Νέος αυστηρότερος ΚΟΚ, για το καλό σας.

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Οι αλλαγές που φέρνει ο νέος κώδικας είναι πολλές και ξεκινάμε μία επιγραμματική αναφορά, με την νομιμοποίηση της διήθησης για τα δίκυκλα, πλέον, υπό όρους: Θα πρέπει να έχουμε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης και ο μοτοσυκλετιστής να μην κινείται με ταχύτητα μεγαλύτερη των 25 χλμ/ώρα. Ο νέος Κ.Ο.Κ. θα θεωρεί ως νόμιμη, πλέον, και την πρόσβαση των δικυκλιστών μπροστά από τα αυτοκίνητα, στο φανάρι, για αποσυμπίεση της κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Κάτι πολύ σημαντικό για τις πόλεις – Ο νέος Κ.Ο.Κ. πλέον θα απαγορεύει την στάθμευση των δικύκλων παράλληλα στο πεζοδρόμιο ή, με άλλα λόγια, οριζόντια. Πλέον τα δίκυκλα θα μπορούν να παρκάρουν μόνο κάθετα προς το οδόστρωμα, ώστε να εξοικονομούνται θέσεις στάθμευσης για τα αυτοκίνητα και να σταματήσει το φαινόμενο του «καβατζώματος», που δημιουργεί δυσμενείς συνθήκες για τους οδηγούς που αναζητούν πάρκινγκ.


Σημαντική μείωση αναμένονται στα όρια ταχύτητας σε κατοικημένες περιοχές, που πλέον θα ορίζονται στα 30 χλμ/ώρα, προβλέπεται όμως διατήρηση του ορίου των 50 χλμ/ώρα σε μονόδρομους με τουλάχιστον δύο λωρίδες ανά κυκλοφορία και διαχωριστική νησίδα στα ρεύματα κυκλοφορίας.

Ακόμα, για μή χρήση προστατευτικού κράνους από τον αναβάτη δικύκλου, προβλέπεται το πρόστιμο των 350 ευρώ, αλλά σε 2η και 3η υποτροπή, το πρόστιμο αυξάνεται στα 1.000 και 2.000 ευρώ αντίστοιχα! Παράλληλα, στην πρώτη παράβαση θα αφαιρείται το δίπλωμα για 30 ημέρες, ενώ για την 2η και 3η υποτροπή θα αφαιρείται για 180 ημέρες και 1 έτος, αντίστοιχα! Και, αν η μη χρήση κράνους βεβαιωθεί στον συνεπιβάτη, τότε τόσο ο τελευταίος όσο ΚΑΙ ο αναβάτης, θα λαμβάνουν ποινή 350 ευρώ.

Αυστηρότερα θα γίνουν τα πρόστιμα για παραβάσεις ορίου ταχύτητας, από 20 έως και 2.000 ευρώ ανάλογα με την περίπτωση, ενώ οποιοσδήποτε συλληφθεί να ξεπερνά τα 200 χιλιόμετρα την ώρα τιμωρείται επί τόπου με αφαίρεση του διπλώματος για έναν χρόνο και πρόστιμο 2.000 ευρώ.

πηγη
Νέος Κ.Ο.Κ. – Ψηφίστηκε, σήμερα η δεύτερη ανάγνωση – Μεγάλες αλλαγές για τους δικυκλιστές - BIKEIT!
 
Τελευταία επεξεργασία:

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Tiger
Οι αλλαγές που φέρνει ο νέος κώδικας είναι πολλές και ξεκινάμε μία επιγραμματική αναφορά, με την νομιμοποίηση της διήθησης για τα δίκυκλα, πλέον, υπό όρους: Θα πρέπει να έχουμε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης και ο μοτοσυκλετιστής να μην κινείται με ταχύτητα μεγαλύτερη των 25 χλμ/ώρα. Ο νέος Κ.Ο.Κ. θα θεωρεί ως νόμιμη, πλέον, και την πρόσβαση των δικυκλιστών μπροστά από τα αυτοκίνητα, στο φανάρι, για αποσυμπίεση της κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Κάτι πολύ σημαντικό για τις πόλεις – Ο νέος Κ.Ο.Κ. πλέον θα απαγορεύει την στάθμευση των δικύκλων παράλληλα στο πεζοδρόμιο ή, με άλλα λόγια, οριζόντια. Πλέον τα δίκυκλα θα μπορούν να παρκάρουν μόνο κάθετα προς το οδόστρωμα, ώστε να εξοικονομούνται θέσεις στάθμευσης για τα αυτοκίνητα και να σταματήσει το φαινόμενο του «καβατζώματος», που δημιουργεί δυσμενείς συνθήκες για τους οδηγούς που αναζητούν πάρκινγκ.


Σημαντική μείωση αναμένονται στα όρια ταχύτητας σε κατοικημένες περιοχές, που πλέον θα ορίζονται στα 30 χλμ/ώρα, προβλέπεται όμως διατήρηση του ορίου των 50 χλμ/ώρα σε μονόδρομους με τουλάχιστον δύο λωρίδες ανά κυκλοφορία και διαχωριστική νησίδα στα ρεύματα κυκλοφορίας.

Ακόμα, για μή χρήση προστατευτικού κράνους από τον αναβάτη δικύκλου, προβλέπεται το πρόστιμο των 350 ευρώ, αλλά σε 2η και 3η υποτροπή, το πρόστιμο αυξάνεται στα 1.000 και 2.000 ευρώ αντίστοιχα! Παράλληλα, στην πρώτη παράβαση θα αφαιρείται το δίπλωμα για 30 ημέρες, ενώ για την 2η και 3η υποτροπή θα αφαιρείται για 180 ημέρες και 1 έτος, αντίστοιχα! Και, αν η μη χρήση κράνους βεβαιωθεί στον συνεπιβάτη, τότε τόσο ο τελευταίος όσο ΚΑΙ ο αναβάτης, θα λαμβάνουν ποινή 350 ευρώ.

Αυστηρότερα θα γίνουν τα πρόστιμα για παραβάσεις ορίου ταχύτητας, από 20 έως και 2.000 ευρώ ανάλογα με την περίπτωση, ενώ οποιοσδήποτε συλληφθεί να ξεπερνά τα 200 χιλιόμετρα την ώρα τιμωρείται επί τόπου με αφαίρεση του διπλώματος για έναν χρόνο και πρόστιμο 2.000 ευρώ.

πηγη
Νέος Κ.Ο.Κ. – Ψηφίστηκε, σήμερα η δεύτερη ανάγνωση – Μεγάλες αλλαγές για τους δικυκλιστές - BIKEIT!
Μακάρι να εφαρμοστεί...αλλα
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Μακάρι να εφαρμοστεί...αλλα
Ναι, μακάρι να εφαρμοστεί, ένας πρόχειρος νόμος γραμμένος στο πόδι, χωρίς κανένα μακροπρόθεσμο σχεδιασμό, καθαρά εισπρακτικός με εξοντωτικά πρόστιμα και τιμωρητικούς όρους.

Το έχουμε δοκιμάσει μόνο άλλες πενήντα φορές αυτό. Ας το δοκιμάσουμε άλλη μια να δούμε αν θα έχει διαφορετικό αποτέλεσμα.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Tiger
Ναι, μακάρι να εφαρμοστεί, ένας πρόχειρος νόμος γραμμένος στο πόδι, χωρίς κανένα μακροπρόθεσμο σχεδιασμό, καθαρά εισπρακτικός με εξοντωτικά πρόστιμα και τιμωρητικούς όρους.

Το έχουμε δοκιμάσει μόνο άλλες πενήντα φορές αυτό. Ας το δοκιμάσουμε άλλη μια να δούμε αν θα έχει διαφορετικό αποτέλεσμα.
Τα εξωντοτικα πρόστιμα που είναι?
 

Jericho

Μέλος
Όνομα
Χάρης
Μοτό
KTM 950 Adventure S - Suzuki DR-Z 400
Το θέμα είναι να υπάρχει παιδεία και να εφαρμόζεται ο νόμος, όχι καθαρά φοροεισπρακτικές πολιτικές. Ιταλία που έχω οδηγήσει αρκετά, μπορεί τα όρια στο επαρχιακό δίκτυο να είναι 50 και σε μερικές περιπτώσεις 70, με τις κατοικημένες περιοχές να είναι στο 30, αλλά η διαφορά είναι πως τηρούνται από το 90%. Πες οτι εγώ πήγαινα ευλαβικά για να μην τσιμπήσω καμιά κλήση, ελάχιστοι είναι αυτοί που με προσπέρασαν παρ' όλο που μπορούσαν.

Το μόνο αρνητικό με το 30 είναι πως πραγματικά δύσκολα το τηρείς, εδώ ώρες ώρες και στο 50 παίζεις διαρκώς πάνω - κάτω, σε στυλ 51 - 53 κλπ.

Και όπως ειπώθηκε από αρκετούς στο νήμα, αν δεν υπάρξει σωστός σχεδιασμός - που δεν υπάρχει, πάλι μια τρύπα στο νερό θα γίνει. Όσοι έχουν φράγκα θα αδιαφορήσουν και οι άλλοι απλά θα πνιγούν στα χρέη. Ή μήπως περιμένετε να υπάρξει εισαγγελέας που θα πάρει το δίπλωμα από γνωστό TikToker που ανεβάζει βιντεάκια ενώ οδηγεί με 250+ km/h ;
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Tiger
Το θέμα είναι να υπάρχει παιδεία και να εφαρμόζεται ο νόμος, όχι καθαρά φοροεισπρακτικές πολιτικές. Ιταλία που έχω οδηγήσει αρκετά, μπορεί τα όρια στο επαρχιακό δίκτυο να είναι 50 και σε μερικές περιπτώσεις 70, με τις κατοικημένες περιοχές να είναι στο 30, αλλά η διαφορά είναι πως τηρούνται από το 90%. Πες οτι εγώ πήγαινα ευλαβικά για να μην τσιμπήσω καμιά κλήση, ελάχιστοι είναι αυτοί που με προσπέρασαν παρ' όλο που μπορούσαν.

Το μόνο αρνητικό με το 30 είναι πως πραγματικά δύσκολα το τηρείς, εδώ ώρες ώρες και στο 50 παίζεις διαρκώς πάνω - κάτω, σε στυλ 51 - 53 κλπ.

Και όπως ειπώθηκε από αρκετούς στο νήμα, αν δεν υπάρξει σωστός σχεδιασμός - που δεν υπάρχει, πάλι μια τρύπα στο νερό θα γίνει. Όσοι έχουν φράγκα θα αδιαφορήσουν και οι άλλοι απλά θα πνιγούν στα χρέη. Ή μήπως περιμένετε να υπάρξει εισαγγελέας που θα πάρει το δίπλωμα από γνωστό TikToker που ανεβάζει βιντεάκια ενώ οδηγεί με 250+ km/h ;
Δεν συζητάμε αν για αντί 50 πας με 55.. Αλλά να θεωρούμε πολλά τα 350€ για κράνος,εμένα προσωπικά μου φαίνεται γελοίο..10000€ για κράνος αν γινόταν, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία να μην φορέσεις κράνος..Τα τελευταία χρόνια δεν υπήρχε πρόστιμο για κράνος κ ζώνη αλλά αφαίρεση των εγγράφων,ούτε αυτό μας αρέσει, γιατί κάποιοι λόγω δουλειάς του χρειαζόταν το δίπλωμα,τώρα βάζουμε πρόστιμο είναι φοροεισπρακτικο το μέτρο,εεε δεν τον πιάνεις πουθενά τον Έλληνα..Κ μόνο που συζητάμε τις ποινές για κάποιες παραβάσεις είναι αστείο.. Δηλαδή θεωρούμε αυτονόητο ότι δεν θα φορέσουμε κράνος κ απλά διαπραγματευομαστε τις ποινές με το κράτος..
 

Aldebaran

Cafenture Rider
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
"Το οδικό δίκτυό σας βελτιώνεται με ταχείς ρυθμούς. Εχω εντυπωσιαστεί. Είναι καλύτερο από της Φινλανδίας."
Είναι πιωμένος ο μπρο, δεν εξηγείται αλλιώς.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Εκεί κάπου με την απαγόρευση του καφέ νομίζω ότι το είχαμε τερματίσει.

Αλλά έχουμε βάλει στόχο να μας ζηλεύουν και οι γιάπωνες...
Εννοείται ότι οποιαδήποτε σοβαρή κουβέντα δεν έχει νόημα από εδώ και μετά :rolleyes::laugh:

 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Μία παράκληση στον κύριο Κυρανάκη και στον κύριο Δήμα.

Αγαπητοί κύριοι.
Συνεννοηθείτε με τους ομολόγους σας στο ''Προστασίας του πολίτη'' (εδώ γελάμε....) να βγουν επιτέλους όλοι αυτοί οι καρεκλοκένταυροι δημόσιοι λειτουργοί που απασχολούνται από δω κι από κεί και να κάνουν πραγματική αστυνόμευση στους δρόμους.
Άντε, γιατί έχει γίνει αρένα ο δρόμος, εδώ και πολύ καιρό....
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Ότι ώρα και να βγεις εκεί έξω γίνεται της πτνας...
Είναι γνωστό ότι είναι θέμα παιδείας, να αρχίσουν επιδοτούμενα σεμινάρια οδικής συμπεριφοράς, αντί για προεκλογικά επιδόματα. :D
 
Τελευταία επεξεργασία:

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Είναι γνωστό ότι είναι θέμα παιδείας, να αρχίσουν επιδοτούμενα σεμινάρια οδικής συμπεριφοράς, αντί για προεκλογικά επιδόματα. :D
Η παιδεία Γιώργο μου για να αποδώσει θέλει πάρα πολλά χρόνια.
Θέλει μάθημα συγκεκριμένο στα σχολεία, από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού που μετά από 10-12 χρόνια που θα βγουν αυτοί οι οδηγοί στον δρόμο κάτι να αρχίσει να αλλάζει.
Επιδοτούμενα σεμινάρια? Από ποιόν? Από το κράτος ? :ha Εδώ δεν αλλάζουν λίγο την φορολογία των καυσίμων για να απαλύνουν λίγο τον κόσμο που είναι καθαρά εισπρακτικό μέτρο, θα αφιερώσουν χρήμα για κάτι που μέσω προστίμων κερδίζουν πάλι ???
 

amyroukai

Room Sacraliser
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

2Stroker

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM LC4 640 ADV
Νεος κοκ με καθαρα εισπρακτικο χαρακτηρα οπως παντα, καθως η μονη εννοια του κρατους ειναι το πως θα μαζεψει περισσοτερα χρηματα στο ταμειο της. Φυσικα αυτο δεν ειναι προνομιο της τωρινης κυβερνησης αλλα η συγκεκριμενη το εχει ξεφτιλισει οσο δεν παει. Νεοι παραλογοι Φοροι και προστιμα ψηφιζονται καθε 2-3 μηνες. Αν επενδυε στην παιδεια γιατι ολα απο εκει ξεκινανε πως μετα θα τα τσεπωνε? Το εργο το εχουμε ξαναδει σε πολλους τομεις. Για παραδειγμα στις πυρκαγιες που κατεστρεψαν ολη τη χωρα. Αν επενδυε σε προσληψεις πυροσβεστων, εξοπλισμο,οχηματα,αεροπλανα κλπ δεν θα ειχαμε τοσες καταστροφες αλλα οικονομικα δεν θα απεδιδε χρηματα στην κυβερνηση. Τωρα ομως τσιμπανε χρημα απο ανεμογεννητριες, απο κατασκευαστικα εργα, απο κτιριακες μοναδες που ξεπεταγονται κλπ. Εξαλλου το μυνημα ειναι ξεκαθαρο. Επενδυουμε υπερογκα ποσα ΜΟΝΟ σε μπατσους, στρατο και εξοπλισμο αυτων, ολα τα υπολοιπα να χαμε να λεγαμε και να χαμε να πουμε.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Νεος κοκ με καθαρα εισπρακτικο χαρακτηρα οπως παντα, καθως η μονη εννοια του κρατους ειναι το πως θα μαζεψει περισσοτερα χρηματα στο ταμειο της. Φυσικα αυτο δεν ειναι προνομιο της τωρινης κυβερνησης αλλα η συγκεκριμενη το εχει ξεφτιλισει οσο δεν παει. Νεοι παραλογοι Φοροι και προστιμα ψηφιζονται καθε 2-3 μηνες. Αν επενδυε στην παιδεια γιατι ολα απο εκει ξεκινανε πως μετα θα τα τσεπωνε? Το εργο το εχουμε ξαναδει σε πολλους τομεις. Για παραδειγμα στις πυρκαγιες που κατεστρεψαν ολη τη χωρα. Αν επενδυε σε προσληψεις πυροσβεστων, εξοπλισμο,οχηματα,αεροπλανα κλπ δεν θα ειχαμε τοσες καταστροφες αλλα οικονομικα δεν θα απεδιδε χρηματα στην κυβερνηση. Τωρα ομως τσιμπανε χρημα απο ανεμογεννητριες, απο κατασκευαστικα εργα, απο κτιριακες μοναδες που ξεπεταγονται κλπ. Εξαλλου το μυνημα ειναι ξεκαθαρο. Επενδυουμε υπερογκα ποσα ΜΟΝΟ σε μπατσους, στρατο και εξοπλισμο αυτων, ολα τα υπολοιπα να χαμε να λεγαμε και να χαμε να πουμε.
Φίλε Γιώργο, δε γνωριζόμαστε και θα προσπαθήσω να σου μεταφέρω, όσο πιο ευγενικά και αντικειμενικά τις σκέψεις μου σχετικά με αυτά που αναφέρεις.

Συφωνώ ότι είναι θέμα παιδείας, όπως λές, αλλά για να δημιουργηθεί παιδεία θες πολλά χρόνια και γενιές, ώστε να οδηγούμε καλυτερα σαν σύνολο. Ένας πιο γρήγορος τρόπος να πετύχεις μείωση των ατυχημάτων, ναι είναι τα αυτηρότερα πρόστημα ( το έχουμε δει απο παλαιότερα χρόνια ότι ο Έλληνας συνετίζεται όταν μπαίνει το πορτοφόλι του στην μέση) και η εφαρμογή του νόμου. Όπως όλοι έχουμε δει στο δρόμο, η αστυνομία εδώ και χρόνια, κάνει κατ' επιλογή αστυνόμευση και δεν εφαρμόζει κάθετα το νόμο σε όλους. Το γιατί και το πώς αυτή είναι άλλη συζήτηση. Άρα για να πετύχεις την εφαρμογή του νόμου και να απεμπλέξεις την αστυνομία (σε κάποιο βαθμό) είναι οι κάμερες και οι αυτόματες κλήσεις στο σπίτι. Θεωρώ ότι θα δούμε διαφορά στο δρόμο ΑΜΕΣΑ μόλις πάρουν μπρος.

Σε ότι αφορά το κόμματι των πυρκαγιών που αναφέρεις, δε συμφωνώ. Έχουν γίνει κινήσεις για εκσυγχρονισμού του εξοπλισμού, αλλά δε θέλω να επεκταθώ σε αυτό, αφού δεν θέλω να το κάνω πολιτική συζήτηση, δεν είναι αυτός ο στόχος μου. Για εμένα υπάρχουν σε όλα συλλογική και ατομική ευθύνη. Πιο είναι το μερίδιο που αναλογεί στον κάθενα ένα απο εμάς γιά όλα τα στραβά σε αυτή τη χώρα; Πιο είναι το μερίδιο μας για τις πυρκαγιές, για την οδήγηση, για την καθαριότητα και ενα σωρό άλλα; Εγώ όσο μεγαλώνω βλέπω ένα έθνος να περιμένει να τα κάνει όλα η πολιτεία για αυτόν και αυτός να μην κουνήσει το δακτυλάκι του να βοηθήσει, αλλά να είναι ο πρώτος που θα κουνήσει το δάκτυλο και θα πει "τι κάνουν;" όταν η ερώτηση θα έπρεπε να είναι "τι κάνω;".

Στη γειτονία μου είμαι ο μόνος με σκούπα και φαράσι που καθαρίζει το πεζοδρόμιο του απο σκουπίδια άλλων (τα δικά μου τα πετάω στο καλάθι). Δεν έχω δει ΚΑΝΕΝΑ να μαζευει. Όλοι που βγάζουν το σκύλο του βόλτα κάνουν μια στάση στον τοίχο της πόρτας εισόδου μου που μυρίζει σαν δημοσια ουρητήρια. Τα παραδείγματα είναι αναρίθμητα σε όλη την καθημερινότητα μας.

Όλα τα παραπάνω δεν είναι μομφή προς εσένα, αλλά γενικότερες σκέψεις που προσωπικά με προβληματίζουν σαν άνθρωπο.
 
Top Bottom