Μπαταρία λιθίου

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αν δεν πάθεις ,δεν θα μάθεις ,νόμος χαχαχαχα
Για πείτε...για τι μιλάμε; ...για έκρηξη ; ...ο λόγος ; ...οι κατασκευαστές δεν εχουν προβλέψει-θέσει ασφαλιστικές δικλείδες ;
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αν σκέφτεσαι για λιθίου ,καλά είναι να δεις (αν δεν έχεις) και κάποιον φορτιστή κατάλληλο .
Για παράδειγμα ο noco 3500 ,τον έχω είναι μια χαρά .
Τώρα νομίζω ότι οι νέοι noco γιναν διψηφιοι ,αλλά κατα βαση ίδιοι είναι .

Βέβαια την agm που έχω πάνω με βολεύει και την φορτίζω με έναν black&decker ,έχω μονιμα περάσει τις αναμονες να μη σηκώνω σέλα.
Αυτή που έβαλες παραπάνω
δεν χρειάζεται ειδικό φορτιστή ,κι έχει κ κύκλωμα προστασίας υπέρτασης ,προφανώς για τα ΜΠΑΜ που λέτε παραπάν.

Αλλά ,155 € για μπαταρία ,δεν δίνω.
Ούτε για Οδυσσέα ,ούτε για η-Λιθίου.
Προτιμώ τα 70 κάθε 2-2,5-3 χρόνια ,όσα βγάλει ,καλύτερα να έχω οικονομική φρέσκια ,παρά υπερτιμημένη παραχρονισμένη.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Για πείτε...για τι μιλάμε; ...για έκρηξη ; ...ο λόγος ; ...οι κατασκευαστές δεν εχουν προβλέψει-θέσει ασφαλιστικές δικλείδες ;
Αστεία το λέω ,η μόνη ζημιά είναι στην τσέπη (150 +;80 ένας φορτιστής)πουθενά αλλού ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Αυτή που έβαλες παραπάνω
δεν χρειάζεται ειδικό φορτιστή ,κι έχει κ κύκλωμα προστασίας υπέρτασης ,προφανώς για τα ΜΠΑΜ που λέτε παραπάν.

Αλλά ,155 € για μπαταρία ,δεν δίνω.
Ούτε για Οδυσσέα ,ούτε για η-Λιθίου.
Προτιμώ τα 70 κάθε 2-2,5-3 χρόνια ,όσα βγάλει ,καλύτερα να έχω οικονομική φρέσκια ,παρά υπερτιμημένη παραχρονισμένη.
Το αυτό κι εγώ .
Καλύτερα μια νορμάλ κάθε 2 χρόνια ,παρά μια και ταλαιπωρημένη ανά 5 ή και παραπάνω.
Για την μοτομπατ την κίτρινη μη το δένεις κόμπο ότι ισχύουν όσα γράφει .
Και γω κι ο αδερφος στο 800αρι ψαρωσαμε.
Αγοράστηκε ,αλλά άνθρακες ο θυσαυρος όσον αφορά πολλά απ'αυτα που λέει.
Κι εννοείται ότι δεν τολμησαμε να τη φορτίσουμε με συμβατικό φορτιστή.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Για πείτε...για τι μιλάμε; ...για έκρηξη ; ...ο λόγος ; ...οι κατασκευαστές δεν εχουν προβλέψει-θέσει ασφαλιστικές δικλείδες ;
στα του ενεργειακου κομματιου, αποθηκευουν αρκετα λιγοτερη ενεργεια απο τις μπαταριες μολυβδου, και επισης αρκετα χαμηλοτερο απο αυτο που ανακοινωνουν και οι ιδιοι οι κατασκευαστες...στις χαμηλες θερμοκρασιες τα παιζουν, θελουν ζεσταμα, χωρις αυτο να ειναι εγγυηση οτι θα λειτουργησουν κιολας, η δε χωρητικότητα τους μειωνεται ακομα περισσοτερο...βαθια αποφορτιση μπορει να τις καταστεψει εντελως, κατι που σε ενα οχημα ειναι αρκετα ευκολο να συμβει αν εχεις πχ μια διαρροη η απλα ξεχασεις κατι ανοιχτο

στα πιο σοβαρα ζητηματα, σε περιπτωση υπερφορτισης, υπαρχει περιπτωση να παρουν φωτια. Επισης, σε περιπτωση που παραμορφωθουν/τρυπηθουν κλπ, ισχυει το ιδιο, φωτια, κατι που σε μια μοτο ειδικα, μπορει να συμβει σε περιπτωση ατυχηματος. Για το πρωτο κομματι που ανεφερα, τα κελια αυτα εχουν κυκλωμα προστασιας, οπου μπορει να ελεγξει ποτε η ταση δεν ειναι σωστη και να κανει τα δικα του ωστε να προστατεψει την μπαταρια, και αυτος ειναι κυριως ο λογος που δε θελουν ειδικο τυπο ανορθωτη (καλο ειναι ομως να υπαρχει --για αλλους λογους--) η ιδιαιτερο φορτιστη, εξαλλου θεωρητικα φορτιζει με τον ανορθωτη της μοτο που πραγματικα δεν υπαρχει πιο ατσουμπαλος τροπος να φορτισεις μια μπαταρια....

Αυτα ολα τα γνωριζα περιπου μια 5-6-7 χρονια πριν (δε θυμαμαι καν ποσο δυστυχως) οταν αγορασα την πρωτη μου και τελευταια μπαταρια (η)λιθιου αλλα παρ ολα αυτα εδωσα την ευκαιρια. Και μια ωραια μερα σε ενα ταξιδακι μετα απο ολιγολεπτη σταση για τεντωμα και λοιπες σωματικες ενέργειες η μοτο εμεινε και δεν επαιρνε μπρος. Οδικη για να φτασω μετα απο πολλα @#$^%$& στο σπιτι και να αρχισει το ψαξιμο για το τι συνεβει

μολις εβγαλα τη μπαταρια αντίκρισα αυτο






αυτο εγινε επειδη ο ανορθωτης τα επαιξε, και εριχνε στην μπαταρια υψηλοτερη ταση απ οτι θα επρεπε για μιαμιση ωρα περιπου, θεωρητικα η μπαταρια θα επρεπε να μπορεσει να αντεπεξέλθει αλλα δε τα καταφερε. Σημειωτέον η συγκεκριμενη μπαταρια ηταν αρκετα καλη, επωνυμη και ακριβη, και οχι καποια της πλακας. Πιστευω οτι αν δεν σταματαγα κατα τυχη, το πιθανοτερο ειναι οτι μπορει να λαμπαδιαζε μετα απο λιγη ωρα. Χαλασμενοι ανοθρωτες/δυναμο ειναι πραγματα που ειναι πολυ πιθανο να συμβουν και οχι επιστημονικη φαντασια ή μια στο εκατομμυριο περιπτωση στραβης...

Και ολα αυτα για να γλιτωσεις 3 κιλα σε μοτο 200βαλε κιλα...Κανενα πλεονεκτημα ουσιαστικο πλην μιας μικρης μειωσης βαρους, και μονο μειονεκτηματα, και εν δυναμει, σε περιπτωση στραβης, πραγματικα μεγαλος κινδυνος.

Προσωπικα τετοια μπαταρια ΠΟΤΕ ξανα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Για πείτε...για τι μιλάμε; ...για έκρηξη ; ...ο λόγος ; ...οι κατασκευαστές δεν εχουν προβλέψει-θέσει ασφαλιστικές δικλείδες ;
Προσπαθούν να θέσουν ασφαλιστικές δικλείδες αλλά δεν μπορούν λόγω έλλειψης τεχνογνωσίας.
Η εξέλιξη και η τεχνολογία των μπαταριών δεν έχει φτάσει ακόμη σε υψηλά επίπεδα.
Με λίγα λόγια παίρνουν φωτιά στο άσχετο και δεν μπορούν να βρουν ακόμη την αιτία. Για την ακρίβεια την αιτία την γνωρίζουν (αποτυχία των εσωτερικών κελιών, έρχονται σε επαφή με ηλεκτρόδιο και παίρνει φωτιά -> εσωτερικό βραχυκύκλώμα).

Δεν είμαι στον τομέα των μπαταριών αλλά σε μεγάλη εταιρία πυρασφάλειας / πυρόσβεσης (fire & gas detection).
Προσπαθούμε να βοηθήσουμε τις εταιρίες των μπαταριών να εντοπίσουν το πρόβλημα (αύξηση θερμοκρασίας) πριν αρπάξουν φωτιά από την υψηλή θερμοκρασία.
Αυτό γίνεται με χρήση ειδικών κάμερων και αισθητήρων θερμοκρασίας και αερίων, αλλά και πάλι αποτυγχάνουμε γιατί πολύ απλά δεν έχει φτάσει η τεχνολογία σε αυτό το σημείο.

Η ειρωνία είναι ότι είναι πασίγνωστο ότι αρπάζουν φωτιά οι μπαταρίες αλλά οι κατασκευαστές δεν το παραδέχονται.

Πάντως καταβάλλονται προσπάθειες και πολλά χρήματα να βρεθεί λύση και να χρησιμοποιηθούν ευρέως.
Μεγάλο πρόβλημα έχουν τα υποβρύχια με τις τορπίλες. Πιάνουν φωτιά στο άσχετο και το πλήρωμα έχει 20 λεπτά στη διάθεσή του να τις στείλει εκτός.

Θέλω να καταλήξω πως πιάνουν φωτιά και όταν τις χρησιμοποιούν γνωρίζουν τον κίνδυνο και το ρίσκο, οπότε ρίχνουν βάρος στην πρόληψη (γιατί δεν είναι μόνο ότι αρπάζει φωτιά. Τα υλικά κ χημικά είναι τόσο εύφλεκτα και τοξικά που σε κλειστό χώρο δεν την γλιτώνεις)
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Κατέστρεψα δηλαδη ένα φιλαράκι την προηγούμενη βδομάδα, που του έστειλα στην επαρχία μια λιθιου... :sorry:

Ευτυχώς μένει σε ζέστη... Γενικά
Όχι ,εντάξει,απλά ας την προσέχει γενικά.
 

nikk

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Kle 500
Το αυτό κι εγώ .
Καλύτερα μια νορμάλ κάθε 2 χρόνια ,παρά μια και ταλαιπωρημένη ανά 5 ή και παραπάνω.
Για την μοτομπατ την κίτρινη μη το δένεις κόμπο ότι ισχύουν όσα γράφει .
Και γω κι ο αδερφος στο 800αρι ψαρωσαμε.
Αγοράστηκε ,αλλά άνθρακες ο θυσαυρος όσον αφορά πολλά απ'αυτα που λέει.
Κι εννοείται ότι δεν τολμησαμε να τη φορτίσουμε με συμβατικό φορτιστή.
Η αλήθεια είναι πως κι εγώ προτιμώ μια απλή κάθε 3-4 χρόνια και το κεφάλι μου ησυχο. Η μείωση βάρους είναι δελεαστική αλλά σίγουρα η ασφάλεια προέχει και δε θα το ρισκάρα έστω κ με μικρές πιθανότητες αστοχίας....:cool:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
στα του ενεργειακου κομματιου, αποθηκευουν αρκετα λιγοτερη ενεργεια απο τις μπαταριες μολυβδου, και επισης αρκετα χαμηλοτερο απο αυτο που ανακοινωνουν και οι ιδιοι οι κατασκευαστες...στις χαμηλες θερμοκρασιες τα παιζουν, θελουν ζεσταμα, χωρις αυτο να ειναι εγγυηση οτι θα λειτουργησουν κιολας, η δε χωρητικότητα τους μειωνεται ακομα περισσοτερο...βαθια αποφορτιση μπορει να τις καταστεψει εντελως, κατι που σε ενα οχημα ειναι αρκετα ευκολο να συμβει αν εχεις πχ μια διαρροη η απλα ξεχασεις κατι ανοιχτο

στα πιο σοβαρα ζητηματα, σε περιπτωση υπερφορτισης, υπαρχει περιπτωση να παρουν φωτια. Επισης, σε περιπτωση που παραμορφωθουν/τρυπηθουν κλπ, ισχυει το ιδιο, φωτια, κατι που σε μια μοτο ειδικα, μπορει να συμβει σε περιπτωση ατυχηματος. Για το πρωτο κομματι που ανεφερα, τα κελια αυτα εχουν κυκλωμα προστασιας, οπου μπορει να ελεγξει ποτε η ταση δεν ειναι σωστη και να κανει τα δικα του ωστε να προστατεψει την μπαταρια, και αυτος ειναι κυριως ο λογος που δε θελουν ειδικο τυπο ανορθωτη (καλο ειναι ομως να υπαρχει --για αλλους λογους--) η ιδιαιτερο φορτιστη, εξαλλου θεωρητικα φορτιζει με τον ανορθωτη της μοτο που πραγματικα δεν υπαρχει πιο ατσουμπαλος τροπος να φορτισεις μια μπαταρια....

Αυτα ολα τα γνωριζα περιπου μια 5-6-7 χρονια πριν (δε θυμαμαι καν ποσο δυστυχως) οταν αγορασα την πρωτη μου και τελευταια μπαταρια (η)λιθιου. Και μια ωραια μερα σε ενα ταξιδακι μετα απο ολιγολεπτη σταση για τεντωμα και λοιπες σωματικες ενέργειες η μοτο εμεινε και δεν επαιρνε μπρος. Οδικη για να φτασω μετα απο πολλα @#$^%$& στο σπιτι και να αρχισει το ψαξιμο για το τι συνεβει

μολις εβγαλα τη μπαταρια αντίκρισα αυτο






αυτο εγινε επειδη ο ανορθωτης τα επαιξε, και εριχνε στην μπαταρια υψηλοτερη ταση απ οτι θα επρεπε για μιαμιση ωρα περιπου, θεωρητικα η μπαταρια θα επρεπε να μπορεσει να αντεπεξέλθει αλλα δε τα καταφερε. Σημειωτέον η συγκεκριμενη μπαταρια ηταν αρκετα καλη, επωνυμη και ακριβη, και οχι καποια της πλακας. Πιστευω οτι αν δεν σταματαγα κατα τυχη, το πιθανοτερο ειναι οτι μπορει να λαμπαδιαζε μετα απο λιγη ωρα. Χαλασμενοι ανοθρωτες/δυναμο ειναι πραγματα που ειναι πολυ πιθανο να συμβουν και οχι επιστημονικη φαντασια ή μια στο εκατομμυριο περιπτωση στραβης...

Και ολα αυτα για να γλιτωσεις 3 κιλα σε μοτο 200βαλε κιλα...Κανενα πλεονεκτημα ουσιαστικο πλην μιας μικρης μειωσης βαρους, και μονο μειονεκτηματα, και εν δυναμει, σε περιπτωση στραβης, πραγματικα μεγαλος κινδυνος.

Προσωπικα τετοια μπαταρια ΠΟΤΕ ξανα.
Προσπαθούν να θέσουν ασφαλιστικές δικλείδες αλλά δεν μπορούν λόγω έλλειψης τεχνογνωσίας.
Η εξέλιξη και η τεχνολογία των μπαταριών δεν έχει φτάσει ακόμη σε υψηλά επίπεδα.
Με λίγα λόγια παίρνουν φωτιά στο άσχετο και δεν μπορούν να βρουν ακόμη την αιτία. Για την ακρίβεια την αιτία την γνωρίζουν (αποτυχία των εσωτερικών κελιών, έρχονται σε επαφή με ηλεκτρόδιο και παίρνει φωτιά -> εσωτερικό βραχυκύκλώμα).

Δεν είμαι στον τομέα των μπαταριών αλλά σε μεγάλη εταιρία πυρασφάλειας / πυρόσβεσης (fire & gas detection).
Προσπαθούμε να βοηθήσουμε τις εταιρίες των μπαταριών να εντοπίσουν το πρόβλημα (αύξηση θερμοκρασίας) πριν αρπάξουν φωτιά από την υψηλή θερμοκρασία.
Αυτό γίνεται με χρήση ειδικών κάμερων και αισθητήρων θερμοκρασίας και αερίων, αλλά και πάλι αποτυγχάνουμε γιατί πολύ απλά δεν έχει φτάσει η τεχνολογία σε αυτό το σημείο.

Η ειρωνία είναι ότι είναι πασίγνωστο ότι αρπάζουν φωτιά οι μπαταρίες αλλά οι κατασκευαστές δεν το παραδέχονται.

Πάντως καταβάλλονται προσπάθειες και πολλά χρήματα να βρεθεί λύση και να χρησιμοποιηθούν ευρέως.
Μεγάλο πρόβλημα έχουν τα υποβρύχια με τις τορπίλες. Πιάνουν φωτιά στο άσχετο και το πλήρωμα έχει 20 λεπτά στη διάθεσή του να τις στείλει εκτός.

Θέλω να καταλήξω πως πιάνουν φωτιά και όταν τις χρησιμοποιούν γνωρίζουν τον κίνδυνο και το ρίσκο, οπότε ρίχνουν βάρος στην πρόληψη (γιατί δεν είναι μόνο ότι αρπάζει φωτιά. Τα υλικά κ χημικά είναι τόσο εύφλεκτα και τοξικά που σε κλειστό χώρο δεν την γλιτώνεις)
:wht:...Τι λέτε τώρα!! ...Και ,όλα αυτά ,είναι κοινό μυστικό ;...
Πως παίρνουν έγκριση τύπου-ασφάλειας-ευρείας πώλησης ;
Γιατί ,ΟΚ ,κάποιοι ψαγμένοι ,θα ξέρουν τι να προσέξουν κ πως να προφυλακτούν.
Αλλά μπαταρίες βάζουν κ πολλοί που δεν ξέρουν ούτε να αλλάξουν λάμπα.
Αυτοί....ΤΙ...θα καούν ή θα μείνουν στο πουθενά ;
Τρελλό μου φαίνεται να προμοτάρονται κ να πωλούνται ευρέως κ ελεύθερα ,με όλα αυτά τα fails να καραδοκούν.
Τι να πω...
Ευτυχώς που είναι ακριβές ακόμα ,κ δεν έχει γεμίσει ο πλανήτης λαμπαδιασμένα οχήματα δηλαδή...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
:wht:...Τι λέτε τώρα!! ...Και ,όλα αυτά ,είναι κοινό μυστικό ;...
Πως παίρνουν έγκριση τύπου-ασφάλειας-ευρείας πώλησης ;
Γιατί ,ΟΚ ,κάποιοι ψαγμένοι ,θα ξέρουν τι να προσέξουν κ πως να προφυλακτούν.
Αλλά μπαταρίες βάζουν κ πολλοί που δεν ξέρουν ούτε να αλλάξουν λάμπα.
Αυτοί....ΤΙ...θα καούν ή θα μείνουν στο πουθενά ;
Τρελλό μου φαίνεται να προμοτάρονται κ να πωλούνται ευρέως κ ελεύθερα ,με όλα αυτά τα fails να καραδοκούν.
Τι να πω...
Ευτυχώς που είναι ακριβές ακόμα ,κ δεν έχει γεμίσει ο πλανήτης λαμπαδιασμένα οχήματα δηλαδή...

δεν ειναι κοινο μυστικο, ολοι το ξερουν, απλα οι περισσοτεροι το αγνοουν μιας και ''σιγα μη τυχει σε μενα''

επισης ειναι πλεον δεδομενο οτι οι αγοραστες στα παντα ειναι beta testers και η ποιοτητα/αξιοπιστια εχει φυγει απο το παραθυρο νυχτα πολλα χρονια τωρα, μιας και τις εταιρειες τις συμφερει περισσοτερο να πληρωνουν εγγυησεις/αποζημιωσεις, απο το να χανουν πωλησεις οσο κανουν ποιοτικο ελεγχο, που και στην τελικη ειναι κατι που ο τελικος αγοραστης δε θα εκτιμησει ποτε. Εξ αλλου, στην περιπτωση της στραβης, ο ιδιοκτητης νιωθει και τυχερος αν εχει καλη αντιμετώπιση απο την αντιπροσωπια, οποτε η κατασταση ειναι win-win. Εδω αεροπλανα περνανε φωτια στον αερα (call me dreamliner), το φιασκο με το 737 μαξ εγινε για τους ιδιους λογους που αναφερθηκαν παραπανω, στα μηχανακια και τα αμαξια θα κολλησουμε (τα δε ηλεκτρικα αυτοκινητα λαμπαδιαζουν αρκετα συχνα, αλλα ειπαμε πας παιρνεις καινουριο και νιωθεις και τυχερος) ?

εκριση τυπου παιρνουν παιρνοντας προκαθορισμενα τεστ, σε βαθος χρονου κανεις δε μπορει να εγγυηθει τιποτα, και εκει ειναι που διαφερει η πιστοποιηση με την πραγματικοτητα...


τετοιου ειδους μπαταριες εχουν νοημα μονο σε καποιο εντουρο η μηχανακι για τρακντει που το βαρος ειναι το απολυτο ζητουμενο, σε καθημερινη μοτο, πραγματικα, μονο μπελαδες βαζεις στο κεφαλι σου χωρις κανενα απολυτως λογο.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
el-Gatto δεν μπορώ να σου απαντήσω στο συγκεκριμένο ερώτημα, απλά αναφέρω τι γνωρίζω από πρώτο χέρι.

Και ο κυριότερος λόγος που αναφλέγονται είναι η ζέστη που αναπτύσσουν. Τα εσωτερικά τοιχώματα δεν μπορούν να συγκρατήσουν τα υλικά που φαίνονται στην παρακάτω φωτό, αναμιγνύονται και εκδηλώνεται η φωτιά:




 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Κοιτάξτε αυτό το βιντεάκι και το άρθρο, αξίζει τον κόπο:

 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
el-Gatto δεν μπορώ να σου απαντήσω στο συγκεκριμένο ερώτημα, απλά αναφέρω τι γνωρίζω από πρώτο χέρι.

Και ο κυριότερος λόγος που αναφλέγονται είναι η ζέστη που αναπτύσσουν. Τα εσωτερικά τοιχώματα δεν μπορούν να συγκρατήσουν τα υλικά που φαίνονται στην παρακάτω φωτό, αναμιγνύονται και εκδηλώνεται η φωτιά:





στις μοτο το προβλημα της θερμικης μονωσης δεν ειναι τοσο εντονο, η θερμανση ερχεται οταν καλουνται να δωσουν ηλεκτρικη ισχυ, κατι που στις μοτο συμβαινει ελαχιστα δευτερολεπτα και μονο κατα τη μιζια. Το προβλημα με τα automotive ειναι πως οι κραδασμοι ειναι παρα πολλοι και διαφορων συχνοτητων, κατι που επισης δημιουργει προβληματα στην εσωτερικη μονωση, με αποτελεσμα να εχεις παλι κινδυνο βραχυκυκλωματος. Γενικα, αρκετα πραγματα μπορουν να πανε στραβα, για κανενα μα κανενα ουσιαστικο πλεονεκτημα, τουλαχιστον σε καθημερινης χρησης οχηματα.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Φαντάζομαι ότι ,όλα αυτά που συζητάμε εδώ για τις μπαταρίες ,έχουν άμεση σχέση-σύνδεση ,με κάποια πανάκριβα κινητά τηλ/να ,τα οποία λαμπαδιάζουν ξαφνικά στα χέρια των κατόχων τους...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Φαντάζομαι ότι ,όλα αυτά που συζητάμε εδώ για τις μπαταρίες ,έχουν άμεση σχέση-σύνδεση ,με κάποια πανάκριβα κινητά τηλ/να ,τα οποία λαμπαδιάζουν ξαφνικά στα χέρια των κατόχων τους...
Αυτό ακριβώς. Στο Note που είχε αποσυρθεί, αιτία ήταν μιά κακή μόνωση.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Τέτοια να ακούω! φτιάξτε με! Η Africa-Ria
Την πήρα μετά από παρότρυνση φίλων (ένας με wr250r και ενας με xr650), οι οποίοι τις φοράνε εδώ και χρόνια απροβλημάτιστα.
Θα το ψαξω αρκετά για το αν θα την κρατήσω με αυτά που διαβάζω...
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Στο μικρό χωμάτινο (CRF) είχα την Skyrich LFP-1 ON-OFF και την είχα πάρει προ τριετίας κάπου στα 120€
τώρα έχω παραγγείλει ξανά την ίδια από δω..

Μπαταρία μοτοσυκλέτας λιθίου Skyrich LFP-1 Plus 12V 6Ah - Energybatteries

Κανένα θέμα με την καταπόνηση στη μοτό... ούτε από τρελό κοπάνημα στα βουνά,

πάντα φορτισμένη ακόμα και μετά από μήνα που είχα να βάλω μπρος,

αντέχει πολλές ανελέητες μιζιές και μόλις κάνεις μια βόλτα φορτίζει άμεσα με τη γελοία φόρτιση της μοτό...

Την χάλασα με δική μου υπαιτιότητα, γιαυτό και ξαναπαίρνω την ίδια (την έβγαλα και την έβαλα σε μεγαλύτερη μοτό και δεν τη πάλεψε)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Οπότε κάνουν για μηχανάκια με χαμηλες απαιτήσεις και φορτία?
 

Fixxer

Μέλος
Όνομα
Stelios
Μοτό
Yamaha
στα του ενεργειακου κομματιου, αποθηκευουν αρκετα λιγοτερη ενεργεια απο τις μπαταριες μολυβδου, και επισης αρκετα χαμηλοτερο απο αυτο που ανακοινωνουν και οι ιδιοι οι κατασκευαστες...στις χαμηλες θερμοκρασιες τα παιζουν, θελουν ζεσταμα, χωρις αυτο να ειναι εγγυηση οτι θα λειτουργησουν κιολας, η δε χωρητικότητα τους μειωνεται ακομα περισσοτερο...βαθια αποφορτιση μπορει να τις καταστεψει εντελως, κατι που σε ενα οχημα ειναι αρκετα ευκολο να συμβει αν εχεις πχ μια διαρροη η απλα ξεχασεις κατι ανοιχτο

στα πιο σοβαρα ζητηματα, σε περιπτωση υπερφορτισης, υπαρχει περιπτωση να παρουν φωτια. Επισης, σε περιπτωση που παραμορφωθουν/τρυπηθουν κλπ, ισχυει το ιδιο, φωτια, κατι που σε μια μοτο ειδικα, μπορει να συμβει σε περιπτωση ατυχηματος. Για το πρωτο κομματι που ανεφερα, τα κελια αυτα εχουν κυκλωμα προστασιας, οπου μπορει να ελεγξει ποτε η ταση δεν ειναι σωστη και να κανει τα δικα του ωστε να προστατεψει την μπαταρια, και αυτος ειναι κυριως ο λογος που δε θελουν ειδικο τυπο ανορθωτη (καλο ειναι ομως να υπαρχει --για αλλους λογους--) η ιδιαιτερο φορτιστη, εξαλλου θεωρητικα φορτιζει με τον ανορθωτη της μοτο που πραγματικα δεν υπαρχει πιο ατσουμπαλος τροπος να φορτισεις μια μπαταρια....

Αυτα ολα τα γνωριζα περιπου μια 5-6-7 χρονια πριν (δε θυμαμαι καν ποσο δυστυχως) οταν αγορασα την πρωτη μου και τελευταια μπαταρια (η)λιθιου αλλα παρ ολα αυτα εδωσα την ευκαιρια. Και μια ωραια μερα σε ενα ταξιδακι μετα απο ολιγολεπτη σταση για τεντωμα και λοιπες σωματικες ενέργειες η μοτο εμεινε και δεν επαιρνε μπρος. Οδικη για να φτασω μετα απο πολλα @#$^%$& στο σπιτι και να αρχισει το ψαξιμο για το τι συνεβει

μολις εβγαλα τη μπαταρια αντίκρισα αυτο






αυτο εγινε επειδη ο ανορθωτης τα επαιξε, και εριχνε στην μπαταρια υψηλοτερη ταση απ οτι θα επρεπε για μιαμιση ωρα περιπου, θεωρητικα η μπαταρια θα επρεπε να μπορεσει να αντεπεξέλθει αλλα δε τα καταφερε. Σημειωτέον η συγκεκριμενη μπαταρια ηταν αρκετα καλη, επωνυμη και ακριβη, και οχι καποια της πλακας. Πιστευω οτι αν δεν σταματαγα κατα τυχη, το πιθανοτερο ειναι οτι μπορει να λαμπαδιαζε μετα απο λιγη ωρα. Χαλασμενοι ανοθρωτες/δυναμο ειναι πραγματα που ειναι πολυ πιθανο να συμβουν και οχι επιστημονικη φαντασια ή μια στο εκατομμυριο περιπτωση στραβης...

Και ολα αυτα για να γλιτωσεις 3 κιλα σε μοτο 200βαλε κιλα...Κανενα πλεονεκτημα ουσιαστικο πλην μιας μικρης μειωσης βαρους, και μονο μειονεκτηματα, και εν δυναμει, σε περιπτωση στραβης, πραγματικα μεγαλος κινδυνος.

Προσωπικα τετοια μπαταρια ΠΟΤΕ ξανα.
Επιβεβαιώνω αντίστοιχο περιστάτικο με Skyrich σε KTM Adv 950 S στα 2 χρόνια χρήσης.

Eιχα την Skyrich μπαταρία με μαμά ανορθωτή για 2παρά χρόνια. Τούμπανο, ακόμη και μετά από 2 μήνες ακινησίας μηχανής χειμώνα σε γκαράζ χωρίς φορτιστές κλπ, τσακμάκι στην εκκίνηση, φόρτιση σε 7 λεπτά, πανάλαφρη, τάση δεν έπεφτε με τίποτα. ΑΛΛΑ όταν πήγαινα βουνό χειμώνα (π.χ. Χελμός Ιανουάριο με χίονια και τη μηχανή ξεσκέπαστη το βράδυ) όταν ήθελα να ξεκινήσω το πρωί έδινε πολύ λίγο ρεύμα και ήθελε 30 sec να πατάς μίζα για να πάρει μπρος με απαράδεκτο ήχο σαν να παίρνει μπρος ατμομηχανή αργά-αργά. Βέβαια αυτό σε αγχώνει μόνο την πρώτη φορά που θα το ζήσεις, μετά το γνωρίζεις... Ξέρω την ιστορία με την προθέρμανση με τα φώτα, κόρνες κλπ αλλά δεν οφελούσαν σε τπτ ακόμη κι όλα τα φώτα αν ανοιγες για 1 λεπτό. Στις ίδιες συνθήκες με συμβατική yuasa στο πρωινό ξεκίνημα ζοριζόταν, αγχωνόσουν που έβλεπες την τάση να πεφτει αλλά έπαιρνε πιο εύκολα (και με ήχο γνώριμο στη μιζία).

Στα 70Κ χρειάστηκε να αντικαταστήσω τον μαμίσιο ανορθωτή (χαμηλή τάση 13.5v), άλλαξα σε mosfet ελληνικής κατασκευής και 4 μήνες μετά κατεβαίνοντας πολύ γρήγορα τη Συγγρού το βολτόμετρο έδειξε 18-19v στιγμιαία (υπερφόρτωση). Στη συνέχεια τάση έπεσε στα 13.2v (δεν το'χα ξαναδεί στη λιθίου ποτέ). Όταν σταμάτησα κι έσβησα τη μηχανή, όπως όλοι φανταζόμαστε, δεν ξαναπήρε μπρος ποτέ - η μπαταρία δεν έδινε ρεύμα παρότι τα check led που έχει την έδειχναν full φορτισμένη. Σε έλεγχο από τον πωλητή μου είπε "τελείωσε" χωρίς πολλές αναλύσεις. Ο κατασκευαστής του ανορθωτή μου μετέφερε ότι οι λιθίου δεν ειναι αξιόπιστες και τραβάνε πολύ ρεύμα σε κάποιες περιπτώσεις. Φουσκώματα και παραμορφώσεις δεν πρόσεξα βέβαια. Εν τέλει την άλλαξα με συμβατική yuasa taiwan (με japan δεν έιδα και καμιά διαφορά).

Σε WR έχω Skyrich 4 χρόνια και δεν την έχω φορτίσει ποτέ... Δουλεύει απροβλημάτιστα χειμώνα, καλοκαίρι στον αυτόματο... Βέβαια δεν έχω δοκιμάσει πρωινό ξύπνημα στα χιονια αλλα σίγουρα θα πάρει μπρος κρατώντας τη μίζα αρκετα αφού έπαιρνε και στο KTM.

Ερώτηση: πιθανός λόγος της υπερφόρτωσης ποιος μπορεί να είναι;
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom