πια μπροστα - αλλα δεν το υποστηριζανε με συγκεκριμενο περιστατικο.
"Μια δοκιμη θα σας πείσει", έλεγε μια διαφήμιση!!! :p
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν κρίνουμε από το βίντεο της παρουσίασης του 790, στο οποίο (αν δεν με γελάει πάλι η μνήμη μου) ο Αντρέα Περφέτι μετά από πτώση είχε σπάσει την οθόνη, το μηχανάκι μιά χαρά πήγαινε.

Το ίδιο διαβάζω και για 1290 που έχει εμφανιστεί δυσλειτουργία λόγω χαμηλής μπαταρίας ή βιαστικού κατόχου που ξεκινάει την μηχανή πριν τελειώσει το τσεκ, το ίδιο και για περιπτώσεις BMW που "σκοτείνιασαν" προσωρινά ή μόνιμα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
"Μια δοκιμη θα σας πείσει", έλεγε μια διαφήμιση!!! :p
Να παρω τη βαρια να δοκιμασω;; :p:D Σε ξενο μηχανακι βεβαια, γιατι εγω ειμαι old school (προς το παρον) ;)

ΥΓ Μαλλον εικασια ητανε, δετε Αμυρου απο πανου.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom