πυξιδας990
Μέλος
Οι αλλαγές που φέρνει ο νέος κώδικας είναι πολλές και ξεκινάμε μία επιγραμματική αναφορά, με την νομιμοποίηση της διήθησης για τα δίκυκλα, πλέον, υπό όρους: Θα πρέπει να έχουμε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης και ο μοτοσυκλετιστής να μην κινείται με ταχύτητα μεγαλύτερη των 25 χλμ/ώρα. Ο νέος Κ.Ο.Κ. θα θεωρεί ως νόμιμη, πλέον, και την πρόσβαση των δικυκλιστών μπροστά από τα αυτοκίνητα, στο φανάρι, για αποσυμπίεση της κυκλοφοριακής συμφόρησης.
Κάτι πολύ σημαντικό για τις πόλεις – Ο νέος Κ.Ο.Κ. πλέον θα απαγορεύει την στάθμευση των δικύκλων παράλληλα στο πεζοδρόμιο ή, με άλλα λόγια, οριζόντια. Πλέον τα δίκυκλα θα μπορούν να παρκάρουν μόνο κάθετα προς το οδόστρωμα, ώστε να εξοικονομούνται θέσεις στάθμευσης για τα αυτοκίνητα και να σταματήσει το φαινόμενο του «καβατζώματος», που δημιουργεί δυσμενείς συνθήκες για τους οδηγούς που αναζητούν πάρκινγκ.
Σημαντική μείωση αναμένονται στα όρια ταχύτητας σε κατοικημένες περιοχές, που πλέον θα ορίζονται στα 30 χλμ/ώρα, προβλέπεται όμως διατήρηση του ορίου των 50 χλμ/ώρα σε μονόδρομους με τουλάχιστον δύο λωρίδες ανά κυκλοφορία και διαχωριστική νησίδα στα ρεύματα κυκλοφορίας.
Ακόμα, για μή χρήση προστατευτικού κράνους από τον αναβάτη δικύκλου, προβλέπεται το πρόστιμο των 350 ευρώ, αλλά σε 2η και 3η υποτροπή, το πρόστιμο αυξάνεται στα 1.000 και 2.000 ευρώ αντίστοιχα! Παράλληλα, στην πρώτη παράβαση θα αφαιρείται το δίπλωμα για 30 ημέρες, ενώ για την 2η και 3η υποτροπή θα αφαιρείται για 180 ημέρες και 1 έτος, αντίστοιχα! Και, αν η μη χρήση κράνους βεβαιωθεί στον συνεπιβάτη, τότε τόσο ο τελευταίος όσο ΚΑΙ ο αναβάτης, θα λαμβάνουν ποινή 350 ευρώ.
Αυστηρότερα θα γίνουν τα πρόστιμα για παραβάσεις ορίου ταχύτητας, από 20 έως και 2.000 ευρώ ανάλογα με την περίπτωση, ενώ οποιοσδήποτε συλληφθεί να ξεπερνά τα 200 χιλιόμετρα την ώρα τιμωρείται επί τόπου με αφαίρεση του διπλώματος για έναν χρόνο και πρόστιμο 2.000 ευρώ.
πηγη
Νέος Κ.Ο.Κ. – Ψηφίστηκε, σήμερα η δεύτερη ανάγνωση – Μεγάλες αλλαγές για τους δικυκλιστές - BIKEIT!
Κάτι πολύ σημαντικό για τις πόλεις – Ο νέος Κ.Ο.Κ. πλέον θα απαγορεύει την στάθμευση των δικύκλων παράλληλα στο πεζοδρόμιο ή, με άλλα λόγια, οριζόντια. Πλέον τα δίκυκλα θα μπορούν να παρκάρουν μόνο κάθετα προς το οδόστρωμα, ώστε να εξοικονομούνται θέσεις στάθμευσης για τα αυτοκίνητα και να σταματήσει το φαινόμενο του «καβατζώματος», που δημιουργεί δυσμενείς συνθήκες για τους οδηγούς που αναζητούν πάρκινγκ.
Σημαντική μείωση αναμένονται στα όρια ταχύτητας σε κατοικημένες περιοχές, που πλέον θα ορίζονται στα 30 χλμ/ώρα, προβλέπεται όμως διατήρηση του ορίου των 50 χλμ/ώρα σε μονόδρομους με τουλάχιστον δύο λωρίδες ανά κυκλοφορία και διαχωριστική νησίδα στα ρεύματα κυκλοφορίας.
Ακόμα, για μή χρήση προστατευτικού κράνους από τον αναβάτη δικύκλου, προβλέπεται το πρόστιμο των 350 ευρώ, αλλά σε 2η και 3η υποτροπή, το πρόστιμο αυξάνεται στα 1.000 και 2.000 ευρώ αντίστοιχα! Παράλληλα, στην πρώτη παράβαση θα αφαιρείται το δίπλωμα για 30 ημέρες, ενώ για την 2η και 3η υποτροπή θα αφαιρείται για 180 ημέρες και 1 έτος, αντίστοιχα! Και, αν η μη χρήση κράνους βεβαιωθεί στον συνεπιβάτη, τότε τόσο ο τελευταίος όσο ΚΑΙ ο αναβάτης, θα λαμβάνουν ποινή 350 ευρώ.
Αυστηρότερα θα γίνουν τα πρόστιμα για παραβάσεις ορίου ταχύτητας, από 20 έως και 2.000 ευρώ ανάλογα με την περίπτωση, ενώ οποιοσδήποτε συλληφθεί να ξεπερνά τα 200 χιλιόμετρα την ώρα τιμωρείται επί τόπου με αφαίρεση του διπλώματος για έναν χρόνο και πρόστιμο 2.000 ευρώ.
πηγη
Νέος Κ.Ο.Κ. – Ψηφίστηκε, σήμερα η δεύτερη ανάγνωση – Μεγάλες αλλαγές για τους δικυκλιστές - BIKEIT!
Τελευταία επεξεργασία: