Νέοι στο χώμα και την ψυχή ζητουν συμβουλες

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Αφού περάσαμε τα σαράντα, αλλάξαμε διάφορα μηχανάκια, δεν έχουμε πλεον τον ελευθερο χρόνο που είχαμε παλιά, ένας ειναι αμήχανος κοντά 2 χρόνια ενω ο άλλος εχει φυσική κατάσταση παλαίμαχου τερματοφύλακα Γ τοπικού...σκεφτόμαστε σοβαρα να αρχίσουμε να εξερευνούμε τα χώματα.

Για αρχή αναφέρω πως είναι μια σκέψη που την λέγαμε κατά καιρούς στις βόλτες με την παρέα αλλα ποτέ δεν έκατσε για διάφορους λόγους.
Ενας εξ'αυτών παραμένει και είναι ο χώρος που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως (κλειστό) parking αλλά και για τα service/μικροεπισκευες...οπότε αν κάποιος έχει ή γνωρίζει κάτι οικονομικό για τις περιοχές Γέρακα, Ανω Χαλάνδρι και πέριξ εδώ είμαστε να τα συζητήσουμε.

Πέρα του χώρου, έχουμε και σχεδόν μηδενική εμπειρία με χώμα, αν εξαιρέσει κανείς πως για μια διετία περίπου παλιότερα (2011-2013) πηγαίναμε μονοπατάδες με τα ποδήλατα σε φάση enduro/light downhill , αν αυτό θεωρείται εμπειρία.

Τα θέλω μας μπορώ να πω πως είναι λίγο διαφορετικά μεταξύ των 2 μας αλλά πιστεύουμε πως για αρχή θα πάμε παράλληλα:
  • Εγώ -με την υπο το μηδεν φυσική κατασταση- θα ήθελα να εξερευνήσω βουνα και λαγκάδια σε φάση χαλαρής χωματοβόλτας στα πέριξ της αττικης αλλά και γιατί όχι λίγο πιο μακρυά, να μάθω, να πέσω - να σηκωθώ όμως πιο εύκολα. Γούστα με ασφάλεια δλδ. Πόλη δεν με ενδιαφέρει ιδαιτερα ενω για όλα τα υπόλοιπα έχω το 1290S.
  • Ο άλλος, πιο extreme τύπος εκ φύσεως και ποιο ελαφρύ σκαρί :p, για αρχή θέλει να μάθει επίσης αλλά ψάχνει και την αδρεναλίνη. Θέλει να ψάξει το μονοπάτι, να χωθεί στα ζόρικα, να σκάψει λίγο παραπάνω. Πάντα ήθελε πχ να βάλει το 990adv που είχε -και πήγαινε ψιλοτάπα στην ασφαλτο- χώμα αλλά φοβόταν ζημιες τραυματισμους κλπ, μέχρι που του το κλέψανε και του φύγανε οι ιδέες.
Οπότε καταρχήν πάμε στις συμβουλες για πιθανό μεκανακι για εμένα:
  • Υψος 1.80 και λίγο κάτω απο τα 100kg με καλά κρυμμένη μυική μάζα :pointu:
  • Budget κοντά στα 2000 για μηχανάκι (μπορεί να ανέβει και λίγο παραπάνω για κάτι καλό), το budget για εξοπλισμό θα είναι εξτρά θα συζητηθεί αργότερα.
  • Αξιόπιστο, οικονομικό και με ευκολη συντήρηση - υπάρχουν βασικά εργαλεία και όρεξη για κατσαβιδιασμα, γνώσεις περιορισμένες
  • Φαντάζομαι κάτι ελαφρύ που θα βοηθήσει έναν αρχάριο να πάρει τα πάνω του και να μάθει τα βασικά στο χώμα αλλά και να σηκώνεται εύκολα απο τις χαζοπτώσεις (έχουμε και μια ευπάθεια στη μέση..)
  • Αν ειναι δυνατόν κάποιο που λίγο αργότερα θα επιτρέψει να ακολουθήσω "κοντυνες" χωματοβόλτες τύπου Κιθαιρώνες κλπ
  • Οπωσδήποτε πινακιδάτο
Έχω ψιλοδιαβάσει μέχρι τώρα για XR250/400, DR250, DRZ400S, CCM404, KTM400EXC , WR250R...

Ας αρχίσουμε την κουβεντούλα λοιπον :D
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είσαι σε καλό δρόμο, με όλα τα μοντέλα που ανέφερες.
Ελαφρια μηχανάκια που εύκολα φορτώνονται για όλη την Ελλάδα
 

John400

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Xrv750
Από τα μηχανάκια που αναφέρεις και με βάση το προφίλ σας θα έλεγα ένα drz 400 για εσένα και ένα 400exc για τον φίλο σου
ετσι περίπου καταλαβαίνεις και τις διάφορες τους…
με το 400exc έκανα κανονικό εντουρο ,είμαι 1,90 και 100+ κιλά και μου ήταν σαν ποδήλατο… ταξίδακι όμως δεν θα έκανα ….
επισης το downhill που ανέφερες πίστεψε με εμένα με βοήθησε παρά πολύ… στρίψιμο φρενα ( με εξαιρεση το μηχανοφρενο ) και stance βοηθαει πολύ…
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Κάτι γύρω στα 400cc θα είναι πιο safe επιλογή πιστεύω...
Ούτε βαρύ να σε προβληματίζει στο μονοπάτι, ούτε αδύναμο να μπορεί να ταξιδέψει με την όποια αξιοπρέπεια ταξιδεύουν αυτά τα μηχανάκια..
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Να πω και εγώ την άποψη μου ....
Ξεκίνησα με ένα 640 adve κατεμ ,το πούλησα και έκανα λάθος πηγαίνοντας σε ένα 510 αγκουστα, χασκι, χουσβαρνα το οποίο πλέον γίνετε σαν το 640 αλαζωντας σέλα ρεζερβουάρ και μακραινωντας το
Φυσικά έχω πιο πολύ γκάζι αλλά ...
Επί της ουσίας εδώ μέσα προαγουμε το εκδρομικό εντουρο με σπονδές στο κανιβαλιστικο σαδομαζοχιστικό και ψυχοθεραπευτικό σκληρό ερασιτεχνικό εντουρο αν τοποθετούμε σωστά ...
Πχ θέλεις να κάνεις εντουρο δίπλα στο σπίτι σου οκ μπορείς και με ένα 250
Θέλεις να κάνεις εντουρο στην Δράμα πρέπει να το φορτώσεις άλλιως πρέπει να έχεις ένα με 650 κυβικά που πάλι θα θέλεις να το φορτώσεις ώστε να μην φας τα λάστιχα κλπ
Αυτα
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Να πω και εγώ την άποψη μου ....
Ξεκίνησα με ένα 640 adve κατεμ ,το πούλησα και έκανα λάθος πηγαίνοντας σε ένα 510 αγκουστα, χασκι, χουσβαρνα το οποίο πλέον γίνετε σαν το 640 αλαζωντας σέλα ρεζερβουάρ και μακραινωντας το
Φυσικά έχω πιο πολύ γκάζι αλλά ...
Επί της ουσίας εδώ μέσα προαγουμε το εκδρομικό εντουρο με σπονδές στο κανιβαλιστικο σαδομαζοχιστικό και ψυχοθεραπευτικό σκληρό ερασιτεχνικό εντουρο αν τοποθετούμε σωστά ...
Πχ θέλεις να κάνεις εντουρο δίπλα στο σπίτι σου οκ μπορείς και με ένα 250
Θέλεις να κάνεις εντουρο στην Δράμα πρέπει να το φορτώσεις άλλιως πρέπει να έχεις ένα με 650 κυβικά που πάλι θα θέλεις να το φορτώσεις ώστε να μην φας τα λάστιχα κλπ
Αυτα
Με αυτό ξεκίνησες.... Να τα λέμε αυτα



Advphone
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ως κάτοχος WR250R θα σου πω ότι είναι σχεδόν αδύνατο να βρεις τέτοιο με τιμή στη περιοχή των 2-2.500€. Το ίδιο ισχύει και για το XR400 εκτός αν είναι εντελώς χρέπι. Για XR250 υπάρχει ελπίδα.
Για μένα οι πιο σοφές επιλογές είναι DRZ400S για εσένα Κίμωνα και ένα 400 EXC για τον φίλο σου (το σχήμα θα ταιριάξει παρά τη μεταξύ σας διαφορετικότητα). Θέλει υπομονή αλλά θα βρεθούν τα κατάλληλα σε τιμή και κατάσταση.
Το DRZ400S είναι σαν το WR250R μπορεί με μια υπομονή και να σε ταξιδέψει (σε αυτό έχει μεγάλη σημασία η κατάλληλη παρέα). Υστερεί λίγο στην απουσία της 6ης σε σχέση με το WR250R (όταν έχεις να διασχίσεις και ασφάλτινο κομμάτι) αλλά είναι μια εξαιρετική επιλογή γιατί λόγω δύναμης είναι λίγο πιο fun to ride.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Μηχανες για ταξιδια εχετε , εμπειρια εχετε....πατε σε μονοκυλινδρα 650cc ,με αφθονες επιλογες , αφθονα ανταλλακτικα και τιμες χωμα. Ειναι 20-30 κιλα πιο βαρυα . Ε,και ? αν δεν κανετε μονοπατια , και ειστε με παρεα , μια χαρα σηκωνονται αυτα. Τα 400αρια κρατανε τιμες ...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θα επέλεγα ένα DRZ400 ή ένα CCM στα ίδια κυβικά αλλά που να τα βρεις με 2000€ και να δουλεύουν...?
Επίσης το EXC πολύ καλή επιλογή ειδικά εάν είναι έως '06 με το παλιό μοτέρ.
Αυτό που με έχει χαλάσει όμως στα συγκεκριμένα μοτερ είναι η πολύ συχνή συντήρηση κάθε 20-25 ώρες λάδια φίλτρα και κάθε 50 και βαλβίδες...
Κατά τα άλλα επειδή το είχα (τώρα 450) θα το ξανάπαιρνα για τη χρήση που προορίζεται...
Καλή αρχή σε ότι και αν καταλήξετε...:friendship:
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Και για εμένα το DRZ400S φαίνεται ως η πιο λογική λύση. Ίσως θα μπορούσα να πάω μέχρι 2500-3000 αν πραγματικά κάτι αξίζει και θέλει λίγα μαζέματα.

Τα 650αρια όντως είναι φθηνότερα αλλά θεωρώ πως θα δυσκολέψουν στα πρώτα χωματινα βήματα λόγω βάρους. Θα είναι σιγουρα καλύτερα για εκδρομικά αλλά δεν φτάσαμε ακόμα εκεί.

Οπότε για αρχή είμαστε σε αναζήτηση χώρου...και θα επανέλθω για να δούμε διαθέσιμα μηχανάκια.
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Ενώ είχα θεωρητικά κατασταλλάξει στο DRZ παρακολουθόντας όμως τι αγγελίες κυκλοφορούν, διαβάζοντας και μιλώντας με φίλους και γνωστους για το τι έχουν τραβήξει τα περισσότερα όλα αυτα τα χρόνια αρχισα να κοιτάω και εναλλακτικές. Σκέφτηκα μηπως να αρχίσω να ψάχνω και εγώ για κάποιο KTM EXC RFS...ιδίως για το 400 διάβασα τα καλύτερα. Επίσης όμως με 3000 δεν ξέρω τι παίρνεις....ξανασκέφτηκα και τα περί αγωνιστικού μοτέρ και συνόλου (πιο συχνή συντήρη, αρκετό ζόρισμα σε άσφαλτο κλπ) οπότε τα άφησα στην άκρη μέχρι να πάω μια βόλτα από τον Elio που μου σερβίρει το 1290 να τα πούμε...

Ψάχνοντας κάτι αντίστοιχο του DRZ, είδα αυτό (με εμφανη κάποια +&-) αλλά ιδίως αυτό το Husky. Από θέμα συντήρησης είναι πολιτικό σαν το DRZ, από επιδόσεις και στήσιμο έχω διαβάσει τα καλύτερα σε σχέση πάντα με το DRZ...το μόνο αρνητικό που βλέπω είναι το αυξημένο βάρος. Λίγο παραπάνω από το DRZ αλλά για χώμα ίσως σημαντικό (~5kg πάνω)

Οπότε εδώ θέλω τα φώτα των πιο έμπειρων:
  1. Αν το DRZ θεωρείται ένα καλό εισαγωγικό για χώμα, το TE610 είναι καλύτερο, χειρότερο, το ίδιο?
  2. Μήπως τελικά πρέπει πρώτα να πάω με ένα πιο ελαφρύ (τύπου EXC) μέχρι να χτίσω αυτοπεποίθηση στο χώμα και μετά να δώ κάποιο πιο ολοκληρωμένο?
  3. Μηπως να κινηθω στα ασφαλή πλαίσια του παλιου φθηνού μικρόυ (XR250,DR250 κλπ) για τον ίδιο λόγο με το 2?
Με ψήνουν πολύ οι βόλτες του forum και δεν με βλέπω να χώνομαι σε μονοπάτια και γκρέμια οπότε ένα πιο πολιτικό ίσως ειναι ΟΚ αλλά από την άλλη το βλέπω και σαν ευκαιρία να μάθω να αποφέυγω εμπόδια σηκώνοντας το μπροστινό κλπ οπότε εκεί ένα πιο κατσίκι/ελαφρύ ίσως ταιριάζει περισσότερο....μπερδεύομαι!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Αν είναι να πηγαίνεις φορτωμένος πάρε μικρό αλλά να παίζει καλά σε εντουρο τραβελ δηλαδή αυτονομία άνεση σέλας κλπ
Αν είναι να πηγαίνεις οδηγώντας θα πας σε 650 μονοκύλινδρο τύπου te 610 , 640,690,κλπ
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Αφού περάσαμε τα σαράντα, αλλάξαμε διάφορα μηχανάκια, δεν έχουμε πλεον τον ελευθερο χρόνο που είχαμε παλιά, ένας ειναι αμήχανος κοντά 2 χρόνια ενω ο άλλος εχει φυσική κατάσταση παλαίμαχου τερματοφύλακα Γ τοπικού...σκεφτόμαστε σοβαρα να αρχίσουμε να εξερευνούμε τα χώματα.

Για αρχή αναφέρω πως είναι μια σκέψη που την λέγαμε κατά καιρούς στις βόλτες με την παρέα αλλα ποτέ δεν έκατσε για διάφορους λόγους.
Ενας εξ'αυτών παραμένει και είναι ο χώρος που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως (κλειστό) parking αλλά και για τα service/μικροεπισκευες...οπότε αν κάποιος έχει ή γνωρίζει κάτι οικονομικό για τις περιοχές Γέρακα, Ανω Χαλάνδρι και πέριξ εδώ είμαστε να τα συζητήσουμε.

Πέρα του χώρου, έχουμε και σχεδόν μηδενική εμπειρία με χώμα, αν εξαιρέσει κανείς πως για μια διετία περίπου παλιότερα (2011-2013) πηγαίναμε μονοπατάδες με τα ποδήλατα σε φάση enduro/light downhill , αν αυτό θεωρείται εμπειρία.

Τα θέλω μας μπορώ να πω πως είναι λίγο διαφορετικά μεταξύ των 2 μας αλλά πιστεύουμε πως για αρχή θα πάμε παράλληλα:
  • Εγώ -με την υπο το μηδεν φυσική κατασταση- θα ήθελα να εξερευνήσω βουνα και λαγκάδια σε φάση χαλαρής χωματοβόλτας στα πέριξ της αττικης αλλά και γιατί όχι λίγο πιο μακρυά, να μάθω, να πέσω - να σηκωθώ όμως πιο εύκολα. Γούστα με ασφάλεια δλδ. Πόλη δεν με ενδιαφέρει ιδαιτερα ενω για όλα τα υπόλοιπα έχω το 1290S.
  • Ο άλλος, πιο extreme τύπος εκ φύσεως και ποιο ελαφρύ σκαρί :p, για αρχή θέλει να μάθει επίσης αλλά ψάχνει και την αδρεναλίνη. Θέλει να ψάξει το μονοπάτι, να χωθεί στα ζόρικα, να σκάψει λίγο παραπάνω. Πάντα ήθελε πχ να βάλει το 990adv που είχε -και πήγαινε ψιλοτάπα στην ασφαλτο- χώμα αλλά φοβόταν ζημιες τραυματισμους κλπ, μέχρι που του το κλέψανε και του φύγανε οι ιδέες.
Οπότε καταρχήν πάμε στις συμβουλες για πιθανό μεκανακι για εμένα:
  • Υψος 1.80 και λίγο κάτω απο τα 100kg με καλά κρυμμένη μυική μάζα :pointu:
  • Budget κοντά στα 2000 για μηχανάκι (μπορεί να ανέβει και λίγο παραπάνω για κάτι καλό), το budget για εξοπλισμό θα είναι εξτρά θα συζητηθεί αργότερα.
  • Αξιόπιστο, οικονομικό και με ευκολη συντήρηση - υπάρχουν βασικά εργαλεία και όρεξη για κατσαβιδιασμα, γνώσεις περιορισμένες
  • Φαντάζομαι κάτι ελαφρύ που θα βοηθήσει έναν αρχάριο να πάρει τα πάνω του και να μάθει τα βασικά στο χώμα αλλά και να σηκώνεται εύκολα απο τις χαζοπτώσεις (έχουμε και μια ευπάθεια στη μέση..)
  • Αν ειναι δυνατόν κάποιο που λίγο αργότερα θα επιτρέψει να ακολουθήσω "κοντυνες" χωματοβόλτες τύπου Κιθαιρώνες κλπ
  • Οπωσδήποτε πινακιδάτο
Έχω ψιλοδιαβάσει μέχρι τώρα για XR250/400, DR250, DRZ400S, CCM404, KTM400EXC , WR250R...

Ας αρχίσουμε την κουβεντούλα λοιπον :D
Θέληση υπομονή καί εξάσκηση καί όλα θά πάνε θαυμάσια. Εύχομαι νά βρεις τήν μηχανή πού σού ταιριάζει καί νά ευχαριστηθείς χώμα λάσπη καί κροκαλα.
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Αν είναι να πηγαίνεις φορτωμένος πάρε μικρό αλλά να παίζει καλά σε εντουρο τραβελ δηλαδή αυτονομία άνεση σέλας κλπ
Αν είναι να πηγαίνεις οδηγώντας θα πας σε 650 μονοκύλινδρο τύπου te 610 , 640,690,κλπ
Όπου θα πηγαίνω, για αρχή στα πέριξ πεντέλη, πάρνηθα κλπ, θα είναι καβάλα...Για αποστάσεις επικεντρώνομαι σε αυτές που καλύπτονται σε μια μονοήμερη. Δεν έχω σχέδια και χρόνο για πολυήμερα..
Θέληση υπομονή καί εξάσκηση καί όλα θά πάνε θαυμάσια. Εύχομαι νά βρεις τήν μηχανή πού σού ταιριάζει καί νά ευχαριστηθείς χώμα λάσπη καί κροκαλα.
Σαφώς υπομονή και εξάσκηση αλλά φοβάμαι μην ένα βαρύτερο, πιο εκδρομικό, δεν μου δώσει τον αέρα στο χώμα, να σηκωθώ εύκολα (γιατί θα πέσω σίγουρα με ότι..), να πειραματιστώ και μου δημιουργήσει φοβίες και αχρείαστα άγχη στην αρχή. Φυσικά δεν μιλάμε για φλαταδούρες που θεωρώ πως λίγο πολύ με όλα θα πάω αλλά τύπου νεροφαγώματα, λασπουριές, κατηφορικά με κροκάλα κλπ του τύπου
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Ενώ είχα θεωρητικά κατασταλλάξει στο DRZ παρακολουθόντας όμως τι αγγελίες κυκλοφορούν, διαβάζοντας και μιλώντας με φίλους και γνωστους για το τι έχουν τραβήξει τα περισσότερα όλα αυτα τα χρόνια αρχισα να κοιτάω και εναλλακτικές. Σκέφτηκα μηπως να αρχίσω να ψάχνω και εγώ για κάποιο KTM EXC RFS...ιδίως για το 400 διάβασα τα καλύτερα. Επίσης όμως με 3000 δεν ξέρω τι παίρνεις....ξανασκέφτηκα και τα περί αγωνιστικού μοτέρ και συνόλου (πιο συχνή συντήρη, αρκετό ζόρισμα σε άσφαλτο κλπ) οπότε τα άφησα στην άκρη μέχρι να πάω μια βόλτα από τον Elio που μου σερβίρει το 1290 να τα πούμε...

Ψάχνοντας κάτι αντίστοιχο του DRZ, είδα αυτό (με εμφανη κάποια +&-) αλλά ιδίως αυτό το Husky. Από θέμα συντήρησης είναι πολιτικό σαν το DRZ, από επιδόσεις και στήσιμο έχω διαβάσει τα καλύτερα σε σχέση πάντα με το DRZ...το μόνο αρνητικό που βλέπω είναι το αυξημένο βάρος. Λίγο παραπάνω από το DRZ αλλά για χώμα ίσως σημαντικό (~5kg πάνω)

Οπότε εδώ θέλω τα φώτα των πιο έμπειρων:
  1. Αν το DRZ θεωρείται ένα καλό εισαγωγικό για χώμα, το TE610 είναι καλύτερο, χειρότερο, το ίδιο?
  2. Μήπως τελικά πρέπει πρώτα να πάω με ένα πιο ελαφρύ (τύπου EXC) μέχρι να χτίσω αυτοπεποίθηση στο χώμα και μετά να δώ κάποιο πιο ολοκληρωμένο?
  3. Μηπως να κινηθω στα ασφαλή πλαίσια του παλιου φθηνού μικρόυ (XR250,DR250 κλπ) για τον ίδιο λόγο με το 2?
Με ψήνουν πολύ οι βόλτες του forum και δεν με βλέπω να χώνομαι σε μονοπάτια και γκρέμια οπότε ένα πιο πολιτικό ίσως ειναι ΟΚ αλλά από την άλλη το βλέπω και σαν ευκαιρία να μάθω να αποφέυγω εμπόδια σηκώνοντας το μπροστινό κλπ οπότε εκεί ένα πιο κατσίκι/ελαφρύ ίσως ταιριάζει περισσότερο....μπερδεύομαι!
Κίμων θα προσπαθήσω να σε βοηθήσω όσο μπορώ καθότι είχα DRZ-E όταν έκανα τα πρώτα μου χωμάτινα βήματα ,και το χρησιμοποιούσα και για καθημερινή μετακίνηση μέσα στην Αθήνα. Ήταν για μένα ένα πολύ καλό μηχανάκι για αρχάριο στο χώμα ,αρκετά καλύτερα στημένο απο το XR 400 αρκετά χειρότερο απο το WRF 400. Ήταν πολύ πίσω απο τα τετράχρονα ευρωπαικά σε πολλά θέματα αλλά πολύ πιο απροβλημάτιστο σε συντήρηση. Φυσικά δεν είχε κάνει κιχ όσο καιρό το κράτησα αλλά το στήσιμο του δέν ευνοεί τις μεγάλες ταχύτητες στο χώμα ,αν δλδ σκέφτεσαι να γκαζώνεις σε ανοιχτά κομμάτια καλύτερα να πας προς το husky είναι πολύ πιο άνετο για τέτοιες βόλτες και θα το ευχαριστηθείς περισσότερο. Το ΚΤΜ 400 ήταν εξαιρετικό μηχανάκι για σφιχτά κομμάτια αλλά πολύ πιο απαιτητικό σε συντήρηση όπως και το husky.Για θέμα αξιοπιστίας σε τόσο παλιό μηχανάκι θα σου πώ ότι παίζει πιο μεγάλο ρόλο η φρόντίδα απο τον προηγούμενο-ους παρά η προέλευση.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
παρε οτι σου ειναι πιο ευκολο(απο αποψη οικονομικων κ συντηρησης).Στο χωμα παιζεις πρωτευοντα ρολο εσυ κ οχι το μηχανακι,οποτε αν εχεις ορεξη κ παθος θα βρεις το δρομο σου.
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Ψάχνοντάς το λίγο περισσότερο διαπίστωσα μεγάλη δυσκοιλιότητα στα ανταλλακτικά των husky εκείνης της εποχής και επειδή δεν είμαι έτοιμος για παντρειά το 610 μπαίνει προς το παρόν στην άκρη αν μου έκανε ένα καλό κλικ. Για τον ίδιο λόγο εκανα στην άκρη και το CCM.

Οπότε συνεχίζουμε το διάβασμα και την έρευνα...
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
Ισως να ειμαι ο τελευταιος που μπορει να δωσει οποιαδηποτε συμβουλη σχετικα με το χωμα αλλα θα σου πω κατι και αν θες το ακους.

Ποτε μην πας μονος στο χωμα...παντα με παρεα.
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Απολύτως λογικό και κατανοητό. Είναι και ένας από τους λόγους που το βήμα για χώμα το κάνουμε 2. Σε ευχαριστώ πάντως!
 

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
Φίλος με EXC 400, κάτοχος επίσης 640 πίνει νερό στο όνομά του.
Εύκολο μηχανάκι, παρόλο που είναι καθαρό έχει λίγο πιο εκδρομικό χαρακτήρα με 6τάχυτο κιβώτιο.
Το χρησιμοποιεί κυρίως για trail κάνοντας τα ίδια πράγματα που έκανε και με το 640 με απείρως μεγαλύτερη ευκολία.

Η συντήρησή του όντως δεν είναι πολιτική, με τη χρήση που θέλεις όμως να κάνεις σίγουρα θα απέχει και από την απόλυτα αγωνιστική (κάθε 20 ώρες).
Για μένα πάντως το θέμα της συντήρησης έχει να κάνει με τη συχνότητα χρήσης του. Αν πχ βγαίνεις 2-3 φορές το μήνα για να κάνεις χωμάτινες βόλτες για κάποιες ώρες δε σε πολυαπασχολεί το θέμα και από την άλλη, έχεις ένα ελαφρύ, καλοστημένο μηχανάκι που οι αναρτήσεις του τρώνε τα πάντα και έχει αρκετό γκάζι για να μην το βαρεθείς.

Το 600αρι μονοκύλινδρο είναι πιο all around μηχανάκι, στο χώμα όμως και στα σηκώματα από πτώσεις εκτιμάς στα σίγουρα τη διαφορά βάρους ιδίως όταν είσαι αγύμναστος. Όπως είπε και ο Φοίνικας, αν θέλεις να πας κάπου πολύ μακριά ίσως τελικά προτιμήσεις να το φορτώσεις για να γλυτώσεις φθορά σε ελαστικά κλπ επομένως δεν έχει νόημα και το μεγαλύτερο.

Περισσότερο θα εστίαζα στην κατάσταση όποιου μεταχειρισμένου βρεις όπως αναφέρθηκε.
Η αγάπη που έχουν δείξει οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες είναι το εισιτήριο για τη δική σου ευτυχία.
Μην είσαι λοιπόν πολύ απόλυτος στο budget σου καθώς επιλέγοντας κάτι πιο οικονομικό αφενός μπορεί να το πληρώσεις μετά και αφετέρου δεν αξίζει το ξενέρωμα που θα φας όταν σκάνε κάποια μικρότερα ή μεγαλύτερα προβληματάκια.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom