Νέα ΚΤΜ 890cc για το 2020

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό το μοντέλο ιδιοκτησίας εφαρμόζεται πιλοτικά στο cardo που λέγαμε σε άλλο νήμα, πληρώνεις κάτι όσο και αν το χρειάζεσαι. Δεν έχω αποφασίσει αν είναι συμφέρον.


Η πληρωμή των ηλεκτρονικών ήταν πάντα έξτρα, μεμονωμένα η tech pack. Η αύξηση της τιμής μοντέλου είναι τύπου "πληθωριστική αναπροσαρμογή", πάντα γυμνό ερχόταν.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Έχει βρεθεί η αιτία της "λειτουργίας συντριβάνι" ;;;
Υπάρχει "θεραπεία" ;;;
/// Β
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ναι.
Ναι.

 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Έχει βρεθεί η αιτία της "λειτουργίας συντριβάνι" ;;;
Υπάρχει "θεραπεία" ;;;
/// Β
Δε μου εχει συμβεί ποτε αλλα Υπάρχει θεραπεία
Συνήθως ανεβάζει πίεση το ρεζερβουάρ οταν ειναι μισογεμάτο (μονό τοτε) οποτε οταν ζεσταθεί πολυ , πχ εαν κινείσαι για ωρες σε μονοπάτια ή στην έρημο σαχάρα , δημιουργούνται ατμοί βενζίνης οι οποίοι μπορει να μην εξαερωθούν λόγω τσακισμένης ή βουλωμένης γραμμής εξαερισμού … στη περίπτωση αυτή :
Α. Κανει διακοπες το μηχανακι
Β. Οταν ανοιξεις απότομα το καπάκι γινεται συντριβάνι βενζίνης

Οι λύσεις ειναι 2
Α. Ανοίγεις λιγο και αργά το καπάκι ωςτε να φύγουν μονο οι ατμοί και μετα το κλείνεις ή/και φουλάρεις βενζίνη
Β. Αγοράζεις αφτερ μαρκετ καπάκι με διαφορετικό λαιμό PowerCell Fuel Cap Adapter fits KTM 790-890 and 901

Αυτα σε θεωρητικό επιπεδο ….


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και γιατί να χρειάζεται after market αξεσουάρ και δεν το φτιάχνουν από το εργοστάσιο να δουλεύει σωστά?


:rolleyes:
Μιλάς για την εταιρεία που έκανε πλούσια την Oberon?
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Και γιατί να χρειάζεται after market αξεσουάρ και δεν το φτιάχνουν από το εργοστάσιο να δουλεύει σωστά?


:rolleyes:
Γιατί οι Γερμανοί και οι Αυστριακοί (τα ίδια χάλια εχουν), δεν παραδέχονται ΠΟΤΕ ότι έκαναν κάτι λάθος!!!!
Είναι αμέσως μετά το Θεό, τέλος!!!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιατί οι Γερμανοί και οι Αυστριακοί (τα ίδια χάλια εχουν), δεν παραδέχονται ΠΟΤΕ ότι έκαναν κάτι λάθος!!!!
Είναι αμέσως μετά το Θεό, τέλος!!!!!
Μα δεν κάνουν λάθος. Οι Άραβες φταίνε που έχει περάσει ένας αιώνας και ακόμη δεν έχουν γεωτρήσει το μη ατμοποιήσιμο πετρέλαιο και τα παράγωγα του.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θανασεν κάνε μια βόλτα με 890R, θέλω να μου πεις κάτι για ζέστη στο 9Χ0 μετά. Το XR είναι όαση δροσιάς συγκριτικά.


Πέραν αυτού...

Ωραίο μοτέρ μετά τις 4000, το κιβώτιο έχει μεγάλες διαδρομες, λίγο ξύλινο εμπρός φρένο αλλά συνηθίζεται γρήγορα, αναρτήσεις ακριβώς εκεί που πρέπει αν και στην αρχή νομίζεις ότι είναι σκληρές. Κάλυψη αέρα δεν υπάρχει. Μου άρεσε, περιμένω το 901E τώρα.
 
Top Bottom