Νέα ΚΤΜ 890cc για το 2020

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Ήρθε. Δεν είναι πολύ διαφορετικό, αλλά είναι τόσο-οσο διαφορετικό που να μην είναι "έντομο" στο μάτι κανενός.


















2023 KTM 890 ADVENTURE R – HIGHLIGHTS
  • Reworked suspension settings for reduced long-distance fatigue
  • Reworked bodywork and fairing inspired by the KTM 450 RALLY
  • New windshield offering improved airflow
  • Upgraded 5” TFT display with USB connection, reworked intuitive graphics, and new Turn-by-Turn + navigation (app needed).
  • Improved ABS components with new modulator (9.3 MP)
  • OFFROAD ABS linked with OFFROAD MODE and (optional) RALLY MODE
  • Updated turn-by-turn plus navigation system
  • New Demo Mode allows sampling of the full electronic rider aids suite for the first 1,500 km.
  • New, larger aluminum guards
  • Handlebar switch with hazard warning
  • New LED indicators
  • New engine protector
Επιτέλους !!!!!
Αυτό ναι!
Γιατί το είχαν κάνει στο 790+890 αυτό το κακό;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ήρθε. Δεν είναι πολύ διαφορετικό, αλλά είναι τόσο-οσο διαφορετικό που να μην είναι "έντομο" στο μάτι κανενός.


















2023 KTM 890 ADVENTURE R – HIGHLIGHTS
  • Reworked suspension settings for reduced long-distance fatigue
  • Reworked bodywork and fairing inspired by the KTM 450 RALLY
  • New windshield offering improved airflow
  • Upgraded 5” TFT display with USB connection, reworked intuitive graphics, and new Turn-by-Turn + navigation (app needed).
  • Improved ABS components with new modulator (9.3 MP)
  • OFFROAD ABS linked with OFFROAD MODE and (optional) RALLY MODE
  • Updated turn-by-turn plus navigation system
  • New Demo Mode allows sampling of the full electronic rider aids suite for the first 1,500 km.
  • New, larger aluminum guards
  • Handlebar switch with hazard warning
  • New LED indicators
  • New engine protector
Τώρα μάλιστα...!
Όχι σαν τα προηγούμενα που έπρεπε να αφήνεις μυγάκια στο κράνος για να ταιριάζουν με τη μούρη της μοτοσυκλέτας...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δεν χορταινω να το βλεπω!!!!!!!!! :p
Φοβερη επιτυχια παλι............... :laugh:

Αυτοι οι γερμανοαυστριακοι, καποιο προβλημα πρεπει να εχουν τελικα........... ειναι σιγουρο πλεον!!!!!!!!!!!!!!!! :ha
Μάλλον προσπαθούν να ανεβάσουν την κατανάλωση βενζίνης στα επίπεδα που ηταν στα 950/990... :roflmao::wacky:
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Δεν χορταινω να το βλεπω!!!!!!!!! :p
Φοβερη επιτυχια παλι............... :laugh:

Αυτοι οι γερμανοαυστριακοι, καποιο προβλημα πρεπει να εχουν τελικα........... ειναι σιγουρο πλεον!!!!!!!!!!!!!!!! :ha
Τετχοια κανουν και θα ξαναβαλουν το Transalp παλι στην αεροσηραγγα για eicma 2023. :rolleyes:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν χορταινω να το βλεπω!!!!!!!!! :p
Φοβερη επιτυχια παλι............... :laugh:

Αυτοι οι γερμανοαυστριακοι, καποιο προβλημα πρεπει να εχουν τελικα........... ειναι σιγουρο πλεον!!!!!!!!!!!!!!!! :ha
Γνωστό θέμα από τα 1ΧΧ0.


Κάποια μλκια του έκαναν στην συναρμολόγηση.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Νομίζω το συγκεκριμένο είχε από την αρχή (κούτα δηλ.) θέματα με την τροφοδοσία...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για το δωρεάν μπάνιο με βενζίνη που κάνεις αν ανοίξεις την τάπα με ζέστη δεν βλέπω να προτείνουν κάποιο σαμπουάν...
Μου κάνει λίγο fake η φάση από πολλές απόψεις.... το έχω δει εδώ και κάποιες ημέρες. Ίσως να ευθύνεται τo... κυνήγι των likes...
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ήρθε. Δεν είναι πολύ διαφορετικό, αλλά είναι τόσο-οσο διαφορετικό που να μην είναι "έντομο" στο μάτι κανενός.


















2023 KTM 890 ADVENTURE R – HIGHLIGHTS
  • Reworked suspension settings for reduced long-distance fatigue
  • Reworked bodywork and fairing inspired by the KTM 450 RALLY
  • New windshield offering improved airflow
  • Upgraded 5” TFT display with USB connection, reworked intuitive graphics, and new Turn-by-Turn + navigation (app needed).
  • Improved ABS components with new modulator (9.3 MP)
  • OFFROAD ABS linked with OFFROAD MODE and (optional) RALLY MODE
  • Updated turn-by-turn plus navigation system
  • New Demo Mode allows sampling of the full electronic rider aids suite for the first 1,500 km.
  • New, larger aluminum guards
  • Handlebar switch with hazard warning
  • New LED indicators
  • New engine protector
Ισχύει. Δε ξέρω αν μου αρέσει αλλά τουλάχιστον είμαι σίγουρος πως "αυτό" θα μπορέσω να το συνηθίσω, τις προηγούμενες γενιές... ποτέ όμως.

Αλλά θα πρότεινα στους υποψήφιους αγοραστές να μη βιαστούν. Αφού έσκασε αυτή η κίνηση... σύντομα (αλλά πολύ σύντομα πιστεύω) θα σκάσει και το 990 με τη νέα φορεσιά και το 890 με τα νέα κουστούμια θα γίνει ιστορικά κομμάτι περιορισμένης έκδοσης. Δεν είναι ότι ξέρω κάτι, αρκεί να μελετήσεις το ιστορικό της εταιρείας τη τελευταία 10ετία.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Μου κάνει λίγο fake η φάση από πολλές απόψεις.... το έχω δει εδώ και κάποιες ημέρες. Ίσως να ευθύνεται τo... κυνήγι των likes...
Δεν ξέρω, αλλά έχω δει 5-6 βίντεο μέχρι τώρα. Όλα fake;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νομίζω το συγκεκριμένο είχε από την αρχή (κούτα δηλ.) θέματα με την τροφοδοσία...
Είχε, περίεργο γιατί υποτίθεται έχει λυθεί, το θέμα με την σκόνη στο φίλτρο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν ξέρω, αλλά έχω δει 5-6 βίντεο μέχρι τώρα. Όλα fake;
Εγώ είδα μόνο ένα (αυτή είναι η αλήθεια) και ο τρόπος που εκτοξεύεται η βενζίνη (με καθυστέρηση) αλλά και η διάρκεια (είναι λες και αδειάζει όλο το ντεπόζιτο) δεν με έπεισαν. Αφού όμως λες ότι κυκλοφορούν περισσότερα βίντεο λογικά εγώ θα κάνω λάθος.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Νομίζω το συγκεκριμένο είχε από την αρχή (κούτα δηλ.) θέματα με την τροφοδοσία...
Σωστά. Είχε φορτωθεί σε οδική πριν το κοντέρ γράψει 300 χλμ. Κάτι με το ρεζερβουάρ και τροφοδοσία έλεγαν οι τύποι.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Μπλοκαρισμενο/τσακισμενο σωληνακι αναθυμιασεων.

Να μην τα πειραζουν, αμα δεν ξερουν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
(Πέρα απο την μάσκα που έχουν ειπωθεί τόσα και τόσα), εγω προσωπικά ποτέ δεν θα μπορέσω να αποδεχθώ αισθητικά τον τρόπο με τον οποίο βγαίνει ο λαιμός απο το τελικό της εξάτμισης του 790/890.

Καταλαβαίνω οτι είναι ο ευκολότερος, πιο άμεσος, πιο ασφαλής και πιο λειτουργικός τρόπος να τον τοποθετήσεις αλλά αδυνατώ να αποδεχθώ οτι δένει με το υπόλοιπο concept. Για αυτό όταν το βλέπεις απο αριστέρα που δεν έχει τελικό ή απο πάνω που δεν φαίνεται ο λαιμός, ειναι πολυ πιο όμορφο

κανένα άλλο μηχανάκι της κατηγορίας δεν έχει τόσο άσχημη αισθητικά συνδεσμολογική διαδρομή / γωνία

εννοείται οτι του Τ7 είναι ο ωραιότερος κώλος γενικά στη κατηγορία αλλά όλα καλύτερα είναι

:hungover:









 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom