Μπαταρία λιθίου

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Το θεμα με το βολτομετρο ειναι σαν το λαμπακι πιεσης λαδιων, συνηθως ειναι πολυ αργα οταν δεις την ενδειξη. Υπαρχει ακομη και εδω μεσα περιπτωση που στιγμιαια η ταση ανεβηκε πανω απο τα 14ν και τα εκανε καπελο. Αν καταφερεις να πετυχεις το βολτομετρο την ωρα που θα δειξει 15 (θελει τυχη να κοιτας εκει) και σταματησεις και το γλυτωσεις εχει καλως, αλλα παιζει παρα πολυ ο παραγοντας τυχη. Κι εγω σκεφτομουν προσφατα που αλλαξα μπαταρια στο 1090 την αντιστοιχη Skyrich ή Shido (ΥΤΖ14 φοραει κι αυτο) αλλα (και) για αυτον τον λογο ειπα ασ'το για την επομενη φορα.
Η στιγμιαια υψηλη ταση δε θα κανει κατι. Οι λιθιου καταστρεφονται απο την υπερφορτωση (πολυ ωρα σε υψηλη ταση) που προκαλει η υπερταση και οχι απο την υπερταση αυτη καθ αυτη.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Alarm δινει αν κατι δε παει καλα;
Το βιβλίο του ιδιοκτήτη που κυκλοφορεί στα αγγλικά στο νετ δίνει εύρος λειτουργίας της ένδειξης 7.5 - 18.5 V και όταν αναβοσβήνει "_ _ _ _. _" επίσκεψη σε εξιουσιοδοτημένο ...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Η στιγμιαια υψηλη ταση δε θα κανει κατι. Οι λιθιου καταστρεφονται απο την υπερφορτωση (πολυ ωρα σε υψηλη ταση) που προκαλει η υπερταση και οχι απο την υπερταση αυτη καθ αυτη.
Η υψηλη ταση γενικα δεν κανει τίποτα, τα αμπερ που τη συνοδεύουν κανουν. Οι λιθιου οσο υπερφορτιζονται οδηγούνται σε χημικη αντιδραση που παραγει θερμοτητα/αεριο. Καθε φορα που γίνεται αυτο τρωει και λιγο απο τη μπαταρια.

Τεσπα για να μην το τραβαω πολύ, αποψη μου μεχρι να γινουν ολες οι λιθιου ετσι εγω θα τις αποφευγω.

 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Η υψηλη ταση γενικα δεν κανει τίποτα, τα αμπερ που τη συνοδεύουν κανουν. Οι λιθιου οσο υπερφορτιζονται οδηγούνται σε χημικη αντιδραση που παραγει θερμοτητα/αεριο. Καθε φορα που γίνεται αυτο τρωει και λιγο απο τη μπαταρια.

Τεσπα για να μην το τραβαω πολύ, αποψη μου μεχρι να γινουν ολες οι λιθιου ετσι εγω θα τις αποφευγω.

Υποθετικα μιλωντας παντα γιατι δεν ειμαι σιγουρος, οι μπαταριες λιθιου μοτοσυκλετων εχουν στοιχεια Α123 η καποια αντιστοιχα. Αυτα εχουν max continuous charge rate 10Α και max discharge rate 50A. Συνεχιζοντας την υποθεση, μια τυπικη λιθιου αντιστοιχη με μολυβδου 14ah θα εχει πιθανοτατα 3-4 παραλληλες συστοιχιες απο τετοια στοιχεια. Με αλλα λογια max c.r. περι τα 30-40A. Ισως λοιπον μια καταλληλη ασφαλεια αναμεσα ανορθωτη και μπαταρια να καλυπτει σε θεματα υπερφορτωσης. Υπο την προυποθεση παντα πως το bms εσωτερικα καλυπτει την εξισορροπηση της φορτισης των στοιχειων.
 
Τελευταία επεξεργασία:

MEG@

Μέλος
Όνομα
Τελης
Μοτό
KTM 390 ADV
Υποθετικα μιλωντας παντα γιατι δεν ειμαι σιγουρος, οι μπαταριες λιθιου μοτοσυκλετων εχουν στοιχεια Α123 η καποια αντιστοιχα. Αυτα εχουν max continuous charge rate 10Α και max discharge rate 50A. Συνεχιζοντας την υποθεση, μια τυπικη λιθιου αντιστοιχη με μολυβδου 14ah θα εχει πιθανοτατα 3-4 παραλληλες συστοιχιες απο τετοια στοιχεια. Με αλλα λογια max c.r. περι τα 30-40A. Ισως λοιπον μια καταλληλη ασφαλεια αναμεσα ανορθωτη και μπαταρια να καλυπτει σε θεματα υπερφορτωσης. Υπο την προυποθεση παντα πως το bms εσωτερικα καλυπτει την εξισορροπηση της φορτισης των στοιχειων.
Μπαταρία με Bluetooth και καθάρισες.
Ένα νεφρό μόνο θα δώσεις..
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Οτι κυκλωματα προστασιας και να εχεις, μια τετοιου τυπου μπαταρια θελει ενα κανονικο τροφοδοτικο για να την φορτιζει και οχι ενας ανοθρωτης μοτο,ακομα και αν ειναι ''σχετικα'' εξελιγμενος, spikes ρευματων υπαρχουν παντα, και σε περιπτωση αστοχιας, μπορει να γινει μεγαλη ζημια. Ελεω automotive standards, τα κυκλωματα φορτισης στα οχηματα ειναι αρκετα ''πρωτογονα'' για λογους αξιοπιστιας, ενα περιβαλλον με τοσους κραδασμους δημιουργει θεματα σε ηλεκτρονικα σε βαθος χρονου.

Γενικα το να προσπαθησεις να γλιτωσεις βαρος απο κατι τετοιο, δεν ειναι καλη ιδεα, και ειναι σχεδον βεβαιο οτι θα εχεις προβλημα σε βαθος χρονου. Και περα απο τα προβληματα, ακομα και για πρακτικους λογους, οι μπαταριες αυτου του τυπου ειναι αρκετα περιοριστικες. Χωρητικοτητα σχεδον μιση απο τις ''συμβατικες'' μολυβδου, προβληματα εκκινησης σε χαμηλες θερμοκρασιες (δε ζουν ολοι ελλαδα με 330 μερες το χρονο καλοκαιρι), και φυσικα, worst case scenario, μπορουν να γινουν δυνητικα επικινδυνες. Και σαν να μην εφτανε αυτο, ειναι και αρκετα πιο ακριβες. Ο μονος λογος για να κινηθει προς τα εκει η βιομηχανια, ειναι για να ανεβει η τιμη των αναλωσιμων που θα αγοραζει αργοτερα ο εκαστοτε κατοχος.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αν εχεις πανω συναγερμο οπως εχουν το 101% των μηχανων στην Ελλαδα, χωρις μονιμη συνδεση σε battery tender, η χρήση λιθιου ειναι απαγορευτικη παντως.

>>Μοντς, μηπως να τα παμε ολα τα περι μπαταριων λιθιου στο αντιστοιχο νημα να μη χαθουν?
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Οτι κυκλωματα προστασιας και να εχεις, μια τετοιου τυπου μπαταρια θελει ενα κανονικο τροφοδοτικο για να την φορτιζει και οχι ενας ανοθρωτης μοτο,ακομα και αν ειναι ''σχετικα'' εξελιγμενος, spikes ρευματων υπαρχουν παντα, και σε περιπτωση αστοχιας, μπορει να γινει μεγαλη ζημια. Ελεω automotive standards, τα κυκλωματα φορτισης στα οχηματα ειναι αρκετα ''πρωτογονα'' για λογους αξιοπιστιας, ενα περιβαλλον με τοσους κραδασμους δημιουργει θεματα σε ηλεκτρονικα σε βαθος χρονου.
+1
Επίσης μέχρι να εμφανιστούνε κατασκευαστές που να φτιάχνουν προϊόντα σεβόμενοι τα πρωτόκολλα ασφαλείας της αυτοκινητοβιομηχανίας ( τουλαχιστον τα IATF 16949, AEC-Q100 και AEC-Q200 ) και τους καταναλωτές εγώ θα απέφευγα κάθε εγκατάσταση τέτοιας μπαταρίας σε μοτοσυκλέτα.

Τεσπα για να μην το τραβαω πολύ, αποψη μου μεχρι να γινουν ολες οι λιθιου ετσι εγω θα τις αποφευγω.
Δέν είναι αρκετό να γίνουν όλες οι μπαταρίες σύμφωνα με αυτό το διάγραμμα. Χρειάζονται τα κυκλώματα στο διάγραμμα να κατασκευαστούν σύμφωνα με τα παραπάνω πρωτόκολλα για ένα μίνιμουμ ασφάλειας.
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Καλησπέρα,

Για να μην ανοιγω καινουριο θεμα...
Η μπαταρία μου πριν το μιζάρισμα δείχνει 12,6.
Μολις παρει μπρος δείχνει 13,9 - 14.00.

Γενικά ζορίζεται ΠΟΛΥ το μηχανακι να παρει μπρος τα κρύα πρωινα με κρυο λαδι και κρυα μπαταρια.
Καποια στιγμή παιρνει.
Είτε το μοτερ ζεταινεται απ τις μιζιες , ειτε η μπαταρια είτε και τα 2.

Με βάση το παρακάτω πινακακι του κατασκευαστη είμαι για αλλαγη?
Ουτε χρόνο δεν την εχω.

 

Panos Integra

Μέλος
Όνομα
Πανος
Μοτό
Honda Integra 750 2015
Το πινάκακι είναι για μπαταρίες Λιθίου.
Τέτοια έχεις και εσύ?

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπέρα,

Για να μην ανοιγω καινουριο θεμα...
Η μπαταρία μου πριν το μιζάρισμα δείχνει 12,6.
Μολις παρει μπρος δείχνει 13,9 - 14.00.

Γενικά ζορίζεται ΠΟΛΥ το μηχανακι να παρει μπρος τα κρύα πρωινα με κρυο λαδι και κρυα μπαταρια.
Καποια στιγμή παιρνει.
Είτε το μοτερ ζεταινεται απ τις μιζιες , ειτε η μπαταρια είτε και τα 2.

Με βάση το παρακάτω πινακακι του κατασκευαστη είμαι για αλλαγη?
Ουτε χρόνο δεν την εχω.

Η τάση φαίνεται καλή.
Όταν λες ζορίζεται τι εννοείς?
Α) Γυρίζει το μοτέρ αλλά δεν σκάει?
Β) Δεν γυρίζει όσο εύκολα θα έπρεπε?
Ως ψεκαστό θα έπρεπε να παίρνει εύκολα σε όλες τις συνθήκες και υψόμετρα εάν η μπαταρία είναι Οκ...
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Το πινάκακι είναι για μπαταρίες Λιθίου.
Τέτοια έχεις και εσύ?

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τέτοια έχω.

Η τάση φαίνεται καλή.
Όταν λες ζορίζεται τι εννοείς?
Α) Γυρίζει το μοτέρ αλλά δεν σκάει?
Β) Δεν γυρίζει όσο εύκολα θα έπρεπε?
Ως ψεκαστό θα έπρεπε να παίρνει εύκολα σε όλες τις συνθήκες και υψόμετρα εάν η μπαταρία είναι Οκ...
Γυρίζει αλλά δεν σκάει ναι.

Μετα απο μερικές μιζιές αρχίζει και κάνει 1 σκάσιμο.
Στις επομενες μιζιές λιγο παραπανω κτλ..

Γενικα δεν το μιζαρω συνεχομενα.
Το κόβω για να μην ξελιγωθει, και ξαναδινω καθως κατα την διάρκεια της μιζίας φαινεται να πεφτει η δυναμη της μπαταριας.
Και βλεπεις οτι με το που σταματας μιζάρισμα,ξανανεβαινουν τα βολτ σε δευτερολεπτα.Οποτε περιμενω να ξανανεβουν για το επομενο μιζαρισμα.

Τωρα για το Β.
Κι αυτο ισχυει.
Εννοω,2 φορες που χρειαστηκε να το βαλω με καλωδια (λογω ακινητοποιησης) προφανως το γύρισμα ηταν πολυ πιο σωστο απ της μπαταριας μονης της.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τέτοια έχω.



Γυρίζει αλλά δεν σκάει ναι.

Μετα απο μερικές μιζιές αρχίζει και κάνει 1 σκάσιμο.
Στις επομενες μιζιές λιγο παραπανω κτλ..

Γενικα δεν το μιζαρω συνεχομενα.
Το κόβω για να μην ξελιγωθει, και ξαναδινω καθως κατα την διάρκεια της μιζίας φαινεται να πεφτει η δυναμη της μπαταριας.
Και βλεπεις οτι με το που σταματας μιζάρισμα,ξανανεβαινουν τα βολτ σε δευτερολεπτα.Οποτε περιμενω να ξανανεβουν για το επομενο μιζαρισμα.

Τωρα για το Β.
Κι αυτο ισχυει.
Εννοω,2 φορες που χρειαστηκε να το βαλω με καλωδια (λογω ακινητοποιησης) προφανως το γύρισμα ηταν πολυ πιο σωστο απ της μπαταριας μονης της.
Αλλού έχεις πρόβλημα...
Προσωπικά αποκλείω την μπαταρία...
Ήρθε η ώρα να μπει στο test...
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Καλησπέρα,

Για να μην ανοιγω καινουριο θεμα...
Η μπαταρία μου πριν το μιζάρισμα δείχνει 12,6.
Μολις παρει μπρος δείχνει 13,9 - 14.00.

Γενικά ζορίζεται ΠΟΛΥ το μηχανακι να παρει μπρος τα κρύα πρωινα με κρυο λαδι και κρυα μπαταρια.
Καποια στιγμή παιρνει.
Είτε το μοτερ ζεταινεται απ τις μιζιες , ειτε η μπαταρια είτε και τα 2.

Με βάση το παρακάτω πινακακι του κατασκευαστη είμαι για αλλαγη?
Ουτε χρόνο δεν την εχω.

Μπορεί να θέλει φόρτιση.
Επίσης αν είναι λιθίου και βρίσκεται σε κρύο περιβάλλον χρειάζεται άνοιγμα του διακόπτη με φώτα αναμμένα και αναμονή μισό με ένα λεπτό πριν πατήσεις μίζα.
Δεν γράφεις αν η μοτοσυκλέτα λειτουργεί τακτικά σε πορεία και για πόσο χρόνο και αν υπάρχουν συνδεδεμένες συσκευές που έχουν κατανάλωση ρεύματος (συναγερμός, tracking κλπ)
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Αλλού έχεις πρόβλημα...
Προσωπικά αποκλείω την μπαταρία...
Ήρθε η ώρα να μπει στο test...
Τα μπουζί σκεφτομαι αρχικά...
που τα χουν τα χιλιομετράκια τους....
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Μπορεί να θέλει φόρτιση.
Επίσης αν είναι λιθίου και βρίσκεται σε κρύο περιβάλλον χρειάζεται άνοιγμα του διακόπτη με φώτα αναμμένα και αναμονή μισό με ένα λεπτό πριν πατήσεις μίζα.
Δεν γράφεις αν η μοτοσυκλέτα λειτουργεί τακτικά σε πορεία και για πόσο χρόνο και αν υπάρχουν συνδεδεμένες συσκευές που έχουν κατανάλωση ρεύματος (συναγερμός, tracking κλπ)
Ε τα πρωινα Αθηνας θερμοκρασιες 7-10 βαθμους..
Καθημερινα δουλευει και σε πορεια ναι μεγαλη.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τα μπουζί σκεφτομαι αρχικά...
που τα χουν τα χιλιομετράκια τους....
Πάρτα με την σειρά.
Άμα σε άφηνε από μπαταρία δεν θα γύριζε καν...
Εναλλακτικά για να σου φύγει η περιέργεια δοκίμασε να το βάλεις μπρος με καλώδια.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ε τα πρωινα Αθηνας θερμοκρασιες 7-10 βαθμους..
Καθημερινα δουλευει και σε πορεια ναι μεγαλη.
Μην τρελαθουμε κιόλας...
Εδώ οι θερμοκρασίες είναι έως 5°C και σβηστό καμιά βδομάδα παίρνει αμέσως μπρος με πεσμένη μπαταρία και καρμπυρατέρ...
 
Top Bottom