ΝΟΡΒΗΓΙΑ, NORDKAPP 2016 - Κυνηγώντας την άκρη του κόσμου

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ

Τρία σχεδόν χρόνια είχα το Nordkapp στο πίσω μέρος του μυαλού μου. Άκουγα διάφορα και διάβαζα ότι σχετικό έβρισκα. Είχα συλλέξει διάφορες γνώμες και απόψεις, από “ταξίδι ζωής” μέχρι “ο πιο υπερεκτιμημένος προορισμός”… Όλες τις πληροφορίες τις έβαλα κάτω και τις επεξεργάστηκα χωρίς να υποτιμήσω τίποτα, προσπαθώντας να αποκομίσω αυτό που εγώ ζητούσα μέσα απ’ αυτές. Πίστευα ότι με την μέχρι τώρα εμπειρία μου σε μοτοταξίδια στην Ευρώπη, θα μπορούσα να καταλήξω σε σωστό συμπέρασμα. Και βέβαια με γνώμονα ότι το συμπέρασμα είναι πάνω απ όλα υποκειμενικό.

Άλλος ταξιδεύει για τον προορισμό, άλλος για τη διαδρομή. Άλλος πάει από κεντρικούς αυτοκινητόδρομους για να βγάλει km, άλλος μόνο από επαρχιακούς. Άλλος απολαμβάνει τις εικόνες της διαδρομής και άλλος απολαμβάνει το πόσο τραχύ είναι το σπυρί της ασφάλτου για να πλαγιάσει στη στροφή και πόσο θα στρίψει, άλλος αναζητεί βουνοκορφές άλλος μιναρέδες, άλλος ευχαριστιέται μόνο αν έχει χώμα και λάσπες, άλλος αποφεύγει το νεράκι που συνάντησε μπροστά του μη λερώσει τη μηχανή του… Τα δικά μου γούστα τα ήξερα, ήταν δοκιμασμένα και ήταν πλέον σχεδόν 100% σαφή. Και λέω “σχεδόν” γιατί ενώ τα έχω δοκιμάσει σε διαφορετικούς παράγοντες, ένα πράμα δεν ήταν ξεκαθαρισμένο: το αν θα μπορούσα να ευχαριστηθώ ένα ταξίδι, είτε με παρέα είτε μόνος!

Αρχικά υπήρξαν 3 βασικά θέματα που έπρεπε να ξεπεράσω:

  • Το θέμα των πολλών ημερών: Μου ήταν αρκετά δύσκολο να λείψω 22-23 μέρες, κυρίως από τη δουλειά, αλλά και σε “οικογενειακό” επίπεδο. Κάποιοι πήγαν Nordkapp σε 17 ημέρες οδηγώντας σχεδόν μέρα-νύχτα και από τον κεντρικό οδικό άξονα, εγώ δε θα μπορούσα να ευχαριστηθώ έτσι, ήθελα το χρόνο μου. Με τις κατάλληλες κινήσεις ξεπεράστηκε αυτό και εξασφάλισα τις 22 μου μέρες, που θεωρούσα απαραίτητες για να δω τη Νορβηγία έτσι όπως εγώ ήθελα.
  • Το οικονομικό: Ταξίδι πολλών ημερών που η επιλογή της φύσης του θα καθόριζε κατά πολύ τις οικονομικές του απαιτήσεις. Έχω κάνει όλων των ειδών τα ταξίδια. Μου αρέσει και η σκηνή υπό συνθήκες όμως. Πλέον στα 48 μου, ξέρω ότι όταν έχω οδηγήσει 800km και την επόμενη έχω να βγάλω άλλα 800, η πλάτη μου θέλει κρεβάτι και όχι σκηνή στους 5 βαθμούς υπό βροχή :) Κάποτε μπορούσα, τώρα όχι. Τελικά, ξεπεράστηκε και αυτό το θέμα και εξασφάλισα τα ζητούμενα ώστε να γίνει αυτό το ταξίδι με τον τρόπο που ήθελα.
  • Με παρέα ή μόνος.

 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
Η Παρέα.

Την απόφαση την πήρα τον Οκτώβριο του 2015, ήτοι 8 μήνες πριν το ταξίδι. Η γυναίκα ήθελε να ακολουθήσει. Είχαμε ξαναταξιδέψει δικάβαλοι αρκετές φορές, μερικές από αυτές εξωτερικό, Άλπεις και όλα τα δυτικά Βαλκάνια, της αρέσει και αντέχει. Το αρχικό λοιπόν πλάνο έλεγε ότι η Antonia θα έρχονταν αεροπορικώς Κοπεγχάγη, θα κάναμε μαζί τον γύρο της Σκανδιναβίας και από το Ελσίνκι θα επέστρεφε πίσω αεροπορικώς. Δεν μπορούσε να λείψει περισσότερες ημέρες, κυρίως για το θέμα του παιδιού. Το θέμα που έμενε λοιπόν, ήταν αν ήθελα παρέα ή όχι, στο ανέβα-κατέβα την Ευρώπη. Πάντοτε θαύμαζα αυτούς που μπορούσαν και πήγαιναν μόνοι ταξίδια πολυήμερα. Διάβαζα τα ταξιδιωτικά τους και με εντυπωσίαζε πως κατάφερναν να απολαμβάνουν μόνοι. Τους θαύμαζα και πάντα αναρωτιόμουν αν κι εγώ θα μπορούσα. Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι ο πιο κατάλληλος τύπος για “μοναχικές” καταστάσεις. Και εντάξει όσο οδηγώ. Όταν όμως βρε παιδί φτάνω το βραδάκι στον προορισμό, εκεί θέλω να έχω έναν άνθρωπο μαζί όταν θα πιω την μπίρα μου, να πω δύο κουβέντες, να μη φάω μόνος στο εστιατόριο. Ωστόσο το ταξίδι θα το έκανα είτε έρχονταν κάποιος φίλος μαζί, είτε όχι, η απόφαση είχε παρθεί. Απ την άλλη πάλι, δεν ήμουν διατεθειμένος να κάνω αυτό το ταξίδι με “πολλούς”. Μεγάλο ταξίδι, σφιχτό πρόγραμμα, πολλές γνώμες δε χωράνε, έχω κάνει τον δικό μου σχεδιασμό, δεν είμαι διατεθειμένος για υποχωρήσεις. Ιδανικά ήθελα άλλη μια μηχανή, που να μπορεί να ακολουθήσει το πρόγραμμα όπως το είχα σχεδιάσει, και που να “ταιριάζουμε” και στις συνήθειες της καθημερινότητας και στον τρόπο οδήγησης.

Οι αρχικές διαπραγματεύσεις δεν ευδοκίμησαν με κάποια από τα “δοκιμασμένα” φιλαράκια. Όπου τον Μάρτιο (3 μήνες πριν το ταξίδι), εμφανίζεται ο παιδικός μου φίλος Νίκος.

- Πας Nordkapp Strats?
- Ναι, αν όλα πάνε καλά φεύγω 1/7.
- Δε φεύγεις, φεύγουμε. Δίνω το Triumph, παίρνω LC ADVE και φεύγουμε παρέα!

Classic Νίκος :) Ο άνθρωπος που παίρνει τις αποφάσεις με την ταχύτητα του φωτός. Με τον Νίκο κάναμε 2 ταξίδια εξωτερικό την τελευταία 4ετία, ένα Βοσνία, και ένα Ρουμανία. Είναι όμως φίλος από την 1η γυμνασίου, έξι χρόνια μαζί στο ίδιο τμήμα στο σχολείο, κάποια απ αυτά στο ίδιο θρανίο, έχουμε περάσει πολλά μαζί, έχουμε μοιραστεί επίσης πολλά και ξέρει ο ένας τον άλλον τόσο καλά, έτσι όπως δεν μπορεί να ξέρει κάποιος κάποιον που γνώρισε στα 40 του. Με τον Νίκο αισθάνομαι μια άνεση τέτοια που δεν μπορείς να αισθανθείς με κάποιον “πρόσφατο” φίλο.
 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
Ιανουάριος 2016: Βγάζει η Superfast αλλά και η Aegean προσφορές early booking 30%. Με δελεάζουν αλλά είναι πολύ νωρίς. Η ελληνική οικονομία βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού, δεν ξέρουμε αν αύριο θα είμαστε σε ευρώ ή τοπικό νόμισμα, αν θα ισχύουν οι ελληνικές πιστωτικές, αν θα υπάρχουν οι δουλειές μας, αν θα υπάρχει η σένγκεν, το προσφυγικό είναι σε έξαρση και η Ευρώπη σε μαζική διαταραχή με τρομοκρατικά χτυπήματα και όχι μόνο. Τι να κάνω; Nα πάρω early booking ή θα χάσω τα λεφτά μου; Η έκπτωση μεγάλη και σε καράβι για Ancona αλλά και στα αεροπορικά της Αντώνιας. “Θα τα πάρω και θα το πάω το ταξίδι ότι και να γίνει” είπα. Έτσι λοιπόν βρίσκομαι τέλος Ιανουαρίου με τα εισιτήρια πληρωμένα. Με το κλείσιμο των εισιτηρίων μπαίνω στο ταξίδι πιο βαθιά και κάνω και κάποιες κρατήσεις booking.com με δικαίωμα βέβαια ακύρωσης σε όλες.

Φεβρουάριος 2016: Και εκεί που στη δουλειά μου ήταν όλα διευθετημένα, μου φεύγει ξαφνικά ο άνθρωπος που πάνω του είχα επενδύσει 3 χρόνια εκπαίδευσης, για να μπορώ να φύγω τόσες μέρες. Έγινε εντελώς ξαφνικά, χωρίς συγκεκριμένη αιτία και χωρίς προετοιμασία. Όχι, όχι, όχι λέω. Το ταξίδι θα το πάω. Τελικά έγινε η αντικατάσταση επιτυχώς και το κενό καλύφτηκε σε πολύ μικρότερους χρόνους απ ότι αρχικά υπολόγιζα. Μάλιστα κύριοι, ίσχυσε για άλλη μια φορά το “ουδείς αναντικατάστατος”!

Απρίλιος 2016: Πλέον έχω αρχίσει να σκέφτομαι συνέχεια το ταξίδι και να μην μπορώ να το βγάλω απ το μυαλό μου καθόλου. Δεν περνούν πάνω από 2 ώρες μέσα στην ημέρα που να μην το σκεφτώ. Έχω τους χάρτες μου έτοιμους, τα πάντα, το gps σε διαδρομές ανά ημέρα, το διαχωρισμό του φόρτου μου, όλα έτοιμα περιμένουν να πέσει η σημαία της εκκίνησης. Κάνω και κάποιες αγορές, πλαϊνοί εξωτερικοί σάκοι, καινούργια γάντια, καινούργια αδιάβροχα. Πλέον δεν κρατιέμαι!!! Αν αναλογιστείς πόσοι πολλοί είναι οι παράγοντες που θα μπορούσαν να αναστείλουν ένα τέτοιο ταξίδι παθαίνεις πλάκα. Είναι τόσα αυτά τα οποία μπορεί να συμβούν στη ζωή που να μην επιτρέψουν την υλοποίηση, ακόμα και τελευταία στιγμή… Όχι, δε θα μου συμβεί εμένα, όλα θα πάνε καλά και 1η Ιουλίου καβαλάω φορτωμένος για το βορειότερο ακρωτήρι της ηπείρου μας.

Μάιος 2016: Η μηχανή είχε κάτι παραπάνω από 60.000km δεν είναι πολλά αλλά ούτε και αμελητέα. Με κριτήριο την απόλυτη ασχετοσύνη μου με τα μηχανικά αποφάσισα να κάνω κάποιους περαιτέρω ελέγχους όπως ανάρτηση, δίσκο αμπραγιάζ και κάτι άλλα απ’ αυτά που διαβάζω στα forums που συμβαίνουν σε αρκετούς. Οι έλεγχοι δεν έδωσαν κανένα σημείο ανησυχίας, εκτός από το ελατήριο της πίσω ανάρτησης που χρειάστηκε αλλαγή προκειμένου να μπορώ να πιέζω. Όλα τα υπόλοιπα έδειξαν καλώς και το μόνο που έμενε πλέον ήταν η αλλαγή ελαστικών, και μερικές μέρες πριν την εκκίνηση η αλλαγή λαδιών.

17/5/2016: Μεγάλη μέρα για τον συνταξιδευτή μου Νίκο, που παρέλαβε την καινούργια του κούκλα, ένα LC ADV όπου και άρχισε αμέσως τη δουλειά του στρωσίματος, να είναι έτοιμο το εργαλείο να ανέβει σβέλτα τη Γερμανία.

Τελευταία εβδομάδα πριν την αναχώρηση: όπως φαίνεται έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον οι εναλλαγές της ψυχολογίας. Ενώ μέχρι τώρα η προετοιμασία ήταν απόλαυση, συντροφιά όλο το χειμώνα, νότα αισιοδοξίας και χαράς, ξαφνικά τα πράματα άλλαξαν και η τελευταία εβδομάδα έγινε θα έλεγα ανυπόφορη. Η προσμονή χτύπαγε κόκκινα, η προετοιμασία είχε ολοκληρωθεί οπότε έμενε μόνο αναμονή, η οποία ορισμένες στιγμές γίνονταν ανυπόφορη. Δεν έβλεπα την ώρα να βάλω μπροστά. Μέσα σε όλο αυτό το ψυχολογικό κοκτέιλ, βγήκαν στη φόρα και οι ανησυχίες της τελευταίας στιγμής. Θα μας βοηθήσει ο καιρός; Θα βγουν τα km με τόσο χαμηλά όρια ταχύτητας; Θα αντέξει το κορμί 12000km σε 22 μέρες; Θα τα καταφέρει η μηχανή να μη βγάλει καμιά βλάβη που θα μας καθηλώσει; Αυτά και άλλα πολλά τέτοια, στριφογύριζαν στο μυαλό, εν μέσω διαφόρων άλλων συναισθημάτων, μέχρι που ήρθε επιτέλους η πολυπόθητη ημέρα.
 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
1/7/2016: Η μέρα που περίμενα όλο το χειμώνα έφτασε. Από την προσμονή ξύπνησα από τις 5:45. Ως διά μαγείας όλες οι ανησυχίες ξαφνικά εξαφανίστηκαν. Ναι, ήρθε η ώρα να γίνει το όνειρο πραγματικότητα.



Η μέρα είχε τη βαρετή Κορίνθου - Πατρών με σκοπό να πάρουμε το καράβι από Πάτρα για Ancona. Πόσο σχετικά είναι τελικά όλα, ακόμα και αυτός ο χειρότερος δρόμος της Ελλάδας μας έδινε απόλαυση γιατί στη σκέψη μας ήταν το που θα μας οδηγούσε.

Φθάσαμε χαλαρά Πάτρα, με άνεση χρόνου και η καθιερωμένη επίσκεψη πριν μπούμε στο καράβι στον αγαπητό σε όλους μας Γιάννη στο MOTORAID αλλά και τον Άλεξ @Alpe όλως τυχαίως! Άλεξ, ομολογώ ότι αυτή η τυχαία συνάντησή μας ήταν για μένα πολύ ευχάριστη έκπληξη :)



Τα είπαμε μετά από καιρό, ήπιαμε και τους καφέδες μας, γελάσαμε, αγκαλιαστήκαμε, χαιρετηθήκαμε και φύγαμε για το λιμάνι.



 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
Και εκεί που είμαι στο deck και κατεβάζω τα πράματα από τη μηχανή, η οποία είναι στη σειρά παρκαρισμένη μαζί με όλες τις άλλες μηχανές, έρχεται ένας από τους υπαλλήλους του καραβιού που υποτίθεται βοηθούν στο παρκάρισμα, έξαλλος, επειδή κάποιος επιβάτης - μοτοσυκλετιστής, δεν είχε βάλει τη μηχανή του όπως ακριβώς αυτός θα ήθελε και είχε αφήσει μεγαλύτερο κενό από τον διπλανό του. Ο τύπος να βρίζει τα θεία, Πανάγιες, Χριστούς, όλα, να χτυπιέται, να φωνάζει με τον εαυτό του και να αρχίσει να μετακινεί τη μηχανή με τη βία με το stand όπως ήταν και να την κλοτσάει. Δεν είναι δυνατόν λέω, κάνω δυο βήματα πάω δίπλα του και του λέω:

- Ηρέμησε
- Τι να ηρεμήσω ρε δικέ μου (μου λέει)
- Κοίτα με στα μάτια (του λέω)
Ο τύπος με κοιτάει και του ξαναλέω:
- Ηρέμησε, δε θα στο ξαναπώ.

Δεν ξέρω τι είδε αλλά σταμάτησε και έφυγε παραπέρα (μάλλον είδε δίπλα μου τον Νίκο... :). Ειλικρινά εκείνη τη στιγμή είπα, κοίτα πώς μπορεί να χαλάσει ένα ταξίδι στα καλά καθούμενα, αν τον έβλεπε ο ιδιοκτήτης της μηχανής, τι θα είχε γίνει; Μήπως θα του άνοιγε το κεφάλι επί τόπου και θα κατέληγε στο αυτόφωρο;
Τέλος πάντων, πάει κι αυτό, ανεβαίνω καμπινούλα, μπανάκι, και καφεδάκι.


Το καράβι πάντα μου δημιουργούσε πλήξη και δεν περνούσε ο χρόνος, ωστόσο αυτή τη φορά ομολογώ ότι δεν το κατάλαβα για πότε φτάσαμε Ancona. Μόνο το τελευταίο μισάωρο ήταν ανυπόφορο, όπου περιμέναμε στριμωγμένοι και καταϊδρωμένοι να ανοίξει η πόρτα του γκαράζ. Τελικά η στιγμή της απόβασης ήρθε και πατήσαμε επιτέλους το ιταλικό έδαφος! Το ταξίδι ξεκίνησε!

 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
2η Ημέρα 2/7: Ancona - Garmisch (Oberammergau) - (700km)



Η ανάβαση του ιταλικού αυτοκινητόδρομου μου ήταν αρκετά γνώριμη αφού την είχα ξανακάνει αρκετές φορές μέχρι τώρα. Αν και αυτοκινητόδρομος, ποτέ δε βαρέθηκα, γιατί πάντα ήταν η αρχή του ταξιδιού, ήταν ο δρόμος που θα μας πήγαινε στα “ωραία” και που ήμασταν ξεκούραστοι και γεμάτοι ενέργεια. Μπήκαμε στον Α14 και ενώ ξεκινήσαμε με 33 βαθμούς, σιγά-σιγά η θερμοκρασία ανέβαινε. Περίεργο (σκέφτηκα), συνήθως από τα προηγούμενα περάσματά μου σε αυτόν τον δρόμο, η θερμοκρασία έπεφτε. Δε συνέβη όμως, αυτή τη φορά, και η θερμοκρασία έφτασε τους 37,5 βαθμούς.









 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
Ο σημερινός μας προορισμός ήταν το Garmisch στις βαβαρικές άλπεις, νότια Γερμανία. Θα το προσεγγίζαμε από Αυστρία - Innsbruk, Αυστριακές Άλπεις - Τιρόλο. Μετά τον Α14 μπήκαμε στον Α22 που θα μας οδηγούσε βόρεια προς Αυστρία. Εκεί με το που μπήκαμε στον Α22 μετά τη Modena κάνουμε την πρώτη στάση για ανεφοδιασμό και νερά. Η θερμοκρασία ήταν 37 βαθμοί και τα Autogrill ήταν ασφυκτικά γεμάτα.



Μετά από 15 λεπτά συνεχίζουμε στον Α22 βόρεια για Αυστρία. Ήξερα ότι στην Αυστρία θα αλλάξουν οι συνθήκες, και κλιματολογικά αλλά κυρίως γεωγραφικά.







 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
Λίγο πριν τα Αυστριακά σύνορα, στην autostrada di Brennero, ξαφνικά κάνουν την εμφάνισή του σύννεφα στον ουρανό και η θερμοκρασία πέφτει κατακόρυφα από τους 37 στους 25 βαθμούς! Τι ωραίο σοκ :)











Η σήραγγα που βλέπετε παρακάτω σηματοδοτεί την είσοδό μας στη Αυστρία. Αμέσως το τοπίο γίνεται μακράν ομορφότερο.







 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
Η Αυστρία είναι παντού όμορφη, όπου και να πας, όπου και να κοιτάξεις είναι μαγευτικά. Ξαφνικά ο ορίζοντας σκοτεινιάζει ακόμα παραπάνω, γεμίσει απειλητικά σύννεφα και λίγο πριν το Ίνσμπρουκ, ανοίγουν οι ουρανοί.


















Αφού περάσαμε το Innsbruk, αρχίζει η ανάβαση στις πανέμορφες Αυστριακές Άλπεις - Tirol, προς Seefeld. Όσες φορές και να έχω κάνει αυτό το κομμάτι, πάντα με μαγεύει σα να είναι η πρώτη φορά. Λόγω βροχής δεν μπορέσαμε να πιέσουμε στις στροφές αλλά και μόνο αυτά που βλέπεις αρκούν για να γεμίσεις ικανοποίηση.











 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
Λόγω των motorrad days στο Garmisch, υπήρχε μια ιδιαίτερα αυξημένη κίνηση μοτοσυκλετών στη γύρο περιοχή, ήταν ένα μοτοσυκλετιστικό πανηγύρι, μια γιορτή, να βλέπεις παντού μηχανές.















Μετά από 100 απολαυστικά χιλιόμετρα (τα τελευταία 100), φτάνουμε στο Garmisch.





















 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
Επειδή δεν είχαμε βρει δωμάτια στο Garmisch λόγω του γεγονότος Motorrad Days 2016, είχαμε κλείσει λίγο έξω στα 20km στο Oberammergau, ένα αλπικό χωριουδάκι λες και βγήκε από πίνακα ζωγραφικής. Πήγαμε κατευθείαν ξενοδοχείο να κάνουμε checkin, ήταν ήδη περίπου 7μμ, αφήσαμε τα πράματα και πήγαμε σφαίρα στο Garmisch στα Motorrad Days 2016. Εκεί με εντυπωσίασε η έκταση του event! Άξιζε νομίζω η εμπειρία, άσχετα από brand, ως ένα τόσο οργανωμένο event.















Αφού κάναμε τις βόλτες μας και εξερευνήσαμε τον χώρο του event, ξεκινήσαμε κατά τις 22:00 την επιστροφή στο ξενοδοχείο. Εδώ είχαμε 20 km περιπέτειας αφού η ομίχλη ήταν τέτοια που δεν έβλεπες στα 3 μέτρα. Ο δρόμος αλπικός μέσα στα έλατα, φουλ στροφές, και μηδέν ορατότητα. Μετά από 30 περίπου λεπτά, ήμασταν έτοιμοι για ξεκούραση γιατί την επόμενη μας περίμεναν 1.000km
 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
3η Ημέρα 3/7: Oberammergau - Flensburg (1000km)



Ημέρα που πρέπει να καλύψουμε 1.000 km. Δε με απασχολούσε ιδιαίτερα λόγω του ότι είχα πολλαπλές προηγούμενες εμπειρίες από χιλιάρες, αλλά και δεν υποτιμώ ποτέ τα πολλά km, γιατί ξέρω πολύ καλά ότι υπάρχουν απρόβλεπτοι παράγοντες που μπορεί να κάνουν την κατάσταση από πολύ δύσκολη ως αδύνατη. Εμείς είχαμε 2 πλεονεκτήματα:
Θα διανύαμε έναν από τους μεγαλύτερους αυτοκινητοδρόμους της Ευρώπης, τον Α7 = εύκολα χλμ
Ήταν Κυριακή που σημαίνει ότι δεν υπάρχουν φορτηγά στο δρόμο (μεγάλο πλεονέκτημα αυτό!!!)

Ωστόσο ξέραμε ότι παράγοντες όπως ισχυρές βροχές, αυξημένη κίνηση στους κεντρικούς κόμβους (όπως στο Κάσσελ), κάποιο ενεχόμενο ατύχημα στο δρόμο, μπορούσαν να μας καθυστερήσουν δραματικά. Έτσι λοιπόν ξεκινήσαμε στις 8:30 με σκοπό να κινηθούμε σε αρκετά υψηλές ταχύτητες, ώστε να φτάσουμε στο Flensburg σε λιγότερο από 12 ώρες. Η εκκίνησή μας έγινε με ωραίες καιρικές συνθήκες και ιδανικές θερμοκρασίες, περί τους 20 βαθμούς.



 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
Τελικά πόσο σημαντική είναι αυτή η θεωρία της σχετικότητας και πόσο πολύ τη συναντάμε σχεδόν σε όλα στην καθημερινότητά μας. Ενώ κινούμαστε στον κατά τ’άλλα βαρετό αυτοκινητόδρομο Α7, εμάς μας φαίνονταν όλα ωραία. Γιατί; Γιατί ο Α7 θα μας οδηγούσε στο όνειρο. Έτσι λοιπόν δεν τον βλέπαμε ως μια βαρετή ευθεία, δε μας ένοιαζε που δεν είχε στροφές, δε μας κούρασε που δεν περνάει από βουνά. Μας άρεσαν όλα, γιατί ο Α7 μας οδηγούσε κάθε λεπτό και πιο κοντά στο όνειρο του βορά. Επίσης οφείλω να ομολογήσω ότι στα πρώτα 300km περνά από σχετικά δασική περιοχή που αδιάφορη δε θα την έλεγα.

Κάπου μεταξύ Φούλντα και Κάσσελ, ο ουρανός γέμισε σύννεφα και έπεσε η πρώτη βροχή.










Και λίγο πιο κάτω ο καιρός αγριεύει ακόμα παραπάνω και η βροχή πλέον γίνεται έντονη.







Τα φαινόμενα δεν κράτησαν πολύ και λίγα λεπτά αργότερα, ο ήλιος έκανε και πάλι την εμφάνισή του.



Κάναμε και αρκετές στάσεις για βενζίνα και καφέδες, ανά 2-2,5 ώρες κάναμε και μια ολιγόλεπτη στάση.

 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
Τελικά, λίγο οι υψηλές μας ταχύτητες, λίγο η τύχη που δε συναντήσαμε προβλήματα στο δρόμο, λίγο η απουσία φορτηγών, προσεγγίσαμε το Flensburg αρκετά νωρίτερα απ ότι αρχικά υπολογίζαμε και κατά το απογευματάκι 19:00 μπαίναμε στην πόλη.













 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
To Flensburg είναι ένα ιδιαίτερα γραφικό λιμάνι που αξίζει επίσκεψης. Τακτοποιηθήκαμε στο δωμάτιο, μπανάκι και έξω να περπατήσουμε το λιμάνι, να θαυμάσουμε τα σκάφη και να γεμίσουμε τα στομάχια μας που είχαν αρχίσει να διαμαρτύρονται. Η θέα στο λιμάνι του Flensburg σε προδιαθέτει να το περπατήσεις όσο κουρασμένος κι αν είσαι. Ήμασταν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που βγάλαμε τη χιλιάρα τόσο άνετα και φτάσαμε στον προορισμό αρκετά νωρίς ώστε να έχουμε χρόνο να το εξερευνήσουμε. Επίσης ήμασταν άνετοι γιατί την επόμενη είχαμε λίγα km, λιγότερα από 350.













 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
4η Ημέρα 4/7: Flensburg – Copenhagen (320 km)



Η σημερινή ημέρα είναι σημαδιακή γιατί σηματοδοτείται από την είσοδό μας στη Σκανδιναβία και επίσης από δύο γινόμαστε τρεις. Στη Κοπεγχάγη φτάνει αεροπορικώς η Antonia όπου πλέον από αύριο συνεχίζω δικάβαλος. Η διάθεση ανέβαινε συνεχώς. Σηκωθήκαμε με τον Νίκο, και μετά από ένα ωραίο πρωινό ξεχυθήκαμε στους δρόμους για να πατήσουμε πλέον σκανδιναβικό έδαφος. Ο καιρός με το μέρος μας. Ωστόσο αν και κοιμηθήκαμε καλά, η χθεσινή χιλιάρα είχε αφήσει τα κατάλοιπά της και σωματικά αισθανόμασταν λίγο βαριά, μια ανεπαίσθητη κούραση, που ναι μεν δεν ήταν πρόβλημα, αλλά δήλωνε το βάρος των 1000 km.

Τα σύνορα της Δανίας ήταν σε απόσταση αναπνοής από το Flensburg οπότε σε λίγα μόνο λεπτά είδαμε τη δανική σημαία.









 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
Η πρώτη εντυπωσιακή γέφυρα κάνει την εμφάνισή της. Ο καιρός μας κάνει τα χατίρια, ούτε βροχή, ούτε συννεφιά, ούτε αέρας, τέλειες θερμοκρασίες…













Το τοπίο έχει αλλάξει χρώμα και η αίσθηση ότι έχουμε φύγει από Γερμανία είναι πλέον σαφής.














Αυτές οι γέφυρες της Δανίας, είναι πράγματι εντυπωσιακές και σίγουρα μένουν αξέχαστες…




http://www.sigmaweb.biz/mototrips/nordkapp/DSC00471.jpg[/IMG
]
http://www.sigmaweb.biz/mototrips/nordkapp/DSC00472.jpg

[IMG]http://www.sigmaweb.biz/mototrips/nordkapp/DSC00473.jpg

















 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
Πριν τις 2:00 μμ ήμασταν ήδη στο ξενοδοχείο, τακτοποιηθήκαμε και εγώ στις 3:30 θα πήγαινα στο αεροδρόμιο να παραλάβω την Antonia. Η πτήση της δεν είχε καθυστέρηση και έφτασε στην ώρα της. Οι τρεις μας πλέον.

Είχαμε επιλέξει ένα ξενοδοχείο κοντά στο αεροδρόμιο και κατά συνέπεια κοντά στην έξοδο της πόλης προς τη γέφυρα Oresund ώστε από τη μία να παραλάβω εύκολα την Antonia από το αεροδρόμιο, απ την άλλη να βγούμε αύριο προς Σουηδία με τη μία. Πήραμε λοιπόν το τρένο για να πάμε κέντρο Κοπεγχάγη.

Η Κοπεγχάγη μπορώ να πω ότι με εξέπληξε. Την είχα επισκεφτεί μια φορά για μία μόνο μέρα στα 19 μου αλλά δε θυμόμουν τίποτα. Αυτή τη φορά με εντυπωσίασε!























 
Top Bottom