Νέος αυστηρότερος ΚΟΚ, για το καλό σας.

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Σε αυτή τη χώρα μας αρέσει το debate. Για το ίδιο θέμα ανάλογα με τη διάθεση ή το συμφέρον μας θα πάρουμε ακόμα και την εντελώς αντίθετη θέση. Δεν πληρώνουμε γι αυτά που λέμε, οπότε λέμε ό,τι θέλουμε, όπως θέλουμε και σε όποιον θέλουμε. Το κράτος δε χρειάζεται να αξιολογείται, να είναι ευπρεπές, ευγενικό, υπεύθυνο ούτε καν νόμιμο.. γιατί είναι μόνιμο και δεν το κουνάει τίποτα.
Ο πολίτης θεωρεί δικαίωμα του να φεύγει απ´ το μπλόκο, να πετάει πέτρες και μολότοφ στα μούτρα του αστυνομικού, αλλά η αλήθεια είναι ότι κρύβεται πίσω απ´ τα δεμένα χέρια του ΜΠΑΤΣΟΥ που δεν μπορεί να τον γεμίσει τρύπες. Γκρινιάζει όμως μετά για τις ψιλές που θα φάει μέσα στην κλούβα. Τα βλέπει όλα απ´ τη δική του πλευρά η οποία είναι κατά κανόνα η σωστή.
Ένα ωραίο σύστημα, χωρίς ευθύνες, υποχρεώσεις και συνέπειες.
Αλλά αυτοί είμαστε, μας αρέσουμε, αρέσουμε και στους άλλους που συρρέουν εδώ για ήλιο θάλασσα κι Ευρωπαϊκή αναρχία.
Στο 1ο μέρος αυτών που είπες φωτογραφίζεις ακριβώς
τους ανθρώπους που ψηφίζουν κόμματα εξουσίας
(κόμματα δηλαδή που θα γίνουν κυβέρνηση και φυσικά θα τους βολέψουν)

Έχεις δίκιο και στη μονιμότητα του κράτους
Και μόνιμο είναι και συνέχεια θα έχει

Τώρα για δεμένα χέρια... Δεν ξέρω!
2 γυφτόπουλα πάντως έχουν πυροβοληθεί γιατί δεν σταμάτησαν σε μπλόκο
(και για αυτό εγώ σταματάω πάντα αφού δεν έχω διάθεση να διαπιστώσω αν και εφόσον )

Στο επόμενο σκέλος ο πολίτης θεωρεί κλπ Επειδή έζησα στο κέντρο όλη μου τη ζωή
και μου έκαψαν κι ένα μαγαζί (αλλάζοντας τη ζωή μου για πάντα)
θα μου επιτρέπεις να καταμαρτυρήσω ότι πράγματι υπάρχουν μερικοί απροσάρμοστοι
που με λένε κυρ Παντελή που τα κάνουν αυτά.
Το μυαλό όμως είναι αλλού διότι
-Ούτε οι τράπεζες κάηκαν τυχαία (δεν κάηκαν ταμεία, διοικήσεις ήταν όλες)
-Ούτε έπιασαν κανέναν που τις έκαψε
-Ούτε η ιστορία του Κορκονέα αποδείχτηκε στο δικαστήριο

ξεκαθαρισμένα αυτά ο καθένας μπορεί να θεωρεί ότι θέλει αλλά στο τέλος του μήνα
ΟΛΟΙ θα πληρώσουν την εφορεία τη γκωλο ΔΕΗ τη γκωλο ΕΡΤ κλπ κλπ
ΟΛΟΙ θα πάνε στο βενζινάδικο και σούπερ μάρκερτ

Αυτή τώρα που περιγράφω είναι η πραγματική κατάσταση
Ότι πραγματικά συμβαίνει και ξέρω πως μπορούμε να βγούμε
γιατί κάποτε η Ιταλία το προσπάθησε σοβαρά (με τα καθαρά χέρια που χώσανε ένα κάρο κόσμο ΜΕΣΑ)
Το θέμα είναι ότι θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία (που είπε και ο ποιητής)
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
1) Αν πηγαίνετε πιο αργά, έχετε λιγότερες πιθανότητες να τραυματιστείτε ή να σκοτωθείτε.
2) Αν κόψετε το κάπνισμα, μειώσετε το βάρος σας και τρώτε ποιο υγιεινά, είναι σίγουρο ότι θα ζήσετε καλύτερη ζωή και περισσότερα χρόνια.

Το δεύτερο είναι πιο σημαντικό από το πρώτο. :D

Τώρα που καθόμουν στο σπίτι λόγω κλείδας, το έριξα ιατρική ενημέρωση. Έμαθα τι είναι οι δείκτες πού βλέπω στις γενικές εξετάσεις, και από τι εξαρτώνται.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Για αυτό δεν θα αλλάξουμε ποτέ,ο τρόπος σκέψης σου οδηγεί σε ένα φαύλο κύκλο,κ για να σε προλάβω δεν λέω για εσένα προσωπικά.Ο Έλληνας έχει την απαίτηση να τον αλλάξει το κράτος,αλλά με τέτοιο μαγικό τρόπο ώστε να μην έχει συνέπειες, συνέπειες κ ευθύνες να έχει μόνο το κράτος.Αυτο που αποκαλείς μπουρδέλο είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας, τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο,ίσως δεν βολεύει αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα.
Δεν μιλάμε επί προσωπικού .
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Σε άλλα νέα,το πρωί Αθήνα Σαρωνίδα με το σκούτερ επηξα στα κωλοδαχτυλα και στη κόρνα από τους μλκς που κάνανε αναστροφές στη παραλιακή σε τυφλά τελείως σημεία.μετα σε σκοτώνουν και τρώνε ένα πρόστιμο.γ@μησι κ στρατιωτικό περίπατο θέλουν όλοι αυτοί που δεν κάνουν 500-1000 μέτρα πιο κάτω για να γυρίσουν προς τα πίσω.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
ibar Ηλία είδα το ατύχημα που έγινε στην παραλιακή με τους συναδέλφους σου. Διάβασα ότι η οδηγός που έπεσε επάνω στο σταματημένο λεωφορείο ήταν σε 13ωρη βάρδια! o_O
Φαντάζομαι εσύ το ξέρεις, αλλά να αναφέρω για τους άλλους ότι υπάρχει πολύ αυστηρό πλαίσιο για τους επαγγελματίες που δουλεύουν σε μεγάλα οχήματα με ηλεκτρονικό ταχογράφο. Μέχρι 9 ώρες οδήγηση ημερησίως που μπορεί να γίνουν 10 μόνο για δύο μέρες την εβδομάδα και αυτό υπό προϋποθέσεις.
Τι συμβαίνει με εσάς φίλε; Πως βρέθηκε οδηγός με 13 ώρες βάρδια;
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Σε άλλα νέα,το πρωί Αθήνα Σαρωνίδα με το σκούτερ επηξα στα κωλοδαχτυλα και στη κόρνα από τους μλκς που κάνανε αναστροφές στη παραλιακή σε τυφλά τελείως σημεία.μετα σε σκοτώνουν και τρώνε ένα πρόστιμο.γ@μησι κ στρατιωτικό περίπατο θέλουν όλοι αυτοί που δεν κάνουν 500-1000 μέτρα πιο κάτω για να γυρίσουν προς τα πίσω.
Δημήτρη το Σούνιο είναι από τα πιο δημοφιλή τουρ στην Αθήνα. Μέσα στη σεζόν μπορεί να κάνω και πέντε την εβδομάδα κάθε βδομάδα. Μόλις πιάσουν οι ζέστες γίνεται το τρενάκι του τρόμου. Πλέον ξέρω όλα τα σημεία που οι ηλίθιοι σταματάνε στην αριστερή λωρίδα πάνω στη λεωφόρο για να στρίψουν κάθετα, είτε για παραλίες ή για δρομάκια που οδηγούν σε οικισμούς, απλά γιατί βαριούντε να πάνε λίγο παρακάτω και να γυρίσουν με ασφάλεια.
Πολύ θα χαιρόμουν να τους περίμενε αστυνομία και μόλις στρίψουν να πράξει τα δέοντα. Μια σεζόν θα χρειαστεί, μετά θα ξέρουν όλοι δεν αξίζει να κάνουν τη μαλακία.
Αλλά αυτό θέλει δουλειά και συνέπεια απ' την αστυνομία που θα το τηρήσει για κάποιο διάστημα ώστε άλλος να μάθει ότι δεν αξίζει το ρίσκο.
Αλλά όχι, θα γεμίσουμε μπλοκάκια στην ευθεία. Κάνει και ζέστη τώρα, τρέχα γύρευε. Αυτό λέω και για κάποιος είναι δυσνόητο.
 

amyroukai

Room Sacraliser
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πέτυχα κανάλι με τύπο που χτυπάει μερικές 290αρες για πλάκα και πήγε, δεν θα το πιστεύετε το ξέρω, 400 χιλιόμετρα μέχρι κάπου κοντά στην Λευκάδα και γύρισε την επόμενη μέρα. Και δεν χάλασε το μηχανάκι. Και είχε και καύσωνα πάνω από 30 βαθμούς.

Αναγκάστηκε να βάλει και λίγη 95αρα βενζίνη κιόλας και δεν κατέστρεψε το μοτέρ γιατί πήγε ήρεμα μέχρι να βρει 100αρα πάλι.

Ο τύπος με τον ΚΟΚ είναι αντίο ζωή.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
ibar Ηλία είδα το ατύχημα που έγινε στην παραλιακή με τους συναδέλφους σου. Διάβασα ότι η οδηγός που έπεσε επάνω στο σταματημένο λεωφορείο ήταν σε 13ωρη βάρδια! o_O
Φαντάζομαι εσύ το ξέρεις, αλλά να αναφέρω για τους άλλους ότι υπάρχει πολύ αυστηρό πλαίσιο για τους επαγγελματίες που δουλεύουν σε μεγάλα οχήματα με ηλεκτρονικό ταχογράφο. Μέχρι 9 ώρες οδήγηση ημερησίως που μπορεί να γίνουν 10 μόνο για δύο μέρες την εβδομάδα και αυτό υπό προϋποθέσεις.
Τι συμβαίνει με εσάς φίλε; Πως βρέθηκε οδηγός με 13 ώρες βάρδια;
αυτοί είναι απο άλλη εταιρεία δεν είναι από ΟΣΥ
όπως και εμείς ετσι και αυτοί έχουν θέμα με το προσωπικό
εμεις ποτε δεν μπορούσαμε γιατι απαγορεύεται να δουλεύουμε πάνω απο 8 ωρες
μπορούμε ομως να δουλεύομαι τα ρεπό όπως κάνουν αρκετοί συνάδελφοι
αυτοι εμφανιστήκαν στον κορονοιο και ειχαν πολλες αβάντες απο κυβερνηση σχετικά με ελέγχους ωράρια κτλ
εγω ξερω ατομα που εδω λουτσα δουλεύουν καθε μερα 15-16 ωρες
ολοι το ηξεραν αλλα δεν εκαναν τιποτα...
εγω πιστεύω οτι αυτη αποκοιμήθηκε...
κάποια στιγμή θα γινόταν ηταν θέμα χρόνου
όπως ολα στην Ελλάδα γίνονται στο πόδι...
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
ibar για τους άλλους ότι υπάρχει πολύ αυστηρό πλαίσιο για τους επαγγελματίες που δουλεύουν σε μεγάλα οχήματα με ηλεκτρονικό ταχογράφο. Μέχρι 9 ώρες οδήγηση ημερησίως που μπορεί να γίνουν 10 μόνο για δύο μέρες την εβδομάδα και αυτό υπό προϋποθέσεις.
Τι συμβαίνει με εσάς φίλε; Πως βρέθηκε οδηγός με 13 ώρες βάρδια;
στην αστικη συγκοινωνία δεν ειναι υποχρεωτικος ο ταχογράφος και εκει πατάνε
 

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L
αυτοί είναι απο άλλη εταιρεία δεν είναι από ΟΣΥ
όπως και εμείς ετσι και αυτοί έχουν θέμα με το προσωπικό
εμεις ποτε δεν μπορούσαμε γιατι απαγορεύεται να δουλεύουμε πάνω απο 8 ωρες
μπορούμε ομως να δουλεύομαι τα ρεπό όπως κάνουν αρκετοί συνάδελφοι
αυτοι εμφανιστήκαν στον κορονοιο και ειχαν πολλες αβάντες απο κυβερνηση σχετικά με ελέγχους ωράρια κτλ
εγω ξερω ατομα που εδω λουτσα δουλεύουν καθε μερα 15-16 ωρες
ολοι το ηξεραν αλλα δεν εκαναν τιποτα...
εγω πιστεύω οτι αυτη αποκοιμήθηκε...
κάποια στιγμή θα γινόταν ηταν θέμα χρόνου
όπως ολα στην Ελλάδα γίνονται στο πόδι...
Πρώην συνάδελφος εδώ απο 2000 έως 2011 που μετακόμισα χωριό,Εθελ τότε...
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
αυτοί είναι απο άλλη εταιρεία δεν είναι από ΟΣΥ
όπως και εμείς ετσι και αυτοί έχουν θέμα με το προσωπικό
εμεις ποτε δεν μπορούσαμε γιατι απαγορεύεται να δουλεύουμε πάνω απο 8 ωρες
μπορούμε ομως να δουλεύομαι τα ρεπό όπως κάνουν αρκετοί συνάδελφοι
αυτοι εμφανιστήκαν στον κορονοιο και ειχαν πολλες αβάντες απο κυβερνηση σχετικά με ελέγχους ωράρια κτλ
εγω ξερω ατομα που εδω λουτσα δουλεύουν καθε μερα 15-16 ωρες
ολοι το ηξεραν αλλα δεν εκαναν τιποτα...
εγω πιστεύω οτι αυτη αποκοιμήθηκε...
κάποια στιγμή θα γινόταν ηταν θέμα χρόνου
όπως ολα στην Ελλάδα γίνονται στο πόδι...
Είναι γνωστό ότι σε συντριπτική πλειοψηφία, ο λόγος ατυχήματος στους επαγγελματίες οδηγούς είναι η κούραση. Έχουμε και εμείς κάτι λουλούδια εργοδότες στο χώρο μας. Ευτυχώς γλύτωσα από εκεί.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Δημήτρη το Σούνιο είναι από τα πιο δημοφιλή τουρ στην Αθήνα. Μέσα στη σεζόν μπορεί να κάνω και πέντε την εβδομάδα κάθε βδομάδα. Μόλις πιάσουν οι ζέστες γίνεται το τρενάκι του τρόμου. Πλέον ξέρω όλα τα σημεία που οι ηλίθιοι σταματάνε στην αριστερή λωρίδα πάνω στη λεωφόρο για να στρίψουν κάθετα, είτε για παραλίες ή για δρομάκια που οδηγούν σε οικισμούς, απλά γιατί βαριούντε να πάνε λίγο παρακάτω και να γυρίσουν με ασφάλεια.
Πολύ θα χαιρόμουν να τους περίμενε αστυνομία και μόλις στρίψουν να πράξει τα δέοντα. Μια σεζόν θα χρειαστεί, μετά θα ξέρουν όλοι δεν αξίζει να κάνουν τη μαλακία.
Αλλά αυτό θέλει δουλειά και συνέπεια απ' την αστυνομία που θα το τηρήσει για κάποιο διάστημα ώστε άλλος να μάθει ότι δεν αξίζει το ρίσκο.
Αλλά όχι, θα γεμίσουμε μπλοκάκια στην ευθεία. Κάνει και ζέστη τώρα, τρέχα γύρευε. Αυτό λέω και για κάποιος είναι δυσνόητο.
κάνω τη διαδρομή αυτή από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου συνέχεια καθότι έχω σπίτι εκεί.καθε χρόνο καταφέρνει κάποιος μλκς να με εκπλήξει στο που κ πως θα κάνει την αναστροφή.ιδανικα.θα ήθελα να βρω ένα καλό τζιπ παλιάς κοπής τύπου σανγκγιονγκ κοραντο σκέτο σίδερο και όποιον βγαίνει με αναστροφή μπροστά μου αντί για φρένο να πατάω γκάζι.καθε μλκς μπόνους 1000 ποντοι
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Είναι γνωστό ότι σε συντριπτική πλειοψηφία, ο λόγος ατυχήματος στους επαγγελματίες οδηγούς είναι η κούραση. Έχουμε και εμείς κάτι λουλούδια εργοδότες στο χώρο μας. Ευτυχώς γλύτωσα από εκεί.
Αντώνη ,επέτρεψε μου να διαφωνήσω.

Ο εργοδότης ,κ οι συνθήκες εργασίας της τουριστικής σεζόν ,μπορεί να απαιτουν πολλές ώρες ημερήσιας εργασίας/οδήγησης ,για κάποιο διάστημα.
όμως
Το να ΜΗΝ βρίσκεις δουλειά ,ή να χάσεις τη δουλειά σου ,αν αρνηθείς να οδηγείς περαν του νόμιμου ωραρίου επί μακρόν , θα δεχτώ ότι ίσχυε κατα την μακρά περίοδο της οικονομικής κρίσης ,που για μια θεση εργασίας οδηγού ,έπεφταν στο γραφείο του εργοδότη 100 βιογραφικά.
αλλά
Τώρα συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο.
...
Οι εργοδότες ψαχνουν κ παρακαλούν ,κ δε βρίσκουν οδηγούς ,ειδικά έμπειρους ,κ γι αυτό κ καταφεύγουν σε ότι βρούν ,ακόμα κ ασχετους με το αντικείμενο ,οι οποίοι μόλις έβγαλαν διπλωμα ,επειδή τους σφύριξαν κάποιοι οτι "βγαλε κι έλα" να κονομήσεις...

Οσοι είμαστε στο χώρο ,(θα πρέπει να) γνωρίζουμε την δυσκολία κ την μεγαλη ευθύνη ,του να δια-χειρίζεσαι ένα μεγαλο όχημα ,η οποία ευθύνη γίνεται ΤΕΡΑΣΤΙΑ ,όταν αναλαμβανεις να μεταφερεις κόσμο ,ψυχες ,ανθρώπινες ζωές.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ,δεν το αντιλαμβανονται όλοι οι οδηγοί αυτό ,κ το περνανε χαλαρα στο μυαλό τους.

Ο εκάστοτε επαγγελματίας οδηγός -ΣΗΜΕΡΑ- που δεχεται να είναι στο τιμόνι ώρες κ μερες πλέον του νομιμου ,το κανει για να πάρει περισσότερα χρήματα (τα οποία-οκ-χρειαζεται-δεν μεμπτο) ,κ όχι γιατι δεν μπορεί να κανει διαφορετικά.

ΣΥΜΦΩΝΕΙ λοιπόν εξ αρχής ,με τον όποιο εργοδότη ,για τα όποια "εξαντλητικά" ωραρια ,με ανταλαγμα μια μηνιαία αμοιβη τουλάχιστον Χ2 ,σε σχέση με την 8άωρη απασχόληση.

Αν μιλήσουμε δε για περιπτώσεις τουριστικων πουλμαν ,με πολυήμερα συνεχη προγραμματα (tours) ,τότε η αμοιβή ανεβαίνει κ Χ3.

Στην καλύτερη περίπτωση λοιπόν ,ο οδηγός είναι Συν-Υπέυθυνος για το ωραριο ,κ για τις ευθυνες που προκύπτουν από αυτή τη συμφωνία ,κ είναι ΑΥΤΟΣ που θα πρέπει ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ να αντιληφθεί ,ΑΝ? μπορεί να διαχειριστεί αυτή την κατάσταση με ασφαλεια ,για τον εαυτό του ,κ κυρίως για τους άλλους.

ΝΟΜΙΚΑ βέβαια ,ο οδηγός είναι ο μονος κ απολύτως ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ,για οτιδήποτε συμβεί ,απο τη στιγμή που κατσει στη θεση του οδηγού ,κ μεχρι να κατέβει απο αυτήν.

Θα πρέπει λοιπόν ,όλοι ,να γνωρίζουμε τις ευθύνες μας ,να είμαστε σίγουροι για τις δυνατότητες κ τις αντοχες μας ,να καταλαβαίνουμε πότε τις ξεπερνάμε κ γινόμαστε επικίνδυνοι ,κ να αναλαμβανουμε την ευθύνη του αποτελέσματος ,της όποιας ΛΑΘΟΣ εκτίμησης για τον εαυτό μας.
 
Top Bottom