Μπαταρίες λιθίου, antigravity και όλα τα συναφή...

hawk

Μέλος
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Μοτό
HONDA ST1300
την εχω -σοραι -5 χρονια ,δουλευει η μηχανη ένα 25 ημερο το καλοκαιρι και καμμια δεκαρια μερες ολο ον υπολοιπο χρονο ,πηρα και τον φορτηστη τοτε εκανε 125 ευρω και την εχω μονιμα στην πριζα με ένα χρονοδιακοτη κανενα δεκαλεπτο το 24ωρο αναβει αποφορτιζει λιγο μπαινει στην κιτρινη λυχνια και σε λιγο πρασινο λαμπακι και είναι ετοιμη ,κανενα πρόβλημα κατά αλλα ,μια φορα ξεχασα να βαλω τον φορτιστη και ειχε αδειαση τελειως ,εβαλα το παουερ πηρε και σε 5 λεπτα φορτησε .......αυτα
 

Giorgopro

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM 640 Adv. 1999
Η εταιρία Shorai USA μετά από επανειλημένες ερωτήσεις από φόρα μοτοσυκλετιστών της
Αμερικής σχετικά με την αποκλειστική φόρτιση από τον φορτιστή που πουλάει σε σχέση
με τους κοινούς φορτιστές ήταν άκρως διπλωματική.
Ναι μεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, από κοινούς φορτιστές, αλλά σαν εταιρία δεν
δεσμευόμαστε για τη σωστή λειτουργία της μπαταρίας.
Δηλαδή αν σου τιναχτεί το μηχανάκι στον αέρα μη ζητάς αποζημιώσεις,
το αποτέλεσμα όλα τα αμερικανάκια να αγοράσουν το φορτιστή της Shorai .
Ολα αυτά βέβαια πριν από 5-6 χρόνια περίπου....
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
  • LOW SELF-DISCHARGE: The RE-START Batteries do not self-discharge like Lead/Acid Batteries. They can hold a charge up to a year provided there are no “Parasitic Drains” (accessories that draw power when bike is off, i.e. alarms, ECUs, GPS, heated grips, and other accessories the vehicle might have).
Εμένα αυτή η παραγραφος, δεν μου κάθεται καθολου καλά!!!
Ισχυριζεται ότι δεν αδειάζει καθόλου, έως και ένα χρόνο, από όλα αυτά τα αξεσουάρ και μη που έχει μια μηχανή και καταναλώνουν ρευμα, ακόμα και όταν έχεις τον διακόπτη κλειστό, σωστά;;;
Μέσα σε αυτά που αναφέρει, είναι πχ και οι ECUs (engine control units).

Δηλαδή τι θέλει να μας πει ο ποιητής;
Οτι με αυτή τη μπαταρία, με κάποιο μαγικό τρόπο, δεν πραγματοποιεί "ελέγχους" πχ η κεντρική ecu της μηχανής όταν είναι κλειστός ο διακόπτης;
Εφόσον η οποιαδήποτε μπαταρία είναι συνδεδεμένη στους πόλους της μηχανής, δηλαδή θα υπάρχει ρεύμα διαχειρισημο να το πω απλά, ακόμα και με κλειστό το διακόπτη, η κεντρική ecu και όχι μόνο αυτή, θα χρησιμοποιει ρεύμα για να "ελέγχει" τα επιμέρους κυκλώματα της μηχανής. Ανά κάποια χρονικά διαστήματα, "υπαρχει" επικοινωνία μεταξύ αυτών, "βλέπουν" η μία την άλλη κτλ...

Νομίζω ότι δεν μας τα λένε και πολύ καλά....
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εμένα αυτή η παραγραφος, δεν μου κάθεται καθολου καλά!!!
Ισχυριζεται ότι δεν αδειάζει καθόλου, έως και ένα χρόνο, από όλα αυτά τα αξεσουάρ και μη που έχει μια μηχανή και καταναλώνουν ρευμα, ακόμα και όταν έχεις τον διακόπτη κλειστό, σωστά;;;
Μέσα σε αυτά που αναφέρει, είναι πχ και οι ECUs (engine control units).

Δηλαδή τι θέλει να μας πει ο ποιητής;
Οτι με αυτή τη μπαταρία, με κάποιο μαγικό τρόπο, δεν πραγματοποιεί "ελέγχους" πχ η κεντρική ecu της μηχανής όταν είναι κλειστός ο διακόπτης;
Εφόσον η οποιαδήποτε μπαταρία είναι συνδεδεμένη στους πόλους της μηχανής, δηλαδή θα υπάρχει ρεύμα διαχειρισημο να το πω απλά, ακόμα και με κλειστό το διακόπτη, η κεντρική ecu και όχι μόνο αυτή, θα χρησιμοποιει ρεύμα για να "ελέγχει" τα επιμέρους κυκλώματα της μηχανής. Ανά κάποια χρονικά διαστήματα, "υπαρχει" επικοινωνία μεταξύ αυτών, "βλέπουν" η μία την άλλη κτλ...

Νομίζω ότι δεν μας τα λένε και πολύ καλά....
Οχι, δεν ισχυριζεται κατι τετοιο. Λεει οτι εχει πολυ χαμηλη αυτο-αποφορτιση και πως εαν δεν υπαρχουν παρασιτικα φορτια (συναγερμοι, ecu,gps κτλ) η μπαταρια μπορει να αντεξει εως και χρονο να βαλει μπροστα χωρις φορτιση. Με λιγα λογια λεει οτι εαν αποσυνδεσεις πολο σου βγαζει χρονο.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Οχι, δεν ισχυριζεται κατι τετοιο. Λεει οτι εχει πολυ χαμηλη αυτο-αποφορτιση και πως εαν δεν υπαρχουν παρασιτικα φορτια (συναγερμοι, ecu,gps κτλ) η μπαταρια μπορει να αντεξει εως και χρονο να βαλει μπροστα χωρις φορτιση. Με λιγα λογια λεει οτι εαν αποσυνδεσεις πολο σου βγαζει χρονο.
Εάν είναι έτσι, λογικό μου ακούγεται!
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Έχω δυο skyrich στα δυο μου μηχανάκια κ δεν έχω πρόβλημα! Τις φορτιζω κ με συμβατικό φορτιστή από lidl πάλι χωρίς πρόβλημα! Έχω κ έναν optimate φορτιστή αλλά δεν το χρησιμοποιώ γιατί κατόπιν ψαξιματος κατέληξα ότι οι λιθίου δεν αρέσκονται σε παλμικές φορτίσεις, αυτοματισμους κλπ (γι’αυτο και την παλεύουν με το συστήματά της μηχανης)! Οι παλιοί φορτιστές που απλά έδιναν ρεύμα σταθερά, είναι κατάλληλοι! Επίσης πέρσι ξέχασα μια παροχή ανοιχτή στο zzr κ η μπαταρία πέθανε εντελώς! Την πηγα στον αντιπροσωπο κ με δικο του φορτιστή την ανέστησε επιτυχώς! Γενικά πολύ ευχαριστημένος από τις μπαταρίες! Μονο σε πολύ ψύχος δεν τις δοκίμασα! Φέτος λογικά!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Έχω δυο skyrich στα δυο μου μηχανάκια κ δεν έχω πρόβλημα! Τις φορτιζω κ με συμβατικό φορτιστή από lidl πάλι χωρίς πρόβλημα! Έχω κ έναν optimate φορτιστή αλλά δεν το χρησιμοποιώ γιατί κατόπιν ψαξιματος κατέληξα ότι οι λιθίου δεν αρέσκονται σε παλμικές φορτίσεις, αυτοματισμους κλπ (γι’αυτο και την παλεύουν με το συστήματά της μηχανης)! Οι παλιοί φορτιστές που απλά έδιναν ρεύμα σταθερά, είναι κατάλληλοι! Επίσης πέρσι ξέχασα μια παροχή ανοιχτή στο zzr κ η μπαταρία πέθανε εντελώς! Την πηγα στον αντιπροσωπο κ με δικο του φορτιστή την ανέστησε επιτυχώς! Γενικά πολύ ευχαριστημένος από τις μπαταρίες! Μονο σε πολύ ψύχος δεν τις δοκίμασα! Φέτος λογικά!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ωραιος! Αυτη την υποψια ειχα, α) οτι κοιτανε την κονομα να πουλησουν "ειδικους φορτιστες" και β) οτι αυτοι με παλμικες φορτισεις και desulphation modes ειναι που κανουν τη ζημια.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Ωραιος! Αυτη την υποψια ειχα, α) οτι κοιτανε την κονομα να πουλησουν "ειδικους φορτιστες" και β) οτι αυτοι με παλμικες φορτισεις και desulphation modes ειναι που κανουν τη ζημια.
Ακριβώς έτσι!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Βέβαια και του lidl έχει κάποιους αυτοματισμούς κ ίσως να μην ήταν η ιδανική επιλογή, αλλά γενικά έχει πιο flat λειτουργία από τον optimate, οπότε με επιφύλαξη τον δοκίμασα, επιτυχώς εν τελεί! Σιγουρα παντως, δε δίνω αλλά λεφτά για να πάρω κ τρίτο φορτιστή!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

nikosrr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Multistrada 620 Dark, CBR600RR
Ο φορτιστής για αυτές(αλλά και όλες τις μπαταρίες του εμπορίου) τις μπαταρίες είναι ο imax b6 ο οποίος κάνει balance φόρτιση(/ εκτός των άλλων(σημαντικό για αυτές τις μπαταρίες) και είναι τις τάξεως των 40€. Επίσης αυτό που έχει σημασία είναι τι cell χρησιμοποιεί ο κάθε κατασκευαστής στο packάκι που πουλάει. Αν κάποιος δεν κατέχει αυτό το θέμα ίσως είναι καλύτερα να πάρει απλή μπαταρία γιατί αν χρειαστεί κάτι σχετικά με δυσλειτουργία της μπαταρίας η απάντηση των εμπόρων είναι χάλασε, πάρε άλλη, και τι εννοώ. Αυτά τα packάκια έχουν μέσα cell τύπου anr26650 της Α123systems(τα καλύτερα της αγοράς). Όταν λέμε οτι χάλασε τι εννοούμε; Απλά κάποιο cell ή ζεύγος cell(παραλληλισμένο) δεν βγάζει τη σωστή τάση ή αμπέρ. Τι κάνουμε εδώ; Ανοίγουμε τη μπαταρία ελέγχουμε όλα τα cell 1 προς 1 και αλλάζουμε τα χαλασμένα, βάζουμε μπρος και φύγαμε. Κόστος αγοράς 15€/cell περίπου, ίσως και πολλά γι'αυτό φροντίζουμε να έχουμε πάντα μια 4άδα στο ράφι, αν χρειαστεί αλλάζουμε και φύγαμε. Γνώμη μου αν δε χρησιμοποιούμε τη μοτό απλά αποσυνδέουμε τη μπαταρία και εδώ σημαντικό είναι να έχουμε μπαταρία με φύσα τύπου tyco. Εγώ την έχω φτιαχτή 10χρόνια και έχω αλλάξει 2 cell απο βλακεία δικιά μου...

Καλή τεχνολογία μπαταρίας αλλά δεν υπάρχει support Ελλάδα. Να μια καλή μπίζνα για νέους επιχειρηματίες αντί χαζοκινητά κλπ
 
Top Bottom