Νέα ΚΤΜ 890cc για το 2020

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το περίεργο είναι ότι το αντίθετο συμβαίνει κατά κανόνα. Σύνδρομο Στοκχόλμης;
Μαζοχισμός ίσως... ;)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Την ανοησία αυτήν με την βενζίνη δεν την παθαίνεις μόνο στους 42 βαθμούς, επιβεβαιώνοντας όσους λένε "μην ταξιδεύεις με αδοκίμαστο μηχανάκι". Τεσπα... Για τα κλικ.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Αυτό με τα τεποζιτα έχει γίνει και σε 1190 και σε 1290 (δεν ξέρω για 990) σε υψηλες σχετικά θερμοκρασίες και όπως αναφέρεται και εδώ το πρόβλημα όπου έχω διαβάσει ηταν είτε στο σωληνάκι αναθυμιάσεων είτε στην τάπα. Συνήθως σε όσους έχει τύχει έχει βγει το τεποζιτο.. Δεν πρόκειται για πρόβλημα του μοντέλου δλδ

Το πρόβλημα με την ktm απο την αλλη είναι πως μάλλον την συμφέρει περισσότερο να χρησιμοποιεί ίδιους προμηθευτές/εξαρτηματα από το να διορθώνει γνωστά σε βάθος χρονου προβλήματα (πχ τρόμπες στα 9x0, αντλίες βενζινης ή νερου σε άλλα κλπ) και δυστυχώς το δίκτυο της (ελλαδα ακομα περισσοτερο) πάσχει (και στο pre και στο after sales). Δυστυχώς, ενώ πλασάρεται ως premium εταιρεία, και η ποιότητα πέφτει και οι υπηρεσίες δεν είναι premium.

Αλλά βγάζουν πιστόλια οι π@στιδες..
Τι να το κάνω το πιστόλι άμα φοβάμαι μην σκάσει στα χέρια μου; Και πώς να χαρακτηρίσω premium τα προϊόντα μίας εταιρείας με τόσο χάλια Quality control;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για να ξεμπερδεύουμε με τις γκρίνιες, εγώ ένα νέο 890R που είναι λίγο πιο εύπεπτο (όχι ότι με χαλούσε πολύ το τωρινό, πλην φώτων που μάλλον συνεχίζουν να είναι τα ίδια, σχετικά ανεπαρκή για βραδινές ασφάλτινες) με το έξτρα ντεποζιτάκι ουράς του Rade το καλοβλέπω αντί για τριετίας BMW R1250Adv, πριν πεις οποιοαδήποτε ιστορία που δεν με ενδιαφέρει, disclaimer: για τις βόλτες που κάνω με έξτρα προσθήκη χωματόΔΡΟΜΩΝ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για να ξεμπερδεύουμε με τις γκρίνιες, εγώ ένα νέο 890R που είναι λίγο πιο εύπεπτο (όχι ότι με χαλούσε πολύ το τωρινό, πλην φώτων που μάλλον συνεχίζουν να είναι τα ίδια, σχετικά ανεπαρκή για βραδινές ασφάλτινες) με το έξτρα ντεποζιτάκι ουράς του Rade το καλοβλέπω αντί για τριετίας BMW R1250Adv, πριν πεις οποιοαδήποτε ιστορία που δεν με ενδιαφέρει, disclaimer: για τις βόλτες που κάνω με έξτρα προσθήκη χωματόΔΡΟΜΩΝ.
Και το 950 και το 890??
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και το 950 και το 890??
όχι, είπαμε.

Μιά θεωρητική αντικατάσταση του 950. Η πιο φτηνή λύση είναι το τουαρέγκ. Άμεσα δεν τρώγομαι να πάρω κάτι άλλο, αλλά θέλω να έχω σχέδιο :p
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Το περίεργο είναι ότι το αντίθετο συμβαίνει κατά κανόνα. Σύνδρομο Στοκχόλμης;
Αυτό ξέρω και εγώ, όσοι έχουν κτμ δεν πάνε μετά σε Japan αλλά πάλι σε κτμ ή BMW, δεν ξέρω κάποιον από κτμ σε Japan.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Αυτό ισχύει για πολλές εταιρείες...ποιος δεν θα ήθελε ένα Ducati στο γκαράζ του ή ένα bmw και μπορώ να μεγαλώσω την λίστα σε μεγάλο αριθμό
Αυτό που μετράει είναι το μοναδικό που έχεις.
Το έχω λύσει αυτό το πρόβλημα έχοντας 2! Χιχι
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό ξέρω και εγώ, όσοι έχουν κτμ δεν πάνε μετά σε Japan αλλά πάλι σε κτμ ή BMW, δεν ξέρω κάποιον από κτμ σε Japan.
Αν διαβάσεις λίγο ADVRIDER έχει κάθε λογής μετακίνηση και σύσταση γκαράζ. Πολύς κόσμος φεύγει από στρατόπεδα βρίζοντας, άλλοι πατάνε και στις δύο πλευρές του φράκτη.

Δυστυχώς για την δημόσια συζήτηση και ευτυχώς για τις εταιρείες, ο κάθε ένας πίνει το cool-aid που τον βολεύει και φανατίζεται με την αγαπημένη του γεύση.

πχ το ότι πρέπει (δεν άντεξα να δω και πολύ) να ξεκινάει βίντεο "μην με βρίζετε στα σχόλια έχω τρία κατέμ και ξέρω τι λέω και ορκίζομαι πίστη και υποταγή στον Στέφανο" είναι κατάντια.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Καλά σίγουρα όλα αυτά είναι βλακειες όλες οι εταιρίες έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους ,το θέμα είναι να οδηγείς το μηχανάκι που σε φτιάχνει! Γιαυτό πήρα το ktm ,γιαυτό κρατάω το r1 πλέον (η λογική λέει ότι έπρεπε να είχε πουληθεί) και γιαυτό θα επερνα το νέο 890 r χτες ...γιατί απλά το βλέπω και θέλω να το πάω βόλτα!
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Όλα είναι ζυγαρια και από τη στιγμή που δεν υπάρχουν πλέον μοντέλα και μάρκες "ασπαστες" ο καθένας επιλέγει τον δρόμο του.

Προσωπικά όσο και να έχω ξενερώσει με την πολιτική της ktm την τελευταία 10ετια, ένα 990, ένα 1290 και ένα 640 δεν ειχαν/έχουν κάνει κιχ -χτυπα ξυλο και σωσε μας αγιε μαστορα ΤριτοΤεταρτιώτη-...ίσως είναι θέμα κωλοφαρδίας, ίσως επιμελούς συντήρησης και προσοχής? ποιος ξέρει. Το ίδιο και με άλλα 3 990 της παρέας τα περασμένα χρόνια. 1 τρόμπα συμπλέκτη σε 4 990..στατιστικά να το πάμε δλδ δεν είναι άσχημα για μηχανές "υψηλής αποδοσης".

Αντίστοιχα θα βρεις και άλλους με 1002 προβλήματα που ειναι σαν να τους εχει φτυσει καποιος. Οπως όμως θα βρεις και άλλους τόσους σε μοντέλα αλλων εταιριων, σε αλλα λιγότερο σε άλλα περισσότερο, με προβλήματα ποιότητας και βλαβών.

Για εμένα το ξαναλέω, δεν θεωρώ πως τα ktm συνολικα είναι πιο ζημιάρικα σε σχέση με άλλα, αναλογικά με τις επιδόσεις που προσφερουν φυσικά και δεν έχουν ιδιαίτερα μεγαλύτερο κίνδυνο σε σχέση με ανταγωνιστικά μοντέλα να σε αφήσουν στη μέση του δρόμου. Ίσα ίσα τα προβλήματα που έχουν συχνά προειδοποιούν και οι λυσεις συνηθως ειναι γνωστές. Αλλά, πάσχουν από το κακό δίκτυο και την κακή αντιμετώπιση μαμας εταιριας και αντιπροσώπων και σε αρκετά μοντέλα η ποιότητα υλικών που χρησιμοποιειται δεν συνάδει με τα expectations και το κόστος, χωρίς να σημαίνει πως συνολικά το μοντέλο δεν αξίζει.

Και για να έρθουμε στο θέμα, επιτέλους ένα καινούριο ktm με πιο συμπαθητική μούρη!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
οχι, απλα ελπιζουν πως τα θεματα θα διορθωθουν σε επομενα μοντελα.
Σαν να λέμε ψηφίζω δεξιά για να φύγει η αριστερά και το ανάποδο στις επόμενες, τόσο σίγουρη ελπίδα, βρίσκουν και τα κάνουν και αυτοί.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτό ξέρω και εγώ, όσοι έχουν κτμ δεν πάνε μετά σε Japan αλλά πάλι σε κτμ ή BMW, δεν ξέρω κάποιον από κτμ σε Japan.
Βγες μια βόλτα στο βουνό και ρώτα όποιον έχει Tenere 700, θα εκπλαγείς από τα ποσοστά που θα προκύψουν... μάλλον.

Επίσης παρόμοια δήλωση βάση -μάλλον συντριπτικών- ποσοστών μπορεί να γίνει ΚΑΙ ανάποδα, όσοι έχουν Japan δεν πάνε μετά σε Ευρωπαΐκά....

Ας μην είμαστε στενόμυαλοι, η απόκτηση μιας μοτοσυκλέτας δε βασίζεται με γνώμονα μόνο τη καγκουροκ@βλα...
 
Τελευταία επεξεργασία:

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Βγες μια βόλτα στο βουνό και ρώτα όποιον έχει Tenere 700, θα εκπλαγείς από τα ποσοστά που θα προκύψουν... μάλλον.

Επίσης παρόμοια δήλωση βάση -μάλλον συντριπτικών- ποσοστών μπορεί να γίνει ΚΑΙ ανάποδα, όσοι έχουν Japan δεν πάνε μετά σε Ευρωπαΐκά....

Ας μην είμαστε στενόμυαλοι, η απόκτηση μιας μοτοσυκλέτας δε βασίζεται με γνώμονα μόνο τη καγκουροκ@βλα...
TA ktm ειναι σαν τα iphone
Δεν ξαναγυρίζειΣ σε Android

Ετσι εαν πουλήσεις ΚΤΜ ,πχ 790,θα παρεις το καινουριο αναβαθμισμένο μοντελο πχ το 890advR 2023… οι περιςςοτεροι αυτο κάνουν απο όσους γνωρίζω …


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
TA ktm ειναι σαν τα iphone
Δεν ξαναγυρίζειΣ σε Android

Ετσι εαν πουλήσεις ΚΤΜ ,πχ 790,θα παρεις το καινουριο αναβαθμισμένο μοντελο πχ το 890advR 2023… οι περιςςοτεροι αυτο κάνουν απο όσους γνωρίζω …


Sent from my iPhone using Tapatalk
[url=https://imgbb.com/][/URL]
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
TA ktm ειναι σαν τα iphone
Δεν ξαναγυρίζειΣ σε Android

Ετσι εαν πουλήσεις ΚΤΜ ,πχ 790,θα παρεις το καινουριο αναβαθμισμένο μοντελο πχ το 890advR 2023… οι περιςςοτεροι αυτο κάνουν απο όσους γνωρίζω …


Sent from my iPhone using Tapatalk
Προσωπικά δεν ξαναγύριζα σε iPhone, αλλα αυτή είναι άλλη κουβέντα μάλλον. Αυτό που θέλω να πω, αστειευόμενος, είναι ότι ο καθένας ψωνίζει βάσει των δικών του κριτηρίων, όποια και αν είναι αυτά. Επίσης για εμένα, χωρίς να μειώνω στο ελάχιστο τα ΚΤΜ και είμαι σίγουρος ότι είναι κορυφαίες κατασκευές, μεγαλύτερη σημασία έχει να αλλάζω λάδια και να βάζω βενζίνη και να μην ασχολούμαι τόσο σχολαστικά με τη φροντίδα της. Άλλος θέλει να τη φροντίζει. Ο καθένας με τις ανάγκες και τις προτεραιότητες του.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Top Bottom