Νέοι στο χώμα και την ψυχή ζητουν συμβουλες

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Έφτασε λοιπόν η ώρα και για εμένα!!

Μετά από πολλά μπερδέματα στο μυαλό σχετικά με το τι κυβικά, τι βάρος, τι χρήση, σε ποιο budget και με το car.gr να έχει ανεβάσει τα καθημερινά hits του δραματικά τους τελευταίους μήνες σε διάφορες κατηγορίες, εμφανίστηκε μπροστά μου ένα μηχανάκι που όταν ξεκίνησα το ψάξιμο δεν μπορώ να πω πως ήταν από τις πρώτες μου επιλογές (αν και αρκετοί φίλοι εδώ το αναφέρατε ως πρόταση). Παρένθεση στην ιστορία, από την στιγμή που πήρα την απόφαση να μπω χώμα, η σύζυγος μου είχε πει πως στη δουλειά έχει έναν συνάδελφο που έρχεται με ένα χωμάτινο μηχανάκι , πως πάει συνέχεια βουνά χρόνια τώρα κλπ...οπότε και είπαμε να τον ρωτήσει μπας και μας βοηθήσει να βρούμε τίποτε από χέρι. Το ότι το είπαμε βέβαια δεν σημαίνει πως έγινε οπότε ο συνάδελφος δεν ρωτήθηκε ποτέ..

Επιστρέφοντας στην ιστορία , και αφού το F5 κόντεψε να λιώσει από τις ανανεώσεις στο car, βλέπω ένα KTM σε ομολογουμένως ΠΟΛΥ καλή κατάσταση και αναλογικά με το τι παίζει στην αγορά καλή τιμή. Βουρ μύνημα στον Elio ο οποίος μου είπε πως μάλλον το ξέρει το μηχανάκι και αν είναι αυτό που πιστεύει είναι όντως προσεγμένο. Τηλέφωνο στον πωλητή λοιπόν ο οποίος όντας χωμάτινος με κανονικά enduro μηχανάκια είχε πάρει το KTM για κανένα εκδρομικό στο χώμα το οποίο δεν έγινε ποτέ και κατέληξε μια στο τόσο να το χρησιμοποιεί σαν commuter. Μου μίλησε πολύ καθαρά για το ιστορικό της μηχανής, τι έχει γίνει στο μηχανάκι, για τι χρήση κάνει και τι δεν κάνει οπότε είχα μια πολύ καλή βάση όσον αφορά τον ιδιοκτήτη. Ενθουσιασμένος και εγώ που επιτέλους θα μπορέσω να κλείσω τα tabs του car από το κινητό και το pc, λέω στη γυναίκα πως μάλλον βρέθηκε το επόμενο, το έχει ένα παλικάρι έτσι και έτσι και της το δείχνω. Ως γυναίκα -που εξ εργοστασίου δουλεύει πολύστροφα και συνδυαστικά σε σχέση με το μονόπατο, πρωτόγονο τρόπο που δουλεύουμε τα αγοράκια- κατάφερε κατευθείαν να ενώσει την εικόνα με τις πληροφορίες στο μυαλό της και με ρωτάει: Πως τον είπες? Δώσ'μου το νούμερό του. Λονγκ στορ' σιορτ που λένε και στη Λάρ'σα, ο συνάδελφος αποφάσισε πως αφού βουνό με αυτό δεν πάει γιατί έχει το TPI, αν χρειαστεί να κινηθεί έχει και ένα scooter, κρίμα είναι να κάθεται το KTM ας το πάρει κάποιος που θα το χρησιμοποιήσει.

Για τα τυπικά, έλεγχο στο μηχανικό και όπως αναμενότανε άψογο στα όλα του. Btw το μηχανάκι το έφερε στο συνεργείο ο πατέρας του παλικαριού, πολύ ωραίος τύπος, μηχανόβιος και χωμάτινος και ο ίδιος με ένα XR250 στην ΠΕΝΑ! Προχωρήσαμε φυσικά στα διαδικαστικά που έγιναν τσακ μπαμ και το μηχανάκι μεταφέρθηκε στον προσωρινό του χώρο μέχρι να του βρούμε μια μόνιμη στέγη.

Μπορώ να πω πλέον με χαρά πως είμαι ένας ευτυχισμένος κάτοχος ενός KTM LC4 640 του 2003 με 43Κ πραγματικά χιλιόμετρα!




Θέλει δουλίτσα για να γίνει αμιγώς χωμάτινο αλλά αυτά θα συζητηθούν topic του tc-drift
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Έφτασε λοιπόν η ώρα και για εμένα!!

Μετά από πολλά μπερδέματα στο μυαλό σχετικά με το τι κυβικά, τι βάρος, τι χρήση, σε ποιο budget και με το car.gr να έχει ανεβάσει τα καθημερινά hits του δραματικά τους τελευταίους μήνες σε διάφορες κατηγορίες, εμφανίστηκε μπροστά μου ένα μηχανάκι που όταν ξεκίνησα το ψάξιμο δεν μπορώ να πω πως ήταν από τις πρώτες μου επιλογές (αν και αρκετοί φίλοι εδώ το αναφέρατε ως πρόταση). Παρένθεση στην ιστορία, από την στιγμή που πήρα την απόφαση να μπω χώμα, η σύζυγος μου είχε πει πως στη δουλειά έχει έναν συνάδελφο που έρχεται με ένα χωμάτινο μηχανάκι , πως πάει συνέχεια βουνά χρόνια τώρα κλπ...οπότε και είπαμε να τον ρωτήσει μπας και μας βοηθήσει να βρούμε τίποτε από χέρι. Το ότι το είπαμε βέβαια δεν σημαίνει πως έγινε οπότε ο συνάδελφος δεν ρωτήθηκε ποτέ..

Επιστρέφοντας στην ιστορία , και αφού το F5 κόντεψε να λιώσει από τις ανανεώσεις στο car, βλέπω ένα KTM σε ομολογουμένως ΠΟΛΥ καλή κατάσταση και αναλογικά με το τι παίζει στην αγορά καλή τιμή. Βουρ μύνημα στον Elio ο οποίος μου είπε πως μάλλον το ξέρει το μηχανάκι και αν είναι αυτό που πιστεύει είναι όντως προσεγμένο. Τηλέφωνο στον πωλητή λοιπόν ο οποίος όντας χωμάτινος με κανονικά enduro μηχανάκια είχε πάρει το KTM για κανένα εκδρομικό στο χώμα το οποίο δεν έγινε ποτέ και κατέληξε μια στο τόσο να το χρησιμοποιεί σαν commuter. Μου μίλησε πολύ καθαρά για το ιστορικό της μηχανής, τι έχει γίνει στο μηχανάκι, για τι χρήση κάνει και τι δεν κάνει οπότε είχα μια πολύ καλή βάση όσον αφορά τον ιδιοκτήτη. Ενθουσιασμένος και εγώ που επιτέλους θα μπορέσω να κλείσω τα tabs του car από το κινητό και το pc, λέω στη γυναίκα πως μάλλον βρέθηκε το επόμενο, το έχει ένα παλικάρι έτσι και έτσι και της το δείχνω. Ως γυναίκα -που εξ εργοστασίου δουλεύει πολύστροφα και συνδυαστικά σε σχέση με το μονόπατο, πρωτόγονο τρόπο που δουλεύουμε τα αγοράκια- κατάφερε κατευθείαν να ενώσει την εικόνα με τις πληροφορίες στο μυαλό της και με ρωτάει: Πως τον είπες? Δώσ'μου το νούμερό του. Λονγκ στορ' σιορτ που λένε και στη Λάρ'σα, ο συνάδελφος αποφάσισε πως αφού βουνό με αυτό δεν πάει γιατί έχει το TPI, αν χρειαστεί να κινηθεί έχει και ένα scooter, κρίμα είναι να κάθεται το KTM ας το πάρει κάποιος που θα το χρησιμοποιήσει.

Για τα τυπικά, έλεγχο στο μηχανικό και όπως αναμενότανε άψογο στα όλα του. Btw το μηχανάκι το έφερε στο συνεργείο ο πατέρας του παλικαριού, πολύ ωραίος τύπος, μηχανόβιος και χωμάτινος και ο ίδιος με ένα XR250 στην ΠΕΝΑ! Προχωρήσαμε φυσικά στα διαδικαστικά που έγιναν τσακ μπαμ και το μηχανάκι μεταφέρθηκε στον προσωρινό του χώρο μέχρι να του βρούμε μια μόνιμη στέγη.

Μπορώ να πω πλέον με χαρά πως είμαι ένας ευτυχισμένος κάτοχος ενός KTM LC4 640 του 2003 με 43Κ πραγματικά χιλιόμετρα!




Θέλει δουλίτσα για να γίνει αμιγώς χωμάτινο αλλά αυτά θα συζητηθούν topic του tc-drift
Καλορίζικο και καλές βόλτες! Λάστιχα και έφυγες, το συγκεκριμένο μηχανάκι είναι αμιγώς χωμάτινο...
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Έφτασε λοιπόν η ώρα και για εμένα!!

Μετά από πολλά μπερδέματα στο μυαλό σχετικά με το τι κυβικά, τι βάρος, τι χρήση, σε ποιο budget και με το car.gr να έχει ανεβάσει τα καθημερινά hits του δραματικά τους τελευταίους μήνες σε διάφορες κατηγορίες, εμφανίστηκε μπροστά μου ένα μηχανάκι που όταν ξεκίνησα το ψάξιμο δεν μπορώ να πω πως ήταν από τις πρώτες μου επιλογές (αν και αρκετοί φίλοι εδώ το αναφέρατε ως πρόταση). Παρένθεση στην ιστορία, από την στιγμή που πήρα την απόφαση να μπω χώμα, η σύζυγος μου είχε πει πως στη δουλειά έχει έναν συνάδελφο που έρχεται με ένα χωμάτινο μηχανάκι , πως πάει συνέχεια βουνά χρόνια τώρα κλπ...οπότε και είπαμε να τον ρωτήσει μπας και μας βοηθήσει να βρούμε τίποτε από χέρι. Το ότι το είπαμε βέβαια δεν σημαίνει πως έγινε οπότε ο συνάδελφος δεν ρωτήθηκε ποτέ..

Επιστρέφοντας στην ιστορία , και αφού το F5 κόντεψε να λιώσει από τις ανανεώσεις στο car, βλέπω ένα KTM σε ομολογουμένως ΠΟΛΥ καλή κατάσταση και αναλογικά με το τι παίζει στην αγορά καλή τιμή. Βουρ μύνημα στον Elio ο οποίος μου είπε πως μάλλον το ξέρει το μηχανάκι και αν είναι αυτό που πιστεύει είναι όντως προσεγμένο. Τηλέφωνο στον πωλητή λοιπόν ο οποίος όντας χωμάτινος με κανονικά enduro μηχανάκια είχε πάρει το KTM για κανένα εκδρομικό στο χώμα το οποίο δεν έγινε ποτέ και κατέληξε μια στο τόσο να το χρησιμοποιεί σαν commuter. Μου μίλησε πολύ καθαρά για το ιστορικό της μηχανής, τι έχει γίνει στο μηχανάκι, για τι χρήση κάνει και τι δεν κάνει οπότε είχα μια πολύ καλή βάση όσον αφορά τον ιδιοκτήτη. Ενθουσιασμένος και εγώ που επιτέλους θα μπορέσω να κλείσω τα tabs του car από το κινητό και το pc, λέω στη γυναίκα πως μάλλον βρέθηκε το επόμενο, το έχει ένα παλικάρι έτσι και έτσι και της το δείχνω. Ως γυναίκα -που εξ εργοστασίου δουλεύει πολύστροφα και συνδυαστικά σε σχέση με το μονόπατο, πρωτόγονο τρόπο που δουλεύουμε τα αγοράκια- κατάφερε κατευθείαν να ενώσει την εικόνα με τις πληροφορίες στο μυαλό της και με ρωτάει: Πως τον είπες? Δώσ'μου το νούμερό του. Λονγκ στορ' σιορτ που λένε και στη Λάρ'σα, ο συνάδελφος αποφάσισε πως αφού βουνό με αυτό δεν πάει γιατί έχει το TPI, αν χρειαστεί να κινηθεί έχει και ένα scooter, κρίμα είναι να κάθεται το KTM ας το πάρει κάποιος που θα το χρησιμοποιήσει.

Για τα τυπικά, έλεγχο στο μηχανικό και όπως αναμενότανε άψογο στα όλα του. Btw το μηχανάκι το έφερε στο συνεργείο ο πατέρας του παλικαριού, πολύ ωραίος τύπος, μηχανόβιος και χωμάτινος και ο ίδιος με ένα XR250 στην ΠΕΝΑ! Προχωρήσαμε φυσικά στα διαδικαστικά που έγιναν τσακ μπαμ και το μηχανάκι μεταφέρθηκε στον προσωρινό του χώρο μέχρι να του βρούμε μια μόνιμη στέγη.

Μπορώ να πω πλέον με χαρά πως είμαι ένας ευτυχισμένος κάτοχος ενός KTM LC4 640 του 2003 με 43Κ πραγματικά χιλιόμετρα!




Θέλει δουλίτσα για να γίνει αμιγώς χωμάτινο αλλά αυτά θα συζητηθούν topic του tc-drift
Τίποτα δε θέλει, μόνο χωμάτινα λάστιχα και ένα σεταρισμα στις αναρτήσεις.

Καλολάσπωτο να είναι και προσοχή ποιος μηχανικός θα το κουράρει,βασικα μεγάλη προσοχή σε αυτό γιατί ένας μάστορας που δεν γνωρίζει από lc4 εύκολα θα τη κάνει τη πατάτα.

Είναι το πλέον κατάλληλο ον ΟΦ για αυτό που κάνουμε με εξαιρετικές δυνατότητες.
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Ευχαριστώ για τις ευχές! :thanx:

Από μάστορα είμαι πολύ ευχαριστημένος με τον Ηλία και ήταν και ήταν ένας βασικός λόγος να κάνω κίνηση για 640.

Τώρα από εκεί και πέρα σχετικά με τις αλλαγες που θέλω για το χώμα ναι είναι έτοιμη βάση, αλλά έχω στο μυαλό μου 2-3 πράματα όπως καβαλέτα/αποστάτες για το τιμόνι, άλλη εξάτμιση γιατί όπως μου είπε και ο Ηλίας η μαμά είναι τόσο βαριά που στο χώμα πέρα από το ότι κουβαλάς έξτρα βάρος μπορεί εύκολα να σπάσει τη βάση της στο υποπλαίσιο, να βγάλω πατάκια συνεπιβάτη και να δω τι θα κάνω με φλασάκια καθρέπτες για να μην τα χάσω στο πρώτο πέσιμο. Φυσικά εννοειται χωμάτινα λάστιχα κ σαμπρέλες και να σετάρω αναρτήσεις. :happy:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Πήρες το καλύτερο !!!
Εύγε !!!
Μερικες συμβουλές ,την έξεις μια
Παρακολουθα στο γιουτουμπ πως γίνετε η αλλαγή λαδιών ώστε να έχεις άποψη !!!!!!!!!!!!
Είναι από τα πιο σημαντικά σε αυτό το εργαλείο
Και τέλος μόλις ζεσταθεί επαρκώς το πρωί μετά καρύδι συνέχεια για να μην χαλάσει ποτέ
Είναι κομπετισιον το μηχανάκι

Τέλος και οβερ
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Πήρες το καλύτερο !!!
Εύγε !!!
Μερικες συμβουλές ,την έξεις μια
Παρακολουθα στο γιουτουμπ πως γίνετε η αλλαγή λαδιών ώστε να έχεις άποψη !!!!!!!!!!!!
Είναι από τα πιο σημαντικά σε αυτό το εργαλείο
Και τέλος μόλις ζεσταθεί επαρκώς το πρωί μετά καρύδι συνέχεια για να μην χαλάσει ποτέ
Είναι κομπετισιον το μηχανάκι

Τέλος και οβερ
:ha
Σε πάω με τα χίλια!!!!!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καλολάσπωτο, πήρες ένα απίστευτα τίμιο μηχανάκι, θα το καταευχαριστηθείς!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλολάσπωτος και καλοτάξιδος Κίμωνα!
Θα σου έλεγα και καλή τύχη αλλά... από KTM σε ΚΤΜ το πας οπότε μυαλό δε θα έβαζες έτσι και αλλιώς (αν δεν έβρισκα το NUDA ακόμη θα έβριζα τον εαυτό μου που δεν έκανε την κίνηση όταν έδωσες το SMT).
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Σήμερα έγινε και η παρθενική βόλτα στην κοντινή Πεντέλη. Ο βασικός στοχος ηταν να συνηθίσω λιγο μποτες και λοιπό εξοπλισμό, την λειτουργία του 640 (και τα εργονομικά του) καθώς και μια πολύ basic εξάσκηση στο να οδηγώ στο χώμα (όρθιος, οκτάρια, φρένα κλπ). Απο την μια, κακώς δεν πήγα σε μια αλάνα για εξάσκηση μιας και ήμουν μόνος, από την αλλη τοσο καιρο αναμονη,με τόση κ@υλ@ αντε να αυτοπεριοριστεις...

Οπότε, σιγά σιγά με προσοχή, άρχισα να εξερευνώ μια διαδρομή που βρήκα στο wikiloc...Πεντέλη- Φράγμα Ραπεντώσας. Μου πήρε καμποσο να ξεκουμπώσω..να νιωσω τα φρενα, τα λαστιχα που πατω και που βρισκομαι, αλλά η προηγούμενη (αν και παλιά) εμπειρία σε mtb με βοήθησε αρκετά να οδηγω όρθιος και να διαχειριζομαι χαζολακουβες, νεροφαγωματα και φυτευτες πετρες. Μόνο σε μια φάση είπα εδώ είσαι, έχεις κάνει μλκια, το χοντρυνες για πρώτη μέρα και είσαι και μόνος...πάρτα τώρα!
Δρόμακι στενο, που από τα νερά σε συνδυασμό με το πετρώδες έδαφος της πεντελης έγινε...μονοπατι κακοτραχαλο. Ευτυχώς, κουτσά στραβά βγήκα αλώβητος. Καλή εμπειρία αλλά όχι για πρώτη φορά και μόνος. Μάθημα που δεν έγινε πάθημα ευτυχώς!

Με αυτά και τα άλλα, το φράγμα το είδα μόνο από μακρυά, δεν κατάφερα να το φτάσω αλλά κατάφερα να βγω στην Σταμάτα στην ώρα μου, να οδηγήσω την περισσότερη ώρα όρθιος και με αρκετή αυτοπεποίθηση περνώντας εμπόδια που δεν περίμενα σαν πρώτη φορα και σιγά σιγά να νιώθω πιο άνετος.

Επίσης αυτό που κατάλαβα είναι:
  • χρειάζομαι οπωσδήποτε ασκό νερου με σωληνάκι...καλός ο θερμός αλλά αβολος, βάλε βγαλε τσάντα..
  • καποια στιγμη πρεπει να βρεθουμε με τον Βαγγελη tc-drift μου δώσει τα φώτα του σχετικά με το 640. Πολύ ευχαριστημένος από την πρώτη βόλτα αλλά νομίζω έχει πολλά να δώσει και μπορεί να ζωηρεψει λίγο παραπάνω (πχ ο προηγουμενος το είχε χωρίς snorkel και με δρομισιο γραναζωμα) και το νιώθω λίγο ραθυμο στα χαμηλά.
  • και να έχεις μεγάλη εμπειρία στο δρόμο...το χώμα είναι άλλο πράγμα. Θέλει εξάσκηση και ανοιχτό μυαλό!
  • πότε μόνος σε δρόμους με δυσκολίες!
Καλή μας αρχή λοιπόν και ελπίζω να ακολουθήσω καμία βόλτα του forum σύντομα!


Στάλθηκε από το SM-G781B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μ άρεσε το snorkel! Εννοείς στο φικτροκουτι από πάνω το πλαστικό? Σε μένα ήταν βγαλμένο πάντως δεν υπήρχε.

Το γραναζωμα αν ειναι μαμά θα δεις τεράστια διαφορά μόνο από εκεί. 16/42 φόραγε εμένα. Το πήγα 16/45. Αν δε θες να αλλάξεις αλυσίδα καντο 15/42 και 8α είσαι κομπλέ.

Θα πρότεινα αν δεν είσαι σίγουρος για το ιστορικό ένα καλό service και έλεγχο στο καρμπυρατερ.

Καλά χιλιόμετρα!
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Μ άρεσε το snorkel! Εννοείς στο φικτροκουτι από πάνω το πλαστικό? Σε μένα ήταν βγαλμένο πάντως δεν υπήρχε.
Ναι αυτό :D. Κάπου διάβαζα στο advrider πως η μεγάλη τρύπα πάνω στο φιλτροκουτι δεν βοηθάει στα χαμηλά...αλλά θα ασχοληθώ περισσοτερο μόλις βρεθεί καταλληλος χώρος για μαστορέματα.
Το γραναζωμα αν ειναι μαμά θα δεις τεράστια διαφορά μόνο από εκεί. 16/42 φόραγε εμένα. Το πήγα 16/45. Αν δε θες να αλλάξεις αλυσίδα καντο 15/42 και 8α είσαι κομπλέ.
Ναι, 16/42 και εμενα. Αλλα επειδη εχει supersprox πισω και καινουρια αλυσιδα έχω ήδη δρομολογήσει το 15 μπροστά.
Θα πρότεινα αν δεν είσαι σίγουρος για το ιστορικό ένα καλό service και έλεγχο στο καρμπυρατερ.

Καλά χιλιόμετρα!
Αν και ήταν πολύ προσεγμένο, είχε κοντά στα 2 χρόνια που ειχε ελάχιστη χρήση, οπότε έχει δρομολογηθεί και ένα καλό service.

Thanks!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως θέμα στα χαμηλά δεν έχω αντιμετωπίσει καθόλου. Το μοτέρ γαζώνει σε όλες τις στροφές. Μόλις βάλεις το 15αρι μπροστά θα καταλάβεις τεράστια διαφορά καμια σχεση!

Το "snorkel" θα ήθελα κι εγώ να το έχω κυρίως για την προστασία του φίλτρου από τα χώματα και τη σκόνη αλλά δεν το βρήκα πουθενά. Αν βρεις πάρε ένα και για μένα!
 
Top Bottom