ΝΕΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ MITAS ENDURO TRAIL-XT.

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Βρεγμένη άσφαλτο?
Ότι και στη στεγνή, δεν αλλάζω πιέσεις. Τα συγκεκριμένα ελαστικά δεν με έχουν τρομάξει ποτέ, ούτε στο βρεγμένο. Στη γλύτσα της Αθήνας με τα πρωτοβρόχια τα έχω χρειαστεί, αλλ΄εκέι κανένα λάστιχο δε δουλεύει.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 990 ADV & KTM EXC450
Ο Voukias είπε πολύ καλά λόγια γι'αυτά τα οποία χρησιμοποίησε σε πρόσφατο ταξίδι του στο ΤΕΤ Αλβανίας.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Σε βρεγμενο ειναι πολυ καλο για τετοιου ειδους λαστιχο!

Πιεσεις 30 Ε , 32 Π ασφαλτο,στο χωμα 25 Ε, 20 Π.
Τάσο βάζεις τόσο χαμηλές πιέσεις χώμα στο F800; Δουλευει χωρίς προβλήματα;
 

2wheeler

Μέλος
Όνομα
Τασος
Μοτό
F800GS, RSV MILLE
Τάσο βάζεις τόσο χαμηλές πιέσεις χώμα στο F800; Δουλευει χωρίς προβλήματα;
Ναι ναι μια χαρα, και δεν παθαινω κ λαστιχα. Εξατραται βεβαια απο το στυλ του καθενος. Αλλο βαζουν 30 κ ολο λαστιχα παθαινουν. Για εμενα εχει δουλεψει καλα ο συνδιασμος αυτος.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Στο Dakar, το οποίο θεωρητικά είναι 196 κιλά γεμάτο, + τα "αξεσουάρ", "αισθάνομαι" το πίσω ελαστικό (Mitas τον "πρόγονο" του trail-xt) να έχει πρόσφυση με πίεση γύρω στο 21/22,
όσο ανεβαίνει η πίεση, ειδικά σε τεραίν χώμα/πέτρα όπως της Κουτσουνιάδας, τόσο περισσότερο χαζοσπινιάρει και το χειρότερο γλιστράει όταν καλείται να κινηθεί διαγώνια σε έδαφος με κλίση.
Στο δε εμπρός* η αίσθηση είναι ικανοποιητική με ακόμα λιγότερη πίεση (18 +/-).
*αν και το εμπρός ελαστικό αφορά ένα τρακτερωτό Metzeler, το οποίο με δώρισε ο Παντελής (aka Padis).
Βασικά, θα ήθελα να δοκίμαζα ακόμα χαμηλότερες πιέσεις (ας πούμε 15 /18) αλλά ανησυχώ για τις επιπτώσεις...
/// Β

ΥΓ υπόψη ότι κινούμαι με χαμηλές ταχύτητες (νιούμπις γαρ), φαντάζομαι αν κάποιος πάει "αέρα", απαιτούνται υψηλότερες πιέσεις.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 990 ADV & KTM EXC450
Στο Dakar, το οποίο θεωρητικά είναι 196 κιλά γεμάτο, + τα "αξεσουάρ", "αισθάνομαι" το πίσω ελαστικό (Mitas τον "πρόγονο" του trail-xt) να έχει πρόσφυση με πίεση γύρω στο 21/22,
όσο ανεβαίνει η πίεση, ειδικά σε τεραίν χώμα/πέτρα όπως της Κουτσουνιάδας, τόσο περισσότερο χαζοσπινιάρει και το χειρότερο γλιστράει όταν καλείται να κινηθεί διαγώνια σε έδαφος με κλίση.
Στο δε εμπρός* η αίσθηση είναι ικανοποιητική με ακόμα λιγότερη πίεση (18 +/-).
*αν και το εμπρός ελαστικό αφορά ένα τρακτερωτό Metzeler, το οποίο με δώρισε ο Παντελής (aka Padis).
Βασικά, θα ήθελα να δοκίμαζα ακόμα χαμηλότερες πιέσεις (ας πούμε 15 /18) αλλά ανησυχώ για τις επιπτώσεις...
/// Β

ΥΓ υπόψη ότι κινούμαι με χαμηλές ταχύτητες (νιούμπις γαρ), φαντάζομαι αν κάποιος πάει "αέρα", απαιτούνται υψηλότερες πιέσεις.
Στα enduro οι πιέσεις προτείνεται να είναι στο 1 bar (14.5 psi) αναλόγως τερέν με το βάρος τους γύρω στα 120kg. Δεν το θεωρώ ασφαλές να πέσεις κάτω από τα 20psi για το Dakar με τίποτα...
Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σου "δαγκώσει" την σαμπρέλα σε κάποιο εγκάρσιο χτύπημα με ότι συνεπάγεται αυτό. :)
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Παιδιά μήπως έχει αλλάξει κάνεις σαμπρέλα στο βουνό με λεβιεδες σε μπροστινό mitas Enduro trail - xt?
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Παιδιά μήπως έχει αλλάξει κάνεις σαμπρέλα στο βουνό με λεβιεδες σε μπροστινό mitas Enduro trail - xt?
Στον κηπο μου με τα εργαλεία που έχω μαζι στο βούνο. Δεν είναι TKC αλλα γίνεται. Σίγουρα πιο σκληρό αλλα με λιπαντικό και με οδηγό γαι τη βαλβίδα γίνονται πιο ευκολα τα πράγματα. Το πίσω με προβληματίζει περισσότερο να πω την αλήθεια. Το πίσω το έβαλα σε λαστιχάδικο, βαρέθηκα με λεβιεδάκια.
 
Top Bottom